بازدید 6801

پروازهای تهران - نجف لغو شد

بر اساس اعلام فرودگاه امام خمینی (ره) امروز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) ۳ پرواز در ساعت‌های ۶:۳۰، ۷:۳۰ و ۱۱:۳۰ به نجف داشته که فعلاً انجام نشده اند.
کد خبر: ۱۱۲۰۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴ 23 May 2022

به گزارش تابناک، سخنگوی شهر فرودگاهی امام خمینی از توقف پرواز‌های نجف در پی ورود ریزگرد‌ها به عراق خبر داد.

جواد صالحی در گفتگو با مهر از توقف پرواز‌های تهران-نجف در پی ورود گسترده ریزگرد‌ها به آسمان عراق و بسته شدن فرودگاه نجف خبر داد.

وی افزود: صبح امروز یک پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد نجف انجام شده بود که پس از عبور از مرز هوایی کشورمان و محدودیت دید در عراق، بار دیگر به فرودگاه مبدآ بازگشت و نتوانست در فرودگاه نجف به زمین بنشیند.

سخنگوی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) یادآور شد: شرکت‌های هواپیمایی که پرواز امروز تهران-نجف داشتند، به مسافران اطلاع رسانی یا پیامک ارسال کرده اند که پرواز‌ها به دلیل بسته شدن فرودگاه نجف فعلاً متوقف است.

وی ادامه داد: ممکن است تعدادی از مسافرانی که اطلاع نداشته اند یا زمان پرواز آن‌ها صبح امروز بوده و امکان ارسال پیامک به آن‌ها نبوده، به فرودگاه آمده باشند، ولی از آن‌ها پذیرایی خواهد شد.

به گفته صالحی، فعلاً گزارشی از توقف پرواز‌های بغداد و بسته شدن فرودگاه پایتخت عراق به شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ارسال نشده است.

گفتنی است بر اساس اعلام فرودگاه امام خمینی (ره) امروز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) ۳ پرواز در ساعت‌های ۶:۳۰، ۷:۳۰ و ۱۱:۳۰ به نجف داشته که فعلاً انجام نشده اند.

همچنین ۲ شرکت هواپیمایی آسمان و زاگرس به ترتیب در ساعت‌های ۱۵ و ۱۷:۴۵ از فرودگاه امام خمینی (ره) به نجف پرواز دارند که در تابلوی فرودگاه، عنوان «با تأخیر» برای این دو پرواز نقش بسته است.

ولی پرواز‌های ساعت ۱۹ ماهان و ۱۹:۴۰ آتا از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد بغداد به موقع انجام خواهند شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان