تحلیل وخارزم امروز ۷ خرداد ۱۴۰۱

امروز قصد داریم تا به بررسی سهام وخارزم به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد وخارزم در روزهای آینده بورس است.
کد خبر: ۱۱۲۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶ 28 May 2022

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز قصد داریم تا به بررسی سهام وخارزم به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد وخارزم در روزهای آینده بورس است.

شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش وخارزم نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می باشد.

تحلیل وخارزم امروز ۷ خرداد ۱۴۰۱

وخارزم در دو سال گذشته درون یک ساختار اصلاحی پیچیده که بصورت WXY لیبل گذاری شده اصلاح کرده است. به نظر می‌آید که اصلاح قیمتی سهم در شاخه‌ی Y به پایان رسیده است و قیمت اخیرا موفق به ثبت بازدهی مثبت تا نزدیکی محدوده‌ی فیبوی ۰.۲۳ اصلاح اخیر شده است. قیمت طی چند هفته‌ی گذشته یک ساختار پرچم مانند را تشکیل داده است. با خروج قیمت از ساختار پرچم انتظار می‌رود که قیم بلافاصله از سد فیبوی ۰.۲۳ اصلاح اخیر در ۵۷۰ تومان نیز عبور کند که در این صورت تارگت ۷۲۵ تومان نیز برای سهم فعال می‌شود. این در حالی است که خط روند صعودی اندیکاتور RSI همچنان ادامه دارد و اگر طی هفته‌های آینده این روند ادامه پیدا کند امید می‌رود که واکنش مثبت آن در نمودار قیمت نیز بصورت رشد قیمت مشاهده کرد.

تحلیل وخارزم امروز ۷ خرداد ۱۴۰۱
 
 

خلاصه تحلیل تکنیکال وخارزم

حمایت اول: ۴۹۰ تومان
حمایت دوم: ۴۶۰ تومان
نوع حمایت: حمایت هندسی
نوع الگو: الگوی اصلاح WXY
وضعیت اندیکاتور RSI: روند صعودی RSI ادامه دارد
مقاومت اول: ۵۷۰ تومان
مقاومت دوم: ۷۲۵ تومان
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار