بازدید 25096
۱

نارضایتی شهروندان اهوازی از انباشت زباله در شهر

انباشت زباله در خیابان‌های اهواز موضوعی است که سالهاست سبب آزار و نارضایتی شهروندان شده است.
کد خبر: ۱۱۲۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷ 01 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، از روز‌های گذشته تاکنون، زباله‌ها در نقاطی از اهواز از جمله منطقه گلستان،سعدی و کوروش جمع آوری نشده و بوی نامطبوع آن‌ها سبب آزار ساکنان این منطقه شده است.

با اینکه چهره منطقه را نازیبا کرده اند و به محلی مناسب برای تجمع جانوران موذی تبدیل شده است، همچنین سلامتی شهروندان را نیز تهدید خواهند کرد.

سخنگوی شهرداری اهواز در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه استانی خوزستان گفت: با انجام جراحی‌ها و تغییرات در حوزه خدمات شهری شهرداری این کلانشهر با دستور شهردار و اعضای شورای شهر اهواز، ساماندهی پرداخت حقوق کارگران براساس قانون اداره کار شامل؛ شب‌کاری، طبقه بندی مشاغل، تعطیل‌کاری، اضافه‌کاری در دستور کار است.

امیر آهن‌جان افزود: کارگران موظف هستند براساس حقوق دریافتی خود، به مدت ۷ ساعت و ۲۰ دقیقه در محل کار خود داشته باشند و به متراژ ۵ هزار و ۴۰۰ متر مربع رُفت و روب انجام دهند.

وی با بیان اینکه برخی از پیمانکاران قانون‌گریز از این قانون ساعت کاری یا متراژ تعیین شده سرپیچی می‌کنند، ادامه داد: پیمانکاران منطقه ۳ و ۴ که در روز‌های گذشته شاهد تجمع زباله‌ها هستیم، به دنبال تبانی با کارگران هستند و ساعت کاری و متراژ را خودسرانه کاهش می‌دهند.

آهن‌جان می‌گوید: جلسه‌های متعددی با اعضای شورای شهر به منظور رفع این مشکل در حال برگزاری است و پاکسازی منطقه ۳ و برخی خیابان‌های منطقه ۴ از زباله‌ها در حال انجام است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۳
انتشار یافته: ۱
بهداشت اهواز وسایر شهرهای خوزستان تا کی باید در گرو دعوای پیمانکاروکارگران زحمتکش جمع آوری و نظافت شهر در پایان هر ما ه برای دریافت حقوق وتجمع انها در گوشه کنار شهر باشیم شرط پیمانکاری استطاعت مالی برا ی پرداخت 2تا 3 ماه حقوق میباشد وگرنه باید بر کنار شود مگر اینکه پیمانکار صوری است خواهشمند است مسولین مربوطه بجای بی خیالی ورو د کنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار