اخبار مهم کدال دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱

امروز دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۲۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳ 23 May 2022

به گزارش بورس تابناک، امروز دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

 

عملکرد ۱۲ ماهه دسبحان


شرکت دسبحان در ۱۲ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۷۴۳ ریال که نسبت به مدت مشابه ۵۴ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با کاهش ۱۰ درصدی با ۳,۰۱۵,۹۵۱ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۱,۸۰۴,۴۵۶ میلیون ریال رسید.


تفاهم نامه هلدینگ برکت با بیوکوبا فارما


هلدینگ دارویی برکت با شرکت بیوکوبا فارما در خصوص انتقال دانش فنی ‏‎، توسعه نرم افزاری و اجرای پروژه‌های مشترک و ... تفاهم نامه همکاری امضا کردند.


پرداخت سود نقدی دتوزیع


برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت دتوزیع در سال مالی منتهی به ۱۴۰۱.۱۲.۲۹ بدین صورت است که: سود اشخاص حقیقی سجامی در آذرماه ۱۴۰۱ به شماره حساب بانکی معرفی شده در آن سامانه واریز خواهد شد. سود اشخاص حقیقی غیرسجامی در آذرماه ۱۴۰۱ با در دست داشتن کارت ملی و مراجعه حضوری به کلیه شعب بانک صادرات در سراسر کشور پرداخت خواهد شد. سود سهام اشخاص حقوقی غیرسجامی در بهمن ماه ۱۴۰۱ به شماره حساب بانکی معرفی شده در آن سامانه واریز خواهد شد. سود سهام اشخاص حقوقی غیرسجامی در بهمن ماه ۱۴۰۱ با هماهنگی قبلی و درخواست کتبی به همراه اعلام شماره حساب، صورت خواهد پذیرفت.


پرداخت سود نقدی غسالم


برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت غسالم در سال مالی منتهی به ۱۴۰۱.۱۲.۲۹ بدین صورت است که: سود سهام سهامداران سجامی از طریق شماره حساب اعلام شده در سامانه سجام پرداخت می‌گردد. سود سهام سهامداران حقیقی غیرسجامی پس از اعلام شماره حساب بانکی و شماره شبای متعلقه نزد یکی از بانک‌های کشور به این شرکت و پس از واریز سود سهامداران سجامی، پرداخت می‌گردد. سود سهام سهامداران حقوقی پس از اعلام شماره حساب بانکی و شماره شبای متعلقه نزد یکی از بانک‌های کشور در دی و بهمن ماه سال جاری واریز می‌گردد.


نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده دفارا


پیرو افزایش سرمایه شرکت دفارا از مبلغ ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده بدین صورت است که خالص وجوه ناشی از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده ۲۵۳,۸۳۲,۲۹۰,۱۴۱ ریال و مبلغ متعلق به هر حق تقدم ۹۳۳۳ ریال می‌باشد.


عملکرد ۱۲ ماهه کرازی


شرکت کرازی در ۱۲ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۱۸۳ ریال که نسبت به مدت مشابه ۴۲ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۳۹ درصدی با ۳,۳۸۰,۲۵۱ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۳,۰۸۴,۷۴۲ میلیون ریال رسید.

منبع: نبض بورس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها