بازدید 4562
با این کادرفنی به جدال با غول‌ها در جام جهانی می‌رویم

دستیار درجه ۳ و هموطن اسکوچیچ در تیم ملی ایران!

بیش از اینکه این مربی بتواند به تیم ملی کمک کند برای کسب اولین تجربه حضور در جام جهانی به تیم ایران پیوسته و بیشتر این ما هستیم که به رزومه او کمک می کنیم.
کد خبر: ۱۱۲۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶ 12 June 2022

در حالی که حضور در میدان بزرگی مثل جام جهانی نیازمند کادرفنی کارکشته و دارای سوابق کار در سطح اول فوتبال دنیاست، دراگان اسکوچیچ که خود فاقد این مختصات است، یک دستیار گمنام و درجه دو به تیم ملی افزوده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار با الجزایر شب گذشته در زمین مجموعه دانشگاه قطر برگزار شد و حضور یک مربی هموطن اسکوچیچ خودنمایی کرد. دراگان پیش از این خواهان استخدام دو دستیار جدید برای خود در تیم ملی برای حضور در جام جهانی قطر شد اما به نظر می‌رسد بیش از اینکه این مربی بتواند به تیم ملی کمک کند برای کسب اولین تجربه حضور در جام جهانی به تیم ایران پیوسته و بیشتر این ما هستیم که به رزومه او کمک می کنیم!

دستیار درجه ۳ و هموطن اسکوچیچ در تیم ملی ایران!

آیا با این کادر می توان مقابل غول های فوتبال دنیا و کادرفنی مجهز و با تجربه آنها ایستاد؟ آیا استخدام این مربیان کمکی فنی و علمی به اسکوچیج برای شناخت تاکتیک حریفان در جریان جدال های سخت و پراسترس جام جهانی خواهد کرد؟ این نفرات با چه اندوخته و سوابقی می‌خواهند در مواقع سخت به اسکوچیچ که خود برای اولین بار راهی چنین میدانی می‌شود، مشاوره و کمک برسانند؟

در تمرین شب گذشته حضور مربی کروات جدید در جمع ملی پوشان به نام کرونوسلاو رندولیچ خودنمایی کرد. او قرار است از این به بعد در تیم ملی در کنار اسکوچیچ فعالیت کند.

این مربی ۴۸ ساله متولد شهر وینکووسی است که سابقه بازی در تیم‌های ریه‌کا، اوسیک، هایدوک اشپیلت، سیبنیک، NK زاگرب، اینتربلوک، کامن اینگراد، لوکو و وینوگرادار کرواسی را دارد.

نکته مهم درباره رندولیچ این است که او در زمان سرمربیگری اسکوچیچ در فولاد خوزستان، دو فصل با سرمربی فعلی تیم ملی همکاری کرد و البته بعد از آن هم سابقه مربیگری در العربی قطر و سرمربیگری ایسترا ۱۹۶۱, سیبنیک و گوریکا کرواسی را در کارنامه دارد.

قهرمانی در رقابت های لیگ دسته اول کرواسی موسوم به DRUGA NHL و صعود به لیگ برتر این کشور همراه با تیم سیبنیک در فصل ۲۰-۲۰۱۹ مهم ترین افتخار دوران مربیگری رندولیچ است!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر