بازدید 13441
۵
وقتی پروفسور نتایج و آمار را فراموش می‌کند

شتابزدگی نماینده کرمان در بهره برداری از صعود مس به لیگ برتر

بد نیست گفته شود که تیم مس کرمان در دوره دکتر سعدمحمدی، از جایگاه آسیایی و به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به لیگ دسته اول سقوط کرده بود و طی هشت سال گذشته نیز با توجه به ضعف اغلب حریفان لیگ یکی در بودجه و امکانات، نتوانست به جایگاه شایسته خود برگردد.
کد خبر: ۱۱۲۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹ 28 May 2022

تیم فوتبال مس کرمان بعد از هشت فصل غیبت در لیگ برتر فوتبال، شب گذشته با صدرنشینی در لیگ دسته اول آنهم دو هفته مانده با پایان رقابت های فصل جاری، بار دیگر جواز حضور در لیگ برتر کشور را به دست آورد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ به این ترتیب در فصل آتی که لیگ بیست و دوم حرفه ای ایران نام دارد، دو تیم مس کرمان و مس رفسنجان با حریفان رقابت خواهند کرد که نشان دهنده حمایت مدیریت جدید شرکت ملی مس از ورزش و علاقمندان پرتعداد فوتبال در استان کرمان است.

اما این صعود دلچسب طی چندساعت گذشته مورد بهره برداری های سیاسی برخی جریانات جناحی قرار گرفته است و آنها تلاش دارند تا این توفیق را به نام گروه و جریان خود مصادره کنند؛ نمونه این نوع واکنش ها را می توان در پیام محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس مشاهده کرد. وی در پیام تبریک مرسوم یک نماینده به حوزه انتخابیه خود، پا را از یک اطلاعیه عادی فراتر گذاشته و صعود مقتدرانه تیم فوتبال مس کرمان به لیگ برتر را به حمایت‌های ویژه سعدمحمدی، مدیرعامل سابق شرکت ملی مس و پشتیبانی‌های مادی و معنوی او مرتبط دانسته است.

به نظر می رسد پروفسور به برخی واقعیت های آماری در دوره فعالیت سعدمحمدی در مجموعه مس اشراف نداشته است یا برخی منافع باعث شده که چشم خود را بر نتایج سالهای متمادی حضور این مدیر در شرکت ملی مس ببندد.

شتابزدگی نماینده کرمان در بهره برداری از صعود مس به لیگ برتر

برای یادآوری به این نماینده فراموشکار و خوش انصاف مجلس، بد نیست گفته شود که تیم مس کرمان در دوره دکتر سعدمحمدی، از جایگاه آسیایی و به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به لیگ دسته اول سقوط کرده بود و طی هشت سال گذشته نیز با توجه به ضعف اغلب حریفان لیگ یکی در بودجه و امکانات، نتوانست به جایگاه شایسته خود برگردد.

همچنین قبل از آمدن دکتر علی رستمی به عنوان مدیرعامل شرکت ملی مس ، همین تیم مس کرمان با اختلاف شش امتیاز نسبت به ملوان بندرانزلی در رده دوم ایستاده بود و حتی صعودش از سوی آرمان گهر سیرجان به شدت تهدید می شد!

جالب است بدانید که بعداز روی کار آمدن رستمی؛ دیگر تیم صنعت مس؛ یعنی مس رفسنجان نیز با نتایج مناسب از بازی های 70 روز اخیر مدعی جدی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شده است و برای تصاحب رتبه چهارم می جنگد، در حالیکه در اواخر دوره سعدمحمدی نارنجی های رفسنجان به رتبه های میانی جدول چسبیده بودند.

به نظر می رسد شتابزدگی محمدمهدی زاهدی برای بهره برداری سیاسی از این صعود که با زحمت کادرفنی و بازیکنان پرتلاش مس و حمایت و تشویق مردم کرمان حاصل شد، بیش از اندازه عیان و نمایان شده است و شاید بهتر باشد پروفسور کمی از جو مصادره نتایج تیم فوتبال فاصله بگیرد هرچند دلش بگوید بخاطر برخی مناسبات برای مدیریت سابق شرکت مس نوشابه باز کند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۵
صعود تیم فوتبال دولتی مس کرمان به لیگ برتر را به معدنکاران و مردم کرمان تسلیت و به دلالان و انگلان فوتبال دولتی ایران تبریک و تهنیت عرض می کنم
چقدر دکتررررررر !!!!!! و دریغ از دوزار سواد واقعی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
سواد واقعی را فقط خودت داری.
بله
استان کرمان مون 3 تا نماینده تو لیگ برتر داره بعد استان پهناور فارس زمین مناسب هم نداره تا چه برسه یک تیم قوی .
تیم قشقایی یعنی رقیب همین تیم تو میادین شهر تمرین می کرد.
آغای دکترزاهدی نماینده انتصابی کرمان ،هرازگاهی با صدورچنین پام هایی (ازکنج عافیت وسلامت خود )ماراازسلامت خودمطمئن میفرمان)
ضمن آنکه ایشان کارهای بسیارمهمتردیگری ازجمله رتق وفتق اموردوستان ویاران گرمابه وگلستان ورفع موانع از سرراه یاران فعال دراموراقتصادی!!!و.....دارند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر