بازدید 28386

حزب‌الله لبنان خبر العربیه را تکذیب کرد

روابط رسانه‌ای حزب‌الله در واکنش به خبر هفته جاری شبکه سعودی «العربیه» که مدعی دست داشتن این جنبش در قاچاق مواد مخدر در جنوب سوریه شده بود، بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲ 26 May 2022

به گزارش تابناک؛ فارس نوشت: بر اساس گزارش «العهد»، در این بیانیه آمده ، شبکه العربیه وابسته به نظام سعودی با هدف توهین به حزب‌الله و تخریب وجهه جنبش‌های مقاومت در برابر افکار عمومی به دروغ‌پردازی و اتهام‌زنی‌های باطل مبنی بر ارتباط حزب‌الله با صنعت مواد مخدر و تجارت آن عادت کرده است.

در ادامه بیانیه مذکور اعلام شده، همه اینها با هدف خدمت به دشمن اسرائیلی و پروژه‌های ذلت‌بار عادی‌سازی روابط با این رژیم و نیز پنهان کردن واقعیت انکارناپذیر دست داشتن شاهزادگان و مقامات سعودی در تجارت مواد مخدر و کپتاگون انجام می‌شود که نمونه آن را فرودگاه بین‌المللی بیروت با بازداشت شاهزاده سعودی شاهد بود.

حزب‌الله افزود، این تلاش‌های شبکه العربیه برای منحرف کردن انظار از گسترش مصرف وتجارت آفت مواد مخدر در جامعه سعودی از طریق ارتباط دادن به دیگران انجام می‌شود اما این اتهام‌زنی‌ها منجر به حل مشکل فزاینده مذکور در داخل عربستان سعودی نخواهد شد. شایسته است که این کشور و مقامات آن برای مقابله با این آفت کشنده و جلوگیری از خطرات امنیتی و اجتماعی آن تلاش جدی عملی، رسانه‌ای، تربیتی و دینی داشته باشند.

«عبد المحسن بن ولید آل سعود» معروف به شاهزاده کپتاگون چند سال پیش به اتهام حمل دو تن قرص روانگردان در فرودگاه بیروت بازداشت شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر