بازدید 58047
سه هزار و بیست و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

اعتراض آیت‌الله نوری همدانی: درباره وضعیت معیشت تذکر می‌دهیم، ولی پخش نمی‌شود/حسن عباسی: نوید محمدزاده با زنش وسط جشنواره کثافتکاری کرد/روایت شمخانی از دو آواری که بر سر مردم آبادان فروریخته

در بسته خبری امروز «تابناک»، تیتر‌هایی مانند «صدور دستور سریع قضایی برای بررسی ضرب و شتم شهروند شهریاری توسط مامور پلیس» / «اقدام عجیب سوئد در رابطه با پرونده حمید نوری» / «دولت مستعفی یمن مدعی توقیف یک کشتی ایرانی شد» / «واکنش «ابتکار» به ماجرای جنجالی تولد لاکچری‌اش» و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۲۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰ 01 June 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.


استاندار خوزستان: تکلیف تمام پیکر‌های زیر آوار متروپل تا ۲۴ ساعت آینده مشخص می‌شود
صادق خلیلیان، استاندار خوزستان امروز چهارشنبه ١١ خردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهار جناح را برای کار آواربرداری آماده کرده‌ایم که بخش اول کار به پایان رسیده و در حال اتمام بخش دوم کار هستیم. وی افزود: پس از این مرحله، وارد بخش سوم که تعیین تکلیف باقی‌مانده ساختمان است خواهیم شد و با پیدا کردن پیکر‌های احتمالی، این بخش از کار به اتمام می‌رسد. استاندار خوزستان با اشاره به نظر کارشناسان مبنی بر تخریب باقی‌مانده ساختمان متروپل عنوان کرد: بر اساس نظر کارشناسان، این ساختمان مقاومت کافی ندارد و باید تکلیف آن مشخص شود. خلیلیان گفت: در ٢۴ ساعت آینده تکلیف سایر پیکر‌های احتمالی گرفتار در آوار متروپل مشخص خواهد شد. دادستان برای افرادی که ٢٠ الی ٣٠ درصد این ساختمان را خریداری کرده بودند، سازوکاری مشخص کرده است. برخی از خانه‌های اطراف متروپل نیز امکان سکونت ندارند که باید پس از مراجعه این خانواده‌ها به فرمانداری، فضای دیگری برای سکونت آن‌ها در نظر گرفته شود.

رجبی دوانی، جانشین سید محمد خامنه‌ای شد
حکم انتصاب محمدحسین رجبی دوانی به عنوان رئیس بنیاد ایران‌شناسی به دست رئیس جمهور صادر و با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شد. مراسم ابلاغ حکم رئیس جدید بنیاد ایران‌شناسی با حضور سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، آیت الله سیدمحمد خامنه‌ای رئیس سابق بنیاد، محمدحسین رجبی دوانی رئیس جدید و جمعی از معاونان و مدیران بنیاد ایران‌شناسی پیش از ظهر امروز در بنیاد ایران‌شناسی برگزار شد. سعیدرضا عاملی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات آیت الله محمد خامنه‌ای در مدت تصدی این پست، برای محمدحسین رجبی دوانی به عنوان رئیس جدید بنیاد ایران‌شناسی آرزوی موفقیت کرد. شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه ۸۶۲ مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ با تایید انتخاب محمدحسین رجبی دوانی به عنوان رئیس جدید بنیاد ایران‌شناسی موافقت و آیت الله رئیسی رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، حکم انتصاب وی را ابلاغ کرد.

حسن عباسی: نوید محمدزاده با زنش وسط جشنواره کثافتکاری کرد
حسن عباسی در سخانی از فیلم عنکبوت، گوگوش، ساسی مانکن و نوید محمدزاده انتقاد کرد. او درباره رفتار نوید محمد زاده در جشنواره کن گفت: این بازیگر با زنش وسط جشنواره کثافتکاری کرد. حسن عباسی گفت: بازیگران ما در دهن کجی به آرمان‌های انقلاب و شهدا یک بازیگر ایستاد و وسط جشنواره مشغول کثافتکاری اخلاقی شد. این افراد با پررویی می‌خواهند برگردند به ایران!

مخبر: هر کسی می‌خواهد لاکچری زندگی کند، باید هزینه آن را پرداخت کند
معاون اول رئیس‌جمهور در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه مردم بهتر است از کدام نقطه تهران خرید کنند که ارزان باشد؟ گفت: توصیه می‌کنم از جنوب تهران خرید کنند. هر کسی می‌خواهد لاکچری زندگی کند باید هزینه آن را پرداخت کند.

سخنگوی دولت: مذاکرات احیای برجام متوقف نشده
سخنگوی دولت گفت: در جلسه هیات دولت و بنا به پیشنهاد وزارت کشور برای پوشش بخشی از هزینه‌ها، مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال مصوب شد. علی بهادری جهرمی درباره اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها و برخی قیمت‌های کالاها، گفت: دولت در حال عادلانه سازی یارانه‌هاست و یارانه‌ها به جای اینکه به عده‌ای خاص مانند واردکننده‌ها و یا افرادی که رانت داشتند، داده بشود، به حدود ۸۰ میلیون نفر مستقیم داده می‌شود. کارشناسان اقتصادی متعددی در جلسات دولت پیش و پس از اجرای این طرح، نظر دادند؛ من تا به حال ندیدم کارشناسی بگوید که به کاهش شکاف طبقاتی منجر نمی‌شود، میزان دریافت دهک‌های پایین بیش از سایر دهک‌هاست و سبد مصرفی دهک‌های پایین از کالای ارز ترجیحی کمتر از دهک‌های بالا بود اگر یارانه را به ارزی تخصیص می‌دادیم که مثلا نتیجه‌اش کاهش قیمت مرغ می‌شد، دهک‌های بالا که مصرف بیشتری از مرغ دارند، بیشتر بهره می‌بردند و لذا با این طرح، توان دهک‌های پایین افزایش می‌یابد. بهادری جهرمی درباره مذاکرات برجامی نیز تصریح کرد: مذاکرات در روند خود است و متوقف نشده و ایران جدیت و حسن نیت خود را نشان داده و استمرار دارد.

دولت مستعفی یمن مدعی توقیف یک کشتی ایرانی شد
دولت مستعفی یمن مدعی توقیف یک کشتی ایرانی در استان «المهره» (جنوب یمن) شد. منابع محلی یمن به نقل از مقامات امنیتی دولت مستعفی ادعا کردند که سرنشینان این کشتی شش نفر بوده‌اند که پنج نفر از آن‌ها ایرانی بوده و نفر ششم تابعیت پاکستانی داشته است. بنا بر گزارش منابع محلی یمن، این کشتی در سواحل شهرستان «حوف» واقع در استان المهره توقیف شده است.

نماینده مجلس خبرگان: چرا امتحان الهی، فقط برای ملت ایران است؟
حجت‌الاسلام احمدی شاهرودی، گفت: این تورم و گرانی‌ها چیست؟ می‌گویند امتحان الهی است، اگر امتحان الهی‌ است فقط برای ماست؟ فقط برای ما ایرانی‌هاست؟ چطور در کنار ما کشور عراق این مصیبت تورم وگرانی را ندارند، یعنی خدا نمی‌خواهد آن‌ها را امتحان کند؟ حجت‌الاسلام محمدحسین احمدی شاهرودی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عصر دیروز در مراسم یادبود جانباختگان حادثه فروریختن ساختمان متروپل آبادان که به همت خوزستانی‌های مقیم تهران در مسجد حضرت ولیعصر (ع) برگزار شد، طی سخنانی ضمن تسلیت به بازماندگان و آرزوی صبر برای داغدیدگان این حادثه، با اشاره به مشکلات موجود در جامعه، گفت: تورم و گرانی شرایط زندگی و تامین معیشت را برای مردم سخت کرده است، این تورم و گرانی‌ها چیست؟ می‌گویند امتحان الهی است، اگر امتحان الهی‌ است، فقط برای ماست؟ فقط برای ما ایرانی‌هاست؟ چطور در کنار ما کشور عراق این مصیبت تورم وگرانی را ندارند، یعنی خدا نمی‌خواهد آن‌ها را امتحان کند؟

حقوق امسال نمایندگان مجلس چقدر است؟
مجلس امسال بیش از ۲ هزار و ۱۵۶ میلیارد تومان بودجه می‌گیرد. از این میزان ۱۳۱ میلیارد تومان مربوط به حقوق و دستمزد است، ۲۷۳ میلیارد تومان نیز برای پروژه‌های عمرانی مجلس اختصاص داده می‌شود، اما نکته جالب عدد یک هزار و ۷۵۲ میلیارد تومانی است که با عنوان سایر در اختیار مجلس قرار می‌گیرد. حداقل دستمزد کارگران در سال جاری ۴ میلیون و ۱۷۹ هزار تومان، حداقل دریافتی بازنشستگان ۵ میلیون تومان و حداقل دریافتی کارکنان دولت ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین شد. اما حداقل دریافتی نمایندگان مجلس نه از ردیف‌های بودجه قابل تشخیص است، نه کارگزاران مجلس به میزان آن اشاره می‌کنند و نه نمایندگان مجلس پاسخی درباره میزان حقوقشان می‌دهند. با چند نفر از نمایندگان ادوار گذشته هم که تماس می‌گیریم به این جمله اکتفا می‌کنند که حقوق مجلس از وزارتخانه و سازمان قبلی که فعالیت داشتند، کمتر بوده است. تنها یکی از نمایندگان مجلس هفتم حاضر می‌شود حقوقش را فاش کند. او می‌گوید ابتدای مجلس هفتم (اسفند ۱۳۸۲) حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حقوق می‌گرفته و در پایان دور هفتم مجلس (اسفند ۱۳۸۶) حقوقش به حدود ۳ میلیون تومان رسیده بود. البته او این موضوع را مورد تاکید قرار می‌دهد که در مجلس هفتم، هیچ هزینه دیگری به نمایندگان پرداخت نمی‌شد. تنها امتیازی که برای آن‌ها قائل می‌شدند در اختیار قرار دادن خودرو و خانه سازمانی بود و به جز این تسهیلات و پرداخت حقوق، هیچ مبلغ دیگری به آن‌ها تعلق نمی‌گرفت. حتی حقوق پرسنل دفتر نمایندگان را نیز مجلس خود راسا پرداخت می‌کرد. اما امروز شرایط تغییر کرده و دریافتی نمایندگان محدود به حقوق آن‌ها نمی‌شود.

روایت شمخانی از دو آواری که بر سر مردم آبادان فرو ریخته
دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امیت ملی گفت: خانواده‌های داغدار و مردم آبادان در این حادثه دهشتناک به زیر دو آوار کشیده شدند، آوار ریزش ساختمان که همه را مات و مبهوت کرد که چه شد؛ چرا شد؟ و آوار روانی هدایت شده توسط رکس‌سازان سلطنت‌طلب خارج‌نشین و امتداد داخلی آن‌ها دو آواری بود که همزمان بر مردم آبادان و داغدیدگان آبادانی و ساکنان آبادان وارد شد.

اقدام عجیب سوئد در رابطه با پرونده حمید نوری
ارتباط تلفنی حمید نوری با خانواده، حدود یک ماه است که قطع شده و اعضای خانواده وی همچنان در نگرانی به سر می‌برند. حمید نوری شهروند ایرانی که از آبان سال ۹۸ در سلول انفرادی سوئدی‌ها به سر می‌برد، ۲۸ روز است که امکان تماس با خانواده را از دست داده است؛ بر اساس گزارش‌های دریافتی، دستگاه قضائی سوئد پس از تغییر محل نگه‌داری حمید نوری ارتباط وی با خانواده را به دلایل واهی قطع کرده و این منجر به نگرانی شدید خانواده وی که در ایران به سر می‌برند، شده است. خانواده حمید نوری در طول یک ماه گذشته تلاش‌های فراوانی کردند تا با وی تماس داشته و از وضعیت سلامتی او آگاه شوند، اما این امکان برای آن‌ها فراهم نشده است. نوری پس از بازداشت نیز تا هفت ماه و نیم امکان تماس تلفنی و تا ۲ سال امکان ملاقات حضوری با خانواده را نداشته است. قابل ذکر است حمید نوری در روند یک دادرسی غیرقانونی، بنا بر شکایت تعدادی از اعضای گروهک تروریستی منافقین و به اتهامات واهی در کشور سوئد مورد محاکمه قرار گرفته و در طول دو سال و نیم گذشته با نقض مکرر حقوق شهروندی از جمله نگه‌داری در سلول انفرادی، ضرب و شتم و عدم دسترسی به پزشک روبرو بوده است.

واکنش «ابتکار» به ماجرای جنجالی تولد لاکچری‌اش
معصومه ابتکار به شایعه تولد لاکچری‌اش واکنش نشان داد و نوشت: دستور شدت تخریب سیستماتیک رسیده. امروز فیلمی با عنوان جشن تولد لاکچری حاج خانم ابتکار وایرال شده که با کمی دقت در تصاویر، روتوش صورت، نحوه بستن روسری و سایر مشخصات مشخص است که این فرد، معصومه ابتکار نیست.
البته حضور در چنین مراسمی امری شخصی به حساب می‌آید که کسی شرعا و قانونا اجازه عمومی کردن آن را ندارد، اما جعل کنندگان و انتشاردهندگان که با دستور نفرت پراکنی انجام وظیفه می‌کنند، هیچ مرز قانونی و شرعی نمی‌شناسند. پس از چند مصاحبه و اطلاع رسانی‌های اخیر معصومه ابتکار و بیان حقایقی درباره اتفاقات و روند‌های نادرست در حوزه‌های مربوط به محیط زیست و زنان، احتمالا دستور تشدید تخریب سیستماتیک او رسیده و انتشار این فیلم هم یک مورد از این دست است؛ منتظر باقی باشید.

انتصاب یکی دیگر از مجریان تلویزیون در دولت
در ادامه واگذاری بخشی از پست‌های دولت به کارکنان رسانه‌های اصولگرا این بار امید قالیباف منصب سخنگوی وزارت صمت را گرفت. سید رضا فاطمی امین وزیر صمت طی حکمی امید قالیباف را به سمت «مشاور وزیر در امور رسانه و سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت» منصوب کرد. قالیباف با گفت و گوی ویژه خبری ۲۲.۳۰ شبکه دو سیما مشهور شد. او یکی از منتقدان جدی وزارت صمت و خودروسازان داخلی بود! پیش از این شمار زیادی از عوامل خبرگزاری فارس و صداوسیما در شهرداری و دولت پست‌های مهمی را گرفته بودند.

افزایش مصرف قرص ریتالین بین دانش‌آموزان و دانشجویان با شروع فصل امتحانات
کارشناسان می‌گویند که سن اعتیاد به دهه دوم زندگی رسیده است و از میان دارو‌ها می‌توان زولپیدوم، متادون و ریتالین را از دارو‌های مورد استقبال دانشجو‌ها و دانش‌آموزان دانست. قرص ریتالین خواصی شبیه آمفتامین دارد. بعضی از دانشجویان در شب‌های امتحان از این قرص استفاده می‌کنند تا بتوانند چندین ساعت متوالی بیدار بمانند و غیرمعمولی تمرکز خود را در مدت طولانی حفظ کنند. محمدرضا قدیرزاده، کارشناس درمانگر و پژوهشگر حوزه اعتیاد: بر اساس گزارش‌ها کنکور و فصل امتحانات عامل افزایش ۵۰درصدی مصرف ریتالین است و براساس نتایج یک مطالعه روی دانشجویان ایرانی، از هر ۱۰دانشجو، ۶نفر سابقه مصرف ریتالین دارند. /همشهری

واکنش پلیس به مرگ پسربچه بین شیشه پنجره ماشین
معاون اجتماعی پلیس راهور:چرا خودرو‌های ما حداقل آپشن‌های خودرو‌های خارجی را ندارند، به عنوان مثال اگر خودرو‌های تولید داخل نیز مانند خودرو‌های تولید خارج، سنسور مخصوص شیشه‌ها را داشته باشد، با قرار گرفتن یک مانع حین بالا رفتن شیشه، شیشه به طور اتوماتیک متوقف شده و حتی به پایین باز می‌گردد. چه اشکالی دارد خودرو‌های مونتاژ داخل هم چنین آپشن‌هایی (سنسور) داشته باشند. کسی برای ایمنی قطعاً از نظر مالی مقاومت نمی‌کند و اگر ایمنی باشد، هزینه آن را می‌پردازند. هفتم خرداد یک کودک چهار ساله در یک خودروی پژو پارس در منطقه حکیمیه به دلیل گیر کردن گردنش بین شیشه و چهارچوب خودرو به کام مرگ فرو رفته است. /تسنیم

ادعای رویترز؛ ارائه قطعنامه پیشنهادی ضدایرانی آمریکا و تروئیکا به شورای حکام
رویترز مدعی شد آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان قطعنامه پیشنهادی با موضوع برنامه هسته‌ای ایران را به شورای حکام آژانس ارائه دادند. /فارس

صدور دستور سریع قضایی برای بررسی ضرب و شتم شهروند شهریاری توسط مامور پلیس
رئیس مجتمع قضایی نیرو‌های مسلح غرب استان تهران:در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یکی از شهروندان توسط مامور نیروی انتظامی، بلافاصله دستورات لازم برای بررسی موضوع صادر شد. شاکی پرونده نیز شناسایی و با دعوت از وی در حال بررسی علت ماجرا و اینکه به چه دلیلی این برخورد خشن رخ داده، هستیم. پس از دریافت اظهارات هر دو طرف حادثه و بررسی‌های کارشناسی، مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید. شهروند مذکور هر جرم یا تخلفی هم که مرتکب شده باشد کسی حق ندارد این گونه که در تصاویر منتشر شده با وی درگیر شود و او را مضروب کند. /میزان

آیت الله نوری همدانی: درباره وضعیت معیشت تذکر می‌دهیم، ولی پخش نمی‌شود
آیت‌الله نوری همدانی:متاسفانه مردم از نظر معیشت و گرانی در مضیقه هستند و انتظار ما از مسئولین رسیدگی به وضعیت موجود است، چرا که مردم به ما می‌گویند از نظر گرانی و سختی معیشت در رنج و سختی به سر می‌برند. ما باید قدر این مردم را بدانیم و باید به فکر این‌ها باشیم و درد این‌ها را درک کنیم و به اندازه خودمان سعی کنیم از این مردم پشتیبانی شود. ما باید به مسئولان تذکر بدهیم، چون آنان به ما مراجعه می‌کنند و می‌گویند چرا درباره وضعیت معیشت و گرانی شما حرفی نمی‌زنید، باید بگویم ما تذکر می‌دهیم، ولی متأسفانه تذکرات ما پخش نمی‌شود، مردم بدانند که حوزه علمیه قم و ما طلبه‌ها با این مردم هستیم، چون همین مردم هستند که تا به حال اسلام را حفظ کردند، اما حرف و صدای ما به جایی نمی‌رسد و پخش نمی‌کنند. /تسنیم

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۹
در انتظار بررسی: ۶۵
انتشار یافته: ۱۶۰
عباسی ایران مال همه ایرانی هاست و دوره اینکه تصمیم بگیرین کی جاش تو ایران نیست تموم شد.با اینجور حرف های کثافت دیگه کسی تره هم برات خورد نمیکنه.ایران مال همه ایرانی هاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
اگر قرار است کسی برود باید با انتخابات آزاد و بدون تقلب باشد. هر که رای آورد می ماند و هر که نیاورد می رود. اگر آقای عباسی موافقند انتخابات برگزار کنند.
نادان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
آیا فعل بوسیدن همسر شرعی کثافتکاری است ؟؟؟؟
آیا این آقای عباسی تا به حال همسر خود را نبوسیده(کثافتکاری نکرده) است؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
ببخشید، بهتر است خود حسن عباسی قبل از همه خودش به همین گفته عمل کند. اگر ایران مال همه ایرانیهاست آنوقت به چه دلیل خود حسن در تمام به اصطلاح سخنرانی ها برخلاف خواسته اکثر مردم ایران حرف میزند و برای دیگران خط و نشان می کشد.
از رسانه میلی بیشتر انتظار نیست.ایکاش چند سالی این رسانه بی خاصیت تفرقه انداز تعطیل می شد تا مردم نفس راحتی می کشیدند و بودجه گزاف آن هم برای آبادانی و رفع محرومیت هزینه می شد.
اقای احمدی شاهرودی احتمالا حوزه امتحانی خداوند تو کشور ماست و ممتحنین هم ائمه جمعه و جماعات!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
درود بر ایت الله احمدی شاهرودی که بالاخره صدای

مردم فلکزده ایران شدند

هر چند با تاخیر بسیار طولانی و کوچک ، ولی باز هم

جای سپاسگزاری دارد
خ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
دمت گرمممممم
اقای نوری همدانی چطور تا یکی دو سال پیش صدات به همه میرسید و تو این یکسال صداتون به جایی نمیرسه؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
با علم الهدا رفیقه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
جناب آيت الله
يه كم دير (بيش از چهل سال) متوجه مشكلات معيشتي مردم نشديد؟
نكند احساس خطر كرده ايد كه شايد مردم از دستتون دلخور بشوند
حسن عباسی بپا این اتشی که روشن میکنید یهو دامن خودتون رو نگیره.خیلی مواظب باش!!
برنامه وبودجه این دولت آقای رییسی احکام صادره 1400 بازنشستگان کشوری که قانونی است را پرداخت ننمودند
وپاسخگو نیستند
وعملکردشان ضعیف است ودر قبال بازنشستگان تکریم قانونی را انجام نمی دهند.
واین خاطرات تلخ در میان بازنشستگان کشوری فراموش نمی شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
در مورد بازنشستگان تامین اجتماعی نیز اوضاع به همین ترتیب است

و فقط با وعده های توخالی وزیر رفاه بیرحم و بدقول و بی انصاف

اصلا درک نمیکنند که چند میلیون بازنشسته که در کشور ۳۰ سال کار و تلاش کردند

و بیش از ۴۰۰ همت از دولت طلبکار هستند

چرا باید در فقر و گرسنگی و بیماری و نگرانی زجر بکشند ؟
فکز کنم اگه نوید محمدزاده وسط فرش قرمز سر همسر شرعی خودش رو با داس می برید، از نظر آقای عباسی پذیرفته تر می بود...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
ایشون و شریعتمداری برای یک عده کم طرفدار و همفکر خودشان صحبت میکنند برای همه که نیست
ناشناس
| Poland |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
اخه اون فرق می کنه:))
غلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
افرادی مانند آقای عباسی برای اکثریت این ملت تکلیف تعیین میکنند و فکر میکنندمردم ایران نوکر آنها هستند- این افکار دیگرخریدار ندارد
آیا آیت الله نوری همدانی
نگران تورم و مردم است ؟ یا نگران خودش؟
پاسخ ها
تیزبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
تابناک عزیز بنده هم همین مطلب را با جمله بندی متفاوتی بیان کرده بودم چرا نوشته بنده را سانسور کردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
مثلا برای خودش چرا باید نگران باشد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
احساس خطر فرمودند، تمايل ندارند مردم از روحانيت ناراضي باشند !!! بايد دل ملت را بدست آورد
اون زمانی که تذکرها پخش می شد روحانی سر کار بود. فرق میکنه، لطفا دقت کنید
نوید محمدزاده نشان داد هنرمندی بی کلاس است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
الهام چرخنده فقط با کلاس است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
تا کلاس را چی تعریف کنی !! الان کلی بازیگر هالیوودی دوست داری که اسمشون را با کلاس میشناسی
باید ببینی دیدت چرا فرق میکنه و ذهنت جدا سازی میکنه
هاشمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
یک سر افغانی و یک سر ...خخخخخخ
شما اسم چهار اقتصاددان را یاد گرفتی یا نه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
خیلی همه هواشو دارند و برای منم همین عجیبه که چرا حتی اگر معلوم بشه که چیزی بلد نیست و نمیدونه
حمید نوری محاکمه شد! چرا؟!برای مردم روشن کنید لطفا
آقای نوری همدانی زیاد به خودتان فشار نیاورید که برای سلامتی خطر دارد
سکه داره روزی یه میلیون بالا میره رییسی گند زد به مملکت
بسمه تعالی
بی عرضگی مسئولین باعث رنج و عذاب مردم است
دلار ۳۲ جناب رییسی
شش ماه نشده فاتحه مملکت رو خوندی
مملکتی یه اسکناس آن ارزش آن از یه کپی رنگی کمتر باشه بدون مسئولین نالایق اش لایق اعدام هستند
تکلیف مردم را روشن کنید در دولت قبل مردم بخاطر گناه دچار گرانی و مصیبت بودند در دولت جدید نردم بخاطر پاکی مورد ازمون الهی میباشند. مردم اروپا و امریکا هم بخاطر گناه فراوان با رفاه فراوان مجازات میشوند. این وسط مسئولان تقصیری ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
صد لایک
چون بقای عزیزان در بازی با کلمات است
افزایش ۱۰ هزار تومان دلار فقط طی شش ماه اول دوران رییسی نشان از لیاقت این دولت دارد.. آقای رییسی ولله چنان عرصه رو بر مردم تنگ کردی که آرزوی مرگ دارن البته لیاقت ماست
عباسی چهار تا اقتصاد دان نام ببر
حسن عباسی: نوید محمدزاده با زنش وسط جشنواره کثافتکاری کرد
کثافتکاری به این میگویند
سعید طوسی
قاری قرآن، کارشناس شورای عالی قرآن و آموزگار کلاس‌های قرآن با تمرکز بر آموزش نوجوانان است. او همچنین عضو گروه ملی تواشیح پیامبر اعظم است[۶] و در میان مؤذن‌های مصوب صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.
وی متهم به رابطه جنسی (تجاوز) با ۱۰ تا ۱۹ پسر نوجوانی شده‌است که نزد او قرائت می‌آموخته‌اند. این جوانان طوسی را متهم کردند که او آنان را آزار جنسی داده‌است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
احسنت
اگه تذکر میدهید و پخش نمیشود استعفاء دهید
حسن عباسی بهتره به فکر آبروریزی در دانشگاه علامه باشد.
آیا بالاخره اسم 4 تا اقتصاددان مطرح جهان را در اینترنت جستجو کرد؟
جالبه در ایران فعلی همه مسوولین خودشون از منتقدان وضعیت هستند! جناب نماینده محترم خوزستان در مجلس خبرگان, پست و موقعیت شما کم نیست, شما چکار میکنید؟ از کی جواب خواستید؟ چرا فقط به مردم میگید؟ مردم چکار کنند؟!
یعنی آقای شمعخانی فهم مردم را این قدر پایین می دانید که خارج نشینان آنها را هدایت کنند ؟!! نه جانم خارج نشینان هم اگر حرف ونظر و مدرکی دارند از همین مردم به دست می آورند !
خرید معمولی از جای منوسط شهرم شد خرید لاکچری ایران نمود فرجام مقاومت در برابر منطق هست
این دود سیه فام که از بام وطن خواست از ماست که بر ماست،والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
خاست
سخنی با جناب رهبری
فرمانده معظم
خواهشن به فریاد ملتوبرسید ، یه خدا قسم همه خسته شدن از این شلختگی اقتصادی ، به امام حسین قسم ۹۰ درصد کسانیکه شعار مقاومت می‌دهند کوچکترین مشکل معیشتی ندارن ، ارزش پول ملی فقط طی همین ۶ ماه دولا انقلابی ۵۰ درصد ارزش خودش رو از دست داده ، روسیه که متحد اصلی کشور بود در باتلاق اوکراین گیر کرده ،، و باعث شده برجام رو تبدیل به باتلاق کرده ،، متاسفانه ما استاد فرصت سوزی هستیم ، حال که دنیا به حقانیت ما پی برده حالا افراطیون داخل دارن تمام زحمات تیم دیپلماسی رو نابود می‌کنند.
به تو چه حسن عباسی ؟ به تو چه ؟ به تو چه ؟ به شماها چه اصلا ؟
عباسی ماهی ۳۷ میلیون از بیت المال پول میگیره ، از مشکلات معیشتی ملت چیزی نمیگه ، گیر داده به بوسه مرد به زنش ، تو جنبه انتقاد از یه جون رو نداشتی لطفا سکوت....
اینم‌ از درس امروز ،هر کی می خواهد همسرش را ببوسد ،از ایران برود چون اینکار،کثافتکاری محسوب می شود ،ایران فقط جای آدم‌های بی وجدانی است که یا رانت می گیرند و ارز و وام انچنانی و با آن کارخانه پتروشیمی می سازند و بعدش هم ابربدهکار بانکی پر رو می شوند و بیت المال را پس نمی دهند ولی در عوض به ملت خیلی پز می دهند،و یا جای رشوه دهندگان ‌و رشوه گیران قاتلی که ساختمانی می سازند که بدون نیاز به طوفان و زلزله فرو ریخته ‌و یک ملت رو داغدار می کند،بقیه هم می تونن برن. اقایون خجالت هم خوب چیزیه فقط خبر خوب اینه که دیگه آخرهای کارتون رسیده
متاسفانه تیم رییسی از شدت فشار دیگه نمیدونه چکار کنه ، دیکه نمیتونه به روحانی گیر بده چرا که روحانی اول اتمام حجت کرد تا پرونده هسته ای کشور به سامان نرسه اوضاع هر روز بدتر خواهد شد . گیر داده به ابتکار قلابی و شریعتی نگون بخت و .... همتی گفت این جماعت کشور رو به فنا میدن ،
طرف زنش رو بوسیده میگه با زنش کثافتکاری کرد!!!!
جناب آیت الله شما هم در فضای مجازی فعال باشید تا مردم نظرات شما را بدونن. خیلی وقته مردم اخبار رو از تلویزیون نمیگیرن.
حضرت آیت الله اگر میخواهید صداتون رو مردم بشنوند از فضای مجازی استفاده کنید. صدا وسیمای میلی فقط تو کار انتشار اخبار یکطرفه و جهت داره.
سیاستگذاران کشور با دست دست کردن و خوش خیالی، فرصتهای برگشت به برجام را از دست دادند و امریکا منفعل و منزوی رو با اروپا هم نظر کردند و حالا باید منتظر فشار غربیها باشیم.
آیت الله نوری همدانی: درباره وضعیت معیشت تذکر می‌دهیم، ولی پخش نمی‌شود

بسیار خوب!
یعنی شما همراه ملت هستی و وظیفه‌ات را انجام دادی؟
آقای رییسی شما دو راه پیش رو دارید ی
لف )ا دادن پول را قطع کنید حتی یارانه ۴۵ هزار تومانی روو پولش رو کمک کنید به شرکت‌ها تولید مرغ وتخم مرغ و روغن و قیمت ها رو به قبل برگردانید تا فضای امید در کشور زنده بشه ....
۲_ دادن پول به ملت و حلق ماهیانه حداقل ۳۰ هزار میلیارد نقدینگی و تورم های وحشتناک همانطور که تو یه ماهه دلار ۵ هزار گرون شد
بدون شک انتخاب راه اول هم برای ملت و هم برای دولت با صرفه تر است ، بدن شک ادامه این روند کارمند خرده و معلم و کارگر کشور و بازنشته مملکت باید در کف خیابان شعار حیا کن رها کن سر دهند .
فقط یه مقایسه کن قیمت ها رو با روزی که دولت رو تحویل گرفتی و آمروز بینداز .بعد به عمق فاجعه فکر کن ، سیب زمینی سه برابر شده جناب شیخ الرئیس میفهمی یعنی چه ؟؟؟
سخنگوی دولت از حال و روز مردم بیخبره و میگه دهک های بالا بیشتر مرغ مصرف می کردند!! در حالی که دقیقا برعکسه و مردم عادی که نمی تونستند قیمت گوشت رو بپردازند، بیشتر مرغ مصرف می کردند.
تو هر کشوری میبود به علت بی‌کفایتی رییس بانک مرکزی اعدامش میکردن ، این وزیر اقتصادی که دم از دلار ۱۵ هزار میزد میگن به غلط کردن افتاده ؟؟؟
جناب ایت الله نوری همدانی، وقتی مسولان مربوطه دستورات و راهنمایی ها و انتقادات ارشادی دینی شما را منتشر نمیکنند و شانه خالی میکنند

از اکثریت مردمی که با ناکارامدی و فساد مسولان به زیر خط فقر و فلاکت کشیده شده اند

چه امید و و انتظاری میتوانید داشته باشید ؟؟؟
باز هم حواشی مسخره برای حواس پرت کردن از بدبختی مردم و بی کفایتی مسئولین... نوید محمد زاده و زنش دو بازیگر هستند و خوشبختانه ایرانیها اینقدر مشغولند که نه فیلمی می بینند و نه اینها رو درست می شناسند....
جناب سلبریتی زن یعنی ناموس یک مرد نه اینکه جلوی چشم همه و اونهمه دوربین بگیری عین فیلمهای ناجور لب بچسبونی تو لبهای ماتیکیش حالا نبوس کی ببوس . ای خاک بر سر غیرت نداشته
پس از تضعیف احتمال احیای برجام که ناشی از سیاستگذاری نادرست در کشور و عدم استفاده درست از فرصتهاست،است فشار ها به ایران شروع شده و بیانیه امروز شورای همکاری خلیج فارس و هفته آینده هم قطعنامه شورای حکام آغاز این فشارهاست.
خدایا شکر مرحوم هاشمی از دنیا رفت و این وضعیت فلاکت بار ملت رو تدید ، قیمت ها فکر کم ۲۰ برابر شد از این تاریخ ، پنیر یادم هست ۲هزار تومان بود و کسی هم پنیر توریس نمیحرید که حراجی زده بودن ؟؟؟
رجبی دوانی جایگزین سید محمد خامنه‌ای شد) اوه بالاخره داداش فاطمه رجبی خانم اقای الهام نویسنده معجزه هزاره سوم هم به دولت باز شد ماشالله به اینهمه دورهمی
طرف زنش رو بوسیده به توچه
آش آنقدر شور شده که حتی صدای یاران همیشه موافق را هم درآورده است .بطوریکه حضرات آیات ونمایندگاه مجلس خبرگان هم به سلک منتقدین جدی درآمده اند.
آیا این آقایان چیزهایی می دانند که مامردم عادی ازآن بیخبریم؟ شایدهم ازچیزهایی هراس دارند که الان خودرا از قضابا کنار کشیده اند. اما باید بدانند مردم برخی مسایل وگفته ها را هرگز فراموش نخواهند کرد
علیرغم نظر سخنگوی دولت، برجام به سرانجام نخواهد رسید و سیاستگذاران کشور این فرصت را بباد دادند. اما خدارو شکر حاکمیت یکدست شده و بعدا کسی نمی تونه مدعی بشه که من از اول گفتم .... و از خودش سلب مسئولیت کنه!
چرا دارید به بهانه سپاه برجام رو نابود میکنید ، چرا دارید زحمات ظریف رو به باد می‌دهید، بایدن به واسطه رفاقتی که با ظریف داره زیاد سر به سر شما نمیگذاره چرا دنبال کشمکش هستید
عباسی جان نمیدونم برای جماعتی که خودشون رو ارزشی و انقلابی و ... میخوانند چرا فقط این چیزها کثافتکاریه و شاخک هاتونو به ارتعاش وامیداره ولی رانت و رشوه و چپاول و فاصله طبقاتی و فامیل بازی و فساد و ریا و تظاهر و هزار درد بی درمون دیگه که تو کشور بیداد میکنه رگ غیرتتونو نمیجنبونه!!!! که اگر جنبیده بود این وضعمون نبود!! علی برکت ا...!!!
بدون شک اگه عدالتی وجود داشت باید مخبر و رییسی محاکمه میشدن ، جوانان دارن نابود میشن معلم مملکت به گدایی افتاده، دولت دنیال بهانه واهی برای سر کیسه کردن انهاست .
حجت‌الاسلام احمدی شاهرودی، گفت: این تورم و گرانی‌ها چیست؟ می‌گویند امتحان الهی است، اگر امتحان الهی‌ست فقط برای ما است؟
بزرگوار لطفا اینو به همقطاران و هم لباسان خودتون که خیلی هم ادعای ارزشی بودن دارن و هزار ماشاا... جای مهر عبادت در پیشانیشان می درخشد بفرمایید!!!!
همین امید قالیباف که معاون وزیر صمت شده، زمان انتخابات در مشهد، ملک پدری اش شده بود ستــــــــــــاد انتخاباتی آقای رییسی

بعله، خوب جواب خوش خدمتی هاش رو گرفت!!!
نماینده مجلس حداقل ماهی ۹۳دمیلیون دریافتی داره بعلاوه ماهی ۹۳۰ میلیون هم رانت ، یعنی واقعا فکر می‌کنید اگه نمایندگی نون و آب نداشت یکی مثل قاضی زاده و شهریاری که چشم پزشک هست می آمدن مجلس ؟؟‌
اما حداقل دریافتی نمایندگان مجلس نه از ردیف‌های بودجه قابل تشخیص است، نه کارگزاران مجلس به میزان آن اشاره می‌کنند و نه نمایندگان مجلس پاسخی درباره میزان حقوقشان می‌دهند.
پ ن پ میخواستی از ما بهترون هم شامل امتحان الهی بشن؟!! این جماعت مراقبین امتحان الهی می باشند تا ما بدبخت بیچاره ها یکباره تقلب نکنیم یا زیر آبی نریم!!! بقول حشمت فردوس افتاد؟!!!
رئیس مجتمع قضایی نیرو‌های مسلح غرب استان تهران:شهروند مذکور هر جرم یا تخلفی هم که مرتکب شده باشد کسی حق ندارد اینگونه که در تصاویر منتشر شده با وی درگیر شود و او را مضروب کند.
خدا خیر بده به اونی که موبایل رو درست کرد چون بصورت عادی که نمیشه جرم این حضرات را ثابت کرد یعنی کسی برای حرفت تره هم خرد نخواهد کرد مگر شاااااایدبشه اینجوری یه کاری کرد!!! البته معمولا آخر ماجرا هم قابل پیش بینی هستش!!!
حقوق امسال نمایندگان مجلس چقدر است؟
خیلی جالبه به یارو گفتن چقدر با تیم ملی قرارداد بستی گفت فقط 50 میلیون گفتن مگه میشه ؟؟ قرارداد را نشان داد دیدن یک متمم داره مبنی بر اینکه پاداش ها که 950 میلیون تومن هستش !گفتن این چیه ؟ گفت 50 میلیون مالیات داره ولی پاداش نه ؟؟؟؟؟
فقط خدا می داند در کشور اسلامی زندگی میکنیم و ......... فقط خدا فقط خدا ..................!
وقتی راجع به معیشت توی دلت تذکر میدی معلومه که پخش نمیشه !
باید بری بالای منبر و داد بزنی
دولتی که به اغتراف مرجع تقلید به حرف انها توجه نمیکند به جرف مردم توجه میکند.اقایان تابناک چرا حرف مردم رامنتشر نمیکنید؟
چین هم خرید نفت از ایران رو متوقف کرد ؟؟؟ عجب کشورهای کثیفی هستند روسیه و چین
اقای همدانی. کار از تذکر گذشته است. بیمار زیر جراحی اقتصادی جان می دهد.
د لت رییسی داره با هر حیله گری رتبه بندی رو به تاخیر میندازه ؟؟ از گرفتن آزمون غیر قانونی گرفته تا سخت کردن شرایط رتبه بندی برای ماندگار کردن معلمان بالای ۳۵ سال تا ....البته از وزیر سپاهی که دست به تهدید معلمان میزنه هیچ انتظاری نیست ؟؟ ولی خدا خوب داره تو کاسه دولت می‌گذاره؟؟؟ از ۱۰۰ نفری که از روی اجبار رفتند به رییسی رای دادن ۹۰ نفرشون پشیمان هستند ، البته احمدی نژاد خوب گفت که در ایرانی بودن آنها شک باید کرد
رئیس ۱۰ ماه پیش
تورم را تک رقمی میکنم البته با حذف ۴ صفر از تورم چون ایشان فکر کنم سواد درست حسابی نداره
ارزش پول ملی رو تقویت میکنم ( ۵۰ درصد پول ملی کم شد )
فقر مطلق ریشه کن میکنم ( معلمان و کارمندان جز به خط فلاکت رسیدن)
رییسی حیا کن و رها کن
با اعصاب ملت بازی نکن
کشور آماده جنگ خواهد شد
امثال حسن عباسی در آغوش گرفتن بوس کردن و در کل محبت کردن شوهر به زن را فقط به معنی عمل جنسی میدانند و میبینند چون غیر از این تصوری ندارند و اصلا نمیتونن تصور کنند که زن ابزار آمیزش و ماشین تولید مثل نیست و هر ابراز محبتی معنی جنسی نمیدهد.
فکرتو اصلاح کن حسن تئورسین، نوید محدزاده عشق و محبت یک مرد ایرانی به همسرش رو نشون داد.
من گفتم حداقل در دوره رییسی کارهای زیر صورت نمیگیره
نه فرودسی پور برمیگرده
نه برجام به فرجام میرسه
نه کشور به آرامش میرسه
نه شریعت مداری و نتانیاهو مدافع بر جام میشن
نه مالیات پزشکان درست میشه
نه روسیه به درد کشور میخوره
نه چین به درد کشور میخوره با خ بدن نفت روس
نه افغانستان الی به ایران میده
نه وضعیت ملت بهبود پیدا میکنه
نه آتش خشم ملت فروکش میکنه
ولی درعوض
فقر و فساد و فحشا و طلاق سر فلک میرسه
و تورم از روز به ساعت و از ساعت به دقیقه و از دقیقه به ثانیه میرسه به طوری دلار هر ثانیه تغییر میکرد
این مخبر همونی نیست که هزاران میلیارد پول گرفت تا واکسن درست کنه و همه رو خورد ؟
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
پاسخ ها
مجتبی
| Germany |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
تابی یکی از کارهای جالبت اینه که کامنت هایی که میدونی امتیاز زیاددارند ودیر منتشرمیکنی.البته فلسفه انتشارکامنتها در چندمرحله هم از دیگر جالبیاتت است.
چه دروغهایی در رابطه با محاکمه شهروند ایرانی در سوید۰ تمام بلاهایی که خود بر سر زندانیان میاورید را به کشور سوید تهمت میزنید۰ مدرکی بر اثبات مطالب خود دارید؟ ایشان از روز اول دسترسی به وکیل داشته و میتواند از طریق ایشان از ظلم و ناعدالتی که به ایشان شده شکایت کند۰ بقولی ……همه را به کیش خود پندارد۰ لطفا کمی مقایسه کنید که در کشور عریزمان هنوز بعد از بیش از چهل سال دادگاه انقلاب داریم.
در دنیا دارد تمام مواد غذایی و نفتی گران می شود؟دولت انقلابی چه فکری کرده برای اینده نزدیک؟؟ که در داخل همچنان دارد ریال بی ارزش می شود؟ اگر فکر می کنید که بطور موقت همچنان از جیب ملت برداشت کنید اخر ان به درگیر شدن متوصل خواهید شد، فعلا خزانه خالی،جیب مردم خالی؟ تا کی دولت می خواهد ندانم کارهایش را گردن دولت قبل بیاندازید؟؟؟ منتظر ابر تورم باشید؟
جای تاسف داره که برخی کار احمقانه نوید را تایید می کنند. حتی سلبرتی های غربی هم اینکار را آنجا نمی کنند.
حسن عباسی خودش از اوباشه بعد تریبون گرفته فقط حرف مفت میزنه جمع کن مرد حسابی ایران برای همه ایرانی هاست تو لازم نکرده تعیین تکلیف کنی
همانطور که حادثه هواپیمای کامل به اطلاع عموم مردم رسید حادثه کتک زدن پلیس ایران هم در اسرع وقت اطلاع رسانی کامل خواهد شد

مرد حسابی الان این حرکت تو غرب بود شما حکم اعدام و صادر کرده بودین
همین مونده بود که بنویسید ایشان را در یک مصاحبه تلویزیونی. مجبور به اعتراف به کارهای خلافش کردند۰ آقای نوری در دادگاه علنی و با استفاده از وکیلان کارکشته از حقوق قانونی خود استفاده کرده و دادگاه با حضور خبرنگاران۰ نه بالباسی تحقیر کننده و نه با دستبند۰ لطفا مقایسه بفرمایید برخورد با زندانیان خودمان۰ اگر اینقدر بیعدالتی در سوید هست چرا اغلب مسلمانان فراری از کشورهای مسلمان به سوید پناه می آورند۰ کمی انصاف داشته باشید۰
استفاده ازنعمتهای خداوندحق همه مردم است ولی متاسفانه یک عده درنازونعمت اند وتعدادی زیادی قدرت خرید یک لقمه نان را ندارندما که بااین گرانی ها نمیتونیم زندگی کنیم انشالله روزی برسه هیچ مردی خجالت زده زن وبچه اش نشه .گرانی باعث افزایش فقر دزدی و... می شودخدا به داداین مردم برسه انشا ءالله
برای آینده کشور و مردم با این روندی که مدیران پیش گرفته اند فقط یک چیز باید گفت و آن الفاتحه .
خیلیرجالبه انتخابهای جناب رئیسی بد از بد تر است
در ایران عزیز ده محقق و ایرانشناس برجسته و مورد تائید تمامی مراکزتحقیقاتی و تاریخ شناس آنهم در مورد ایران داریم
آنوقت آقای رگبی دوامی دارای دکترای اسلام شناسی که تمام تحقیقات و مقالاتشان فقط و فقط در ارتباط با
اسلام است انتخاب شده آنند بعنوان رئیس « بنیاد ایران شناسی»
این بلائی است که اقایان بر سر مملک عزیز ما میاورند. ( میخواهی کشوری را از بین ببری کار را بدست
کار بلدان بسپار)
خدا هنوزاین مملکت را از نابلدان نگه میدارد
دیپلم ردی تئورسین دیده بودید
آقای عباسی شمارابخداتکلیف ماراروشن کنید نمیدانیم کدامیک گناه کبیره است وکدامیک اصلاًگناه نیست البته ازنظرشرعی بفرمائیدمصافحه با همسرشرعی دراجتماع غرب که چنین کاری بدونکوهیده بحساب نمیآیدحتی پسندیده است گناه است ویااختلاس ودرغگوئی وفساد درجامعه ای که آنقدرحق الناس محترم است که دست دزدوسارق راباید قطع کرد حالا بفرمائید کدامیک گناه است وازچه نوع اگرمصافحه باهمسر شرعی در کشورفرانسه جرم باشد خدای نخواسته اختلاس وفسادودرغگوئی درجوامعی که افتخاراسلامی بودن دارندچیست اگرمباح ویاگناه کبیره است بفرمائیدآگاه شویم
آیا بوسیدن همسر کثافت کاریست یا ریا، اختلاس ، دروغ و.... !!!!!!!!!!!!!!
نوید محمد زاده متوجه نیست وقتی که به زنت لباس تنگ بدن نما می پوشانی و در جمع هزاران نا محرم از او کامجویی می کنی کل مردان عالم هوس می کنند جای او باشند ؟
این دیگه به تحصیلات و هوش ربط نداره فقط غیرت می خواد
در کجای ایران مردم اینطور لباس می پوشند و زندگی و رفتار می کنند که این افراد به عنوان نمایندگان ایران چنین رفتاری دارند ؟
اگر چادر لباس رسمی ماست این افراد را باید مجبور کرد با چادر حضور داشته باشند
این افراد نماینده زنان نجیب و با حیا و مومن ما نیستند
دل مومنان ایران از این طرز لباس پوشیدن و رفتار زننده خون است
لازم است جهت التیام دل مومنان و خانواده شهدا و رهبری با این افراد برخورد جدی شود
انفرادی در سوئد یعنی در یک اتاقی مانند هتل. از نظر رفاهی
کم نمی گذارند. فقط کسی را نمی بیند. تعداد افرادی که‌ حبس ابد دارند شاید کمتر از انگشتان دست است. ظاهرا در شهر نورشوپینگ هم هستند.
اگر قانون ایران را اجرا می کردند که الان استخوانهایش هم پودر شده‌ بود. خانواده اش شکرگزار باشند که در سوئد محاکمه شد.
حضرت ایت الله نوری همدانی همانگونه که مطلعید درجوامع اسلامی بخصوص درکشورماهروقت مردم مشکلی ظاهراًلاینحل داشتندبه خانه علمابرای دادخواهی مراجعه میکردندوفقهاوعلما باتمام توان درحل مشکل ظاهراًلاینحل مرم تلاش میکردندوتاموفق نمیشدنددست ازتلاش برنمیداشتند ازحضرتعالی هم انتظارمیرود فقط به تذکردادن اکتفانکنید حل این قبیل مشکلات اصراروابرام وسماجت زیادمیخواهدکه درتوان مردم عادی نیست مگردرتوان بزرگان وعلمای دینی باشداتشالله
«تفاوت فرهنگی» بود ... چرا حسن عباسی و شرکا کثافتکاری آقازاده ها رو نمی بینن؟!
دولت بیسکوئیت ساقه طلایی رو لاکچری حساب می کند!؟
افراد شرکت کننده در جشنواره های بین المللی باید ملزم شوند که ضمن رعایت شئونات اسلامی در پوشش و رفتار هر جا که ممکن بود ماهیت استعماری آمریکا و غرب را فاش کنند و به تحریم های کمر شکن آمریکا اعتراض کنند و از آرمان فلسطین دفاع کنند و خواهان اتحاد مسلمانان جهان علیه اسرائیل و آمریکا شوند
باید تفهیم شوند که حق انتقاد و فاش کردن کمبودها و مشکلات داخلی را ندارند
اینکه ترانه علی دوستی گفته برای انتخاب نوع لباس و موسیقی در حال جنگیدن است باید گفت در دین ما لباس زن چادر است و موسیقی حلال و خاص خودمان هم داریم
تو اگر مسلمان هستی که باید به قوانین دین خود افتخار کنی و تسلیم باشی
اگر مسلمان نیستی جایی در این مملکت نداره
برو هر جا خواستی لخت شو و فساد کن
احمدی نژاد هم می گفت گوجه پشت خونه ما ارزونه بیایید اونجا بخرید اخر ش هم شد منحرف
و این داستان مسوولین بی لیاقت ادامه دارد.....................
مجلس عجب جای خوبیه ها استخدام نمیکنند
خانم ابتکار جشن تولد روتوش کاری است زندگی فرزندت با هزینه این ملت فلک زده تو امریکای که سفارتش را خودت اشغال کردی هم روتوشه شعار خالی بندی ات که میگی مرگ بر امریکا هم روتوش کاریه کلا هرچی سر زندگی شما را برملا کند روتوش کاریه کاش کاش کاش اندکی به روز معاد اعتقاد داشتید تا مردم به این روز نیفتن
لَيسَ الكَذِبُ مِن خَلائِقِ الإِسلامِ؛

دروغگويى از اخلاق اسلام نيست.
ببین چه عزاییه که مرده شورم داره گریه می کنه
آقای عباسی ، فعلا اسم 4 نفر اقتصاد دان را بگو ببینیم ، مرحله بعد راجع به هنرمندای این مملکت نظر بده
در ماجرای برخورد پللیس با جوان شهریاری اگرچه برخورد پلیس خشن به نظر میرسد ولی جسارت جوان در شاخ به شاخ شدن با پلیس و تهدید پلیس رو هم نیاید نادیده گرفت. حرمت جایگاه حقوقی پلیس باید توسط شهروندان رعایت شود وگرنه پلیس جایگاه خود را از دست خواهد داد. البته این هرگز به معنی حمایت افراد خاطی ولو در لباس پلیس نیست بلکه حفظ حرمت جایگله حقوقی پلیس انتظامی است.
گوشت کیلو چنده تابناک به برکت ...اینم از سفره ها دیگه کامل رخت بربست
درود بر هر دو عزیزی که بهترین تاپیکهای این شماره را در اختیار داشتند، جناب عباسی عزیز که آنچه را خود و یارانشان بر سر این ملت می آورند و به آن اعتقاد دارند را را به بوسه ای ناچیز نسبت دادند، و جناب مخبر که نشان دادند درکشان از اقتصاد در حد یک بچه کلاس سوم راهنمایی هم نیست. به قول صادق هدایت از شما چه پنهان، اصلاً ما آدمیزاد نیستیم، تمدن و آزادی و عدل و داد و اخلاق شما هم که بقول خودتان از نژاد برگزیده هستید بدرد ما نمی‌خورد.
دریافتی رسمی سالانه هر نماینده مجلس در سال بطور میانگین 6.5 تریلیون تومان در سال است.
چرا پلیس راهنمایی و رانندگی رانندگانی که سر نشین آن دست یا سرشان را از ماشین بیرون می‌آورند جریمه سنگین نمی‌کند تا این رانندگان قانون شکن به موارد ایمنی اهمیت دهند ؟در جاده وخیابان می‌بینیم بچه ها تا سینه خودشان را از ماشین بیرون کشیده اند ویا سان روف را باز کرده و بچه ها را آزاد گذاشته اند که واقعا خطرناک هست ، لطفا مثل کمربند این موردر ا هم شدیدا برخورد کنند. ممنون
باسلام به داد کارمندان برسید.... با این افزایش حقوق هرماه پول روغن پخت وپز نمیشه.... خدایا خودت به ما رحم کن..
آقای نوید محمد زاده پیشتر با صحبت به زبان انگلیسی آبروی ایران را برده بود. باید این بی سواد های تقلید کار از غرب را بیرون انداخت.
حسن عباسی دقیقا چیکاره هست که راجع به همه چیز صحبت میکنه و نظر میده و مصونیت هم داره مثل کیهان میمونه اگر کسی میدونه بگه راجع به استراتژیک جنگ صحبت میکنه تا .................... کثافتکاری !!! حوزه تخصص ایشان دقیقا چی هست ؟
شمال تهران جز ایران نیست.
یکی به حاج آقا نوری همدانی بگه کار از گفتن گذشته اگه قراره ایشون کاری بکنند باید تشریف بیارن وسط میدان .
یکی به حاج آقا نوری همدانی بگه کار از گفتن گذشته اگه قراره ایشون کاری بکنند باید تشریف بیارن وسط میدان .
از دست مسولین کار که می خواهند انجام می دهند بعد تکذیب می کنند
آقای نوری همدانی نگران نباشید زمانی که مردم را به حضور در انتخابات و راهپیمایی ها دعوت کنید صحبت هایتان مستمر پخش می شود .
انقلاب اسلامی آیا امتحان الهی نبود آیا آقایان روحانی از این امتحان سربلند بیرون آمدند آیا امتحان الهی فقط برای مردم معمولی است
تابناک سانسور نکن تا ببینیم این مدعیان چه پاسخی دارند
همه دروغ می گوید !!!خیلی بداست بعد از چهل سه سال از انقلاب این قدر دروغ از دولتمردان میشنویم اعتمادی دیگر نیست بچه های چهار ساله هم اینو درک کردند فکری کنید به حال این مردم بی نوا .با این کشور ثروتمند چرا باید مردم این جور زندگی کنند هر روز بفکر کوپن نان ومرغ باشیم زندگی مگر این چیزهاست بی انصافا خودتان هم خسته نشدید از این همه فریب ودروغ این گرو می اید می گوید ان گروه کارکشور خراب کرده وان یکی هم همین حرف میزند پس کی تا حالا این کشورو به ویرانه تبدیل کرده همین شماها کسی هم جوابگو نیست فساد دروغ شعار الکی ووافیا این کشوررا به ویرانه تبدیل کرده .فکر نکنید چهار شرکت دانش بنیان داریم .هیچ کار مثبتی نکردید پیش خدا ومردم باید جوابگو باشید
آقاي نوري همداني پس چطور صحبتهاي شما در دفاع از فلسطين و يمن و سوريه از صدا و سيما و تريبونهاي مختلف پخش ميشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا فکر میکنند ایران ارث پدری انهاست
آقای نوری تا چند سال پیش که چیز دیگه ای می گفتید شما؟
اقای مخبر فرمودند اگر میخواهید ارزان خرید کنید از جنوب شهر بخرید!! یادش بخیر!! یاد احمدی نژاد روبرامون زنده کرد ! چقدر میخندیدیم مخصوصا وقتی میگفت گوجه رو از محل ما بخرید ارزون تره!!! بازم خدا خیرشون بده مسولین مارو که به فکر مردم هستن!! و راهکارهای خوبی میدن!!
از کی در نظر بعضی ها بوسیدن همست کثافت کاری نام گرفته . تا حالا نمی دانستیم دیگه رعایت می کنیم آقای عباسی
این افراد با پررویی می‌خواهند برگردند به ایران.
به تو و هفت پشتت هییییییچ ربطی نداره . مگه چکاره ای که میخوای برای مردم حد و حدود تعیین کنی ؟
مراقب کلماتت باش تا .............
جناب آیت.. نوری
تذکر چیه نازنین پس فتوا چی شد؟
جناب عباسی شما چه کاره هستی در این مملکت که در همه جادخالت میکنی؟ ۴تا اقتصاد دان چی شد؟ تکلیف امارات را میخواستی معین کنی چی شد؟
دست زدن برای تشویق هم قبلا ممنوع بود! ... مرد و زن دست هم را گرفتن هم قبلا در خیابان و ...ممنوع بود !...تئوری های دوران جاهلیت تمام شده...واژه بوسیدن هم کثافت کاری نیست ...دنیا و ایران عوض شده....ول کن بابا عباس خان! معیشت مردم را درست کن! شکم گرسنه ایمان نداره!
آقای حسن عباسی، اونی که شما بهش میگی کثافت کاری ما بهش میگیم عشق ورزیدن! چیزی که تو این جامعه از مردم و دیده ها مخفی کردید و آموزش ندادید ولی در عوض تا دلتان بخواد خشونت و پرخاشگری رو ترویج کردید
چه ربطی به سینما رکس آبادان دارد؟ بوی تهدید از واژه «رکس‌سازان» دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امیت ملی به مشام می رسد؟
این آقای حمیدنوری سوئیس چکارمیکرده.ظاهرا برای خوشگذرونی رفته تو تله افتاده،خب به مردم ایران چه که زندانیه.
علما خودشون باید هوشیارباشن ازافراد بیخود تعریف وتمجید نکنند.ازبی خبریتون سواستفاده میکنند.۴۰ ساله دلسوزان کشورهشدارمیدن علما واردبازیهای سیاسی نشن کو گوش شنوا.
چه اشکالی دارد کسی بوسه ای بر صورت زن شرعی و قانونی خود بزند آغای اباسی!! کثافتکاری چیزهای دیگه است که همه می دانیم اخوی
این عباسی فقط رگ گردنش واسه مردم می زنه بیرون در مورد سردار طلائی که با شلوارک در باشگاههای مختلط
کانادا ورزش می کنن نظری ندارن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مملکت بی صاحب
ایشان صحبت بفرمایند درشبکه های اجتماعی پخش میشود
بله دولت و شهرداری تهران خیلی راحت باید بگوییم رشوه سیاسی می دهد خبر گزاری فارس را یادتان هست چه هجمه به زاکانی به خاطر عدم صلاحیت شهردار شدن را راه انداخت تا یکی از مسئولین خبرگذاری شد مسئول روزنامه همشهری به یکباره با 180 درجه تغییر موضع زاکانی صلاحیت پیدا کرد واقعا باید خجالت بکشید خجالت بکشید خجالت بکشید
(مخبر: هر کسی می‌خواهد لاکچری زندگی کند، باید هزینه آن را پرداخت کند)
چه جواب زیبایی گران خریدن برابر است با لاکچری زندگی کردن
اما گران شدن برابر است با عسر که بعدش قرارشده یسر

اینها متطق قران و عقلی هست
یا
توهین به قران و شعور یک ملت
(نماینده مجلس خبرگان: چرا امتحان الهی، فقط برای ملت ایران است؟)
این چراها را شماهایی که مدعی
منصب بودن در راستای جایگاه امامت هستید را باید بدهید
البته هرچند
چنددهه ای هست برای پاسخ دادن که بماند
برای مطرح کردن سئوال کردن هم دیر شده
ادبیات آقای حسن عباسی برای انتشار در رسانه مناسب نیست .سخنان ایشان مصداق توهین و نشر مطالبی است که موجب نفرت و آزار افرائ جامعه می شود
مگر کسی صدا و سیما را دنبال میکنه که پخش شدن نظر شما شنیده و دیده شود
اي كاش مجبور به ديدن و شنيدي صحبتهاي افرادي مثل شمخاني ، عباسي و شريعتمداري و .... نبوديم ، واقعا نمك پاش روي زخم مردم هستن
جناب حسن عباسي : رفتار امثال محمد زاده در يك مجمع بين المللي نتيجه رفتارهاي نسنجيده و كارشناسي نشده و بي پايه و اساس امثال شماهاست. قبل از اينكه به ديگران انگ بچسبانيد لطف كنيد وصله انگ خود را برداريد و پاك كنيد.
جناب آقای رئیسی ریئس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران
سلام
موضوع: تخلف و قصور و فساد اداری وعدم تکریم وپاسخگویی بعضی نیرو های تحت امر شما
ما به شما رای دادیم تا قانون وعدالت اجرا شود به همین منظور انتقاد سازنده از نظارت وعملکرد شما و نیرو های تحت امر شما جهت بهبود وضعیت با توجه به زمان در دسترس منعکس می شود خواهشمند است در تصمیم گیری ها واجرا قانون را اجرا نمایند :
1- چرا حکم قانونی بازنشستگان کشوری سال 1400 که قانونی است و همه بازنشستگان کشوری منتظرند را پرداخت ننمودید ؟
2- بیمه آتیه سازان حافظ همه ماهه ماهیانه بایت بیمه از حقوق ما کسر می نمایدو تنها بیمه ای تکمیلی است که قرارداد انلاین خدمت رسانی با کد ملی با بیمارستان ها ومطب ها و آزمایشگاه ها و دندانپزشکی .. (برای بازنشستگان که مشکللات زیادی دارند وفرزندانشان بیکار هستند و.....) وافراد تحت تکفل ندارد و مثل سایر بیمه ها خدمات رسانی انلاین ندارد ومی فرمایند که هزینه را بازنشسته از 1 میلیون تومان تا 20 و به بالا بدهد ومی روند پول قرض می نمایند یا طلای زن و بچه را فروشند تا پول بیمارستان رابد هند کارشناسان وزارت تعاون می فرمایند گردش مالی داشتید یارانه را قطع نمودید
وجهت دریافت هزینه بیمارستان ها ومطب ها و آزمایشگاه ها و به ما بدو به ایست و دوندگی فراون پس از چند ما با گرفتن ذره بین کم دادن آیا درصدی بدهند یا ندهند. در ضمن خیلی بازنشستگان توان دوندگیندارند وهزینه پیش شرکت بیمه آتیه سازان می ماند تا سرمایه شان کم نشود
یا بیمه آتیه سازان حافظ نجوه خدمات رسانی را برای بازنشستگان انلاین نماید یا این شرکت بیمه را منحل نمایید
موفق باشید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر