بازدید 12484
۸

امدادگر مردمی که به جای مالک متروپل آبادان معرفی شد

هادی یدالله آبادانی دیروز دوشنبه پس از ریزش ساخمان ۱۱ طبقه متروپل برای امداد و نجات در صحنه حاضر شده بود که به دلیل شباهت با مالک ساختمان (حسین عبدالباقی) در فضای مجازی معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۲۰۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳ 25 May 2022

به گزارش «تابناک»، هادی یدالله آبادانی سه شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت:عبدالباقی را نمی شناسم و فقط برای امدادرسانی بعد از حادثه در محل حاضر شدم.

ویدیویی در فضای مجازی در حال باز نشر است که در آن یدالله آبادانی را بجای مالک ساختمان ریزش کرده متروپل آبادان معرفی کرده اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از تایید هویت جسد "حسین عبدالباقی" متهم اصلی و مالک و پیمانکار ساختمان متروپل آبادان خبر داد.

به گزارش سه شنبه ایرنا به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خوزستان صادق جعفری چگنی اظهار داشت: بلافاصله پس از وقوع حادثه، دستور بازداشت نامبرده و تعدادی از متخلفان و مسببین حادثه از سوی مرجع قضایی صادر شده بود که تعدادی از آن‌ها بازداشت شدند.

وی افزود: باتوجه به‌ کشف اسناد هویتی حسین عبدالباقی، مالک برج مترو پل و یکی از متهمین اصلی پرونده در البسه‌ یکی از قربانیان حادثه که غیر قابل تشخیص بود دستور مقتضی برای تشخیص هویت متوفی از طریق واحد تشخیص هویت فراجا و پزشکی قانونی صادر شد که در نهایت هویت وی مورد تایید قرار گرفت.

برج دوقلوی متروپل آبادان ظهر دوشنبه دچار حادثه ریزش شد که تاکنون ۱۱ نفر جان خود را از دست داده و بیش از ۳۰ نفر نیز مجروح شده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۸
باشه ما باور کردیم که مرحوم شده است. واقعا انسان را از ایرانی بودن متنفر میکنید
با هیچ کلک و حیله ای نمیتوان پذیرفت که مالک متروپول دستگیر یا کشته شده باشد. به وضوح و در نشانه آشکاری از وجود فساد سیستماتیک، فراری داده شده یا با این حربه فعلا پنهان شده تا به وقتش فرار کند
باشه ! شما راست میگید !!!!
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از فوت مالک و پیمانکار اصلی ساختمان متروپل در محل حادثه خبر داد.
اینها چقدرپشتوانه قوی دارند .
فراريش دادند رفت تاپشت پرده ها رو نشه
دروغ در دروغ
در البسه یکی از موتوری یعنی چه مگر می شود در زمان ریزش ساختمان طرف فرصت کند بخواهد لباس خود را عوض کند چرا چنین مطالب بی سروته را به خورد ملت میدهید
اونقدر بدبخت شدید که برای مورد به این سادگی هم مردم حرف شما را باور نمیکنند چه اصراری برای ماندن دارید.؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر