بازدید 5378

مخالفت اسکوچیچ با بازی تیم ملی مقابل کانادا !

کد خبر: ۱۱۲۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱ 23 May 2022

سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران، بعداز رد پیشنهاد نیوزیلند برای بازی دوستانه، با بازی تیمش مقابل کانادا هم مخالفت کرده است البته دراگان برای این مخالفت یک دلیل دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی معتقد است حضور برای تنها یک بازی در کانادا برنامه فیفا دی پیش رو را برای تیم ملی از بین می برد چرا که در مجموع این فیفا دی به دلیل فاصله با کشور کانادا، حضور در این کشور تنها برای انجام یک بازی، باعث می شود ما نتوانیم برای آماده سازی بیشتر با تیم دیگری بازی کنیم.

از آن سو هم ایران به دنبال این قضیه بود که یک بازی دیگر با اکوادور یا السالوادور در این کشور برگزار کند اما کانادایی ها به هیچ عنوان حاضر نیستند این اتفاق در کشور آن ها بیافتد و تیم ملی ایران را تنها برای یک بازی آن هم مقابل تیم ملی این کشور می پذیرند.

مخالفت اسکوچیچ تنها دلیل لغو احتمالی بازی نخواهد بود و ظاهرا مشکلاتی برای صدور ویزای برخی اعضای کاروان تیم ملی وجود دارد. محمد جماعت هم امروز در بخشی از مصاحبه امروز خود اشاره کرد که هیچ تضمینی در صدور ویزا برای اعضای تیم وجود ندارد و همین قضیه فضای این بازی تدارکاتی ساده را بسیار حاشیه ای کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل