بازدید 7179

توفان شدید در تهران؛ ۶ تن مصدوم شدند

آرون از شهروندان خواست کرد تا پایان امروز ضمن پرهیز از تردد غیر ضرور در سطح شهر، توصیه‌های ایمنی را در این زمینه جدی بگیرند.
کد خبر: ۱۱۲۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲ 07 June 2022

به گزارش تابناک، معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران خسارات اولیه توفان در پایتخت را تشریح کرد و از آسیب دیدگی شش تن از شهروندان خبرداد.

مجید آرون در گفت‌وگو با ایسنا درباره خسارات اولیه گزارش شده از توفان عصر امروز در پایتخت گفت: گزارش‌های اولیه از سطح مناطق حاکی از سقوط یا شکستگی چندین مورد درخت است.

وی با بیان اینکه تاکنون مواردی از سقوط تابلو و شکستگی چراغ راهنمایی و رانندگی گزارش شده است، گفت: گزارش‌های ارسالی تاکنون حاکی از مجروح شدن شش نفر از شهروندان در تهران است که چهار نفر به صورت سرپایی در محل درمان شده و دو نفر به بیمارستان اعزام شده‌اند.

آرون از شهروندان خواست کرد تا پایان امروز ضمن پرهیز از تردد غیر ضرور در سطح شهر، توصیه‌های ایمنی را در این زمینه جدی بگیرند.

به گفته وی عدم تردد در مجاورت ساختمان‌های در حال ساخت، تابلوهای مستقر در سطح شهر، تیرهای برق، کابل‌های فشار قوی و عدم تجمع در محدوده و محل وقوع حوادث احتمالی، فاصله گرفتن از شیشه پنجره‌ها، عدم تردد در محدوده تراس و پشت بام بخشی از توصیه‌های ایمنی در هنگام وقوع طوفان است که شهروندان باید به آن توجه کنند. همچنین دوری از حصارها، دیوارها، تابلوهای تبلیغاتی، بنرها، داربست‌های فلزی و عدم توقف در این مکان‌ها نیز در هنگام وقوع توفان توصیه می‌شود.

سازمان هواشناسی همچنین برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در برخی ساعات برای استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز، تهران و سمنان و همچنین استان‌های مرکزی و قم نیز وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر