بازدید 51346
سه هزار و بیستمین بسته ویژه خبری «تابناک»

انتقاد تند مطهری از بلاتکلیفی طولانی و سکوت خبری برجامی/در آبادان عده‌ای با کف زدن و شعار دادن، مانع سخنرانی نماینده مجلس خبرگان شدند/قوت گرفتن شایعه استعفای معاون سیاسی وزیر کشور

در بسته خبری امروز «تابناک»، تیتر‌هایی مانند «دیپلمات طالبان با سه همسر و ۱۲ فرزند در تهران دنبال خانه می‌گردد!» / «کنایه حقوقدان بین الملل به هنرمندان ایرانى در کن» / «سازمان حمایت با افزایش ۱۵ درصدی قیمت تن ماهی موافقت کرد» / «اخراجی‌های بازار کار در عصر کرونا» و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۲۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱ 30 May 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.


کنایه کارشناس سمت خدا: یک شماره حساب بدهید مردم اضافه‌های ۳۰۰ هزار تومان را برگردانند!
کارشناس برنامه سمت خدا با کنایه به برخی اظهارنظر‌ها گفت: یک شماره حساب بدهید مردم اضافه‌های ۳۰۰هزار تومان را به دولت برگردانند!

خبرگزاری روسی، ایران را «بهشت مافیا» می‌داند
کارشناسان بخش فارسی خبرگزاری روسی اسپوتنیک در چرخشی شگفت انگیز نسبت به ایران تحلیل‌های بدبینانه و ضد نظام سیاسی را منتشر می‌کنند و کسی هم کاری به آن‌ها ندارد. پس از مقاله بسیار سخت و سفت ولادیمیر ساژین، کارشناس ارشد این خبرگزاری که نوشت ارزش دارایی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۳۰۰ میلیارد دلار است که ارزش جنگیدن برای صیانت دارد حالا نوبت به کارشناس ایرانی این خبرگزاری به نام آب شناس رسیده است که بنویسد: "فساد و رانت خواری آنقدر این روز‌ها در ادارات مختلف در سرتاسر کشور گسترش یافته که ایران به بهشت مافیا‌های اقتصادی تبدیل شده است.

این کارشناس اصلی بخش فارسی اسپوتنیک نوشته است: نیاز نیست کارشناس خبره ساختمان و یا مهندس ناظر و یا ... باشید تا با یک قدم زدن در شهر‌های مختلف ایران بتوانید به راحتی متوجه شوید که ده‌ها ساختمان و برج و سازه در کشور با استفاده از رانت و نفوذ و بدون رعایت کوچکترین ضوابط مهندسی ساخته شده اند و یا فعالیت در آن‌ها به شدت در حال انجام است، در حالی که هر لحظه احتمال بروز یک فاجعه مشابه متروپل و یا ساختمان پلاسکو و یا... وجود دارد. البته در برخی موارد هم شاید مقصر خود ما ایرانی‌ها هم هستیم. وقتی که مثلا می‌دانیم یک پاساژ بسیار معروف خرید و فروش گوشی موبایل در تهران صد در صد با شرایط نا امن مواجه است و بعد می‌رویم و آنجا با مبالغ خیلی بالا مغازه اجاره می‌کنیم و یا اینکه مردم می‌روند آنجا خرید، یا اینکه مثلا در منطقه اندرزگو در تهران برج عظیمی ساخته شده و این برج امروزه کج شده و شبیه برج پیزا در ایتالیا شده، ولی هنوز ساکنین آن حاضر به تخلیه آن نیستند.

دیپلمات طالبان با سه همسر و ۱۲ فرزند در تهران دنبال خانه می‌گردد!
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از صبح کابل گزارش داد سفارت افغانستان در تهران برای تهیه خانه جهت اقامت این کارمند خود دچار مشکل شده است، زیرا او دارای سه همسر و ۱۲ فرزند است. روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: دبیر سوم دولت خودخوانده طالبان در سفارت افغانستان در تهران با سه همسر بیش از ۵ هزار دلار دریافتی دارد. روزنامه ۸ صبح نوشت مفتی محمد عظیم نورانی که عنوان دبیر سومی دارد ۳۰۰ دلار آمریکا کرایه‌خانه دریافت می‌کند. این روزنامه افغانستانی افزوده است: هزینه‌های گزاف دیپلماتیک طالبان در خارج از کشور در حالی صورت می‌گیرد که فقر شدید گریبان‌گیر شهروندان این کشور است. در همین حال، خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از صبح کابل گزارش داد سفارت افغانستان در تهران برای تهیه خانه جهت اقامت این کارمند خود دچار مشکل شده است، زیرا او دارای سه همسر و ۱۲ فرزند است.

کنایه‌ی اقتصادی آذری جهرمی به دولت و افزایش قیمت دلار
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم در مطلبی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد، از افزایش قیمت دلار انتقاد کرد و نوشت: با همان منطق اقتصادی که دلار ۴۲۰۰ تومانی مورد انتقاد بود، تخصیص دلار ۲۵۰۰۰ تومانی به برخی واردکنندگان (در حالیکه دلار امروز وارد کانال ۳۱۰۰۰ تومانی شده است) مردود نیست؟

کنایه حقوقدان بین الملل به هنرمندان ایرانى در کن
رضا نصرى حقوقدان بین الملل: کاش مایکل مور یک فیلم در مورد ایران می‌ساخت، یا کارگردانان ایرانی چند هنرپیشه آمریکایی استخدام می‌کردند، تا موقع دریافت جایزه از جشنواره کن به جنایت تحریم اعتراض می‌کردند.

روایت سید حسن خمینی از دیدار اخیرش با رهبری
سید حسن خمینی با تأکید بر اینکه امام گرفتار حجاب معاصریت شده است، گفت: اخیرا خدمت مقام معظم رهبری بودم و تمام مدت ایشان روی این مسأله تأکید داشت که اگر انقلاب قرار است بماند، اگر دینداری قرار است بماند، اگر اخلاق، آزادگی، استقلال و حتی تمامیت ارضی احتیاج به پرچم دارد؛ امام پرچم دینداری، عزت و استقلال در جامعه ماست و به این جهت بلند کردن این پرچم، بلند آوازه کردن یک فرد نیست و بلند کردن نماد دینداری است. این شخص امروزه پرچم هویت و آینده ماست.

قوت گرفتن شایعه استعفای معاون سیاسی وزیر کشور
بیش از ۷۰ روز است که هیچ خبری از معاون سیاسی وزیر کشور نیست و او در هیچ جلسه‌ای که رسانه‌ها هم باشند، شرکت نکرده است تا شایعه استعفایش قوت بگیرد. برخی رسانه‌ها حتی جایگزین خرمشاد را هم معرفی کرده‌اند./ایسنا

سازمان حمایت با افزایش ۱۵ درصدی قیمت تن ماهی موافقت کرد
سازمان حمایت و مصرف‌کنندگان با افزایش حداکثر ۱۵ درصدی قیمت تن ماهی موافقت کرد. سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با افزایش حداکثر ۱۵ درصدی قیمت تن ماهی موافقت کرد. براساس این گزارش، قیمت انواع سس مایونز راسا توسط واحد‌های تولیدی در چارچوب ضوابط قیمت‌گذاری مصوب هیات تعیین و تثبیت قیمت‌ها تعیین می‌شود. قیمت گروه کالای مذکور با رعایت قیمت‌گذاری سازمان حمایت پسینی اعلام می‌شود. افزایش قیمت‌ها باید به تأیید نهایی ستاد تنظیم بازار رسیده و سپس اعلام رسمی شود.

چالش حضور زنان در ورزشگاه‌ها، خیلی زود حل می‌شود
سینا کلهر، معاون فرهنگی وزیر ورزش: چالش حضور زنان در ورزشگاه‌ها، خیلی زود حل می‌شود. در بخش ملی موضوع حل شده و در بخش باشگاهی نیز فعالیت‌ها به خوبی پیش خواهد رفت. بزرگترین مانع ما در حال حاضر نبود زیرساخت‌هاست و حقیقتا فضا‌های ورزشی کشور و به ویژه ورزشگاه‌ها فضای مناسبی برای بانوان و خانواده‌ها نیست و از امکاناتی که بتوانیم به خوبی پذیرای آن‌ها باشیم برخوردار نیستیم. امیدواریم پس از تصویب ضوابط ورود قانونمند بانوان و خانواده‌ها به اماکن ورزشی به ویژه ورزشگاه‌ها، بتوانیم این دغدغه ورزش کشور را حل کنیم. /ایسنا

روایت نماینده سابق مجلس از توزیع مرغ منجمد میان استاد دانشگاه
محمود صادقی نماینده پیشین مجلس در صفحه توییتر خود نوشت: دیروز در دانشگاه ما مرغ منجمد دادند به هر استاد ۲ مرغ!

جز گران کردن قیمت‌ها چه کردیم؟
روزنامه صبح‌نو که از نشریات نزدیک به قالیباف رییس مجلس است، از اظهارات کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران انتقاد کرد و نوشت:نسبت دادن مشکلات اقتصادی و سوءمدیریت‌ها به امتحان الهی از دو بعد ضربه‌زننده است؛ یکی اینکه توجیه‌گر ناکارآمدی است و ثانیا تصویری بی‌نسبت با جهان‌بینی اهل بیت از دین، به جامعه ارائه می‌دهد. اگر باور داشته باشیم که گرانی را باید به‌دلیل آزمایش‌های الهی تحمل کنیم، این گزاره به معنی تسلیم شدن در برابر حوادث است که این تسلیم نیز انفعال و بی‌تصمیمی را در پی دارد. بار‌ها ازسوی رهبرانقلاب اسلامی به دولتمردان توصیه شده است که به‌دنبال خنثی‌سازی تحریم‌ها باشید، اما امروز که چهارسال از خروج ترامپ از برجام می‌گذرد، به جز آزادسازی قیمت‌ها، چه روش دیگری برای اصلاح و تغییر ساختار اقتصادی صورت گرفته است؟ پس فقر، گرانی و فشار‌های اقتصادی نازل‌شده از آسمان نیست، بلکه ناشی از نوع مدیریت است که البته امید می‌رود در دوران حاضر با همدلی بین قوا به سمت حل شدن حرکت کند.

علی دیواندری، مدیر بانکی تبرئه شد
قوه قضائیه و شعبه سوم دادگاه رسیدگی به جرایم اقتصادی، حکم برائت علی دیواندری مدیرعامل پیشین بانک‌های ملت و پارسیان و رئیس پژوهشکده پولی و بانکی کشور را صادر کرد. در حکم قطعی که از سوی شعبه سوم دادگاه انقلاب اسلامی شهر تهران ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی صادر شده است، علی دیواندری از همه اتهامات مندرج در کیفرخواست تبرئه شد. دادگاه طی این حکم با استناد به اصل ۳۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ماده ۱۴۰ قانون مجازات‌ اسلامی، اتهامات وارده به علی دیواندری مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی را وارد ندانسته و آن را رد کرده است. در حکم صادره از سوی دادگاه مذکور، بیان شده که با هدایت یک ابر بدهکار بانکی و هم دستش که داماد یکی از وزرای دولت سابق است، فساد حادث شده است. آنطور که از حکم صادره برمی‌آید این افراد از شیوه‌ها و اهرم‌های غیر قانونی و نامشروع برای فرار از قانون و برداشت از بیت المال بهره جسته‌اند و با وارد کردن اتهام به علی دیواندری تلاش کردند تا خود را از چنگ عدالت برهانند.

جریمه در انتظار «زرنگ‌بازی» برخی رانندگان
رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران: طرح پلیس در خروجی بزرگراه‌ها یا همان جناغی‌ها به اجرا درآمده و ماموران با حضور فیزیکی و نیز با استفاده از دوربین‌ها نسبت به اعمال قانون و جریمه متخلفان اقدام خواهند کرد. مبلغ این جریمه ۵۲ هزار تومان است که باید از سوی راننده پرداخت شود. /ایسنا

در آبادان عده‌ای با کف زدن و شعار دادن، مانع سخنرانی نماینده مجلس خبرگان شدند
خبرگزاری فارس نوشت: هفتمین شب حادثه متروپل در حالی سپری شد که مردم خوزستان با دعوت امام جمعه آبادان در گوشه و کنار چهارراه امیری به عزاداری پرداختند. فارس ادامه داد: اجتماع مردم آبادان در سوگ جان باختگان حادثه متروپل ساعت ۲۱ شامگاه یکشنبه ۸ خرداد در چهارراه امیری برگزار شد. امام جمعه آبادان در بیانیه‌ای از مردم دعوت کرده بود تا در مجلس ترحیم و یادبود جانباختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل حضور پیدا کنند. پس از قرائت قرآن و پخش سرود ملی، در گوشه و کنار چهارراه امیری، مردم با صدای مداحی که از بلندگو‌ها پخش می‌شد عزاداری کردند و دسته‌های سینه‌زنی و دمام زدنی در گوشه گوشه چهارراه امیری دیده می‌شد. قسمت بعدی مراسم سخنرانی آیت‌الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بود که در ابتدای آن عده‌ای با کف زدن و شعار دادن مانع سخنرانی شدند. مردم در واکنش به شعار‌های داده شده با سر دادن شعار لبیک یا حسین خواستار ادامه سخنرانی آیت‌الله حیدری شدند. عده‌ای به کانکسی که دوربین صداوسیما بر بالای آن نصب بود حمله کردند و دوربین را پایین انداختند. پلیس برای اینکه ایجاد نظم و امنیت و جلوگیری از تنش کند از مردم خواست چهارراه امیری را ترک کنند.

اخراجی‌های بازار کار در عصر کرونا
بررسی‌ها نشان می‌دهد میزان اشتغال در سال۱۴۰۰ به رقم ۲۳میلیون و ۴۴۷ هزار تن رسیده است. این رقم نسبت به سال ۱۳۹۸ به میزان ۸۲۶ هزار تن کمتر است. مطابق بررسی این آمار، سطح اشتغال هنوز نسبت به وضعیت قبل از شیوع کرونا پایین‌تر بوده و برخی از افراد که عمده آن را زنان تشکیل می‌دهند، از بازار کار خارج شده‌اند. بر این اساس نرخ بیکاری سال ١۴٠٠ با ٠/۴ درصد کاهش نسبت به سال قبل به ٩/٢ درصد رسید. این در حالی است که نرخ مشارکت اقتصادی در سال ۱۴۰۰ نیز کاهشی شده و با ٠/۴ واحد‌درصد کاهش، به ۴٠/٩ درصد رسید. از این رو می‌توان گفت، کاهش سطح بیکاری بیشتر از آنکه تحت‌تاثیر افزایش شغل باشد به دلیل کاهش جمعیت فعال رخ داده است. به نظر می‌رسد بخش قابل‌توجه مشاغل از‌دست‌رفته را کسب‌و‌کار‌های خردی تشکیل می‌دهند که شاغلان آن‌ها از گروه‌های کم درآمدتر جامعه بوده اند. /دنیای اقتصاد

هر هفته ۳ مالک ساختمان‌های بسیار پرخطر تهران، احضار می‌شوند
مالکان ساختمان‌های بسیار پرخطر شهر تهران، ملزم به رعایت اصول ایمنی در مدت زمان معین می‌شوند. بر اساس توافق شهرداری و دادستانی شهر تهران، هر هفته سه مالک ساختمان‌های بسیار پرخطر شهر تهران که دستورالعمل‌های ایمنی را رعایت نکرده اند، احضار می شوند و برای آن‌ها اخطار صادر می‌شود. مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی و پیشگیری از بحران شورای شهر تهران در این باره به صداوسیما گفت: مالکین ساختمان‌های بسیار پرخطر به دادستانی دعوت و موظف می‌شوند بر اساس زمان بندی سازمان آتش نشانی اصول ایمنی را رعایت کنند.

انتقاد تند مطهری از بلاتکلیفی طولانی و سکوت خبری برجامی
علی مطهری، نماینده مجلس دهم نوشت: این‌که هیچ گزارشی از روند احیا یا اماته برجام به مردم داده نمی‌شود و معلوم نیست مذاکرات بر سر چه موضوعی متوقف‌ شده است، نوعی بی‌احترامی به ملت و به حساب نیاوردن آنهاست. مردم و نخبگان باید بدانند مذاکرات در چه مرحله‌ای است، آنگاه اظهارنظر کنند و خواست آن‌ها نیز مورد توجه واقع شود. حتی اگر لازم است #رفراندوم برگزار شود. از قرار معلوم مجلس نیز چندان در جریان نیست و نمایندگان که باید در این گونه مسائل حیاتی پیشقراول باشند اصلا احساس نمی‌کنند که مسئولیتی دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۴
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۳۲
به کشور دزد پرور و دزد پذیر کانادا تبریک که چنین غارتگرانی الهام بخش و کار آفرینشان هستند.
کار درستی کردند آبادانی ها ، درود بر شما
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
دم مردم ابادان گرم گرم
اقای مطهری مردم کیلو چند
یعنی باید تحریریه اون مجله را بست به گاو آهن که بچه یک اختلاسگر را که کارآفرین معرفی می کند . با این اوصاف دزدان دریایی سومالی نیز از خلاقانه ترین کارفرمایان دنیا هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
همچی مجله مهمی هم نبوده....شما حالا زیاد حرص نخور
حسین عبدالباقی تنها نبود. حسن عبدالباقی می‌‌آید. خاوری رفت. خاوری دیگر می‌‌یاد. در عرض این ۴۳ سال یک اخلاسگر کرواتی نشان دهید. همه در صف اول نماز جمعه هستند، همه ریش دارند....
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
دقیقا متاسفانه
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
به نظر می رسد این تحلیل درست نباشد زیرا برای یک فاسد اقتصادی مهم این است چگونه بتواند با استفاده از ارزشهای مورد قبول جامعه خودش را آدم موجهی معرفی کند و در پناه آن چهره موجه به فساد اقتصادی اقدام کند مهم ذات افراد است که برای رسیدن به هدف نا مشروع خود به هر چهره ای خود را نشان می دهند
علی مطهری، نماینده مجلس دهم نوشت:این‌که هیچ گزارشی از روند احیاء یا اماته برجام به مردم داده نمی‌شود و معلوم نیست مذاکرات بر سر چه موضوعی متوقف‌شده است) خودشون هم نمی دونن اصلا برجام چیه مذاکره یعنی چه توافق بین المللی چیه ؟!! میخوای برای ما توضیح بدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
برجام رسیده به مسئله سپاه که ایران میخواهد امریکا اسم سپاه را از لیست تروریستی حذف کند ولی اونها قبول نمیکنند.اصلا از اول تو متن برجام اسمی از سپاه نبود
محتوای شعار چی بود؟
مدیران بی کفایت (ولو بظاهر با مدارک دانشگاهی دروغین ولو از دانشگاهعای معتبر کشور ولی رابطه ای ) با ارادتهای دروغین و متملقانه با رنگ و لعاب ایدئولوژی رسمی سر کار باشند این واقعه ها و واکنش ها تازه اول کار است منتهی مستبدان تاریخ ویژگی شان غفلت است وقتی به هوش می آیند که سر خود را در دار ببینند یا در چنگ مردم خشمگین گرفتار میشوند و باز ملت هزینه فساد اینها را باید بپردازد.
پاسخ ها
رضوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
الان یکی از روسای سازمان های وزارت جهاد کشاورزی و معاون وزیر ملقب به دکترررررر هست که حتی بلد نیست با سیستم اتوماسیون کار کنه و دستخطش رو اگر جلوی آفتاب بگذارید راه می افته
در حکم صادره از سوی دادگاه مذکور، بیان شده که با هدایت یک ابر بدهکار بانکی و همدستش که داماد یکی از وزرای دولت سابق است، فساد حادث شده است) در حکم دادگاه نوشته داماد وزیر سابق !!! پدر پسر شجاع !!!! اسم نداره ؟!!
اقای وزیر کار از برگزاری جلسه هیئت دولت برای افزایش حقوق بازنشستگی بازنشستگان چه خبر؟یک تصمیم گرفتن که در قانون به ان تصریح شده چقدر براتون دردناکه که انجامش نمیدین؟
کارشناسان بخش فارسی خبرگزاری روسی اسپوتنیک در چرخشی شگفت انگیز نسبت به ایران تحلیل‌های بدبینانه و ضد نظام سیاسی را منتشر می‌کنند) بابا توی امثال ایرانه که خبرگزاری ها باید بله قربانگوی حاکمیت باشند یا دست به عصا را برن در جاهای دیگه دنیا اگه خبرگزاریها واقعیت را بپوشونند مردم دورشون میاندازند همانطور که بعضیا اینجا دیگه مخاطب ندارند
بنده خدا مرغ منجمد دادند که تا می رسید منزل فاسد نشود در این هوای گرم..بجای تشکرتان است!
مارو به خیر این دولتها امید نیست، آزادمون کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
آزاد؟ چه حرفها بزور می خوان بفرستنت بهشت!
ساختمان فدسوده دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در خیابان دماوند روبروی بیمارستان بوعلی ، قرمت ۵۰ ساله داره که با وجود داشتن ۴۰۰ دانشجو فوق العاده خطرناکه
بنویسید پذیرایی بخوانید به حساب رسیدن
آقای رضا نصرى ! مقصر تمام تحریمهای بین المللی خودمان هستیم چرا فرافکنی میکنید ؟ وقتی ما صراحتا میگوییم میخواهیم مردم کشور دیگری را نابود کنیم ، آیا تحریم بر علیه ما ظالمانه است ؟! آیا همه باید هیچ عکس العملی در مقابل ما نشان ندهند تا ما هر کاری دلمان خواست بکنیم ؟ آیا همه دنیا اشتباه میکنند و فقط ما درست میگوییم ؟! آیا سخنان و رفتار ما ظالمانه نیست ولی تحریمهای دیگران در حق ما ظالمانه است ؟!؟!؟
مملکت به باد رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
خیلی وقته
سایر شهرها ساختمان ناایمن ندارند؟!
چه بخواهید بشنویید چه نخواهید گرانی بیداد می کند و فنرش در رفته کسی قدرت جمع کردنش را ندارد.
این که از برجام خبری نیست و کسی هم جز علی مطهری پیگیرش نیست علتش این است که بود یا نبود برجام برای مردم اهمیتی ندارد
بر جام نفعی برای مردم ندارد اگر هم نباشد ضرری ندارد
پاسخ ها
سیدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
با سلام.دوست کرامی،اگر درمیان مردم وبخصوص جوانان باشید متوجه میشوید که اتفاقابرجام برای آنها بسیار مهم است ،زیراهمه منتظر رفع تحریم ها هستند..ظاهرا فراموش کردین که همان چندسال که قیمت ها تقریبا ثابت بود وآرامش بربازار حاکم بود به لطف همان .برجام بود.
جناب مطهرى اين أمور در حد و اندازه وادادگانى چون جنابعالى نيست بنشين و نآن نام و اوازه ابوى مرحوم را نوش جان كن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
ولی در حد شما هست!مدیریت دارد فوران می کند! مجلسی که بود و نبودش فرقی ندارد و قیمت هایی که دگر هیچ کس فکرشان نیست(واکسن منانژیت 500 هزار تومان توسط هلال احمر زده می شود)
و در شهرها که راه می روی مدیریت شهر به اس و...دهن کجی میکند!سایر شهرها هم مثی آبادان کارشناس شبکه روسی دقیقا درست گفته ووووو
سیدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
دوست عزیز،دریک کشور دمکراتیک،این مردم هستند که مسائل مهم نظیر همین مسئله برجام را از طریق رفراندوم حل می کنند.بنابراین باید از صحبت های آقای مطهری دراین خصوص دفاع کرد.ضمن اینکه چرا اینقدر شماها از رفراندوم ورای مردم می ترسید.مگر کشور متعلق به مردم نیست.پس چرا نباید خودشان تصمیم های مهم را بگیرند.قطعااگر استاد مطهری زنده بودن این حرکت پسرشان را تایید می کردند.
مراحل گرانی یک کالا در ایران
1-ابتدا شایعه ساختگی گرانی توسط خود رسانه های دولتی توسط وزرا.معاونین و رؤسا به شدت تکذیب می شود.
2-کم کم آن کالا در مغازه ها نایاب و کم عرضه می شود
3-دوباره وزرا و معاونین و دست اندرکاران با رسانه ها صحبت می کنند و کمبود آنرا شایعه و وفور آنرا در بازار توسط دوربین صدا وسیما در چند فروشگاه نشان می دهند و می گویند هیچ گونه افزایش قیمت و کمبودی وجود ندارد.
3-با کمبود آن و مطالبه افکار عمومی مسئول مربوط در بخش خبری مسئله را باز کرده و نشان می دهد که این کالا نسبت به کشورهای همسایه در ایران ارزان است و تا شعاع شونصد کیلومتر در کشورهای همسایه از ایران می برند و می گوید که این یعنی حراج منابع ارزی و ما ناچار باید چاره ای بیندیشیم و راه حل 5 یا 6 برابر کردن قیمت آن است
4-راه حل فورا یک شبه اجرا می شود و مغازها دوباره مملو از آن کالا می شود.



سناریو بالا به زودی در مورد همه چیز
از جمله بنزین.گازوئیل.گازو.....
اجرا می شود.



اما درآمدها چی.بازنشسته ها وقشر حقوق بگیر آیا حقوق شان هم مانند کشور همسایه می شود
جواب واضح است.خیر


و این روند تا ابد ادامه می یابد

زیرا راه حل اساسی که حفظ ارزش ریال است به دلایلی که همه می دانیم ممکن نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
احسنت
شیر مادر و نان پدر حلالت
جناب آقای رئیسی شما رئیس قوه قضاییه بودید که این پرونده سازی برای دکتر دیواندری توسط یک عده خائن شکل گرفت. یادمان نرفته چطور دادستان با اطمینان و قدرت. اتهام وارد می کرد. اگر می خواهید در آن دنیا مدیون یک جانباز نباشید در ملا عام از دکتر دیواندری دلجویی کنید.
خبرگزاری روسی، ایران را «بهشت مافیا» می‌داند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مگر دروغ میگه ؟
جمع کن این داستانا رو. کدوم مردم از نماینده خبرگان دعوت کردن؟ چند نفر پای اون سکو نشسته بودن؟ پلیس فقط خواهش کرد؟ گاز اشک آور رو کی زد؟ شلیک رو کی انجام داد؟ دروغگوها
خبرنگار اسپوتنیک نتنها دروغ نگفته بلکه خیلی واضح حقیقت رو گفته! حکومت ما نه قدیس نه باکره.....
مردم از این وضعیت خسته شده اند خودتان خوب زندگی می کنید و همهچی درحال نابودی و اسمش را گذاشتید اقتصاد مقاومتی
این قدر سرتون شلوغه که دیگه وقت نمی کنید به این کارا رسیدگی کنید!!!!!
پدر مردم دراومده بعد شما جشن سلام فرمانده می گیرین!!!!
کشور رو به لب پرتگاه بردین.
خدایی با درایت تر از قالیباف نیست که رئیس مجلس ایران تو این برهه حساس بشه؟؟؟؟؟؟
پس چرا کسی به داد این مردم بدبخت نمیرسه؟
حتما باید بشیم سوریه اون وقت امارت و قطر برامون تصمیم گیری کنن؟
بابا دیگه طالبان هم روی ایران حساب نمیکنه.
ترکیه هم تهدیدمون میکنه. اردوغان میگه از سخنان ایران ناراحت میشم اونوقت گرد و خاک ترکیه به دلیل سد سازی داره همه رو خفه میکنه. تمام تیم وزارت خارجه ساکت هستند و لال شدند.
مردم ابادان و سایر شهرها و روستاهای ایران ، دیگر از سخنرانی های متعدد و

بدون فایده و کسل کننده و وعده و وعید های بدون نتیجه خسته شده اند
اش انقدر شور شد که صدای روسیه هم درامد دلتون خوشه هرکار بکنید همینکه اعلان سرسپردگی کردید کار تمام است روسها از سیر تا پیاز شما خبر دارند وانچه میگویند مستند است این دیگه دشمن نیست
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
قابل توجه شرق گداهای پوتین پرست
تن ماهی؟؟؟ کنسرو ماهی تن.
پاسخ ها
مهدوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
آفرین
از یک سایت خبری بیشتر از این انتظار داریم.
کسانی که با برجام مخالفت کردند و اکنون به اشتباه خود پی برده اند اکنون صادقانه در پیشگاه ملت به اشتباه خود اعتراف کنند و به ملت بگویند حالا می خواهیم برجام را احیا کنیم و لازم است امتیازاتی بدهیم و امتیازاتی بگیریم همه گروههای سیاسی نیز به خاطر نجات کشور از دوپهلو گویی و کنایه زدن پرهیز کنند و چیزی شبیه اشتی ملی و تفاهم ملی بنیان گذاشته شود بخاطر نجات ایران. . .
دم مردم آبادان گرم
مطهری همیشه حرف های....تو ازجون ملت چه میخوای غیرازمرگ ملت.
اقای مطهری! خودی ها که خبر دارن چه خبره ما هم که ادم نیستیم.
واقعا هنوز کسی فکر میکند برجام قرار است احیا شود، دو طرف منتظر هستند تا مسئولیت شکست برجام طرف مقابل بپذیرد
تو اضافه پولت رو برو به روحانی بده که همه چی 10 برابر کرد یک ریال هم یارانه نداد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
خدا رو شکر رئیسی اومد هم قیمت ها رو ارزون کرد هم یارانه رو زیاد
به همه قول هایی هم که تو مناظره داده بود عمل کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
حالا این که یارانه داد تونست جلوی گرونی رو بگیره ؟اگه زمان روحانی اجناس دو برابر شد الان ۴برابر شده
سیدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
دوست عزیز،اگر درمیان مردم عادی باشید،اکثرا می گویند صد رحمت به روحانی.واقعا حافظه تاریخی خوب چیزی است.قیمت ها تنها طی چند ماه از ریاست جمهوری جدید چند برابرشده،آنهم درشرایطی که یکی از مهمترین وعده های .انتخاباتی کنترل تورم وفسادبود.
بابا مگه کارشناس اسپوتنیک دروغ گفته که ناراحت میشید؟!!! مگه خودتون هر روز تو خبرهاتون نمیارید که مافیای خودرو،مافیای رمین،مافیای ارز و سکه، جنگل خوار و کوه خوار و زمینخوار و سلطان سکه و سلطان دلار و ... و همه مشکلات رو هم به اونا نسبت میدید و انگار نه انگار که حکومتی و دولتی هم وجود داره!!! پس خداوکیلی از چی ناراحتید؟!!!
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
آذری جهرمی نوشت: با همان منطق اقتصادی که دلار ۴۲۰۰ تومانی مورد انتقاد بود، تخصیص دلار ۲۵۰۰۰ تومانی به برخی واردکنندگان (در حالیکه دلار امروز وارد کانال ۳۱۰۰۰ تومانی شده است) مردود نیست؟
ایراد ایشان کاملا درست می باشد ولی به این نکته توجه نکردند که اگر درد اقتصاد همچنان باقیست بخاطر آنست که احتمالا حضرات جراح اقتصاد به سرپرستی دکتر رییسی در جراحی اخیرشان،پنس یا چاقوی جراحی یا چیزی مشابه را در بدن بیمار جا گذاشته اند که در صورت نیاز باز هم جراحی خواهند کرد!!!علی برکت ا...!!!!
کجای دنیا مافیا برای خود مناطق آزاد و بنادر دارند؟ خب معلوم است که میشود بهشت! مثلا منطقه آزاداروند! دقیقا برای چه هست؟؟
علی مطهری، نماینده مجلس دهم نوشت:این‌که هیچ گزارشی از روند احیاء یا اماته برجام به مردم داده نمی‌شود و معلوم نیست مذاکرات بر سر چه موضوعی متوقف‌شده است. نوعی بی‌احترامی به ملت و به حساب نیاوردن آنهاست.
مطهری جان از کی زبان مردم شده ای؟!! منظورت از مردم همونایی نیستن که با کوچکترین انتقادی،بهشون الفاظ رکیک حواله میکردی؟!!! فیلماش هنوز تو اینترنت هستش ها!!!
خوب دوست عزیز این جناب آبشناس یک حرف درست زده باشه همینه. فقط کافیه درسطح شهر ها سرت را به اطراف بگردانی با دهها مورد تخلف در ساخت و ساز مواجه خواهی شد. اگر انصاف بدهیم آری ایران بهشت رانتخواران است. درواقع در حوزه امور مالی در ایران کاری نیست که نتوان انجام داد.
و نکته جالب اینکه شهرداری ها سالهاست که به این رانت فاحش که ستم در حق مردم است ادامه میدهد و با دریافت پول اضاف تراکم و در واقع حق نفس کشیدن مردم را می فروشند
سوال. آقایان نمایندگان مجلس از شهر آبادان و اعضای شورای شهر آبادن این چند روزه که از حادثه متروپل گذشته کجا هستند؟؟؟ هیچ خبری و حرفی از آنان نیست....
وقتی مجلس حداقلی تشکیل دهید عواقبش خودتان را می‌گیرد که باید معاون رئیس جمهور برود با مردم صحبت کند و نه نماینده مردم...
وقتی مردم در انتخابات شوراهای شهر شرکت نمی‌کنند و در شهر چند صد هزار نفری آبادان نفر اول شورای شهر ۶ هزار رای و نفر پنجم ۴ هزار رای یعنی کمتر از ساکنین یک خیابان فرعی رای دارد خوب همین می‌شود که کل مملکت باید برود آبادان و اوضاع را رتق و فتق کند.
وقتتان را با اروپا و روسیه تلف نکنید بروید مستقیم با آمریکا مذاکره کنید محل مذاکره هم تهران
سخنی با جناب رییسی
جناب رییسی ولله قسم دیگه رتبه بندی دیگه هیچ اهمیتی برای اکثر معلمان نداره چرا که با این وضعیتی که برای کشور درست کردید این مقدار پول که میخای به معلمان اضافه کنی یک گدای سر چهارراه بیشتز درمیاره ؟؟ به هر حال با این جماعت ساده دل معلم ظلم نکن، این آخر و عاقبت خولی نداره ، درسته دولت شیاد حسن روحانی و شخص نوبخت دارن تقاص پس میدن و دو سال دیگه خواهید فهمید به چه بلایی مبتلا شدن ، پس باید از گذشته آموخت ظلم تقاص داره
اخبار برجامی رو براحتی میتوان از قیمت دلار متوجه شد
اقای مطهری دیگر نماینده مجلس نیست باید از طرف خودش حرف بزند
آقای مطهری عزیز ،
حرف اضافه نزن .
به تو هیچ ربطی ندارد .
بالاخره اونها که مانع سخرانی شدند مردم بودند یا اونها که صلوات فرستادند برای ادامه سخرانی؟
فساد گسترده در ادارات ایران یک امر طبیعی است
اصلا نیازی به گزارش اسپوتنیک نیست
درود بر مردم خونگرم آبادان. مردم خوب میدانند که حرافیهای مسئولان و اشک تمساح ریختن آنها دردی از دردهای آنان را دوا نخواهد کرد.
چقدر رمانتیک
پلیس از مردم خواست به خانه هایشان بروند. سرود ملی پخش شد و مردم از زحمات فراوان هیئت دولت، مجلس خبرگان و ... تشکر کردند و در آخر با روبوسی همه چی با نظم و انضباط تمام شد.
خوشم میاد هر درخواستی میره سمت سازمان حمایت قطعا با موافقت همراهه...الان نوبت تن ماهی شده...یکی سازمان حمایت رو بگیره مشکل تورم حل میشه
با پیشنهاد مطهری یعنی رفراندوم موافقم
آقای صادقی مرغ را گرفتید؟
من در عجم از این جماعت معلم ساده لوح گه گول قالیباف و رییسی رو میخورن و فکر می‌کنند این جماعتی که ماهی حداقل نیم میلیارد از این کشور دراند دارن خانوادگی می‌خواهد دلشون برای معلم مملکت بسوزه که ایا با ۷ میلیون بعد از ۲۳ سال خدمت میتونه زندگی کنه ،، معلنی خیلی راحت میره امتحان میگیره، نمره مفت میده ، برکه تصحیح میکنه ، و بعد از یکسال تاخیر پولشو میگیره ، رتبه بندی میخاد چکار ؟؟ فعلا دولت پولتون رو داده کمک معیشتی به ملت و یه قسمت هم داده به بودجه جوان سازی جمعیت ؟؟
انتظار دوستی از روس‌ها احمقانه هست آنها کشوری مثل اکراین دا که همراهشان در جنگها جنگیده و مثی یک استان در کشور بودنند را رحم نمی کنند آنها۱۵ جمهوری را در عرض چندین دهه خونشان را مفیدند و مسکو را مقایسه کنید با دوشنبه و آنهای دیگر تازه این سی سال اخیر آباد تر شده اند
سپاه که سالانه از مجلس بودجه می گیرند ، دیگر نباید کار اقتصادی کند
سال دیگه باید فکر حذف ارز ۲۵ تومانی باشین چون دلار ۴۵ تومنه
تا مرکز و گلوگاه فساد یعنی بانک چه خصوصی چه دولتی اصلاح نسه هیچ اتفاقی نمیفته
امام راحا فرمد نیروهای نظامی وانتظامی کار اقتصادی وسیاسی نکنند ،با این وجود نهادها انجام دادند ،بهتر است سپاه با ارتش ادغام شود ودارایی آن به نفع منابع عمومی ثبت وضبط شود ،
برجام دود شد رفت هوا، مگر نمی بینی کوپن داره میاد، اوضاع خطرناکی در انتظار مردم است
اقای‌ مطهری‌ !
یعنی شما نمیدونید‌ که بسیاری از صاحبان قدرت فعلی‌ کلا با ب جام مخالفند‌ و معتقدند که با همین شکل تخاصم با غرب زندگی کنیم‌ حالا‌ هرچقدر هم که به ضرر ملت و مملکت باشد‌ !
شما خیلی خوب می دانید که مسئولین رده بالا دوست ندارند پای غرب به ایران باز شه حالا هر چقدر هم برای مردم منافی داشته با ه!
فرجام برای فرار از قطع نامه‌ ها بود بقیه اش‌ را مضر میدانند‌ .
آقای مطهری حابت خویه؟ کجایی؟ با وی هستی؟
مدیریت کشور دست وزرا و نمایندگان و رئیس جمهور کم سوادی است که بدون رای و خواست مردم دارن کشورو به قهقرا میبرن
مدیریت تخصص میخواد
چه خوشمون بیاد چه خوشمون نیاد
آینده ی کشور به برجام گره خورده
مطمعنم چند سال دیگه یکی میاد تو مجلس گلوی خودشو پاره میکنه رگ گردنش موقع داد زدن میشه اندازه بازوهاش و میگه تخصیص ارز 25000 تومانی هیچ حاصلی جز رانت و فساد نداشته و باید ارز ترجیحی حذف بشه و دلار اون موقع بالای هشتاد تومنه
مگر چالش حضور بانوان حل نشده؟؟؟ آخه تو سرود سلام فرمانده به نظر می‌رسید حل شده
تو صدا و سیما پخش زنده سخرانی یهو قطع شد . هرچند ما صدای لبیک یا حسین نشنیدیم یک چیز دیگر شنیدیم . شاید گوش هایمان سنگین است
دوره دیکتانوری رسانه هاست که هرچی شومنه شده رئیس جمهور از زلنسکی بگیر تا ترامپ به اسم دموکراسی دیکتاتوری رسانه ای رو کردن تو پاچه ملت ها
چقدر بعضی ها سوختن از حرف های زهرا امیر ابراهیمی
قبل از صحبت های او هیچ عکس العملی برای این فیل عنکبوت مقدس وجود نداشت
حالا یکدفعه همه دلواپس شدن و احساساتشون جریحه دار شده
مسلمان نیستید اگر بودید قدری در رفتار خودتان تفکر می کردید
و همش دیگران را مقصر نمی کردید یا مخالفت ها رو به این کشور و ان کشور منتسب نمی کردید
بجای کشتی یونانی باید کشتیهای امریکایی را توقیف کرد تا جلوی قلدری وتحریم را باقدرت بگیریم.
مطهری میداند استخوان مردم زیر فشار اقتصادی در حال خرد شدن است ولی برخی فکر می کنند با شعار های توخالی و جنگ با غرب میشود مسائل را حل کرد.
مگه کارشناس اسپوتکس روسیه دروغ گفته؟! شاید قطره ای از اقیانوس رانت و فساد را گفته،سرتونو کردید تو برف فکر میکنید کسی نمیبینه و نمیدونه،عالم و ادم میدونند اما قدرت اسلحه بفدری زیاده و وحشت آور شاید فعلا بشه ادامه داد!!
اون کارشناس درست گفته ، وضع خیلی خرابه
اونا دارن راستی آزمایی می کنن ، اگر نتایج دلخواه باشه توافق صورت می گیره
ماکه همه شرایط رو قبول کردیم
توپ تو زمین آمریکا ست !!!!
سازمان حمایت با افزایش ۱۵ درصدی قیمت تن ماهی موافقت کرد.
بیخود کرد.........................................................
واقعا چرا نباید مردم برای برجام تصمیم بگیرند؟
آخر این همه گرانی و دلار 31000تومانی زائیده عکلکرد چه مغز است ؟ چرا زندگی مردم را ببازی گرفته اید؟
با کارهایی که مسٸولین تا الان انجام دادن باعث شدن که دیگر اعتباری در بین مردم نداشته باشند؟!!!! زمان نطق کردن دیگر تمام شده است؟؟؟؟؟
هزینه های نظام مهندسی آنقدر زیاد هست که مالک برای جبران بایستی از بسیاری از هزینه های ساختمان بکاهد.
اگر مطهری خبرهای خارجی رو دنبال کنه
از برجام باخیر میشه! همین دو سه روز پیش وزیر خارجه با فرید زکریا مصاحبه کرد و اعلام کرد موضوع تحریم سپاه یک موضوع فرعی است. ولی اینهارو نمی تونن در داخل بگن بسکه تبلیغات کردن. بقول معروف خودکرده را تدبیر نیست!!!!
«خبرگزاری روسی، ایران را «بهشت مافیا» می‌داند» خوب به نظرم زیاد بیراه نگفته ولی رسانه های کشور ما هنوز هم که هست مجیز فرمانده پوتین را می گویند. حمله ی ناجوانمردانه ی او به مردم بی دفاع اوکراین و نسل کشی او را «عملیات ویژه» خطاب می کنند.
در مورد برجام چیزی نمیگن چون: خودکرده را تدبیر نیست!!! برای تخریب دولت قبل اینقدر از برجام بد گفتن ئ براش خط و نشون کشیدن که زیرش موندن!!
سلام یادم نمی رود که مجری صدا و سیما از آقای علی مطهری پرسید شما به عنوان یک نماینده که نایب رئیس مجلس هم بودید متن برجام را مطالعه کردید که او به پد پد افتاده بود
مطهری !
اونموقعی که میرید جمع میشید بغل رئیسی و کِیف میکنی که عکس ات رو شب توی تلویزیون نشون میدن با رئیسی ؛ انتقاد تند بکن
سید حسن یک شخص ساده لوح بی سیاست است
باافزایش قیمت تن ماهی تعداداقلامی که گران شدندبه5رسید!!!
۴۰ ساله که دارن سخنرانی میکنن !
چی توش بوده ؟
اینم وضع مردم و کشوره بعد از اینهمه سخنرانی !!!
ولمون کنید بابا
برجام شکست خورد ...
فقط نمیخواهند اعتراف کنند
مردم نیاز به سخنرانی ندارن
برید برای خودتون سخنرانی کنید
خودش شکمش سیر است و قصد دارد برای گرسنه ها سخنرانی کند
شما فیش حقوق و مزایای فوق نجومی محرمانه ات را منتشر کن نمیخواد برای مردم داغدیده محروم سخن برانی و سخنرانی کنی !!
کسانی که در سخنرانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان بی نظمی کردند همان هایی هستند که با نظام و اسلام مشکل دارند انها را دستگیر به سزای اعمالشان برسانید واگر بازجویی کنی حنما به سر نخهای مهمی می رسید
۴۳ سال سخنرانی بس نیست ؟!!!!
سلام فرمانده
تعدادی نسل غیور ؛ زیر آوار مانده
سخنرانی ، که هنوز نمیداند در کجا و چه زمان ، چه حرفی را بزند ، یا نزند

همان بهتر که سکوت کند
شغل و کار حسن خمینی چیه ؟؟؟
سازمان حمایت و مصرف‌کنندگان
این سازمان جر افزایش قیمت چه کار دیگری تا حالا انجام داده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دولت شیش کلاسه چرا باید به اعضای هیئت علمی با حقوق و مزایای سرشار دریافتی ؛ مرغ مجانی بده ؟!
مردم سخنرانی میخوان چی کار ؟
انتقاد تند مطهری از بلاتکلیفی طولانی و سکوت خبری برجامی...
مگر مردم از سایر امور کشور باخبرند که از برجام باخبر باشند؟؟؟ مردم فقط باید در راهپیمایی و انتخابات حاضر شوند که البته دیگر با بالا رفتن درک و آگاهی مردم، آنجا هم حاضر نمی شوند.
متروپل نماد وجود رانت و فساد و رشوه و کارچاق کنی در دوایر و ادارات دولتی است
درود فراوان به تابناک عزیز ،گاهی اوقات زیر سبیلی خبرهای جالبی درج میکنید
جالب‌ترین خبری که نشان پذیرفتن رسمی طالبان در افغانستان است که تاکنون هیچ مقام رسمی اعلام نکرده بود
واقعا این چه ساست خارجی است که ما داریم
کدام کشور است ک۸ نماینده سیاسی کشور دیگر را با ۳ همسر و ۱۲ فرزند می پذیرد
مگر کشور ایران یتیم خانه است
آقای مطهری ظاهر بیمار نشاندهنده وضع بیمار است لازم نیست اهل سیاست باشی تا مسئله برجام را درک کنید بر جام به تاریخ پیوست و کسی هم جوابگو نیست
عده‌ای با کف زدن و شعار دادن مانع سخنرانی شدند. مردم در واکنش به شعار‌های داده شده با سر دادن شعار لبیک.....

شما چطور تشخیص میدید کجا از کلمه ی عده ای استفاده کنید و کجا از کلمه ی مردم ؟ میشه لطفا یه توضیح به خوانندگان بدید
داداش سوت و کف نبود فحش و اعتراض بود چرا مغلطه می کنی
برجام کاملا تمام شده است ولی دولت بخاطر اینکه شوک به بازار وارد نشود خبر نمیدهید و میخواهد در بلا تکلیفی نگه دارد . منتظر انفجار قیمتها باشید
معلوم شد چر ا جوانان بیکارند 300 میلیارد دلار شاید بیشتنر دست یک عده خاص
سپاه هر ساله کلی بودجه نظامی از دولت ومجلس در یافت میکند ،کار اقتصادی آن دیگه چیه
همان طور که بانکها نباید بنگاه داری کنند ، سپاه هم نباید کار اقتصادی کند ،تا اقتصاد بر مسیر درست قرار گیرد وارزش پول ملی بالا رود
حتی اولیانف روسی هم دیگه خبری از برجام نمیده!!
اینجا که میای میبینی اووووه چه خبره الانه که شورش بشه و جنگ داخلی راه بیفته ولی وقتی میری بیرون میبینی ای بابا همه مشغول زندگی و کسب و کارخودشونن ....
ی حرف عاقلانه هم ک آقای مطهری میگه نمی دونم چرا شماها درک نمی کنید.
درجواب اون اقاييايي كه ميگه یک کرواتی دربین دزدها واختلاس گرانشونم بدید.... اخه مرد خسابی توی حکومت اسلامی کی باکروات میاد خودشو بین مسولین جابزنه تا بعدا دزدی واختلاس کنه... التماس تفکر!!! پس معنی منافق چیه؟
راه بستن دزدی و اختلاس روی کار آمدن مدیران شایسته است پزشک ومهندس و مدیر رانتی تخصصی نخواهد داشت.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی