بازدید 24331
سه هزار و بیست و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ذوالنوری: مسئولانی که از اجرای دستور رهبری کوتاهی کرده‌اند در آتش غضب الهی خواهند سوخت / وزیر کشور: دشمن به دنبال کشاندن مردم به سوی اعتراضات است/پیشنهاد حسین شریعتمداری: از ورود بازرسان آژانس جلوگیری کنید

در بسته خبری امروز «تابناک»، تیتر‌هایی مانند «هیچ مورد تایید شده‌ای از ابتلا به آبله میمونی در کشور وجود ندارد» / «پلیس: ۱۶ نفر از سرشاخه‌ها و اخلالگران بازار ارز فردایی و طلا دستگیر شدند» / «فیلم معدوم‌سازی مربوط به مرغ‌های بیمار بود» / «کاهش قدرت خرید مردم معضل اصلی مرغداران» و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۲۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰ 04 June 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

ذوالنور: روسای جمهور و نمایندگان مجلسی که از اجرای دستور رهبری کوتاهی کرده‌اند در آتش غضب الهی خواهند سوخت
مجتبی ذوالنور در ادامه با بیان اینکه مشروعیت رییس جمهور در کشور جمهوری اسلامی ایران به اذن ولی فقیه است، افزود: مقام معظم رهبری از دوران رییس جمهوری مرحوم هاشمی رفسنجانی بر اقتصاد بدون نفت تاکید داشتند، اگر هر سال سه درصد وابستگی اقتصاد را به نفت کم می کردیم آیا با یک تحریم در این زمینه، تن و بدن مردم به اقتصاد می لرزید و یا این وضعیت را داشتیم؟ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: روسای جمهور و نمایندگان مجلس یا هر مسئولی که از اجرای دستور رهبری که راه نجات و نسخه شفابخش است کوتاهی کرده‌اند در آتش غضب الهی خواهند سوخت. وی با اشاره به پیشرفت های انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف و تعجب دنیا از این موفقیت ها افزود: در حوزه هایی که مشکل داریم به دلیل رخت بر بستن مکتب امام راحل و به تمسخر گرفتن روحیه انقلابی از آن حوزه هاست.

صرافی‌های مجاز فردا باز هستند
مدیرعامل بازار متشکل معاملات ارزی گفت: برای ارائه خدمات بیشتر به فعالان بازار ارز، بازار متشکل ارزی فردا یکشنبه ۱۵ خرداد از ساعت ۹ صبح تا ۱۵: ۳۰ باز است و معاملات اسکناس ارز در آن جریان خواهد داشت. بر اساس این گزارش، صرافی‌های عضو بازار متشکل ارزی هم روز یکشنبه باز هستند. همچنین تمام شعب مرکزی بانک ملی در تهران و همه استان‌های کشور نیز فردا ۱۵ خرداد باز بوده و خدمات ارزی انجام خواهند داد.

عضو خبرگان: می‌خواهند زنان کشور را به قبل از انقلاب برگردانند
آیت‌الله توکل، عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه امروزه کشورمان درگیر چیزی بیشتر از تهاجم فرهنگی است، گفت: امام از ما ، از مردم، از مسئولین انتظار دارد و بدانید که این روزها درگیری‌هایمان نه تهاجم بلکه شبیخون فرهنگی است، می‌خواهند تا زنان کشورمان را به مانند قبل از انقلاب برگردانند و این‌جاست که به کسی رای دادیم، اما صلاحیت نداشت باید جوابگو باشیم، چرا که ما رای دادیم او قدرتمند شده اگر کار درست یا بد انجام دهد ما شریک هستیم. نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان با تاکید بر اینکه باید در مقابل دشمن محکم ایستاد تا دیگر جرات این خطاها را نکند، افزود: با برگزاری چنین جشنواره‌ای باید فریاد زد و اعتراض کرد تا به حفظ و صیانت از دین اسلام پرداخت.


هدف گذاری عراق برای تولید ۴.۵۸۰ میلیون بشکه نفت در روز
سخنگوی وزارت نفت عراق روز جمعه اعلام کرد، تولید نفت عراق در پی تصمیم اوپک پلاس برای افزایش تولید، در ژوئیه به ۴.۵۸۰ میلیون بشکه در روز خواهد رسید و نرخ افزایش تولید ۷۰ هزار بشکه در روز خواهد بود.



شنیده شدن صدای مهیب در شهرستان کارون
فرماندار کارون در واکنش به صدای مهیب امروز در این شهرستان گفت: احتمال دارد منشأ این صدا از انفجار خمپاره باقی مانده از دوران جنگ باشد. صدای مهیب و وحشتناکی امروز در شهرستان کارون همه مردم را وحشت‌زده کرد و ‌همه به خیابان آمدند اما مردم متوجه نشدند که منبع صدا چه بوده است. مردم منطقه می‌گویند صدا از سمت منطقه قلعه کنعان آمده است و قدرت و شدت صدا بسیار زیاد بود، به نحوی که در کل منطقه شنیده شد و صدا مانند انفجار بود. سعید کعبی فرماندار شهرستان کارون ‌در این خصوص اظهار داشت: موضوع صدای شنیده شده، در حال بررسی است و باید گفت که مساله بزرگ و خاصی وجود ندارد. وی افزود: این اتفاق در فاصله دور از منازل مسکونی رخ داده است و هیچ آسیبی و مشکلی هم به دنبال نداشته است. فرماندار کارون گفت: تاکنون هیچ‌کس نمی‌تواند با قاطعیت نظر دهد و حتی فیلمی که در فضای مجازی در این خصوص منتشر شده را نمی‌توانیم تایید یا رد کنیم./تسنیم

ترفند قزاقستان برای فرار از تحریم‌های روسیه
قزاقستان نام نفتی که از طریق بنادر روسیه صادر می‌کند، به "بِلند نفت خام صادراتی قزاقستان" (KEBCO) تغییر داد تا آن را از نفت تولید روسیه متمایز کرده و از ریسک تحریم‌ها و مشکلات مربوط به فاینانس، اجتناب کند.

واکنش نماینده مجلس به فیلم عنکبوت مقدس: نان نظام را می‌خورند و وطن‌فروشی می‌کنند
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: همیشه مردم مؤمن و ولایتمدار در اهانت به ساحت مقدس امامان معصوم (ع) توسط دشمنان و معاندان سکوت نخواهند کرد. حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی نقدعلی در خصوص فیلم عنکبوت مقدس اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید دشمنان می‌خواهند با دهانشان نور خدا را خاموش کنند حال آنکه خداوند متعال آن نور را به اتمام می‌رساند و هرگز نور الهی خاموش نخواهد شد. وی با اشاره به بصیرت مردم در عرصه‌های مختلف بیان کرد: همیشه مردم مؤمن و ولایتمدار در اهانت به ساحت مقدس امامان معصوم( ع) توسط دشمنان و معاندان سکوت نخواهند کرد. نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کسانی که نان این نظام را می‌خورند و به دنبال آن اقداماتی از قبیل وطن فروشی انجام می‌دهند، احساسات مردم را برانگیخته خواهند کرد. وی همراهی مسئولان با مردم را مهم برشمرد و گفت: افرادی که به دامن کفروا الحاد پناه برده اند، تومار خود را با این عملشان در هم پیچیده‌اند، همانگونه که مردم در فتنه 88 تومار فتنه‌گران را در هم پیچیدند. حجت الاسلام والمسلمین نقدعلی خاطرنشان کرد: مسئولان فرهنگی در رخداد چنین اتفاقاتی به طور جدی حضور پیدا کنند و با افرادی که به این گروه‌ها پرو بال می‌دهند برخورد قاطعی داشته باشند.

مقام مسئول: فیلم معدوم‌سازی مربوط به مرغ‌های بیمار بود
اسدالله نژاد مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران ضمن محکوم کردن انتشار فیلم معدوم‌سازی مرغ‌های گوشتی توسط اتحادیه و تمامی تولیدکنندگان صنعت طیور گفت: انتشار چنین فیلم‌هایی برای تشویش اذهان عمومی است و اینکه زمان و علت معدوم‌سازی مشخص نیست مورد تأیید مرغداران کشور نیست و جامعه مرغداران از این مسئله گلایه‌مند هستند و این موضوع را محکوم می‌کنند. وی اضافه کرد: فیلم منتشرشده در فضای مجازی مشخص نیست مربوط به چه زمانی است زیرا ممکن است فیلم کاملاً قدیمی و مربوط به معدوم‌سازی گله‌های بیمار باشد که توسط عده‌ای جهت شیطنت تهیه و اکنون توسط عده‌ای برای اهداف خاص منتشرشده است. آنچه در کلیپ منتشرشده بر اساس ظاهر مشخص است مرغ‌ها بیماری هستند و در حال معدوم‌سازی گله برای عدم انتشار به سایر واحدهای تولیدی است که این امر نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت دامپزشکی، کارشناسان بیمه و جهاد کشاورزی انجام می‌شود.

سامانه «تهران من» همچنان از دسترس خارج است
با گذشت دو روز از اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه اینترانتی (داخلی) شهرداری تهران، استفاده از سامانه " تهران من" از سوی شهروندان مقدور نیست و مشخص نیست چه زمانی این سامانه در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت. سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران، روز پنج‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به استحضار شهروندان تهرانی می‌رساند، ظهر امروز ۱۲ خردادماه، اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه اینترانتی (داخلی) شهرداری تهران، برای دقایقی این سامانه را با انتشار تصویری موهن از دسترس همکاران خارج کرد. فرآیند رفع این اختلال محدود، به سرعت به‌انجام رسید و در حال حاضر سامانه‌های خدمت‌رسانی شهرداری تهران برای بررسی‌های بیشتر فنی توسط سازمان فاوا، موقتاً از دسترس خارج شده است. در این اطلاعیه آمده بود: سازمان فاوای شهرداری تهران با همکاری نهاد‌های مسئول در حال بررسی ابعاد موضوع و اقدامات پیشگیرانه برای حفظ کیفیت خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان است و ماهیت اخلالگران و شیوه فعالیت آن‌ها، پس از بررسی نهایی توسط نهاد‌های مسئول اطلاع‌رسانی خواهد شد. پس از گذشت دو روز از اختلال در سامانه " تهران من " همچنان استفاده از این سامانه از دسترس شهروندان خارج است.

کاهش قدرت خرید مردم معضل اصلی مرغداران
نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه یکی از اصلی ترین مشکلات مرغداران در حال حاضر پایین آمدن قدرت خرید مردم است، افزود: مرغداران باید آینده بازار مصرف محصول تولیدی خود را مثبت ارزیابی کنند، نرخ فعلی گوشت مرغ در بازار هزینه تولید مرغدران را نیز تامین نمی‌کند. در حال حاضر تولید هر کیلوگرم گوشت مرغ بیش از 45 هزار تومان است. وی با تاکید بر اینکه زیان مرغداران در وضعیت نامناسب، هر دوره تولید بیش از 2 میلیارد تومان است که به راحتی جبران نمی‌شود، عنوان کرد: برخی مشوق‌ها از سوی دولت برای تداوم تولید مرغداران مدنظر قرار گرفته شده است اما با توجه به رکود موجود در بازار و دشواری‌های تامین وثیقه‌ها، تمایلی برای دریافت آن وجود ندارد. وی با بیان اینکه باید شرایطی فراهم شود که محصول تولیدی روی دست مرغداران باقی نماند، تصریح کرد: در حال حاضر حدودا ظرفیت تمامی سردخانه‌های ذخیره سازی گوشت مرغ تکمیل هستند و میزان جوجه ریزی کاهش پیدا کرده است. زارعی کیاپی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی در زمینه آزادسازی نرخ ارز تامین نهاده‌ها و مردمی سازی یارانه‌ها از دولت تضمین گرفته بود که قدرت خرید مردم کاهش پیدا نکند، ادامه داد: مقرر شده بود که برای خرید کالاهای اساسی کارت الکترونیک فراهم و یارانه خرید کالاهای اساسی در این کارت پرداخت شود. با ایجاد این شرایط مرغداران اعتماد می‌کردند که برای محصول خود مشتری دارند و مردم با کارت‌های الکترونیکی خرید می‌کنند.

پلیس: ۱۶ نفر از سرشاخه‌ها و اخلالگران بازار ارز فردایی و طلا دستگیر شدند
سردار مهدی حاجیان سخنگوی پلیس اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی در راستای اجرای مصوبه اخیر سران قوا مبنی بر غیر قانونی بودن معاملات فردایی طلا و ارز با عنایت به اینکه اخلالگران بازر ارز و طلا با ایجاد تقاضای کاذب و غیر واقعی نسبت به افزایش تقاضا و بالا بردن قیمت طلا و ارز اقدام می‌کردند، با اشراف اطلاعاتی نسبت به شناسایی مخلان بازار ارز فردایی و طلا اقدام و با هماهنگی قضائی و بانک مرکزی ۱۶ نفر از اخلالگران و سرشاخه‌های تاثیرگذار در این بازار را دستگیر کرده است.

دستگیری سرشاخه ها و اخلالگران در بازار ارز فردایی و طلا
سردار "مهدی حاجیان" اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی در راستای اجرای مصوبه اخیر سران قوا مبنی بر غیر قانونی بودن معاملات فردایی طلا و ارز با عنایت به اینکه اخلالگران بازر ارز و طلا با ایجاد تقاضای کاذب و غیر واقعی نسبت به افزایش تقاضا و بالا بردن قیمت طلا و ارز اقدام می کردند، با اشراف اطلاعاتی نسبت به شناسایی مخلان بازار ارز فردایی و طلا اقدام و با هماهنگی قضائی و بانک مرکزی شانزده تن از اخلالگران و سرشاخه های تاثیرگذار در این بازار را دستگیر کرده است. سخنگو و معاون فرهنگی  اجتماعی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی تصریح کرد: با توجه به مصوبه اخیر، شناسایی و دستگیری افرادی که اقدام به اخلال در این بازار می کنند در دستور کار پلیس بوده و ماموران فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی به کسانی که در این بازار فعالیت داشته و یا قصد ورود به این بازار غیر قانونی را دارند، هشدار جدی می دهد که تحت رصد پلیس هستند و درصورت مشاهده برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

هیچ مورد تاییدشده‌ای از ابتلا به آبله میمونی در کشور وجود ندارد
رئیس مرکز تحقیقات بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: هیچ مورد تاییدشده‌ای از ابتلا به بیماری آبله میمونی در کشور وجود ندارد. کمال حیدری، معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هشتم خرداد در یک نشست خبری اعلام کرد: ۹ مورد مشکوک به آبله میمونی در کشور گزارش شده که پنج مورد آن منفی بوده و مابقی در مرحله آزمایش است و مورد ثابت شده نداریم. در همین خصوص مسعود مردانی اظهار داشت: هیچ‌ یک از ۹ مورد مشکوک به آبله میمونی که در کشور شناسایی شده بود، تأیید نشد؛ اما باید همه موارد بهداشتی و ایمنی برای جلوگیری و انتقال این بیماری در کشور انجام شود. وی اظهار داشت: با توجه‌ به اینکه آبله میمونی در بسیاری از کشورهای غربی افزایش چشمگیری دارد بعد از چهار هفته از زمان شروع همه‌گیری این ویروس، مشخص شد این بیماری در همجنس‌گراها بسیار شایع شده است و آنها به دلیل اینکه رفتارهای پرخطر دارند، در معرض ابتلای زیاد هستند. این استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خاطرنشان کرد: اکنون همه‌گیری این بیماری به افغانستان نیز رسیده است و به دلیل هم‌جواری با این کشور باید دانشگاه‌های علوم پزشکی برای مقابله و همه‌گیری آبله میمونی در ایران آماده‌باش باشند.

مصاحبه وزیر اقتصاد تصحیح شد
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با انتشار توضیحی درباره مصاحبه مورخ ۱۴۰۱/۳/۱۰ وزیر اقتصاد با خبرگزاری صدا و سیما که در آن نرخ سالانه تورم نقط به نقطه در کشورهای مختلف به اشتباه ماهانه اعلام و مقایسه شده بود، از مخاطبان عذرخواهی کرد. پیشتر خاندوزی به عوامل خارجی موثر در تورم اشاره کرده بود و اظهار داشت: یک دسته از عوامل خارجی هم داشتیم که نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا موجب شده است که ماه گذشته یعنی ماه آوریل ماه بسیار ویژه‌ای باشد؛ به طوریکه در یک ماه افزایش قیمت کالا‌ها در کشور روسیه ۱۷ درصد در برزیل ۱۲ درصد، در هلند ۹/۶، در انگلستان ۹ درصد، امریکا ۸ درصد، آلمان ۷/۴ درصد و ایتالیا بالای ۶ درصد بوده است که البته میزان افزایش تورم در ماه گذشته در اقتصاد ایران کمتر از این کشورهاست. 


وزیر کشور: دشمن به دنبال کشاندن مردم به سوی اعتراضات است
وزیر کشور با بیان این که امروز دشمن به دنبال اذیت مردم و کشاندن آنان به سوی اعتراضات است، گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت منطقه ای محسوب می شود و به همین خاطر، دشمن به دنبال آسیب است. احمد وحیدی در قرارگاه انتظامی، امنیتی و ترافیکی روح الله با تسلیت سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اظهار کرد: از یک سو رحلت امام بزرگوار برای ما غم فراوان و خسارتی جبران ناپذیر به همراه داشت و از سوی دیگر بدرقه تاریخی ایشان در روز خاکسپاری باعث عزت و افتخار بی نظیر مردم کشورمان شد. وی با بیان این که هیچ یک از نزدیکان و اطرافیان امام بزرگوار و مردم کشور با توجه به عشقی که به ایشان داشتند، باور نمی‌کردند که چنین شخصیت بزرگی را از دست داده اند، اظهار کرد: انقلاب بدون امام را هیچ گاه نمی‌توانستیم متصور شویم و دشمن نیز از همین جهت به دنبال ضربه زدن به انقلاب بود و به خیال خام خود در صدد بود تا انقلاب را بعد از رحلت امام به زانو درآورد. وزیر کشور با بیان این که ملت ایران پای امام ایستاد، چون از او جز خداخواهی، خداپرستی، اندیشه، حکمت، مبارزه و مجاهدت ندید و امروز نیز همه این خصوصیات را در مقام معظم رهبری می‌بینیم و همانند دوران امام عظیم الشأن پای آرمان‌های انقلاب ایستاده و تا زمانی که این آرمان‌ها ادامه داشته باشد، مردم نیز پای کار خواهند بود.

روایت احمد خاتمی از کشتن یکی از مخالفان شاه در قفس شیر
حجت‌الاسلام سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مبحث جهاد تبیین در حفظ انقلاب اسلامی مهم است و نباید اجازه ورود دشمنان به مباحث رسانه‌ای را بدهیم؛ جوانان ما باید بدانند در زمان شاه از سوی ساواک، فردی که به شاه تیکه می‌انداخت را در قفس شیرهایی که در باغ وحش گرسنه بوده‌اند رها کرده‌اند و به بدترین شکل وی را کشته‌اند! اما مفسدین و معاندین تمام این مسائل گذشته را تکذیب می‌کنند و می‌خواهند جوان را گمراه کنند؛ رسانه‌های معاند می‌خواهند مردم را ناامید و به جوانان القا کنند که هیچ چیزی در کشور سر جای خودش نیست.

حسین شریعتمداری: مسئولان از ورود بازرسان آژانس به مراکز حساس نظامی و امنیتی جلوگیری کنند
شریعتمداری با اشاره به موارد ذکر شده پرسید؛ چه تضمینی هست که اطلاعات مراکز نظامی کشورمان در اختیار «موساد» و «سیا» قرار نگیرد و زمینه ترور دانشمندان هسته‌ای و نظامی و برخی خرابکاری‌های دیگر در تاسیسات هسته‌ای کشورمان را در پی نداشته باشد؟! مدیر مسئول روزنامه کیهان در پایان گفت: اجازه بازرسی از مراکزی که آژانس خواستار آن است به اعتراف اندیشکده بروکینز و اذعان سخنگوی کاخ سفید و ده‌ها اعتراف دیگر مقامات آمریکائی، قرار دادن اطلاعات سرّی و حساس نظامی و امنیتی کشور در مقابل چشم‌های نامحرم «موساد» و «سی آی ای» است. انتظار آن است که مسئولان محترم کشورمان با جلوگیری از ورود بازرسان آژانس به مراکز حساس نظامی و امنیتی، چشم‌های «موساد» و «سی آی ای» را کور کنند. وی افزود: آن‌ها مطمئن هستند که ایران به فتوای رهبر معظم انقلاب دنبال تولید سلاح هسته‌ای نیست و اگر چنین قصدی داشت با توجه به دانش هسته‌ای خود به آسانی دست به تولید سلاح هسته‌ای می‌زد و آژانس و آمریکا و اروپا نیز نمی‌توانستند هیچ غلطی بکنند، همانگونه که تاکنون علی‌رغم تلاش بی‌وقفه خود برای توقف تولید موشک‌های بالستیک و نقطه‌زن کشورمان هیچ غلطی از آن‌ها ساخته نبوده است.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۶۷
خسته نشدید از گفتن دشمن دشمن!!!
خسته نشدید از بس بی عرضیگیتان و ناتوانیتان را به دشمن نسبت دادید؟!
خدا عاقبت مارو به خیر کنه
نظر بنده بعد از خواندن این همه خبر،مملکت گل و بلبلی داریم،هر کسی هم خلاف این بگوید پادو و جیره خوار دشمنان ایران و خصوصا محور عربی عبری آمریکایی است!!!
مردم به گرانی و تورم و مشکلات اقتصادی اعتراض می‌کنن. دشمن مردم رو به اعتراض می‌کشه. پس دشمن کسیه که باعث تورم و گرانی و مشکلات اقتصادی شده.
یعنی دشمن کیه؟
مردم دشمن واقعی را خوب شناختن
یک سئوال داشتم:
سند چشم‌انداز بیست‌سالهٔ ایران به کجا رسید؟ اگر کسی جوابی داره از مسئول و غیر مسئول اینجا بنویسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
قرار بود تا سال 1404 قدرت اول منطقه در همه زمینه ها باشیم اما پرونده هسته ای همه چیز را تغییر داد
فقط وفقط این را با پوست وگوشتم خوب درک میکنم که شدیم شرمنده خانواده برای سیر کردن شکمشان خدایا خودت کمکمان کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
یه دبه ماست که چند روز پیش ۵۳ هزار تومن بود الان شده ۸۵ هزار تومن.
من با پیشنهاد حاج حسین شریعتمداری موافقم اگر پیشنهادات ایشان و امثال ایشان اجرایی شود اتفاقات خوبی برای کشور پیش خواهد آمد!!!!!!
ذوالنوری:در حوزه هایی که مشکل داریم به دلیل رخت بر بستن مکتب امام راحل و به تمسخر گرفتن روحیه انقلابی از آن حوزه ها است.
خداوکیلی اینو راست میگه چون مثلا اگر در خودروسازی وضعمون اینجوره برای اینه که روحیه انقلابی که میگفت همه چی رو خودمون می سازیم و چهل سال روش ایستاد و انحصار ایجاد کرد و آخرش شدیم فرغون ساز،اصلا کاره ای نبودند!!! یا مثلا اگر کار صدا و سیمای میلی به جایی رسیده که کمترین مخاطب رو داره و اینو خودشون هم اذعان کردن بخاطر اینه که روحیه انقلابی و ارزشی بر اون حاکم نبوده!!! اگر هنوز داریم با تکنولوژی قدیمی و پر هزینه نفت تولید میکنیم بخاطر این بوده انقلابی ها در مصدر کار نبوده اند!!! خودمونیم اینم تاکتیک جدید تبلیغاتتون شده ولی دیگه مردم گول این بازیها رو نمیخورن جناب ذوالنوری!!!! صداقت بهترین سیاسته.
فعلاً که ملت در اتش بی کفایتی مسئولان می سوزند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
تو فکر میکنی در خودرو سازی و در اقتصادی انقلابی و براساس بهروری از فناوریاستفاده کردیم که تیکه میندازی خودروی هیربدی که جوان ایرانی تولید کرد و خانم ابتکار فرمود بصرفه برای کشور نیست و همان فرد را شرکت بزگ خودروسازی آلمان جذب کرد
اقای وزیر کشور دوستان شما خیلی بیشتر به دنبال کشاندن مردم به خیابان ها هستند!!
دشمن دشمن دشمن.
خسته شدیم دیگه
مردم به هر طریقی میخوان اعتراض کنن یا ضد انقلابن یا دشمن اونها رو به خیابون ها کشیده.
چرا نمیخواید بفهمید مردم خسته هستند از این وضعیت.
هر روز سفره مردم کوچیک و کوچیکتره.
هیچ امیدی به آینده نیست.
بیش از 40 سال گذشته هر روز بدتر از دیروز.
آقای ذوالنورخددت را آماده کن که اولین کسی که درآتش خشم الهی خواهی سوخت کافیه یک مروری به رفتارخودت در هشت سال دولت روحانی داشته باش.برای اینکه رهبری فرموده بودندهمه بایدبه دولت کمک کنند اماشمانه تنها شماوامثال شماکمک نمی کردید بلکه دائما چوب لای چرخ دولت می گذاشتید.
آقای وزیر کشور
با وضع موجود به نظر میرسه مسئولین در تلاش به دنیال کشاندن مردم به اعتراضات هستند
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
می‌دونم چه حالی دارید. خدا شفاتون بده
آقای احمد خاتمی شما بفرمایید چه چیزهایی در مملکت سرجای خودش است تا ما هم بدانیم!
خدا رو شکر کلمه دشمن وجود دارد که مسئولان ... همه تقصیرها رو بندازن گردن این کلمه. جناب وزیر، این همه بی کفایتی مسئولان رو نمی تونید ببینید؟؟؟؟
شما که خدا رو شکر اوضاعتون توپ توپه و مشکلی ندارین. یه نگاهی به اوضاع اقتصادی- اجتماعی- سیاسی مملکت بندازین بد نیست
مسئولین کشور هیچ اعتراضی رو قبول ندارن و میندازن گردن دشمن!! با این وضع فکر میکنید باید انتظار بهبود اوضاع رو داشته باشیم!!!؟
وزیر اقتصاد افتخار میکنه که تورم ماهانه ایران از تورم سالانه کشورهای دیگر کمتر است!!!!!!!!!!!
دشمنان القا نمیکنن. واقعا این مملکت رو هواست. داریم میبینیم داریم با تمام وجودمون درکش میکنیم.
با پیشنهاد قبلی حاج حسین مبنی بر توقیف نفت کش های کره ای 7 میلیارد دلار رو گرفتیم قبلترش هم دبی و.... رو بخاطر روابط با اسرائیل موشک باران کردیم حالام پیشنهاد جدیدش رو عملی کنید شاید قطعنامه جدیدی بر علیه مون صادر نشه
واقعا مسئولان گرانی و شکستن کمر مردم زیر بار تورم را نمیبینند،که همه چیز را گردن دشمن فرضی می اندازند؟؟؟!!!
افرین‌ حسین آقای مدار شریعت‌ !
اصلا‌ بیاین‌ و توصیه های حاج حسین‌ جامه‌ عمل بپوشونید‌ و اصلا‌ هیچکس‌ را توی این کشور‌ راه‌ ندید‌ !
کلا‌ تمامی‌ روابط‌ را قطع‌بکنید‌ و بهیچ‌ مقرراتی‌ هم‌ وقعی‌ نگذارید‌
و فقط‌ روزنامه‌ وزین‌ کیهان‌ را بخونید‌ و ....
بین الملل‌ کیلویی‌ چند‌ ؟!
سلام آقای ذوالنوری دولت هاکوتاهی کردند شما در مجلس چکار می کردید دولت ها مجری قوانین مجلس هستند فرا افکنی نکنید
از جناب اقای احمد خاتمی انتظار داریم که مستند صحبت بکنند و فردی را که در قفس شیرها انداختند را معرفی کنند بلکه ما هم بدانیم کی بوده است
انقدر دشمن دشمن میکنید کسی نفهمه فکر میکنه چقدر خوبید! اما مردم ایران حدااقل میدونند که اینجوری نیست و نادانی و جهل دشمن است
غضب الهی؟!!!
چطور اینقدر راحت کفر می گویند و کسی جلودارشان نیست؟
پاسخ ها
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
بنظرم وزیر امور خارجه باید اقای ذلنور را برای پاره ای از توضیحات به این وزارتخانه احضار واعتراض خود را به ایشان وکشور مطبوعش اعلام دارد ؟..
جناب ذالنور ما اگر نفتی هم فروختیم در دولت متبوع شما احمدی نژاد بود وگرنه قبل وبعد آن که یا تحریم بودیم یا آنقدر بهای نفت پایین بود که عملا دردی از اقتصاد ما درمان نمی کرد واما بعد ! همسایگان ما هم نفت می فروشند وهم به مراکز بزرگ تجاری جهان تبدیل شدن پس مشکل در فروش نفت نیست مشکل در نگرش ما به اقتصاد و بهره گیری از زمینه های مساعد اقتصادیست .
چرا آن موقع که در بازار مرغ ۳ برابر قیمت بفروش میرفت صدای عدالت خواهانه شان در نمی آمد امروز که مردم آنقدر ضعیف شدند که حتی به این قیمت هم توان خریدشان را ندارند چون قبلا همین‌ها جیب مردم را خالی کرده اند
آقای ذولنور اگر و شاید رو ول کن، با کدوم زیرساخت صنعتی! با کدام وزیر کاربلد؟ با کدام مدیر دست پاک؟ حرف رهبری کاملا درست بوده و هست اما هیچ کدام از ابزارهایی که لازم رو نداشتیم! پس انتظار معجزه هم نباید داشت
نه عزیز کاهش قدرت خرید نیست.خوراک مرغ اصل داستان ست که دولت به مرغداری نمیده و اونا رو بیچاره کرده.دروغ بس است
آقای توکل، شما مواظب حجاب اطرافیان خودت باش بقیه پیشکش!!!
طبق قانون اعتراض حق مردم است . الکی با وصل کردنش به دشمن برای سرکوب بهانه نتراشید .
آقای خاتمی این روایت قفس شبر بعد از 43 سال از کجا در اومد ؟؟؟؟؟
ذوالنور: روسای جمهور و نمایندگان مجلسی که از اجرای دستور رهبری کوتاهی کرده‌اند در آتش غضب الهی خواهند سوخت
آقای ذ‌‌النور شما از کجا فهمیدین این موضوع رو؟ از طرف خداوند وحی شده به شما؟
آیا هنوز مسئولان ما متوجه نشده اند که اقتصاد و قیمت ارز از قوانین علمی تبعیت میکند نه دستور و دستگیری یا خواهش و تمنا؟!!
اقای ذوالنور از همه چیز خبر دارد حتی از کارهای خدا که چه می خواهد بکند؟!!!ولی مواظب باش خودت به عذاب الهی نیافتی؟؟
متاسفانه مسئولین با این نوع دیالوگ عوامانه توقع جذب نسل جوان را هم دارند. نسلی که هم دانش بیشتر کسب کرده و هم با اطلاعات جهانی مجهز شده است.
تمامی تولید کنندگان کشور ما به دلیل‌ عدم مدیریت صحیح با توجه به اینکه کارگر ارزان استفاده میکنند اگر بخواهند مثل مرغداران نهاده ها و مواد اولیه را با قیمت جهانی دریافت کنند فیمت نهای تولید شان خیلی بیشتر از قیمت جهانی بدست می‌آید که با این قیمتها نه می‌توانند صادر کنند نه مردم قدرت خرید دارند مثل خودروسازان و لوازم خانگی و.....مگر اینکه دولت مثل خودرو و لوازم خانگی مجبورشان کند تا بخرند در یک کلام با این نوع مدیریت در تولیدات اصلا تولید نمیصرفد
عامل اصلی کشاندن مردم به خیابان عملکرد مسئولان است و فرافکنی این موضع در رفع این مشکل کمکی به مسئولان نمی کند!
جناب ذوالنوری خود شما و خیلی از همفکرانتان که تندروی و

رفتار ضد منافع ملی و بدون منطق را همچون اتش زدن

پرچم امریکا و متن برجام را در صحن علنی مجلس انجام دادید

دقیقا بر خلاف منافع ملی و دستورات رهبری عمل کردید و

احتمالا و طبق فتوای خودتان در اتش خواهید سوخت !!!؟؟؟
آقای وزیر وقتی قیمت ها ۵۰۰ درصد ۶۰۰درصد در یک شب افزایش می یابد و درآمد مردم و کارمندان افزایش ندارد به نظر شما دشمن در کجای کار قرار دارد؟ لطفا یک بار خرید تشریف ببرید چند ماه حقوق مثل کارمندان بگیرید بعد اظهار نظر بکنید. معلوم است که اصلا شرایط را درک نمی کنید.
آنقدری که امامان جمعه تبلیغ فیلم عنکبوت مقدس را کردند، پخش کننده فیلم و استکبار جهانی هم تبلیغ نکرد
به یمن برکت وجود شما، زنها تحت پوشش حجاب خیلی سالهاست که به آن دوران برگشته‌اند.
وزیر کشور گفته دشمن بدنبال کشاندن مردم به خیابان‌ها برای اعتراض است.من از ایشان میپرسم که ایا علت اعتراضات مردم جز وضعیت بد معیشتی و گرانی روزافزون و تورم بالاست؟ آیا دشمن هزینه ارسال محموله پستی را 50 درصد،اینترنت را 50درصد،حمل و نقل را 35 درصد،قیمت لبنیات و مرغ و روغن و نان را بیش از 100 درصد گران کرده یا سنتهایی که در دولت ؟ایا حقوق ناکافی که شما به کارگر و کارمندان و معلمین تقصیر دشمن است؟اینقدر دشمن دشمن نکنید آقای وحیدی مردم دشمنان خود را در داخل کشور می‌بینند نه در خارج
اتش غضب الهی؟شما از کجا می دونی؟
آقای احمد خاتمی داستانسرای خوبی هستند - و آنهائی که مردم را برای اعتراض به میدان خواهند آورد افرادی مثل شماها هستند ونه دشمنان فرضی شما- با نمایشات بگیر و ببند دلالان ارز و طلا هیچ مسئله ای حل نخواهد شد. مشکل در جای دیگر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
دقیقاً هیچ چیزی در کشور سر جای خودش نیست وگرنه به امثال تو تریبون نمی دادند
مقام مسئول: فیلم معدوم‌سازی مربوط به مرغ‌های بیمار بود
مقام دروغ!!! واکسن میزدی!
والله ما نمی دانستیم فیلم عنکبوت مقدس چیست الان کنجکاو شدیم فیلم را ببینیم. این است عملکرد بزرگان در همه سطوح!!!
ما تا حالا که 44 سال از انقلاب می گذره همچین داستانی را نشنیده بودیم. قطعا اگر وجود داشت همه جا علمش می کردند..آقای خاتمی سندی در این رابطه دارید؟
خدا نگذرد از کسانی مثل ذوالنوری و شریعتمداری که آتش بیار مصیبتهای مردم ایران هستند معلوم نیست اینها چکاره اند
حجت‌الاسلام سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران ما که از قبل و بعد انقلاب بودیم هرگز چنین داستانی از شیر و ساواک شاه نشدیدیم ..
دشمنان فقط تحریم کردن که شما میگید تحریم اثر ندارد پس هر اشی که برای ملت اوردید زیر سر خودتان است
تا وقتی که امثال شریعتمداری هستند دشمن باید راحت باشد چون به نفع دشمن مردمرا می آزارد به ایشان کاری ندارند حتی بدون محافظ هرکجابروند
ایران قدرت منطقه شده ولی مردمش گشنه هستند
شریعتمداری پیشنهاد جنگ اسماعیلیان با عثمانیان را مطرح می کند کاشکی همین شخص شجاعت آنان را هم می داشتد
خوب بود اقای خاتمی نشانه هایی از قفس و شیر و شخص خورده شده توسط شیر میدادند که خدای ناکرده مردم بیانات اتی ایشان را مورد شک قرار ندهند چرا که این داستان شدیدا شبیه داستان های خیالی و روم باستان است . شکی نیست که در دوره قبل از انقلاب شکنجه وجود داشته ولی قفس شیر..؟؟؟!!
تا زمانی آقایانی مثل ذوالنور و حج احمد خاتم تریبون و حسین ب .. در اختیارشان هست وضع ملت نه تنها بهتر نمی‌شود بلکه بدتر نیز خواهد شد.
هنوز معلوم نشده سوختن ستمگر در آتش غضب الهی چه نفعی به حال ستمدیده دارد
وزیر کشور: دشمن به دنبال کشاندن مردم به سوی اعتراضات است !! و سیاست های غلط دولت هم اصلا تاثیری در این مورد ندارد !!! عجب ! اگر من کارمند با 10 درصد افزایش حقوق و تورم 50 درصدی از پس هزینه های زندگیم برنیامدم و مجبور به اعتراض شدم دشمن مرا مجبور کرده !!!! به این میگویند دست پیش گرفتن تا پس نیفتند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان