بازدید 6518

خودسوزی در اداره دخانیات گلستان

کد خبر: ۱۱۲۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴ 23 May 2022

یکی از کارکنان شرکت دخانیات استان گلستان با ریختن بنزین روی خودش اقدام به خودسوزی کرد.

به گزارش ایسنا، محمدجواد مقسمی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گلستان در این باره گفت: ساعت ۹ و ۲۳ دقیقه صبح یکشنبه خبر خودسوزی مردی در یکی از ادارات دخانیات استان گلستان به ما اعلام شد که بلافاصله همکاران ما به محل مورد نظر اعزام شدند.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد یک مرد ۵۰ ساله به نام حمید با استفاده از بنزین اقدام به خودسوزی کرده و درصد سوختگی این فرد ۶۰ درصد از نوع عمیق بوده است. بلافاصله وی به بیمارستان منتقل شد و حال عمومی وی خوب بود و هوشیاری کامل داشت و تحت درمان قرار دارد.

یوسف مهقانی، مدیر روابط عمومی شرکت دخانیات گلستان ضمن تأیید خودسوزی یکی از کارکنان شرکت دخانیات درخصوص آخرین جزئیات این حادثه به ایسنا گفت: این فرد به موضوع انتقال خویش معترض بوده است .مدیر براساس صلاحدید خود این نیرو را به کارخانه دخانیات قرق منتقل کرد. انتقال و جابه جایی نیروها در بخش‌های مختلف امری طبیعی است اما ایشان حاضر به پذیرش این مسأله نشد.

وی با بیان اینکه علت این حادثه اخراج یا عدم پرداخت حقوق نبوده است، تأکید کرد: ایشان از نیروهای اصلی ما بوده و سال‌ها است که در ستاد مجتمع دخانیات گرگان مشغول کار هستند و انسان خوش اخلاقی بودند اما در چه شرایط روحی و روانی قرار داشتند که دست به چنین اقدامی زدند مشخص نیست.

یکی از همکاران حمید به ایلنا گفت: وی راننده خاور بود و به خاطر یک حادثه تصادف چند روز در بیمارستان بستری شد اما وقتی دیروز به محل کار خود آمد، متوجه شد بابت حادثه تصادف به کمیته انضباطی معرفی شده است. این موضوع باعث ناراحتی وی و اقدام به خودسوزی شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر