بازدید 4779
۱

معلمان مدارس در آمریکا مسلح می‌شوند

انجمن ملی آموزش آمریکا اعلام کرد ورود تعداد بیشتر سلاح به مدارس، محیط آموزش را خطرناک‌تر می کند.
کد خبر: ۱۱۲۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰ 31 May 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از شبکه تلویزیونی تی آر تی ورلد ترکیه، معلمان مدارس در ایالت تگزاس آمریکا مسلح می‌شوند.

این گزارش می افزاید مایکل دِری ناظم مدرسه اتوپیا واقع در ایالت تگزاس گفت: «وقتی تیرانداز احتمالی در محوطه مدرسه قدم بزند و بداند که افرادی در اینجا هستند که مسلح اند و هر کاری که لازم باشد برای حفاظت از کودکان انجام می‌دهند، آنگاه بازدارندگی بسیار زیادی ایجاد خواهد شد».

مدارس با نصب تابلو نوشته ای نشان خواهند داد که: «توجه! این مدرسه تحت حفاظت کارکنان مسلح آن قرار دارد». این مدرسه در شهر یوتوپیا، برای مقابله با مهاجمان تیرانداز، مدرسان و معلمان خود را مسلح می‌کند. معلمان و سایر کارکنان مدرسه که قصد دارند در داخل مدرسه مسلح باشند باید درخواست خود را ارائه و مجوز حمل سلاح گرم دریافت کنند. هیئت نظارت بر مدرسه پس از دریافت درخواست‌ها سابقه متقاضیان را بررسی می‌کند. در ایالت تگزاس که فرهنگ حمل سلاح رواج دارد، تعداد زیادی از مدارس از این برنامه استقبال کرده اند.

معلمان و کارکنان برخی مدارس از سال ۲۰۱۳ و پس از تیراندازی در مدرسه سندی هوک سلاح حمل می‌کنند، اما کارشناسان در مورد اینکه آیا اتخاذ چنین سیاست‌هایی مانع از بروز حوادث تیراندازی در مدارس خواهد شد، ابراز تردید می‌کنند.

در سال ۲۰۱۹ یکی از محققان دانشگاه ایالتی کالیفرنیا با نظرسنجی از ۲۹۰۰ معلم آمریکایی اعلام کرد: ۹۵.۰۳ % (نود و پنج ممیز سه دهم درصد) از این معلمان معتقدند که نباید در کلاس‌های درس مسلح باشند.

این ایده همچنین مورد انتقاد انجمن ملی آموزش آمریکا واقع شده است.

«بکی پرینگل» رئیس انجمن ملی آموزش آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ورود تعداد بیشتر سلاح به مدارس باعث می‌شود که مدارس خطرناک‌تر شوند. این کار هیچ تاثیری در حفاظت از دانش آموزان و معلمان ما در برابر خشونت سلاح ندارد. ضرورت دارد که تعداد سلاح‌ها در مدارس کمتر شود. معلمان کارشان درس دادن است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
منتظر حوادث دیگری از این قبیل باشید : معلم عصبانی شد و شاگردانش را به گلوله بست ، معلم دیوانه از شاگردانش انتقام گرفت ، معلم دچار بیماری روانی اولیای بچه ها را با مسلسل کشت و قس علهذا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس