بازدید 4451

جان‌باختن مادر و نوزاد در حادثه واژگونی پژو در دیر

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر از کشته شدن ۲ نفر و مصدوم شدن ۴ نفر در حادثه واژگونی خودرو پژو در جاده بردخون به آبکش خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۱۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹ 31 May 2022

به گزارش تابناک، حسین ناظمیان‌پور مسئول اورژانس شهرستان دیر در گفتگو با فارس اظهار داشت: ظهر امروز با اعلام به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو در محور بردخون به آبکش بلافاصله دو دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس ۱۱۵ بردخون و دروداحمد به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تیم اورژانس ۱۱۵ بردخون به محض رسیدن به محل حادثه با بررسی وضعیت حیاتی مصدومین به ارایه خدمات اولیه درمانی و فوریت‌های پزشکی پرداخته و خانم ۳۹ساله که احتمال خونریزی داخلی داشته به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان منتقل می‌شود.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر افزود: در حین اعزام حال مصدوم وخیم و ایست قلبی تنفسی می‌شود که با توجه به نزدیکی به مرکز خدمات جامع سلامت آبدان به این مرکز منتقل و عملیات احیا با حضور پزشک و کادر درمان مرکز و تکنسین‌های پایگاه فوریت‌های پزشکی انجام می‌شود.

ناظمیان‌پور گفت: پس از انجام عملیات احیا مصدوم به همراه ۲ تکنسین به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان منتقل که در مسیر مجدداً حال مصدوم وخیم و عملیات احیا تا رسیدن به بیمارستان ادامه یافت اما به دلیل شدت صدمات به اندام‌های داخلی متاسفانه این مادر ۳۹ساله فوت کرد.

وی افزود: مصدومین دیگر این حادثه بوسیله خودروهای شخصی به مرکز خدمات جامع سلامت بردخون منتقل که یکی از آن‌ها دختر بچه ۷ ماهه علی‌رغم تلاش پزشکان و کادر درمانی مرکز متاسفانه به دلیل صدمات وارد به اندام‌های حیاتی فوت شدند.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر ادامه داد: پسر ۱۳ساله نیز که ناحیه دست و کتف دچار صدمه شده بود توسط ناوگان اورژانس ۱۱۵ درود احمد از مرکز خدمات جامع سلامت بردخون به بیمارستان کنگان منتقل شد.

ناظمیان پور گفت: دیگر سرنشینان این خودرو که خانمی ۲۲ساله، آقایی ۱۸ساله و دختربچه ۷ساله بصورت سرپایی در مرکز بردخون خدمات درمانی دریافت کردند.

وی اضافه کرد: علت حادثه توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر یادآور شد: شهرستان دیّر دارای ۵ پایگاه فوریت‌های پزشکی دیّر، درود احمد، بردخون، آبدان و دوراهک می‌باشد که آماده ارایه خدمات اورژانسی در سریع‌ترین زمان و در همه جا به صورت رایگان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان