بازدید 4731

اسکوچیچ، هاشمیان را نمی‌خواهد یا فدراسیون؟

کد خبر: ۱۱۲۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹ 24 May 2022

وحید هاشمیان، مربی تیم ملی فوتبال و دستیار ایرانی اسکوچیچ هنوز تکلیفش را برای جام جهانی نمی داند!

به گزارش تابناک ورزشی، هاشمیان از آن دست از اهالی فوتبال است که همیشه کمتر وارد حاشیه می‌شود و سخن می‌گوید. هاشمیان که سه سال است به‌عنوان مربی تیم ملی، فعالیت می‌کند و کنار مارک ویلموتس و دراگان اسکوچیچ حضور داشته است، حالا توقع دارد روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی بنشیند و تجربه بزرگی کسب کند اما می گوید کسی از فدراسیون با او تماس نمی‌گیرد!

این در حالیست که شایعه شده دراگان اسکوچیچ خواهان استخدام دو دستیار خارجی شده و گفته می‌شود به همین دلیل هاشمیان را نمی خواهد! وحید هاشمیان این موضوع را رد کرده و مدعی است اسکوچیچ او را در قطر می خواهد اما این فدراسیون فوتبال است که اقدامی نمی‌کند.

به‌جز آقای اسکوچیچ، قرارداد تمام مربیان تمام شده است. پیش از سفر کره جنوبی آقای اسکوچیچ به فدراسیون فوتبال ای‌میل زد که تکلیف قرارداد، حقوق و مزایای کادر فنی تیم ملی مشخص شود و اعلام کرد با توجه به رو به اتمام بودن قرارداد مربیان، برای ادامه قرارداد مذاکره شود. پس از پایان قرارداد پیغامی برای مسئولان فرستادم که تکلیف قرارداد مشخص شود. از قرارداد قبلی هم 9 ماه هیچ حقوقی پرداخت نشده بود، جوابی دریافت نکردم و هنوز خبری به ما نداده‌اند و تازه روز گذشته پس از مدت‌ها، دو ماه و نیم یا سه ماه از حقوق بنده را واریز کردند، این در حالی است که 21 فروردین هم آقای اسکوچیچ به آقای رضاییان که عضو هیئت رئیسه است، گفته بود "قرارداد کادر فنی قبلی باید تمدید شود و شاید چند نفر هم به کادر فنی اضافه شوند."، که باز هم خبری نشد. از آقای اسکوچیچ موضوع را پیگیری کردم و از آقای استیلی هم در مورد پرداخت قراردادهای قبلی و قرارداد جدید سؤال کردم و آقای استیلی گفت که "اسکوچیچ هنوز لیستی نداده است."، در حالی که آقای اسکوچیچ تأیید کرده بودند که کادر فنی قدیم حفظ و دو نفر هم اضافه شود، بعد از این موضوع آقای اسکوچیچ دوباره اسامی را فرستادند که بهتر متوجه شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر