بازدید 10667
بسته ویدیویی «تابناک»

آیت الله طالقانی: مردم باید حاکم باشند / مذاکرات خرازی با بعثی‌ها پس از جنگ تحمیلی / روزی که مصدق انگلیسی‌ها را اخراج کرد / تویوتا ۲۰۰۰ جی تی ۶۷ / بازی ابر‌ها در دل توفان

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۱۲۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷ 27 May 2022

بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

 

آیت الله طالقانی: مردم باید حاکم باشند

مرحوم آیت الله طالقانی در فروردین ۱۳۵۸ در مدرسه فیضیه سخنرانی داشتند و تاکید کردند، هرچند نظام طاغوت منهدم شده، مرحله سخت‌تر از انهدام، سازندگی است. آیت الله طالقانی در ادامه از نقش مردم در مسیر انقلاب می‌گوید. این ویدیوی کم نظیر را در «تابناک» می‌بینید.

 

مذاکرات خرازی با بعثی‌ها پس از جنگ تحمیلی

پس از پایان جنگ تحمیلی و پیروزی ایران در این نبرد هشت ساله، عراق به کویت حمله کرد که یک ائتلاف غربی-عربی با محوریت آمریکا، ضربات سختی به ارتش صدام وارد و ارتش بعث را وادار به عقب نشینی به خاک عراق کردند و در ادامه نیز روایت اسقاط رژیم صدام حسین کلید خورد. در این دوران، صدام حسین تلاش کرد از در حسن همجواری با کشورهای مختلف از جمله ایران وارد شود و ایران نیز به دنبال مشخص شدن تکلیف جنگ نظیر تعیین نوار مرزی دقیقی، تبادل اسرا و... بود. تصاویری که می‌بینید از دیدار کمال خرازی، وزیر وقت امورخارجه به عراق پس از ده سال قطع روابط بین المللی است.

 


روزی که مصدق انگلیسی‌ها را اخراج کرد

در جریان ملی شدن صنعت نفت در ایران، محمد مصدق، نخست وزیر ایران اقدام به اخراج کارمندان انگلیسی فعال در صنایع نفتی ایران در آبادان کرد. این اقدام آنچنان برای بریتانیا گران تمام شد که برای متوقف کردن دستور مصدق، به شورای امنیت سازمان ملل متوسل شد. فیلمی از این اتفاق را با زیرنویس فارسی با این توضیح در «تابناک» می بینید که ادبیات فیلم متعلق به بریتانیاست و طبیعتاً لحن راوی در آن دوران در راستای منافع بریتانیا بوده است.

 

 

بررسی تویوتا ۲۰۰۰ جی تی مدل ۱۹۶۷

خودرو بسیار محبوب «تویوتا ۲۰۰۰ جی تی / Toyota ۲۰۰۰GT» یک خودرو لاکچری اسپرت، تولید کمپانی تویوتا با همکاری یاما‌ها بود که بین سال‌های ۱۹۶۷ تا ۱۹۷۰ به تولید رسید. در این ویدیو، صاحب یکی از بزرگ‌ترین نمایندگی‌های تویوتا در فرانسه مشکلات به دست آوردن این خودرو برای هدیه دادن به پدرش را عنوان می‌کند؛ طرفداران خودرو‌های اسپرت لاکچری کلاسیک، این ویدیو را از دست ندهند.

 

بازی ابرها در دل طوفان

وقتی ابرها در دل توفان بازی‌ می‌کنند، تصاویری فوق العاده خلق می‌شود؛ تصاویری که اکنون در قاب یک تایم لپس 4K در تابناک می‌بینید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۲
خدا رحمتش کنه اقای طالقانی رو........ نیست تا الان ببینه مردم چقدر حاکم هستن؟ نیست تا ببینه مردم چقدر در سرنوشت خود درگیر هستن. نیست تا ببینه این مردم هستن که الان تصمیم می گیرن یه شبه بنزین گرون بشه! نیست تا ببینه الان مردم تصمیم می گیرن بانوان رو به استدایوم راه ندن! نیست تا ببینه مردم تصمیم گرفتن یه شبه قیمت اجناس چندین و چند بار گرون تر بشه!
اگر مردم حاکم بودند وضع این نبود .
مردمً كه كاره ايى نيستند
چرا باز هم میگید صدام حسین اون وحشی تکریتی خدا و پیغمبر نمی شناخت و دستور حمله به شعیان عراق را صادر کرده بود
نظر آیت الله طالقانی در مورد ولایت فقیه چه بوده؟ آیا اصلا نظری در این مورد داشته اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
ایشون موافق ولایت فقیه بودن
واقعا فکر میکنید در جنگ پیروز شدیم
تابناک...چرا میگویید مذاکرات خرازی با بعثیها چرا نمیگویید با عراقیها؟!!...حرمت این همه هم وطن شهید را که با گلوله های عراقی کشته شدند را نگهدارید..مردم ایران خاک عراق را هرگز خاک دوست نمیدانند...
آقای طالقانی خیلی طاغوت طاغوت می کرد
و مدام ساز مخالف می زد ولی هیچ برنامه ای و راهکاری نمی داد حتی برای بعد طاغوت هم برنامه ای نداشت
ای کاش آیت الله طالقانی زنده بود ،ومتوجه میشد تنها چیزی که مهم نیست نظر مردم است
برای خواندن سرود سلام فرمانده ورود زن ومرد به ورزشگاه آزاد است ،، اما برای دیدن مسابقه نه .
دولت ظالم و زورگو به کارمندان و بی عدالتی علیه این قشر، آقای رئیسی این بود جواب حمایت قشر آسبپ پذیر از جنابعالی برای رعایت عدالت و برابری؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر