بازدید 45912
سه هزار و بیست و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

عضو مجلس خبرگان: سگ گردانی مبارزه با هویت ملی ماست/خاتمی: ناکامی و تلخی به خاطر عدم توجه به تدابیر ولایت فقیه است/ خروج استاندار سابق خوزستان از کشور و توضیح قوه قضائیه/ دهنوی: می‌ترسیم صنعت ارتباطات کشور در مسیر خودروسازی بیفتد

در بسته خبری امروز «تابناک»، تیتر‌هایی مانند «هیچ مورد تایید شده‌ای از ابتلا به آبله میمونی در کشور وجود ندارد» / «پلیس: ۱۶ نفر از سرشاخه‌ها و اخلالگران بازار ارز فردایی و طلا دستگیر شدند» / «فیلم معدوم‌سازی مربوط به مرغ‌های بیمار بود» / «کاهش قدرت خرید مردم معضل اصلی مرغداران» و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۲۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷ 05 June 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت

انتقاد مشاور قالیباف از اخلال در سخنرانی سید حسن خمینی
سید محمود رضوی از اخلال در سخنرانی سید حسن خمینی انتقاد کرد. مشاور قالیباف در توییتر نوشت:"بار چندم است که کاری کردید امام امت پشت بلندگو تذکر بدهند؟ آقایان محترم جمله “من با این شیوه سروصدا کردن و تخریب کردن مخالفم!” حکم تکلیفی است! اگر مقلد حضرت آقا هستید ایشان علنا فرمودند حق ندارید اینگونه اعمال را انجام دهید.”

اراکی، عضو مجلس خبرگان: سگ گردانی مبارزه با هویت ملی ماست
آیت الله محسن اراکی امروز در مراسم بزرگداشت قیام 15 خرداد که در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، با بیان اینکه در جبهه فرهنگی باید پاسداران دفاع از حریم فرهنگ داشته باشیم تا دشمن نتواند به خانه ما نفوذ کند اظهار داشت: ملت ایران که صدها سال تحت تربیت معارف اهل بیت(ع) بودند آماده پذیرش ولایت شدند که این امر مهم‌ترین مقدمه ظهور امام زمان (عج) و کار بزرگی است که روح جمعی جامعه نسبت به ولایت‌پذیری تبعیت داشته باشند.عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: امروز با دو تهاجم بزرگ مواجه هستیم که عرصه فرهنگی و اقتصادی است و دشمنان در عرصه نظامی راه به جایی نبردند و در دوران دفاع مقدس شکست خورند، امروز در جبهه اقتصادی و فرهنگی در حال مبارزه هستیم که از تلاش‌های مسئولین قدرشناسی می‌کنیم و امیدواریم بار سنگین گرانی و مشکلات اقتصادی برداشته شود. اراکی ادامه داد: سگ گردانی مبارزه با هویت ملی ماست و این یک جنگ و نفوذ هویتی است و باید در برابر این گونه تهاجم‌ها ایستادگی کرد و معنا ندارد در قم چنین پدیده‌هایی دیده شود و اگر مسئولان نمی‌توانند اقدامی انجام دهند گروه‌های مردمی باید وارد میدان شوند و جلوی این کار را بگیرند.

کوچ برخی دکترها از طبابت به سوپرمارکت داری؛ پزشکان چقدر درآمد دارند؟
علی سالاریان، معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ایران: در حال حاضر برخی فارغ التحصیلان پزشکی به سایر مشاغل کوچ می‌کنند؛ برخی پزشکان ما سوپرمارکت دارند یا حتی اگر کار خدماتی داشته باشند، از طبابت منفعت بیشتری دارد و این موضوع قابل اثبات است. در بیمارستان‌های دولتی کشور جراح عمومی درآمدی کمتر از ۱۰ میلیون تومان در ماه دارد.دستمزد یک جراح عمومی از عمل آپاندیس، زیر ۱۰۰ هزار تومان است و درآمد پزشک از هر ویزیت زیر ۱۰ هزار تومان است، مگر چند ویزیت می‌تواند در ماه داشته باشد.میزان پرداختی به پزشکان عمومی در بیمارستان‌های دولتی از ماهیانه ۶ تا ۷ میلیون تومان شروع می‌شود و تا حدود ۲۰ میلیون تومان در روستاهای دورافتاده است./ مهر

ناکامی و تلخی به خاطر عدم توجه به تدابیر ولایت فقیه است
سید احمد خاتمی تصریح کرد: با نگاه و مروری بر اصول قانون اساسی باید بگوییم ولایت فقیه در کشور یک اصل مهم و اساسی قانون است و هرکس که می‌خواهد التزام عملی به قانون اساسی داشته باشد باید ولایت‌فقیه را قبول داشته باشد زیرا کسی که ولایت فقیه را قبول ندارد درحقیقت قانون اساسی را قبول نداشته است. وی ادامه داد: کشور ما در 43 سال اخیر به موفقیت‌های بزرگی دست یافته که به طور قطع این موفقیت‌ها در طول این بیش از چهار دهه از دوران بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تا امروز به سبب حرکت در مسیر ولایت فقیه بوده است همان‌طور که اگر جایی ناکامی یا تلخی بوده به سبب پشت کردن یا عدم توجه به تدابیر ولایت‌فقیه بوده است. خاتمی عنوان کرد: برخی از افراد کاندیداهای ریاست جمهوری در پرونده خود مخالفت عملی با ولایت فقیه را داشتند که این افراد حریمی برای ولایت فقیه قائل نیستند و غربی‌های همفکر از آنها حمایت می‌کنند اما نظام توجهی به آنها ندارد و خودشان هم متوجه شده‌اند امنیتی که در زندگی آنها وجود دارد به‌خاطر وجود ولایت فقیه است.

کدام صاحبخانه‌ها تنبیه مالیاتی می‌شوند؟/ دور زدن مصوبه افزایش ۲۵ درصدی اجاره‌بها
به گفته مشاوران املاک اما دور زدن مصوبه افزایش ۲۵ درصدی اجاره‌بها به راحتی و در بین مالکان و مستاجران اتفاق می‌افتد به این شکل که مستاجران برای اجاره قراردادی را با مالک و از سوی دیگر نیز قراردادی را با مشاوران املاک می‌بندند و در قراردادی که با مالک بسته می‌شود افزایش اجاره‌بها از سقف ۲۵ درصدی گذر کرده است.بر اساس این مصوبه، سازمان تعزیرات حکومتی مکلف شد با مشاوران املاک متخلف که این سقف افزایش را رعایت نکنند، برخورد نماید.در نقطه مقابل، موجرانی که در قرارداد اجاره خود، اجاره بها را به میزان بیش از شاخص فوق الذکر افزایش داده باشند، در خصوص مبلغ مازاد، مکلف به پرداخت مالیات بر درآمد اجاره به نحو مضاعف گردند./خبرآنلاین

وزیر اطلاعات: دشمن روی اعتراضات، اقدامات تروریستی و فضای مجازی متمرکز شده
حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات گفت: دشمن در مقطع فعلی روی سه موضوع متمرکز شده است اول روی اعتراضات و شرایط اجتماعی ما حساب باز کرده در بحث مطالبات، اعتراضات، تجمعات، اصناف و... با شبکه سازی و سازماندهی برای گسترش آن‌ها تلاش می‌کند. او تاکید کرد: دوم اقدامات تروریستی که پرچمدار آن رژیم صهیونسیتی است و سومین مورد از طریق فضای مجازی تلاش دارد ذهن‌ها را به ایران اسلامی مخدوش کند.

اعتصاب ملی پوشان همچنان ادامه دارد
تیم ملی وزنه برداری روزهای عجیبی را با اعتصاب ملی پوشان، برکناری سرمربی و البته منفعل بودن فدراسیون پشت سر می گذارد.علی مرادی که در هفته های اخیر درگیر حواشی مربوط به پناهنده شدن دختران وزنه بردار بود، یکباره با بحران جدی در تیم ملی مردان مواجه شد. چند باری در یک سال اخیر مصاحبه هایی از وزنه برداران در خصوص کمبود امکانات اولیه در اردوها منتشر شد، اما گویا شرایط هر روز بدتر و بدتر شده و اوضاع رو به بهبودی نمی رود.اما واکنش فدراسیون به این اتفاقات عجیب بود. گویا علی مرادی در این میان تصمیم به برکناری محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی گرفته؛ در حالی که نامی از سرمربی در بیانیه وزنه برداران نبود. شاید هم رییس فدراسیون به خاطر همکاری سرمربی با ملی پوشان چنین تصمیمی گرفته است./ایلنا

پلیس: کلیپ و خبر تیراندازی افراد مسلح به سمت نیروهای نظامیِ لباس شخصی در زاهدان صحت ندارد
معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: کلیپ و خبر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تیراندازی افراد مسلح ناشناس به سمت نیروهای نظامی لباس شخصی در شهر زاهدان به هیچ عنوان صحت ندارد و تکذیب می‌شود.علی رحیمی درباره جزئیات انتشار خبر به همراه کلیپی در یکی از شبکه های اجتماعی مبنی بر اینکه در اثر تیراندازی افراد مسلح در بلوار پرستار زاهدان داخل مغازه ای در یکی از میلان های این بلوار دو مامور لباس شخصی هدف مستقیم گلوله قرار گرفته و شهید شده اند، بیان داشت: محتوای خبر و کلیپ غیرواقعی و قویا تکذیب می‌شود. معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر کذب بودن این خبر با محتوای غیر واقعی تیراندازی به سمت ماموران انتظامی، افزود: از مردم عزیز انتظار داریم اخبار را از رسانه‌ها و خبرگزاری‌های معتبر پیگیری کنند و خبرهایی که گاها با هدف تشویش اذهان عمومی منتشر می شود، به هیچ عنوان اعتنا نکنند. سرهنگ رحیمی تصریح کرد: با توجه به جرم بودن نشر اخبار جعلی پلیس با انتشار دهندگان این گونه محتواها برخورد قانونی می کند.

خبرگزاری دولت: استاندار سابق خوزستان از کشور خارج شد
ایرنا نوشت: غلامرضا شریعتی استاندار سابق خوزستان که از حامیان عبدالباقی مالک برج فروریخته متروپل بوده است، روز گذشته از کشور خارج شده است. بر اساس پیگیری های ایرنا، شریعتی قانونی به کشور امارات رفته است.

دهنوی: می‌ترسیم صنعت ارتباطات کشور در مسیر خودروسازی بیفتد
محسن دهنوی، رئیس فراکسیون اقتصاد دانش‌بنیان مجلس با انتقاد از مدل افزایش تعرفه‌های اینترنت می‌گوید: نگرانیم دولت و اپراتورها بزودی صنعت ارتباطات کشور را به صنعت خودروسازی دیگری تبدیل کنند تا مردم حسرت اینترنت سایر کشورها را داشته باشند. دهنوی می‌گوید: سهم بازار همراه اول بیشتر از سایر اپراتورهاست و عمده کاربران اینترنت همراه مشتری همراه اول هستند مسئولیت این اپراتور از دو اپراتور دیگر بیشتر است. منطق کار را عرض کردم؛ اینکه نباید هزینه بی خودی کنیم بعد برای توسعه به منابع لازم داشته باشیم و از مردم پول بگیریم. نگرانی ما از این است، بلایی که بر سر صنعت خودرو آمده را بر سر صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور هم بیاورند که کار کشور را به جایی رسانده ایم که مردم را اسیر خود کرده و نماد تحقیر ملی شده اند. نگرانی از این است که همین شرایط را برای اپراتورهای موبایل هم فراهم کنیم و به اپراتور‌های بازار انحصاری بدهیم و بازار بزرگی را در اختیار داشته باشند که با هر سطح کیفیتی سرویس ارائه کنند و مردم مجبور باشند هر سرویسی را با هر کیفیتی بخرند و چاره ای نداشته باشند.

واکنش رسانه قوه قضائیه به خروج شریعتی از کشور
رسانه قوه قضائیه نوشت: از ساعتی پیش، برخی رسانه‌ها خبر خروج استاندار سابق خوزستان از کشور را روی خروجی خود بردند و بعضا اعلام نمودند که او یکی از مقصران اصلی حادثه متروپل می‌باشد، با وصف اینکه هیچ یک از هیات‌های اعزامی دولت، دادستانی کل و مجلس شورای اسلامی یا سایر مسئولین و‌ دستگاه های زیربط در این خصوص قصور و تقصیر مستقیم یا غیر مستقیم استاندار سابق خوزستان در خصوص ریزش متروپل گزارشی به دادگستری خوزستان نداده‌اند از انتشاردهندگان اخبار فوق درخواست می‌شود، چنانچه اطلاع یا مستندی از علت فروریختن ساختمان متروپل دارند موضوع را به دادگستری خوزستان اعلام کنند.این گزارش حاکی است تا کنون هر کسی که دستگاه های زیربط گزارشی در مورد تقصیر یا قصور آنها ارائه داده اند بازداشت شده است.

صدیقی: نقشه‌های شوم عمروعاص‌نما‌ها با سخنرانی‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب برملا می‌شود
حجت الاسلام کاظم صدیقی به توطئه، تهمت و دروغ دشمنان بر مسئولین انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم در حمایت از مقام معظم رهبری اجازه تفرقه افکنی و شایعه‌پراکنی دشمنان را با بصیرت بالا نمی‌دهند. امام‌جمعه موقت تهران به برملا شدن نقشه‌های شوم عمروعاص نما‌های معاصر جهان توسط سخنرانی‌های حکیمانه رهبر انقلاب اشاره و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران سرآغاز پرچم ولایت امام زمان (عج) است که مردم این انقلاب حامل این پرچم به سردمداری رهبر انقلاب هستند. صدیقی در پایان خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) سوگواری عجیبی بر سیدالشهدا (ع) و یاران با وفای ایشان انجام می‌دادند که این عزاداری و اشک ریختن قابل توصیف نیست.

انتشار خبر شناسایی آبله میمون در تهران/ وزارت بهداشت پاسخ داد
محمد مهدی گویا، مدیرکل دفتر مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: تا کنون هیچ موردی از آبله میمون در کشور مشاهده نشده است. انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر شناسایی موردی مشکوک به بیماری آبله میمون نادرست است و اگر موردی از این بیماری شناسایی شود، وزارت بهداشت اولین مرکز است که از آن مطلع خواهد شد. امروز خبری در رسانه ها مبنی بر یک مورد مشکوک آبله میمونی با استناد به صفحه اینستاگرام یکی از پزشکان منتشر شده بود./باشگاه خبرنگاران

مجلس: این ادعا که نمایندگان ۱۷۵ ساعت اضافه کار و ۷ روز حق ماموریت می گیرند، واقعیت ندارد
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی طی تکذیبیه‌ای درج اطلاعات اخیر درباره حقوق، حق ماموریت و اضافه کاری نمایندگان در برخی رسانه‌ها را نادرست عنوان کرد و در این باره توضیحاتی داد. روابط عمومی مجلس اعلام کرد: اخیرا اطلاعات نادرست و تحریف شده درباره حقوق و حق ماموریت و اضافه کاری نمایندگان در برخی رسانه‌ها منتشر شده است که در این باره چند نکته قابل توجه است؛ اولا اینکه ادعا می‌شود، نمایندگان ۱۷۵ ساعت اضافه کار و ۷ روز حق ماموریت دریافت کرده یا دریافت می‌کنند، واقعیت ندارد و تاکنون چنین اعداد و ارقامی در محاسبه حقوق نمایندگان وجود نداشته است. اطلاعات حقوق و دستمزد نمایندگان در سامانه حقوق و مزایای کارکنان دولت سازمان امور استخدامی ثبت شده است که خود نمایانگر کذب بودن اطلاعات اعلام شده می‌باشد. ثانیا براساس استفساریه ماده ۶ قانون انتخابات سال ۱۳۷۸، مبنای محاسبه حقوق نمایندگان مانند کلیه کارکنان دولت است و نه بیشتر. ثالثا در خصوص اجاره دفاتر نمایندگان افزایش ۲۵ درصدی مصوبه دولت نیز اعمال نگردید؛ بنابراین کسانی که بر اساس اطلاعات اشتباه اقدام به شایعه پراکنی علیه مجلس می‌کنند، بهتر است رویه خود در تخریب مجلس را تغییر دهند.

جانشین فرمانده سپاه: از سال ۶۸ همه کارشناسان اعتقاد داشتند که طرح اقتصادی اخیر باید انجام شود
سردار علی فدوی با اشاره به جنگ نرم و تبلیغاتی دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت: دشمن در این جنگ عقاید جوانان را هدف قرار داده است، دشمن مغز جوانان ما را مورد تهاجم قرار داده اما چون آنان باطل هستند، خداوند نقشه‌های آنان را ناکام گذاشته است. البته ما نیز باید تلاش کنیم تا با اقدامات فرهنگی مناسب، این توطئه‌ها را بیش از پیش خنثی کنیم. فدوی با بیان این که تمام افتخارات کشور با پشتوانه مردمی حاصل شده است، اضافه کرد: قطعاً مشکلات اقتصادی کشور با پشتوانه مردمی حل خواهد شد. وی در خصوص اجرای طرح اقتصادی دولت گفت: از سال ۶۸ همه کارشناسان اعتقاد داشتند که این طرح اقتصادی باید صورت گیرد، دولت جرأت بزرگی به خرج داد و این طرح را اجرایی کرد که موفقیت در آن به پشتیبانی مردم نیاز دارد تا بتوان کشور را از این گردنه مهم عبور داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۴
در انتظار بررسی: ۵۲
انتشار یافته: ۱۴۰
اقای اراکی چی شده یاد هویت ملی افتادی؟شماها که فقط به هویت اسلامی مینازید!!
اين آقاي نماينده مجلس خبرگان در مورد زباله گردي كودكان چيزي نفرمودند؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
اگریک کاربدی صورت میگیردبنابراین هرکاربددیکری میتواندموجه باشد بنازیم توجیه نابخردانه را
اقای احمد خاتمی کجای این مملکت ناکامی و تلخی برای مردم نداره؟
محسن دهنوی، رئیس فراکسیون اقتصاد دانش‌بنیان مجلس با انتقاد از مدل افزایش تعرفه‌های اینترنت می‌گوید: نگرانیم دولت و اپراتورها بزودی صنعت ارتباطات کشور را به صنعت خودروسازی دیگری تبدیل کنند.
شکر خدا بعد از چهل سال تازه نگران شدن!!! جای امیدواریه!!!!
حال همه طبیب شده و نسخه می پیچن؟!!!
اراکی، عضو مجلس خبرگان: سگ گردانی مبارزه با هویت ملی ما است.
جناب اراکی ظاهرا برای شما و دوستانتان، پوشش خانمها و سگ گردانی عده ای بسیار اندک هویت ملی شما را زیر سوال میبرند ولی فساد و ارتشا و اختلاس و تظاهر و ریاکاری و چپاول اموال ملی و .... هویت ملی شما را زیر سوال نمی برند!!!! می توانم سوال کنم به نظر شما "ملی" یعنی چه؟!!!
اگه بحث هویت باشه کار به سگ‌نمیرسه سگها همیشه بودن
استاندار قبلی خوزستان قانونی رفته
عبدالباقی غیر قانونی رفته؟؟؟؟
چند درصد مردم سگ دارند و سگ گردانی می کنند ؟
چند درصد مردم فقیر و بیکار هستند ؟
درصد دختران و پسران تحصیل کرده و بیکار و مجرد چقدره جناب ؟
آقا شما اصلا می دونی معنی اکثریت و اولویت و بیکاری و گرانی چیست ؟
سر جدت همین چهار تا واژه را برای مردم تعریف کن !
اونوقت خودت فکر کن فقر و بیکاری و گرانی مهم تره یا سک گردانی یه عده اقلیت محدود ؟
سردار؟؟!!ما چهل و اندی ساله که در شرایط حساس کنونی و در حال عبور از یک گردنه و پیچ تاریخی هستیم!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
یا پیچ خیلی خیلس بزرگه یا ما دوست داریم همیشه تو پیچ باشیم
بنظرم دومی برازنده تره
ببخشید ولی سال 68 دلار 120 تومان بود. چه جوری ممکن بود آن زمان دلار 4200 تومانی بیست و سه چهار سال بعد را حذف کنند؟؟؟؟
جناب رضوی خداوکیلی و وجدانا و شرافتا، عکس العمل در قبال عده ای به قول خودتان،اخلالگر که بارها هم این کار را انجام داده اند صرفا اینگونه گفتار است؟! یعنی این کار مجازات ندارد؟!! فرض کنید گروهی مثلا در سخنرانی مقام رهبری یا رییس جمهور اخلال کنند باز هم همینطور برخورد میکنید یا تقاضای اشد مجازات را مینمایید؟!! امام علی فرموده هر آنچه را بر خود میپسندی بر دیگران هم بپسند و هر آنچه بر دیگران نمیپسندی بر خود نیز مپسند.غیر از اینست؟!
در پیامها دیدم بعضی دوستان ابراز داشتند که ما باید مشکلمون را با دنیا حل کنیم و علت این مشکلات کنونی و گرانی ها عدم تعامل با دنیاست.
در جواب این دوست عزیز باید گفت:
اولا ظاهراً منظورشون از دنیا آمریکاست چون ما با بقیه کشورها مشکل چندانی نداریم.

ثانیا ما که تعامل کردیم و نتیجه اش شد برجام و قرار بود تحریمها لغو نشد، اما نهایتا دیدیم آمریکایی ها چه کلاه گشادی سرمون گذاشتند و ترامپ یک لگد زد به برجام و هر چه بافتیم پنبه کرد، هم تحریمها لغو نشد هم از هسته ای مون عقب نشینی کردیم.
اوایل برجام ما خیلی از آقای روحانی و ظریف دفاع می کردیم و با بعضی دوستان کل کل داشتیم اما امروز اگر انصاف داشته باشیم، منقدین برجام تحلیل دقیق تری داشتند.

ثالثا بعد از اینکه ترامپ از برجام عبور کرد ، عده ای گفتند ترامپ جمهوری خواه مشکل عقلی داره اگر دمکرات ها بیایند شرایط فرق خواهد کرد، حالا بایدن دموکرات مدت هاست که آمده اما ذره ای از سیاست ترامپ عقب نشینی نکرده و همان راه را دارد می رود. اینها تحلیل نیست عین واقعیت است.

رابعاً به نظر ما مشکل آمریکا با ما یک مسأله ماهیتی است یعنی اونها با ذات و ماهیت جمهوری اسلامی مشکل دارند. هسته‌ای و امثالهم بهانه است خیلی از کشورهای دنیا هسته ای دارند بمبش هم دارند خوبش را هم دارند اما آمریکایی ها کاری به کارشون نداره.
حالا ملت ایران دو راه پیش رو دارد یا باید از اسلام ناب و ذات ضد استکباری خود عقب نشینی کند یا باید همین مسیر را ادامه دهد و مشکلات را با تلاش بیشتر و استفاده از ظرفیت های داخلی و همسایگان دور و نزدیک حل کنیم تا اینکه از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

خامسا ممکنه الان بعضی دوستان بگند بهتر است برای رفع مشکلات دنیایی مون از اسلام و شعار هیهات من الذله عبور کنیم اما سوال این است :
آیا خدای متعال همچون اجازه ای می دهد؟
آیا شهدا و خانواده شهدا راضی هستند ما از آرمان‌هایشان رد بشیم و هضم در فرهنگ امپریالیسم آمریکا بشویم؟
آیا تضمینی هست که اقتصاد کشور درست بشود؟ مثل مصر که هضم در آمریکاست اما دهها هزار گور خواب دارد.
آیا تضمینی هست که با هضم در فرهنگ غرب ، مملکت به جنگ داخلی و هرج و مرج کشیده نشود. چون از یک طرف جریانی داریم به شدت معتقد به اسلام و قرآن وقتی انها می بیند اسلام دارد از بین می رود، به احتمال قوی علم جنگ و مخالفت را بلند می کنند. از طرف دیگر گروهی از مردم را داریم که معتقدند باید هضم در آمریکا و فرهنگ غرب شد، و نتیجه ی این کشمکش بین طالبان دنیا و طالبان اسلام معلوم نیست کشور را به چه پرتگاه و قهقرایی ببرد؟؟؟؟؟
اینها موضوعاتی است که باید راجع به آن فکر کرد اندیشید تا به یک تحلیل دقیق برسیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
دوست گرامی ظاهرا شما یادتان نیست که بیشترین تخریبها علیه ظریف قبل از خروج ترامپ بود و بسیاری از منتقدان از این عصبانی بودند که چرا برجام جواب داده. وقتی که ترامپ از برجام خارج شد اتفاقا مخالفتها کمتر شد گویا مخالفان برجام به اشتباه شان پی برده بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
مصر صادرکننده نفت نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
همان قرانی که فرار از جنگ را حرام دانسته , عقب نشینی تاکتیکی در جنگ را مجاز می داند قرار نیست همیشه با سر به دیوار برخورد کنیم و سپس تغیر مسیر دهیم
نادان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
دوست عزیز
میشه روشن کنی توی این همه معادلات(آسمون و ریسمون که بافتی) جایگاه خواست و اراده ملت (رای اکثریت مردم ) کجاست؟؟؟؟؟
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
ثانیا ما که تعامل کردیم و نتیجه اش شد برجام و قرار بود تحریمها لغو نشد
برجام یک توافق بود برای یک موضوع(حتی قرارداد هم نبود).اگر شما عرضه نداشتید قرارداد درستی ببندید دیگران و مردم چه گناهی کردند؟ اتفاقا پول بسیار زیادی نصیب ایران شد که هیچوقت معلوم نشد سر از کجا درآورد و مسئولان جوابگو نشدند!! ضمنا منظور از تعامل یک رویه مستمر و پایدار در رابطه با کشورهای دیگه هستش که هیچوقت ایران رویه پایداری مبنی بر حسن روابط نداشته(استناداتی دارم که این ادعا را ثابت میکند)
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
ثالثا بعد از اینکه ترامپ از برجام عبور کرد ، عده ای گفتند ترامپ جمهوری خواه مشکل عقلی داره اگر دمکرات ها بیایند شرایط فرق خواهد کرد
اتفاقا تعداد زیادی از مسئولان مملکت فکر میکردن که دمکراتها بیایند باز هم میتوانند توافق برجام خوبی داشته باشند نشون به اون نشونی که بنا بر مدارکی که رو شد معلوم شد که جناب ظریف بصورت پنهانی در دوره ترامپ با آقای کری ملاقات کرده بودند و قول گرفته بودند که اگر ما بیاییم دوباره گل و بلبل خواهد شد.خودتان هم میدانید که این دیدار ظریف خودجوش نبود و با اجازه مقامات عالیرتبه کشور انجام شده بود پس اینها را گردن مردم نیندازید
با سگ و گربه که مشکل دارید. با اینترنت که مشکل دارید، با موسیقی که مشکل دارید، با آزادی که مشکل دارید، همه وی رو ازمون گرفتید. مشکلاتتون حل شد؟
چرا دیگر این حیوان باوفا را هم سیاسیش میکنید. بخدا اگر اجازه بدید همین خانواده های انقلابی هم اقدام به نگهداریش خواهند کرد.
آقای شریعتی رفتند به دبی که آقای عبدالباقی را ملاقات کنند و به او دلداری بدهند که مدتی صبر کن تا جو موجود کم شود و بعد با سلام و صلوات از شما بعنوان سرمایه گزارموفق استقبال خواهد شد و همه چیز دوباره دو دستی به تو تقدیم خواهد شد.نه نگران باش و نه ناراحت.
علی برکت الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
شک نکن. احتمالاً اوراق و اسناد براش برده
خدا رو شکر دیگه مشکلی نمونده و حالا نوبت رفع و رجوع سگ گردانی رسید.
سگ گردانی بی خیال، همه جا مدفوع سگ هست. قانونا تو کشورهای دنیا صاحب سگ مسئول جمع آوری مدفوع سگه.
کاش در زمان احمدی نژاد با آن درآمد سرشار نفت که نفهمیدیم چطور هزینه شد، این اصلاحات اقتصادی انجام می شد.
۱۷۵ ساعت اضافه کار و ۷ روز حق ماموریت واقعیت نداره ولی احتمالا 150 ساعت اضافه کار و سه روز ماموریت نباید دور از دسترس باشه!!
از جناب اراکی می پرسم، اختلاس و رانت چی؟ با هویت ما سازگاره؟
عمده بودجه مجلس تحت عنوان سایر است!!!. لطفا در مورد مصادیق این سایر هم توضیح بده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
این حقوق و اضافه کار دریافت علنی اقایونه حواشی خیلی بیشتره
وقت بازنشستگی آقای صدیقی رسیده.
رئیس فدراسیون وزته برداری هم حاضر نیست بحث کنه و توضیح بده. فک کرده اون هم مقدسه و نباید به هیچکس پاسخگو باشه!!!
خفتگان اگر به خدا اعتقاد داشتند و به وظیفه خودشون عمل میکردند وضع کشور این نبود
این سید احمد خاتمی همونه که میگفت شاه زندانی ها رو مینداخت جلوی شیر؟؟!!!!
گرانی وتورم پدر مردم را در اورده اون وقت شما هنوز ذهنتون درگیر اقلیت سگ گردانه. عزیز من اصل را ول کردی چسبیدی به مسایلی که اصلا تو فکر مردم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
اصل همان اخلاق وفرهنگ است که سگ گردانی ضدآنست
نان کیلویی چند بالاخره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا تا موضوع سگ گردانی به یک معضل بزرگ که حل آن نیاز به عزم ملی داشته باشد ! نشده فکری بکنید متاسفانه در حاشیه پارک گفتگو اینقدر زیاد شده که از لحاظ بهداشتی و وجود فضولات مربوطه مشکلات زیادی ایجاد شده و اصولا مشخص نیست مردم برای رفع این مزاحمت به کدام سازمان باید مراجعه نمایند.
لطفا تا موضوع سگ گردانی به یک معضل بزرگ که حل آن نیاز به عزم ملی داشته باشد ! نشده فکری بکنید متاسفانه در حاشیه پارک گفتگو اینقدر زیاد شده که از لحاظ بهداشتی و وجود فضولات مربوطه مشکلات زیادی ایجاد شده و اصولا مشخص نیست مردم برای رفع این مزاحمت به کدام سازمان باید مراجعه نمایند.
آقای خاتمی اگه حرف شما درسته پس توو این چهل سال یه عده مخالف رهبر مسوول بودن که به حرفاش گوش ندادن و مملکت به این روز افتاده.
از این حرفهای مدیران نظام پزشکی ، مرغ پخته به خنده می افتد. اگر دکترها سوپرمارکت زده اند، فقط به دنبال پول بوده اند پس این همه اخلاق و مسئولیت پزشکی را به سر مردم نکوبید و سلامت مردم را به دست این سوپری !! ها ندهید و ضمنا با کمال پوزش بگذارید با افزایش پذیرش، جای خالی این پزشکان سوپر مارکت دار پر شود!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
از اول انقلاب تا امروز صنف پزشکی برای پول گرفتن از مردم ازاد بودن وکسی جرات محدود کردن انها را نداشته . وزارت بهداشت به جای دفاع از حق مریض اتحادیه صنف پزشکی بوده ، بماند که حتی تخلفات درمانی انها هم توسط نظام پزشکی رسیدگی میشه که مدافع خودشونه .
فقط درد و مصیبتتون سگ و سگ گردانیه!
عضو مجلس خبرگان دغدغه ش شده سگ گردانی یه عده . شما مسئولیتت اینه ؟؟ یعنی واقعا همه وظایفت رو انجام دادی و فقط این مورد رو اشکال کشور می دونی ؟؟؟؟ خدایا با اینها چه خواهی کرد ؟؟؟؟
خدارو شکر‌مشکلات بیکاری ترافیک‌فقر گرسنگی آلودگی‌هوا همش حل شده فقط مونده سگ‌گردانی که اونم به تلاش مسولین‌محترم‌حل بشه
یعنی فرهنگ وهویت ما با سگ گردانی به باد فنا میره ؟!
یک چیزی به نام عقل و منطق وجود دارد که تحلیل این سخنرانان دیده نمی شود
جالبه فقط دم از دشمن می زنید و نیروهای جهادی شما را باید در امارات و کانادا و انگلستان پیدا کرد
مگه سپاه دولت رو دست داره که در مورد طرح های اقتصادی نظر میده
برخی از اقایان‌ که میکروفونهای‌ کشور را در اختیار دارند‌ و متوهمانه‌ اوضاع‌ مملکت را عادی و خوب میدانند‌ و به انتقادات‌ و اعتراضات‌مردمی‌ وقعی نمی نهند و مدام‌ بر حرف خود پافشاری‌ می کنند طوریکه‌ انگار‌ نه انگار‌ ،
باید‌ بدونند‌ که با گران‌ کردنهای اخیر‌ و افزایش‌ ناچیز‌ حقوقها‌ خود حقوق بگیران کشور‌ واقعا‌ در تنگنای معیشتی‌ هستند‌ ، سفره شون‌ آب رفته‌ و خدایی‌ چار مشکلند‌ چه برسد‌ به‌ مردم‌ عادی‌ !
چرا‌ و از طرف چه کسی‌ فرجام و سازش‌ با دنیا‌ را برهم زدید‌ ؟!
منظورتون‌ از این کله شقیها‌ در مقابل‌ دنیا‌ چیست‌ و میخواهید‌ دیگه‌ چه بشه‌ که متوجه‌ بشید‌
که تداوم‌ زندگی‌ بدین شکل برای‌ مردم‌ امکان‌ ندارد‌ ؟!!
حقوق‌ نجومی میگیرید‌ بعد برای کسانی که ماهیانه‌ چندرغاز‌ حقوق میگیرند نسخه‌ می پیچید‌ ؟!
خدا رو شکر مردم اونقدر آگاه شدند که بابت مسایل شما نظیر حجاب و سگ گردانی و روزه خواری و شادی و غیره مقابل هم قرار نگیرند
حاج اقا اکبری ایا بعیر از رعایت حجاب و عدم سگ گردانی ، در اسلام دستورات دیگری همچون مبارزه با دزدی و رانت و اختلاس و ستمکاری و خوردن بیت المال و آزار و گرسنگی و فقر و بدبخت کردن مردم وجود نداشته و ندارد !!!!!!؟؟؟؟؟

جناب احمد خاتمی اگر کس و یا کسانی دستورات رهبری را انجام نداده باشند ، قطعا انها مسولان در دولت و مجلس و نهادهای حکومتی هستند

والا مردم بیچاره که همیشه در تمام صحنه ها حتی جانشان را فدا کرده اند و قدرت و اختیاری نداشته و ندارند که موثر بوده باشد تقصیری هم متوجهمردم نیست

و لطفا شما مسولان که مسول این اوصاع هستید ، خودتان را اصلاح کنید اگر البته ممکن است
سگ گردانی مگ گردانی درد والویت ما نیست یارانه بدبخت بیچاره هارا چرا قطع کردید؟؟؟اضاف 38 درصدی چرا شد 10 درصد؟؟
سال ۶۸ چطور طرح اقتصادی رو اجرا می‌کنن که قراره عواقب تصمیمات اواخر دهه‌ی ۸۰ رو جبران کنه؟ فکر کنم زیر بانک مرکزی تونل زمان زدن.
آقای نماینده ! خیلی دیر متوجه شدی متاسفانه بسیاری از صنایع دولتی و خصوصی الگوی خودروسازان را درپیش گرفته اند :
۱-قیمت دلخواه کالا ۲-ارایه یا عدم ارایه بمقدار دلخواه بنحوی که قیمت در بازار کاهش نیابد
۳-احتکار و انبار کالا ۴-همراه کردن وزارتخانه خانه ها از جمله صمت/کشاورزی/دارایی و مالیات
۵-اتصال به مافیاها یا خود مافیا شدن
۶-اتخاذ روشهایی که از دید سازمان بازرسی-تعزیرات-قوه قضاییه مجرم نمی باشند و درصورت ارسال پرونده تخلفات به دادگاه یا ادله ناکافیست یا جریمه ناچیز است
دزدی و اختلاس و ارتشا و .... حل شده ؛ سگ گردانی مشکل اصلی ماست
اقای اراکی که گروه های مردمی را برای مقابله ترویج میکنی دیگه کم کم متوجه شدین که مردم ایران هم برای مقابله میتوانند گروه های مردمی به راه انداخته و مقابله به مثل کنند.شریط را درک کن و از به جان هم انداختن مردمی که همه چیزتان از انهاست پرهیز کنید.این حرف ها عاقبت خوشی نداره!!!
آقای پزشک قسم شما را باور کنیم یا دم پولهایی که وقتی گذرمان به بیمارستان میوفتد را؟
طرح اقتصادی مورد نظر باید اجرا میشد ولی زمان اجرا مهم تر بود
الان آلمان برای کم کردن هزینه زندگی داره طرح و برنامه ریزی میکنه
گند زدید به زندگی مردم
حجم بالای سگ گردانی و تقاضای بالا برای رفتن به کشور کانادا نشانه چیست؟ و چرا در این کشور این موارد بسیار زیاد شده است؟
تقاضای رفتن به کانادا نه در افراد بی تفاوت بلکه در فرزندان کسانی که متدین و دلبسته به نظام هستند
هویت ملی ما فقط خلاصه شده در گرانی و کمبود و... و مهمترینش دروغگویی وفور نعمت و ارزانی و راستگوییی در تضاد با هویت ملی ماست چون هویت ملی سازان اینگونه میگویند
به صدا و سیما بگین هر چی از غرب اومده ممنوع التصویر کنه سگ غربی ...ماشینها...موبایل ..یخچال ..ماشین لباسشویی هواپیما.. ساعت مچی ..کت شلوار...رادیو.....تلویزیون هم حتی خخخخ..فقط میمونه شتر که حضرات ببننم بجا ماشین و هواپیما حاضرن سوارش بشن که غربی نشن ..خخخخ
فرهنگ ما فرهنگ ایرانی فرهنگ شما را نمیدونم
وزیر اطلاعات: دشمن روی اعتراضات، اقدامات تروریستی و فضای مجازی متمرکز شده
آقای وزیر اطلاعات مطمئن باشید که دشمن روی نوددرصدی های ایران هیچگونه تاثیری ندارد. شما باید حواستان را روی ده درصد بالایی متمرکز کنید که از در عقب دشمن را وارد نکنند.
دیدن کودکان خم شده در سطل زباله چی؟
با هویت ملی و انقلابی گری شما مبارزه نمی کنه؟
حاجی اگر همه سگ های ایران را بکشی، اگر همه زن ها خانه نشین شوند و هیچ زنی به خیابان نیاید، اگر کل فضای مجازی تعطیل شود و اگر همه دشمنان بمیرند باز هم شما توانایی نداری مشکلات مملکت را حل کنید چون سواد و تخصص ندارید
حاجی اراکی.......رانت خوری واختلاس وپارتی بازی و بی عدالتی و تظاهر وریا وتبعیض ودروغگویی مسئولان مبارزه با هویت اسلامی نیست؟چی میخواهید از جان این سگ زبان بسته ؟به شما چه ازاری رساندن ؟ حاجی خاتمی......اجازه بدین چند دست اورد شماها را در این 43 سال بشماریم ......رساندن 70 درصد مردم به زیر خط فقر......رسیدن سن اعتیاد وفحشا به 12 ساله ها......فرغون سازی (خودرو سازها) که باعث گرفتن جان مردم بیگناه در جاده ها میشوند.....تقلب وکم فروشی.......مهاجرت نخبه ها.........وضعیت محیط زیست ..............ریا وتظاهر برای داشتن پست ومقام ......بی توجهی به معیشت مردم.....دین زدگی واز بین بردن اعتقادات مردم وبخصوص جوانان با کارهای افراطی وبی منطقی که هیچ ربطی به دین اسلام ندارد ........خدا عاقبت مارا ختم به خیر کند..............
آغای اراکی عزیز مشکلات اساسی مملکت چیزهای دیگری است نه سگ گردانی . در ضمن شما که یک عالم حوزوی هستید و باید تخصصتون بیان مسائل شرعی باشد بنظرتون بجاست که درباره سگ گردانی حرف بزنید ؟ چرا حاشیه درست میکنید ؟
پراید 200 میلیونی مطابق با هویت ملی ماست آقای نماینده؟
"دولت جرأت بزرگی به خرج داد و این طرح را اجرایی کرد که موفقیت در آن به پشتیبانی مردم نیاز دارد تا بتوان کشور را از این گردنه مهم عبور داد."
فاصله بین جرات و چیز دیگر خیلی زیاد نیست. جراحی اقتصادی باید در شرایط مناسب اقتصادی انجام شود نه الان. دولت هم بخاطر وضع نامناسب بودجه این کار را کرد. در ضمن مردم مگر چاره ای جز پشتیبانی دارند؟
اگر سگ گرداني مبارزه با هويت ملي ماست
پس توجه داشته باشيم كه ١٣ فروردين هم هويت ملي ماست ، عيد نوروز ، جشن مهرگان ، جشن سده
چهارشنبه سوري وووو
به استاندار قبلی خوزستان گفتند برو دوبی برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی بعد هواپیما عوض کن برو کانادا. سناریوی تکراری جهرمی.
تابناک شده ای تریبون شعار و دروغ . چرا از ظلمی که به کارگر و بازنشسته رفته نمی گویی . چرا از افزایش ده درصدی ظالمانه نمی گویی . شعارها دیگر کارساز نیستند .
عجب، خبر نبود که شهرداران قبلی و فعلی و استاندار و...و...توقیف و بازداشت شده اند؟
‌واقعن که...
خدا قوت!
بدترین اعمال درکشوری باهویت اسلامی نمایش ع مظاهر غیر اسلامی است ، همه میدانیم سگ علاوه براینکه حیوان کثیفی است وهرکجاکه برسدنجاست میکندوچون حیوانی گوشتخواراست میتواندعامل انتقال بسیاری ازبیماریهای انگلی ومیکروبی وغیره گردد ازنظرشرعی نیز نگهداری ان درمحل زندگی انسانها صحیح نیست وازطرف دیگرنیزباعث رعب ووحشت برای خیلی ازمردم میشودولی متاسفانه درسالهای اخیر بعلت نفوذبعضی ازغریبه پرستها دربین ماونیزلحبازی باهویتهای فرهنگی وشرعی ما نگهداری حیوانات نجس بسیارمعمول شده هرچندخلاف قوانینمان است ولی مجریان قانون هم دراین قبیل مواردجدیت لازم بخرج نمیدهند کاری نداریم کدام کشوراسلامی چنین میکندوکجاچنان میکنندهرکشوری فرهنگ ورسوم خودش رادارد درکشورهای غربی شمایک سگ ویاگربه ولگردنمی بینید بلافاصله نابودش میکنندحتی درآن کشورهاسگ گردانی بدون غلاده جرم سنگین است وصاحب سگ بایستی نجاست سگ خودرابلافاصله تمیزکندمابااینکه درفرهنگمان نگهداری سگ خطااست ازانهابمرتب بدترمیکنیم وظیفه قانونی وشرعی نیروهای محترم انتظامی برخوردجدی باچنین هنجارشکنی ها است ونیز رسیدگیسریع به شکایات مردمی وبرخوردقاطع باخاطیان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
سگ دوستان راچه به علم ودانش
اگر دشمن از راه نظامی نتوانست غلطی بکند بواسطه ترسی است که از رشادتها و حق طلبی همین مردمی است که با دست خالی 8 سال با دست خالی جانانه در مقابل صدامی که از کل دنیا حمایت میشد ایستاد و اگر الان از راه فرهنگی توانسته نفوذ کند بروید ببینید کجای کارتان لنگ میزند که همان مردمی که سینه های خود را سپر گلوله ها و ترکش ها میکردند عزیزترین دارائی خود را که همان جانشان بود رو فدا میکردند و الان چرا به جایی رسیده اند که بقول شما از راه فرهنگی تسلیم شده اند اشکال کار قبل از اینکه بیرون از کشور باشد در داخل است اینکه فکر کنیم مردم بیشتر از اوایل انقلاب به دین و انقلاب متمایلتر شده اند چیزی است که داریم به خودمان دلخوشی داده و به نوعی خودمان را گول میزنیم
با سلام آیت الله خودشان را اذیت نکنند اجازه بدهند چند سال دیگر بگذرد تا احساس خطر کنند ؟؟!!!!!
یادم میاد اوایل همه گیری کرونا ....برای کرونا هم هی اصرار داشتن چیزی که در ایران هست آنفولانزا است و هیچ مورد کرونا در ایران وجود نداره
شما هم یادتونه؟
آقای سردار فدوی اولاً اگز شما معتقدید که مشکلات اقتصادی با پشتوانه مردمی قابل حل است پس چرا به بخش خصوصی اجازه فعالیت نمی دهید.
ثانیاً اگر معتقدید که این طرح اقتصادی باید صورت بگیرد پس بدانید که این طرح چون ناقص انجام گرفته است ایجاد نارضایتی در سطح وسیعی از مردم نموده است و هر طرحی باید کارشناسی شده و پروسه کامل آن انجام شود که متاسفانه در این مورد مغفول مانده است.
مزخرف گویی لقای علی سالاریان.این بنده خدا گویی از اصحاب کهف بوده اند.از سالهای گذشته هم بسیاری فارع التحصیلان پزشکی به اینکار علاقه نداشته و وارد مشاغل دیگه میشدند.نمونش زیاد هست هیچ ربطی هم به درامد پزشکان ندارد.بهتره برخی اعضای نظام پزشکی دست از مغلطه بردارند.اولویت سلامت جامعه و مردم بالاتر از منافع شخصی برخی از این اقایان است.اینها با این صحبتهاشون قصد برهم زدن جامعه و تحریک پزشکان به اغتشاش را دارند.مسوولان امنیتی باید جلو این افراد را بگیرن.نمونش اونهایی که اجازه ورود واکسن کرونا را نمی دادند و رمسدیویر را وارد و 1000 برابر به مردم میفروختن.
اینا کلا فقر رو نمی ببینن سگ رو می بینن .. وای به حال این مملکت
اراکی، عضو مجلس خبرگان: سگ گردانی مبارزه با هویت ملی ما است
نظری راجع به دروغ گویی ریاکاری فساد مسیولین و این وضعیت اقتصادی ندارند؟؟؟؟ این وضعیت زندگی با هویت ملی ما سازگار هست؟
بین سگ گردی و زباله گردی کدام یک هویت ملی را نابود می کند؟ بابت دومی کمی به شما بر نمی خوره؟ حتی یه کم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
هردو
متروپل یک شبه فرو نریخت، بلکه سالهاست دارد ذره ذره فرو می ریزد. ما ترک های ریز را نمی بینیم تا وقتی که یکباره آوار می‌شود.
وقتی انقلاب فرهنگی شد و بهترین و نخبه ترین جوانان کشور را به جرم خواندن یک نشریه یا هواداری از یک نفر یا یک گروه خاص اخراج کردند و اکثر آنها کوچ کرده و بهترین استادان عالم در غربت شدند اولین ترک بوجود آمد.
دهه شصت شد با سهمیه ها عملا ۴۰ درصد از افراد با استعداد را حذف کردند و این دومین ترک بود.
دهه هفتاد تب مهندسی بالا گرفت. با آموزشگاه های خصوصی که عملا با طراحان کنکور یکی بودند مثل آموزشگاه ق...و کلاس های خصوصی سومین ترک نمایان شد.
با گسترش بی کیفیت آموزش عالی در مکان های فاقد امکانات اولیه چهارمین ترک بود.
با آموزش همزمان مدیران دولتی در کار ادارات و درس خواندن در دانشگاه و تب عنوان استادی به هر قیمتی برای مدیر دولتی شد پنجمین ترک.
با ورود دولت مهرورز احمدی نژاد و ۱۵ برابر کردن ظرفیت مدرک ارشد و دکترا و استاد شدن اکثر جامعه مهندسی ششمین ترک برداشته شد. با تغییر نکردن قانون نظام مهندسی بعد از ربع قرن ترک هفتم وارد شد. شرکت های صوری و امضا فروشی ترک هشتم بود.
ساخت مسکن های مهر بی کیفیت و سکوت جامعه مهندسی و خوشحالی از امضا کارهای چند هزار متری مسکن مهر شد ترک نهم. انتخابات هیت مدیره هشتم و رد صلاحیت فله ای و سکوت جامعه مهندسی و سکوت اعضای رد صلاحیت شده هیت مدیره هشتم به جز ۵۹ نفر و ادامه دخالت های بی دلیل جریان خاص وزارت خانه در هیئت مدیره نهم در کوچکترین تصمیم گیری ها از نحوه انتخابات تا محل انتخابات شورای مرکزی و عدم اجازه شرکت روسا در جلسات شورای مرکزی دهمین ترک وارد شد. و ......

آخرین ترک فروریختن متروپل بود. بقول شما جامعه را به دو گروه کوچک خودی و گروه بزرگتر غیر خودی تقسیم کرده خروجی اش عبدالباقی هاست. نظام مهندسی اش فقط نامه می زند، مسکن و شهرسازی اش خشت روی آب می شود و شهرداری اش تحت حمایت سپاه قدرت مطلق و غیر پاسخگو و مهندسان باسوادش در حاشیه جامعه، راننده اسنپ و دستفروش و متروپل ها روی سر مردم خراب می شود. فرو ریختن متروپل یک شبه اتفاق نیافتاد بلکه عقبه وسیع دارد.
پس معلوم شد پزشکها را باید به کمیته امداد معرفی کرد!!!!!
چطور دروغ و دزدی و اختلاس هویت را از بین نمی برد
برخورد حداکثری با خاطیان آبادان ، یعنی خروج راحت استاندار مربوطه از کشور
عمرا حتی در نهایت یک ریال دیه هم پرداخت بشود
شاید در اثر پیگیری مداوم یکی رو بخاطر برداشتن یک ریش تراش از خرابه ها بازخواست کنند
جناب فدوی!الآن هم که دلاررسیده به32هزارتومان که باقیمت دلاری که دولت اعلام کرده(24هزارتومان) فاصله دارد!
به نظرمیادهرشش ماه یکباردولت بایدیک جراحی انجام دهد.
اجرای طرح اقتصادی دولت گفت: از سال ۶۸ همه کارشناسان اعتقاد داشتند که این طرح اقتصادی باید صورت گیرد،
بله باید اجرا میشد البته با شیب ملایم نه تخته گاز
که موجب اغتشاش گردد و هوار هوار مردم در بیاید
هویتی که با سگ گردانی مخدوش بشه هویت نیست .
فرهنگ زندگی سگی حدودا پنجاه سال پیش در بین مردم اروپا مد روز شد و هرکس سگی را به عنوان همدم و رفیق به نمایش میگذاشت هاکی از اوج سواد و تمدن او بود ، اما امروزه این فرهنگ در اروپا دستخوش پیشرفت و تغییر شده و کسانی که خودشان در هیات سگ ( سگ نما )ظاهرشوند مورد احترام هستن .
جمله ای که قبل از اما می آید الکی بیان شده و معنای خاصی ندارد
یعنی واقعا امروز سگ گردانی مشکل شماره یک ملت ماست ؟؟! آن کسی که سگ دارد سه برابر خرج یک انسان ، هزینه غذا ، واکسن و درمان سگ می کند . نگران آن نباشید .
الان فدوی سپاه کجای سیاست اقتصادی این کشور ایستاده که در این زمینه هم صاحب نظر شده؟؟؟
اراکی، عضو مجلس خبرگان: سگ گردانی مبارزه با هویت ملی ما است
کدام هویت؟؟؟؟؟؟؟
جناب سردار فدوی آیا بهتر نیست دوستان نظامی به امور مربوط به خود بپردازند.بنظرتان آیا صلاح است یک اقتصاد دان در امور موشکی و نظامی دخالت کند و نظر کارشناسی دهد
جناب دادگستری آیا بهتر نبود فردی که مظنون است را تا اخذ گزارش های تخصصی ممنوع الخروج موقت می کردید تا پس از اثبات بی گناهی شان آزاد الخروج می شد
خخخخ. هویت ملی ما رو که نابود کردن و فراموشی اعیاد و جشن های کشور خودمون به فنا دادید!!
خبرگزاری دولت: استاندار سابق خوزستان از کشور خارج شد
هیچ یک از هیات‌های اعزامی دولت، دادستانی کل و مجلس شورای اسلامی یا سایر مسوولین و‌دستگاههای زیربط در این خصوص قصور و تقصیر مستقیم یا غیر مستقیم استاندار سابق خوزستان در خصوص ریزش متروپل گزارشی به دادگستری خوزستان نداده‌اند

مگر در مورد خاوری داده بودند؟
آقای دهنوی به لطف انفال مجلس مخابرات نیز مثل خودرو سازی شده است اصلا" نترسید!مجلیس......؟؟؟؟؟؟
سگ نداشته باشی ولی زباله گردی کنی هویتت از بین نمیره. چون اقایون اینطور صلاح میدونن. تنها مشکل اقایان سگ و حجاب و فضای مجازیه وگرنه گرسنگی و بیکاری و گرانی که مشکل نیستند.
مردم فکر می کنند سگ گردانی شخصیت می اورد خیر مردم از این کار متنفر هستند باید شدید برخورد شود همانطوری که حیوانات اهلی ممنوع است در خانه بهداشت باید کاملا برخورد قاطع کند فقط میکروب پخش می کند اگر سگی در مسیرم یا جلو پایم در خیابان دیدم نابودش می کنم حق خود می دانم
آقای اراکی هویت ملی ایران با سگ و سگ گردانی گره نخورده است. هویت ملی ایران و ایرانی با اندیشه های بزرگ زرتشت، منشور کوروش، حماسه های بزرگ فردوسی، شعرهای فاخر سعدی، حافظ، خیام، رودکی و اندیشه های والای ابوعلی سینا و دانش دانشمندان نامدار کشورمان گره خورده است. لطفا بلندای فکری و جایگاهی کشور را با این سطح از گفتار پایین نیاورید.
ازنظرقانونی درهمه حای دنیامنجمله کشورماوازنظرشرعی درکشورما قراردادی که بین دونفربسته میشودحکم قانون رادارد وبهبچ عنوان دلیلی ندارددربنگاه های معاملات املاک قرارداد بسته شودوهمین که بین دونفرقردادی بسته شد کافیست درضمن دراین کزارش معاملات املاک نعل وارونه میزنندمتاسفانه بارها
دیده شده املاکی هاملکی رابرای اشنایانشان زیرقیمت ازمالک ازهمه جابیخبربصورت قولنامه ای میخرند وبلافاصله باقیمت بیشتری به کس دیگری بدون اطلاع مالک اولیه میفروشند یعنی گاوبندی درمعاملات میکنند واینقدرکه ادعا میکنندواقعا همه آژانس های املاک صراط المستقیم نیستند البته استثناهست ولی بایدمردم جشمانشان راکاملاًبازکنند
ازنظرقانونی درهمه حای دنیامنجمله کشورماوازنظرشرعی درکشورما قراردادی که بین دونفربسته میشودحکم قانون رادارد وبهبچ عنوان دلیلی ندارددربنگاه های معاملات املاک قرارداد بسته شودوهمین که بین دونفرقردادی بسته شد کافیست درضمن دراین کزارش معاملات املاک نعل وارونه میزنندمتاسفانه بارها
دیده شده املاکی هاملکی رابرای اشنایانشان زیرقیمت ازمالک ازهمه جابیخبربصورت قولنامه ای میخرند وبلافاصله باقیمت بیشتری به کس دیگری بدون اطلاع مالک اولیه میفروشند یعنی گاوبندی درمعاملات میکنند واینقدرکه ادعا میکنندواقعا همه آژانس های املاک صراط المستقیم نیستند البته استثناهست ولی بایدمردم جشمانشان راکاملاًبازکنند
جالبه خودروسازی شده نماد بی کیفیتی و شکست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
مگه نیست؟
آقایان مشکل کشور و مردم سگ گردانی نیست . فاتحه مردم و کشور را خوانده اند انوقت مدام از سگ و موی دختران و ... مسائل نامبوط دیگر صحبت می کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
اتفاقا مشکل اصلی است زیرا افرادی هستند که کارگری میکنند اما ماهانه بیش از 5 میلیون هزینه سگ میکنند
س ک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
هر زمان دجار مشکل میشیم داستان حجاب سک کردانی وگربه بازی و استادیوم و.... این مسایل رو پیش میکشن
اقای اراکی به قول شما در دو جبهه جنگ است فرهنگی و اقتصادی در فرهنگی با مردم همه اش صحبت میکنید ولی اقتصادی چون دولت بی عرضه است صحبت نمی کنید
کاش به جای صحبت در خصوص سگ گردانی کمی بیشتر بر روی وضعیت معیشت مردم در جامعه تمرکز و صحبت می شد. آیا اولویت اول ، دوم .....یا دهم دغدغه های مردم در شرایط کنونی مذمت یا مطلوبیت سگ گردانی در خیابان است ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
سگ گردانی هم یکی از مشکلات اصلی جامعه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
10:39
حتی مشکل فرعی هم نیست
این عادی نیست. آدم های نرمال چنین رفتاری ندارد... وقتی یک بچه 3 ساله توسط سگ های ولگرد تکه پاره می شود ساکتند و با لبخندی بر لب نظاره گر. اما اگر چند زن کم حجاب به همان سگ های ولگرد غذا بدهند وامصیبت هاشان و کفن پوشیدن هاشان شروع می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
خودت فهمیدی چی گفتی؟ خودت فهمیدی کدوم طرفی هستی؟
ناشناس
| France |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
سگ ها هم انواع و اقسام دارند. و خیلی از سگ ها تو خیلی از کشور ها مجاز نیستند. یه سرچ تو اینترنت بزنید متوجه می شید که خیلی نژاد های سنگ که وخشی تر و مهاجم تر هستند تو خیلی از کشور ها بن شدند
س ج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
منظورتو شفاف ب بگو معلوم نیست چی میگی و دو پهلو حرف نزن
مردم بیچاره
پول ملی به پهن تبدیل شد، توی دنیا تحقیرمون میکنن، فقر کمر مردم رو شکسته ، پدر و مادرها شرمنده بچه هاشون شدن، بیماران دردمند پول خرید دارو و درمانشونو ندارن، زندگی به مردم فشار آورده... از کدوم هویت حرف میزنید؟!!! مگه چند درصد از این مردم سگ دارن که سگ گردانی هویت ملی رو به خطر میندازه؟!!! آنچه که هویت ملی رو نابود کرده بی تدبیری و بی خیالی شماهاست!!!
اینها که اینقدر برای فرهنگ سگ پروری سینه چاک میدهند ، این هزینه ها را برای آدم های گرسنه انجام بدهند . آدم گرسنه را گذاشتند چسبیدن به حیوانی که خودش بلده زندگی کنه . دریغ از کمی تفکر .
آقا اوضاع حجاب خیلی خرابه
رفتم امین حضور از بس زن کله لخت و شلوار کوتاه دیدم از زن خودم بدم امد
اینها کجا خودشان را می سازند
چرا این شکلی هستند
جمع کنید اینها را
گشت ارشاد کجاست ؟
سردار علی فدوی یادشون رفته که دولت خاتمی ارز را تک نرخی کرد و باعث رونق اقتصاد و تولید شد ولی چون با این کار دست خیلی ها از سفره کوتاه شد
فراری دادن ها شروع شد
توی اون گیرودار که مردم به فکر در آوردن جنازه های عزیزانشان هستند ، کی وقت داشت بره از استاندار شکایت کنه ؟
دادستان چه کاره است پس ؟ نبایستی تا رفع اتهام ها از افراد در مورد احمال کاری انجام شده ، موقتی چند نفر از مسئولین ممنوع الخروج می شدند ؟
دو روز دیگه هم صدیقی می گه چون دخترا روسریشون رو درست نمی بندند ساختمون متروپل ریخته
شرم کنید ، شرم کنید ، شرم کنید . دنیای دیگه ای هم هست . همه چی اینجا تموم نمی شه
اسم عربها و لفراد کشورهای (غیرایرانی) را روی خیابانها و شرکتها و نهادها گذاشتن علیه هویت ملی نیست سگ گردانی بی هویتی است!!!!
هويت ملي يا عربي؟
پاسخ ها
مهدوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
بسیار بجا گفتی.
ایشان عضو مجلس خبرگان هستند و دغدغه اصلیشان سگ گردانی است
اگر تمام مملکت گرفتار قحطی هم بشود و غذا هم پیدا بشود حکم خدا ساقط نمیشود و دلیل نمی‌شود بد حجاب بی حجاب عریان کسی در خیابان بیاید الحمدالله دوران فاسد گذشته هم تمام شد و به تاریخ پیوسته است اینکه فکر کنید روزی میتوانید مثل جوامع فاسد اروپایی در ایران اسلامی قدم بزنید کور خوانده اید
دلار چند ؟
کاش روزی برسد که دزدان بیت المال و خائنین به این ملت و مملکت را زنجیر کرده در کوچه و خیابن بگردانند.
جناب فدوی شما درست می فرمایید، ولی این قضیه با برنامه ریزی بسیار عالی در برنامه چهارم توسعه دیده شده بود که همفکران شما در مجلس هفتم عملا مجوز اجرای آن را به دولت ندادند. اگر آن برنامه، خوشبینانه به خاطر بی مبالاتیهای نمایندگان نه چندان محترم دوره هفتم و بدبینانه به خاطر افکار سودجویانه کسانی که آن موقع پایه دزدیهای خود را می گذاشتند، الان مملکت بهشت بود. جناب فدوی شما 25 سال گذشته را هم فراموش کرده اید؟
سلام اگر قرار ه هویت یک ملت با داشتن این همه حوزه و نهاد فرهنگی با سگ گردانی تغییر کنه تقصیر امریکاست یا امثالی مثل حضرتعالی که با ان بودجه های کلان نتوانستید کاری برای فرهنگ این ملت کنید
تو را به خدا با سگها این حیوان زبان بسته کاری نداشته باشین.
اقای نماینده مجلس سگ گردانی در کدامیک ازرساله های ایات عظام ضد هویت کشور بوده برای ما روشن کن اقای نماینده مجلس خبرگان به شهرداری توصیه فرمایید تعداد موشهای شهر بیش از جمعیت ان است ایا موش عامل بیماری است یا سگ لطف کن کشور را که استانه بیماری هولناکی قرارخواهد گرفت حمایت کن
اقای سالاریان ما مدرک تحصیلی شما را نمیدانیم که چند کلاس سواد دار ولی مطلبی بنویس وقتی بمنزل میروی فرزندانت اعتراض نکنند شما یک روز بعنوان منشی مطب یک پزشک عمومی وروز دیگر در مطب پزشک متخصص جراحی عمومی خدمت کند مردانه نتیجه کار خودرا اگ شهامت داری بنویس
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر