بازدید 9902
۹
برگزاری جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا پس از یک هفته وقفه

تاکید رئیس‌جمهور بر لزوم تشکیل کمیته اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا/ دستورالعمل‌های بهداشتی متناسب با شرایط به روزرسانی شود

با شیوع ویروس کرونا، جهان تغییراتی را تجربه کرد که بسیار وسیع بود و از امور روزمره زندگی تا مسائل کلان را شامل می‌شد. سلسله تغییراتی که سوالات زیادی به دنبال داشت، از جمله‌ این که آیا با تمام شدن کرونا، اوضاع به روال سابق بازخواهد گشت یا قرار است بسیاری از تغییرات برای همیشه با ما بمانند؟! سوالی که در نتیجه تامل در آن، «پساکرونا» مورد توجه عموم قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۲۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵ 28 May 2022
تاکید رئیس‌جمهور بر لزوم تشکیل کمیته اجتماعی ستاد ملی مقابله با کروناستاد ملی مقابله با کرونا پس از یک هفته وقفه، بار دیگر در شروع هفته تشکیل جلسه داد تا موضوعی مهم را مورد بررسی قرار دهد و در خصوص آن تصمیم بگیرد؛ پساکرونا!
 

به گزارش «تابناک»؛ با شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹، جهان تغییراتی را تجربه کرد که بسیار وسیع و پر تکرار بود و از امور روزمره زندگی تا مسائل کلان را شامل می‌شد؛ سلسله تغییراتی که سوالات زیادی به دنبال داشت، از جمله این پرسش کلیدی که آیا با تمام شدن کرونا، اوضاع به روال سابق بازخواهد گشت یا قرار است بسیاری از تغییرات برای همیشه با ما بمانند؟!

پرسشی که در نتیجه تامل در آن، «پساکرونا» مورد توجه عموم قرار گرفت و به سرعت راهش را در بررسی‌ها و تحلیل‌ها باز کرد. دورانی که هر بار موج شیوع بیماری فروکش می‌کرد، به نظر می‌رسید از راه رسیده، اما بعد با افزایش دوباره شمار مبتلایان و شیوع بیماری در موج بعدی، به محاق می‌رفت. رفت و برگشت‌هایی که به نظر می‌رسد رو به پایان است.

این را می‌شود از تاثیرات وسیع و گسترده واکسیناسیون کووید ۱۹ در کشور‌های مختلف از جمله ایران دریافت که کاهش شدید فوتی‌ها، یکی از نشانه‌های آن است. اتفاقی جالب توجه که موجب شده تامل در خصوص پساکرونا ضرورت بیابد و در دستور کار ستاد ملی مقابله با کرونا هم قرار بگیرد؛ دستور کاری که البته هفته قبل بررسی نشد، چون ستاد ملی بی اعلام قبلی، جلسه نداشت!

 
تاکید رئیس‌جمهور بر لزوم تشکیل کمیته اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا/ دستورالعمل‌های بهداشتی متناسب با شرایط به روزرسانی شود
 
به گزارش فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز شنبه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: اعمال محدودیت‌های کرونایی و شرایط اجتماعات در وضعیت فعلی، دقیق و شفاف برای مردم تبیین شود تا تزلزلی در اجرای پروتکل‌های بهداشتی بوجود نیاید و از شیوع سویه‌های جدید کرونا پیشگیری شود.

رئیس جمهور کشورمان در ادامه از زحمات شرکت‌های تولیدکننده واکسن در داخل کشور قدردانی و از تلاش‌های آن‌ها به عنوان افتخار ملی یاد کرد و خواستار تداوم حمایت از این شرکت‌ها و حل مشکلات‌شان برای فعالیت در عرصه‌های جدید تولید شد.

از جمله دیگر نکاتی که مورد توجه و تاکید رئیسی قرار گرفت، لزوم تشکیل کمیته اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا به منظور بررسی مسائل و مشکلات اجتماعی، اقتصادی و روانی دوران پساکرونا و اتخاذ تمهیدات لازم برای حل و فصل این مشکلات تاکید کرد.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
حاج آقا رئیسی سه ماه از سال جدید میگذرد و هنوز افزایش حقوق بازنشستگان رو دولت شما تائید نکرده آیا میدانید ما بازنشستگان با حقوق سال 1400 باید از پس هزینه اجاره و مخارج خانه و هزینه های زندگی که حتما به سمع شما رسانده اند نسبت به سال گذشته چقدر افزایش داشته زندگی میکنیم؟
کرونا مگه طبق آمار تقریبا از بین نرفته! الان هم که برا خودش تشکیلات و ستاد داره.....دیگه یه گروه جدید که بخوان بشینن حقوق میلیونی بگیرن...چه فاید های داره ؟!؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
زمانی از بین می ورد که دنیا از بین برود و ریشکن شود نه فقط در یک کشور و در یک دوره مشخص
باید بهداشت را هر کسی رعایت کند و واکسن مناسب هم زده شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
روش کنترل مردمه چرا ولش کنن،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
دقیقاً
اقا تو کانادا نه کسی ماکس میزنه و نه فاصله اجتماعی وجود داره و نه چیزی....داستان اونا چیه پس؟ باور نمیکنین از اقازاده های ساکن تورنتو بپرسین
چرا درباره کشته ها و عوارض واکسنا چیزی نمیگید
برو بابا ....
تورا قرآن بجای راه اندازی کمیته ومعاونت وستادو......واضافه شدن کلی حقوق بگیر یه فکری بحال ملت بکنید گرانی داره استخوان ملت راخورد میکنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر