بازدید 15514
۴

قاتل جانی شهریار عامل حادثه خیابان طالقانی بود

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره حادثه امروز خیابان طالقانی گفت: فردی که روز گذشته در یکی از روستاهای شهرستان شهریار چهار نفر را کشته و ۲ نفر را زخمی کرده بود، امروز در خیابان طالقانی شناسایی شد و پس از آن به سمت ماموران و شهروندان شلیک کرد.
کد خبر: ۱۱۲۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶ 28 May 2022


به گزارش تابناک از پلیس، سردار حسین رحیمی درباره جزئیات بیشتر از حادثه امروز خیابان طالقانی افزود: روز گذشته در پی حادثه تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان شهریار که در این حادثه چهار نفر کشته و ۲ نفر زخمی شده بودند، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس قرار داده شد.

وی ادامه داد: تحقیقات اولیه نشان دهنده این موضوع بود که ضارب در پی اختلافات ملکی که سال‌ها پیش بر سر آن اختلاف و دعوا داشته‌اند به این عمل مجرمانه اقدام کرده و از محل متواری می‌شود.

رئیس پلیس پایتخت اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری ضارب به قید فوریت در دستور کار پلیس قرار داده شد و مشخصات به واحدهای گشتی و عملیاتی هم اعلام شد تا در صورت مشاهده فرد یادشده نسبت به دستگیری او اقدام لازم انجام شود.

رحیمی اظهارداشت: این فرد صبح امروز در حوالی خیابان فلسطین مشاهده و توسط ماموران حاضر در صحنه شناسایی شد که قاتل به محض مشاهده مأموران با سلاح کمری به سمت ماموران و شهروندان شلیک و در این حادثه دو نفر از ماموران مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: این فرد شرور و جانی که به سمت ماموران و شهروندان شلیک می‌کرد دستگیر و از او یک قبضه سلاح کمری کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: اکنون بازجویی اولیه از متهم در پلیس آگاهی در حال پیگیری و انجام است. در تحقیقات اولیه از متهم که باغدار است، انگیزه اقدام مجرمانه خود را اختلافات ملکی عنوان کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۴
از شهریار فرار کرده بعد اومده خودش رو تحویل بده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حادثه شهریار چرا رسانه ای نشد که این قاتل جانی راحت واسه خودش آدم بکشه
یارو دیروز زده 4 نفرو کشته و امروز داشته راست راست تو خیابون راه میرفته بعدش نیروهای شما دیدنش و شناختنش و بعد ..... داستان فیلم هندی تعریف نکن سردار ... قضیه چی بوده
کمی هم نیروهای پلیس را برای مواردی غیر از برخورد با بانوان آماده کنید تا مثل نقل و نبات کشته و مجروح ندید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر