بازدید 4134

محمدمهدی عسگرپور مدیرعامل خانه هنرمندان شد

پیش‌از این در تاریخ ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۰ مجید رجبی‌معمار که سکان‌دار مدیرعاملی خانه هنرمندان را بر عهده داشت از این سمت استعفا داده بود.
کد خبر: ۱۱۲۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱ 12 June 2022

محمدمهدی عسگرپور مدیرعامل خانه هنرمندان شد

هم‌زمان با برپایی جلسه شورای عالی خانه هنرمندان ایران با هدف معرفی مدیرعامل جدید؛ محمدمهدی عسگرپور به‌عنوان مدیرعامل جدید این خانه منصوب شد.

به گزارش «تابناک»؛ جلسه شورای عالی خانه هنرمندان ایران با هدف انتخاب مدیرعامل جدید این محیط فرهنگی و هنری دقایقی پیش (یکشنبه 22 خرداد ماه) با حضور حداکثر اعضای شورای عالی خانه هنرمندان برگزار شد.

در انتهای این جلسه و بعد از رای‌گیری، محمدمهدی عسگرپور به عنوان مدیرعامل جدید و جانشین مجید رجبی‌معمار که پیش از این در اسفند ماه ۱۴۰۰ از سمت خود استعفا داده بود برگزیده و انتخاب شد.

پیش از این ایرج راد رئیس شورای عالی خانه هنرمندان ایران اعلام کرده بود که جلسه انتخاب مدیرعامل جدید خانه هنرمندان در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه با حضور کاندیداهای مدنظر برگزار می‌شود. بعد از عدم برگزاری آن جلسه؛ تاریخ بعدی پایان اردیبهشت ماه اعلام شد که سرانجام آن جلسه نیز برگزار نشد. تا آنکه امروز (یکشنبه ۲۲ خرداد ماه) در نهایت اعضای شورای عالی خانه هنرمندان برای انتخاب مدیرعامل جدید دور هم جمع شدند و خروجی آن انتخاب محمدمهدی عسگرپور به‌عنوان مدیرعامل جدید خانه هنرمندان بود.

پیش‌از این در تاریخ ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۰ مجید رجبی‌معمار که سکان‌دار مدیرعاملی خانه هنرمندان را بر عهده داشت از این سمت استعفا داده بود.

محمدمهدی عسگرپور کارگردان شناخته شده سینما پیش از این مسئولیت‌هایی چون رئیس هیات مدیره و مدیرعامل خانه سینما؛ معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی؛ قائم مقام مدیر شبکه ۲ سیما؛ مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه ۲ سیما؛ معاونت واحد جنگ بنیاد سینمایی فارابی؛ عضو بخش فرهنگی بنیاد سینمایی فارابی از دوره تأسیس بنیاد؛ دبیر اولین جایزه جهانی پوستر ادیان توحیدی؛ دبیر اولین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران؛ دبیر جشن بزرگ سینمای ایران در دوره نهم؛ دبیر بین‌المللی فیلم فجر در دوره‌های ۲۰ و ۲۱؛ دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان در دوره‌های ۱۷ و ۱۸؛ نایب رئیس فدراسیون بین‌المللی انجمنهای تهیه کنندگان فیلم (FIAPF)و مدرس کارگردانی دانشگاه صدوسیما را در کارنامه مدیرتی خود داشته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر