بازدید 9960

منصوریان: خودزنی بس است، قلعه‌نویی ۷جام برای استقلال آورده

کد خبر: ۱۱۲۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۲ 26 May 2022

علیرضا منصوریان بار دیگر علیه فرهاد مجیدی موضع گرفت و جواب حواشی اخیر را داد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت با بیان اینکه بازیکن نباید از بازی کردن در شهر تیم خودش بترسد، عنوان کرد: در شهرهای مختلف، بازیکنانی دیده‌ام که آنها را ترساندند و این نفرات در شهر خود بازی نکردند. دو تیم بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشتند و من خیلی از بازیکنانم راضی هستم. در پایان مسابقه، سه بازیکن بزرگ خودمان را تعویض کردم، چون نزدیک بود نصاری و ریکانی مصدوم شوند. جوانان صنعت نفت، ما را روسفید کردند و ما یک تیم جوان و یک تیم باتجربه داریم.

وی با اشاره به برخی حواشی و اینکه عده‌ای علیه او و امیر قلعه‌نویی حاشیه ایجاد کرده‌اند، اظهار داشت: یک مسئله‌ای برایم جالب بود که این موضوع نه برای ماست و نه شما. برخی دوستان در تهران، چیزهای عجیب و غریب از خودشان نگویند. شب‌هایی که فوتبال برتر پخش می‌شود، آیا مردم خواب هستند؟ البته مردم که بیدارند، دوستان‌مان خواب هستند؟ می‌گردند تا از قوطی عطاری، چیزی در بیاورند. مثلاً امروز گفته‌اند که علیرضا منصوریان و امیر قلعه‌نویی قهرمانی استقلال را تبریک نگفته‌اند. شمایی که می‌گویید ما قهرمانی استقلال را تبریک نگفتیم، من همان شب با رضا عنایتی، آرش برهانی و مهدی رحمتی در فوتبال برتر، قهرمانی استقلال را تبریک گفتیم. اگر دنبال چیز دیگری هستید، بگویید.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت ادامه داد: خودم را نمی‌گویم و خیلی کوچک هستم، اما زمانی که امیر قلعه‌نویی برای استقلال بازی می‌کرد، خیلی از شما در این دنیا نبودید و حتی در مخیله پدر و مادرتان برای به وجود آمدن، نبودید. احترام من نه، احترام امیر قلعه‌نویی و سلسله مراتبی، بهتاش فریبا، نصرالله عبداللهی و علی جباری را نگه دارید. خودزنی در صورت بس است و دنبال چیزی نگردید. کسانی که این مسائل را مطرح می‌کنند، استقلالی نیستند، بلکه اصحاب شتر جمل هستند و در بلاتکلیفی قرار دارند. خیلی از شما نبودید و من در استقلال بودم. خیلی‌ها بدانند من سال 73 با استقلال شروع کردم و استقلال آخرین تیم من در ایران بوده است. اگر دنبال چیزی هستید که بخش روانی‌تان را تلافی کنید، من آزاده هستم و رقیبم پرسپولیس هم خوب بازی کند، حرفم را سر جای خودش می‌زنم. به رقیبم پرسپولیس بی‌احترامی نمی‌کنم و عزت من در این دنیا و روی سکوها، دست بالایی است. هیچ وقت به رقیب بی‌احترامی نکردم. همین تیم مسجدسلیمان امروز رقیب ما بود و همین‌ها من را تشویق کردند.

منصوریان خاطرنشان کرد: خواهش می‌کنم حاشیه درست نکنید. فضای مجازی اصلاً برای من مهم نیست. فضای مجازی، اصلاً وجود ندارد و تخیل است و فضای واقعی آنهایی هستند که روبه‌روی من قرار دارند. آزاده هستم و فقط و فقط زیر بیرق ائمه اطهار، پدر و مادرم و قرآن سینه می‌زنم. هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید این را بگو یا نگو و در بهترین شرایطی که پرسپولیس را چند بار بردم، گفتم که برانکو از من خیلی بهتر است. وجود این را ندارید که حرف بزنید و من آدمی هستم که کسی چیزی بگوید، تا دینش را در می‌آورم. خواهش می‌کنم حواشی درست نکنید و برای من مهم نیست، اما برای کسی که هفت جام برای شما آورده (امیر قلعه‌نویی) بت‌شکنی، سمبل‌شکنی و بزرگ‌شکنی نکنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۱
خود ابی ها هم از این بچه خوششون نمیاد
کشتن مارو با این جامشون که بعد از ده سال گرفتن
انسانیت و منش پهلوانی از همه چیز مهمتر است.
این قهرمانی ها زودگذر است ولی یاد پهلوانان همیشه زنده میماند.
بزرگترین اشتباه استقلال آوردن بچه ای مثل مجیدی بود که بجای آشتی در استقلال مشغول فتنه گری است
چرا نوشتي به مجيدي .خود منصوريان گفته منظورم روزنامه هاي زرده . خيلي قهرماني ها و ركوردهاي تيم استقلال بهتون فشار آورده كه تيترهاي زرد مي زنيد.
کچل از خودت مایه بذار.چند تا جام واسه استقلال آوردی؟
اشکال شما اینه که تبریک قهرمانی استقلال رادربرنامه فوتبال برتر گفتید که بیننده ندارد تااز تبریکتان مطلع شود.
والا قلعه‌نویی حرفی نزده اخیرا، ولی گویا منصوریان خیلی دوست داره اختلاف و تفرقه بین استقلالی‌ها ایجاد کنه!
چی میخوای جناب منصوریان. بسه
منصوریان دیگه بسه
با عرض پوزش ، اگر من خدا و پیغمبر را ملاک عمل و گفتار و کردار خودم قرار بدهم . حتما در وجودم ، به جمال و کمال و مال و مقام و شهرت و جذابیت (و هر آنچه که بتوان بعنوان دارایی کسی ذکر کرد) افراد دیگر بخل و حسد نمی ورزم . خدا خودش گفته به هر کس بخواهم میدهم به هر کس نخواهم نمی دهم . دعوا برای چی آقای منصوریان مگر مورد خواست و احترام هوادار نبودی ؟ ولی لطفا از آقای قلعه نویی چیزی نگو چون برای ما مشخص شد ایشان ، استقلالی نیست بلکه قلعه نویی است . هر جا که خود باشد همان را می پرستد ، زندگی فوتبالی ایشان هم بررسی بشه متوجه می شوید اشتباهی سر از استقلال درآورده ، چه بسا تمایل بیشتری داشته به تیم رقیب بپیوندد. من هوادار یک عمر طرفدار تیم می مونم تو حرفه ای تیم عوض میکنی و با تمام توان در آن زحمت میکشی ولی آیا اگر هوادار بودی به تیمت بی احترامی میکنی . فوتبال در زمین ولی احترام و کرنش به تیمی که می خواهی با آن شناسایی بشی ، باید دیده ، شنیده و لمس بشه ، عزت زیاد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان