بازدید 73956
سه‌ هزار و دوازدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

فرماندار سابق شهر قدس: زن خانه‌دار گزارش ۲۰:۳۰ من نیستم/خبرگزاری فارس: «حجاب‌استایل‌ها» به دنبال حذف «چادر» هستند/عیسی کلانتری: سالی یک میلیارد دلار پتروشیمی میانکاله ارزش دارد یا تولید دو تن علوفه با ۶۰ هزار دلار؟/باقری: مذاکرات به بن‌بست نرسیده

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند «حادثه تیراندازی در ایلام گروگان‌گیری نبود» / «روایت روزنامه جوان از زندگی اقتصادی روحانیون» / «شرق: روسیه و ونزوئلا مشتریان قدیمی نفت ایران را قُر زدند» / «نماینده مجلس: ادعای اثر ۱۰ درصدی افزایش قیمت ۴ قلم کالا بر تورم، با الفبای اقتصاد هم‌خوانی ندارد» و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۲۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰ 22 May 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی از حوزه های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

حادثه تیراندازی در ایلام گروگان‌گیری نبود

دادستان ایلام گفت: در حادثه اداره‌ کل اموال و‌ املاک بنیاد مستضعفان ایلام، ضارب پس از حضور در طبقه دوم سراغ مدیر را گرفته اما با درب بسته مواجه شده بود.او ادامه داد: پس از آنکه ضارب از باز شدن اتاق مدیرکل ناامید شده بود ضمن شکستن بخشی از درب اتاق، نارنجک را به داخل اتاق مدیر هدایت کرد که مدیر و یک خانم که به اتاق وی پناه برده بود مصدوم شدند. او گفت: ضارب با این تصور که مدیر را کشته است اقدام به تیراندازی با کلاشنیکف به‌ سمت کارکنان کرد که سه نفر از این کارکنان در محل حادثه و دو نفر در بیمارستان جان باختند. دادستان ایلام افزود: بر اساس گفته مدیران بنیاد حقوق کارکنان به‌موقع پرداخت شده و دلایل این تیراندازی اختلافات شخصی بوده است.

باقری: مذاکرات به بن‌بست نرسیده
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور معاون سیاسی وزیر امور خارجه در این کمیسیون خبر داد و گفت: علی باقری درباره سفر مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا به ایران به سوالات اعضا پاسخ داد. وحید جلال زاده در توضیح جلسه روز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با مذاکره کننده ارشد هسته‌ای ایران به خبرنگاران گفت: پیش از آغاز سال جاری وقفه‌ای در مذاکرات ایجاد شد و آمریکایی‌ها دوباره بدعهدی و به گفته‌های قبلی خود در همین مذاکرات پشت کردند و به همین خاطر شکل قبلی مذاکرات از بین رفت و بعد از آن ترک وین اتفاق افتاد. در ادامه مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا دو بار به ایران آمد و گفت‌وگوهای تلفنی را نیز با مسئولان کشورمان در جهت اتصال دوباره مذاکره‌کنندگان وین انجام داد. وی خاطرنشان کرد: نگاه معاون سیاسی وزارت امور خارجه  این است که مذاکرات ادامه دارد و سفرهای  مورا به تهران و نامه‌نگاری‌ها به منزله ادامه مذاکرات است و موضوع به بن‌بست رسیدن مذاکرات را وارد نمی‌دانست.

روایت روزنامه جوان از زندگی اقتصادی روحانیون
روزنامه اصولگرای جوان در مطلبی درباره وضعیت اقتصادی روحانیون نوشت: امروز بیشتر طلاب و روحانیون با حداقل شهریه دریافتی ـ که بسیار کمتر از حداقل دستمزد یک کارگر ساده است ـ و در عین حال با خانواده‌هایی نسبتاً پرجمعیت، بی‌ادعا گذران زندگی می‌کنند. روزنامه جوان نوشت: امروز هر کس با روحانیون از نزدیک معاشرت داشته باشد، تصدیق می‌کند که از طلاب تازه‌محصل و فضلای مجرب گرفته تا علمای تراز اول و مراجع معظم تقلید در ساده‌زیستی و بی‌اعتنایی به زخارف دنیوی الگوی جامعه‌اند.همین امروز بیشتر طلاب و روحانیون با حداقل شهریه دریافتی (که بسیار کمتر از حداقل دستمزد یک کارگر ساده است) و در عین حال با خانواده‌هایی نسبتاً پرجمعیت، بی‌ادعا گذران زندگی می‌کنند.جالب اینجاست اندک بودجه حمایتی در قالب بیمه درمانی و... که مشابه همه اقشار دیگر جامعه در اختیار طلاب قرار می‌گیرد مورد حسادت برخی قرار گرفته و زبان نیش و کنایه ضدانقلاب را می‌گشاید، فارغ از اینکه سرانه بودجه حمایتی طلاب به مراتب کمتر از دانشگاهیان و بسیاری دیگر از اقشار بوده و در برابر مبالغ تخصیصی به دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی تقریباً هیچ است!

خبرگزاری فارس: «حجاب‌استایل‌ها» به دنبال حذف «چادر» هستند
خبرگزاری فارس نوشت: رقابت در هر حرفه‌ای عضو جدایی ناپذیر آن حرفه‌ است. دنیای مد و لباس هم از این قاعده مستثنی نیست. برخی مزون ها و طراحان لباس‌های اسلامی برای جذب هرچه بیشتر مشتری، لباس ها و چادرهایی تولید می‌کنند که حجاب را از معنا و مفهوم اصلی‌‌ آن که پوشیدگی و سادگی است دور کرده است. در این بین، حجاب‌استایل‌ها هم دست به خلاقیت زده‌اند و هر روز اکسسوری های مخصوص حجاب را به نمایش می‌گذارند و با پوشیدن برخی لباس ها و تبلیغ آن، پوشش اسلامی را به سمت و سوی دیگری بردند. برای بعضی حجاب استایل‌ها منطق حجاب این است که فقط موهایشان پوشیده باشد و مابقی چیزها چنان اهمیتی ندارد. به قول خودشان خدا ارحم‌الراحمین‌تر از آن است که به این چیزهای کوچک خرده بگیرد. یا اصلا بعضی مسائل برای 1400 سال پیش بوده و حالا شرایط فرق کرده.قدم اول این حجاب استایل‌ها جذاب کردن چادرهای نگین دار و عباست. قدم بعدی به رخ کشیدن تجملات زندگی مذهبی مثل داشتن گوشی‌های اپل و زیورآلات گران قیمت. اما بعد از این دو، گام بعدی حذف چادر و جایگزین کردن عباهای رنگی است. این عباها به مرور زمان جذب‌تر و کوتاه‌تر می‌شود و نهایتا به شلوار و پیراهن می‌رسد. اثرات این تبلیغات ضد فرهنگ ایرانی اسلامی، بالاتر از تصور ماست. خرید چادر نگین دار و عبای رنگی اصلا کار اشتباهی نیست اما به مرور زمان این افراد در شبکه‌های اجتماعی با برندسازی و تبلیغات سوء تاثیرات خودشان را  روی سبک زندگی ایرانی اسلامی خواهند گذاشت.

انتقاد روزنامه اصولگرا از برخی ادبیات رئیس جمهور و دولتمردان
یکی از روزنامه های اصولگرا با انتقاد از برخی ادبیات رئیس جمهور و اعضای دولت نوشت: تأکید چندباره آن‌که رئیس‌جمهور آبروی خود را در دست گرفته، صرف‌نظر از تلاش مخلصانه‌ای که دولتمردان به خرج داده‌اند، از منظر رسانه درست نیست. در قسمتی از یادداشت روزنامه رسالت آمده است: مخاطب به‌ویژه اگر کمتر برخوردار و نگران آینده باشد، از خود سؤال می‌کند که مگر چه اتفاق سخت و ترسناکی قرار است رخ دهد که دولتمردان در مواجهه با مردم، مرتب این‌گونه سخن می‌گویند؛ ضمن آن‌که تجربه هم نشان داده که هر کس با جلب همراهی مردم، پا در مسیر اصلاحات جدی بگذارد، جایگاه بالاتری هم در میان مردم خواهد یافت و هر که از آن فاصله بگیرد، با افت شدید سرمایه اجتماعی مواجه خواهد شد؟ ایراد سخنان ضدونقیض از سوی مسئولان اقتصادی، می‌تواند حس بلاتکلیفی و رهاشدگی را در میان مردم به وجود آورد. هرچند با قاطعیت رئیس‌جمهور، کمتر شاهد این مورد بوده‌ایم، کمترین مقدار ناهماهنگی هم زیاد است.مطمئنا مجموعه تصمیمات دولت در حوزه جراحی اقتصادی، متکی به کار کارشناسی متخصصان و اساتید اقتصاد بوده است. در چند هفته گذشته، شاهد انتقادات و نقد و نظرهای بسیاری در این زمینه بوده‌ایم که برخی اعداد و ارقام اعلامی توسط دولت را به چالش کشیده‌اند؛ هرچند پاسخ برخی نقدها از سوی کارشناسان و مسئولان دولت مطرح شده، همچنان بسیاری از نقدهای دلسوزان بدون جواب مانده است و نباید خیلی درگیر بازی‌های رسانه‌ای شد، اما هیچ نقد دلسوزانه و حتی شبهه بدخواهانه ای نباید بدون جواب مستند و مستدل و علمی بماند.

نماینده مجلس: ادعای اثر ۱۰ درصدی افزایش قیمت ۴ قلم کالا بر تورم، با الفبای اقتصاد هم‌خوانی ندارد
معین‌الدین سعیدی، نماینده چابهار در مجلس گفت: آقایان فرموده بودند که اثر تورمی افزایش قیمت روغن، مرغ، تخم مرغ و لبنیات بر کالاهای دیگر تنها ۱۰ درصد است که این با مبنا و الفبای اقتصاد هم‌خوانی ندارد. وقتی شما در حوزه روغن ۴۰۰ درصد افزایش قیمت دارید مگر می‌شود که سایر کالاها و خدمات تنها ۱۰ درصد افزایش پیدا کنند؟ این را خود آقایان هم به نظر من قبول نخواهند کرد.

فرماندار سابق شهر قدس: زن خانه‌دار گزارش ۲۰:۳۰ من نیستم
فرماندار سابق شهر قدس ضمن ابراز گلایه از صداوسیما و شایعه شباهتش به زنی که در گزارش  ۲۰:۳۰ حضور داشت، گفت: آن خانم فقط روسری‌اش شبیه به روسری سه سال گذشته من بوده و دیگر هیچ شباهتی میان ما نبوده است! من پس از انتشار این گزارش به صداوسیما زنگ زدم و به آنها گفتم که خیلی از این موضوع ناراحتم!لیلا واثقی، فرماندار سابق شهر قدس حواشی گزارش چند روز گذشته ۲۰:۳۰ درباره یارانه معیشتی دولت ابراهیم رئیسی و انتشار شایعه شباهت زن خانه دارِ در گزارش با وی به سایت دیده‌بان ایران گفت: بنده تمامی شایعات در خصوص بودن بنده در آن گزارش را تکذیب می‌کنم.

مجلس سازمان انرژی اتمی را از «شفافیت» مستثنی کرد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان رسیدگی به طرح شفافیت قوای سه گانه، ردیف ۴ و ۵ از ماده ۱ این طرح را به شرح زیر تصویب کردند: ردیف ۱-۴- کلیه شوراها و شوراهای عالی که به موجب قانون مصوب مجلس شورای اسلامی یا شورای انقلاب تشکیل شده اند و همچنین شوراهای عالی وابسته به قوه مجریه، شوراهای اسلامی شهر و روستا، بخش، شهرستان، استان و شورای عالی استانها
تبصره- شورای امنیت کشور، شورای‌های تامین استان‌ها و شهرستانها از حکم این بند مستثنی هستند.
ردیف ۵-۱- کلیه موسسات خصوصی عهده دار خدمات عمومی ازجمله شامل مراکز و کانون های وکلای دادگستری، کانون کارشناسان رسمی دادگستری، سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران، سازمان های نظام مهندسی، اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اصناف و تعاون، موسسات اعتباری و شرکت های بیمه غیردولتی و همچنین سازمان های مردم نهاد و خیریه‌ها.
تبصره- نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی از حکم این قانون مستثنی هستند.

علی مطهری: ما استاد از دست دادن فرصت‌ها هستیم تا به دیوار بخوریم
علی مطهری نوشت: ما استاد از دست دادن فرصت‌ها هستیم تا به دیوار بخوریم و این به دیوار خوردن‌ها به قیمت تحمیل سختی‌های غیرضروری بر مردم و لاجرم فقر و تنگدستی آنهاست.علی مطهری، نماینده سابق مجلس طی یادداشتی برای روزنامه اعتماد نوشت: اگر در روند تصمیم‌گیری‌هایمان در مسائل حیاتی کشور از ابتدای انقلاب تاکنون دقت کنیم، درمی‌یابیم که سیاست ما سیاست دیوارخوری بوده است. یعنی آنقدر فرصت‌ها را از دست داده‌ایم که خورده‌ایم به دیوار، آنگاه از روی اجبار تصمیمی گرفته‌ایم و به عبارتی تصمیمی بر ما تحمیل شده است. یک نمونه آن، موضوع گروگانگیری ما در سفارت امریکاست که آنقدر آن را طولانی کردیم که دیگر امریکا هم بی‌خیال شده بود و زمانی آزادی گروگان‌ها را پذیرفتیم که سودی به حال‌مان نداشت. یعنی زمانی پذیرفتیم که به دیوار خوردیم. آنگاه در الجزایر بیانیه‌ای را امضا کردیم که خسارت محض بود و تا سال‌ها پول‌هایی را بابت خسارت به امریکا پرداخت کردیم و هنوز گرفتار تحریم بابت آن ماجرا هستیم.

نادران نامزد رسمی ریاست مجلس شد
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: امروز نادران رسما و طی نامه‌ای برای انتخابات ریاست مجلس اعلام کاندیداتوری کرد. ولی اسماعیلی با اشاره به انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: از صبح امروز ثبت نام کاندیداهای انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در فراکسیون انقلاب اسلامی آغاز شده و کاندیداها می‌توانند تا عصر فردا اسامی خود را به ما اعلام کنند.

وی افزود: عصر سه‌شنبه نیز مجمع عمومی فراکسیون انقلابی مجلس تشکیل جلسه می‌دهد و نتیجه رأی‌گیری درباره گزینه‌های هیات رئیسه مجلس در مجمع عمومی، صبح چهارشنبه در اختیار صحن علنی مجلس قرار می‌گیرد. سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امیدوارم کسانی که رأی لازم را برای انتخابات هیات رئیسه مجلس در فراکسیون انقلاب اسلامی نمی‌آورند، به تعهد خود پایبند باشند و دیگر در صحن علنی مجلس برای انتخابات هیات رئیسه کاندیدا نشوند. اسماعیلی درباره گزینه‌های تصدی ریاست مجلس در اجلاسیه سوم مجلس یازدهم، بیان کرد: امروز الیاس نادران رسمی و طی نامه‌ای برای انتخابات ریاست مجلس شورای اسلامی اعلام کاندیداتوری کرد. محمدباقر قالیباف هم برای حضور در انتخابات ریاست مجلس اعلام آمادگی کرده است. وی اظهار داشت: هنوز نماینده دیگری برای انتخابات ریاست مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی نکرده است.

شرق: روسیه و ونزوئلا مشتریان قدیمی نفت ایران را قُر زدند
روزنامه شرق نوشت:جنگ روسیه و اوکراین معادلات پیچیده‌ای برای بازار نفت ایران رقم زده است. فعالان صنعت نفت ایران می‌گویند که تخفیف‌های زیاد روسیه برای نفت خود باعث شده است که مشتریان قدیمی بازار ایران یعنی چین و هند به خرید قابل‌توجه نفت از روسیه و جایگزینی ایران روی آورند.رویترز هم به‌تازگی مدعی شده است که واردات نفت چین از ایران پس از جنگ اوکراین به حدود یک‌سوم کاهش داشته و مطابق اعلام کپلر درحال‌حاضر چیزی حدود ۴۰ میلیون بشکه نفت ایران از بهمن و اسفند سال گذشته تاکنون بدون مشتری روی آب معطل مانده‌اند.ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود و ایران تولید نفت یکی دیگر از رقبای خود را با ارسال میعانات گازی به ونزوئلا و ترکیب آن با نفت سنگین این کشور، تولید نفت ونزوئلا را دوبرابر کرده و چین نفت این کشور را ۲۵ دلار زیر قیمت بازار می‌خرد!

عیسی کلانتری: سالی یک میلیارد دلار پتروشیمی میانکاله ارزش دارد یا تولید دو تن علوفه با ۶۰ هزار دلار؟
عیسی کلانتری در گفت‌وگو با روزنامه شرق و در پاسخ به سوالی درخصوص دادن مجوز ساخت پتروشیمی در زمان حضورش در سازمان حفاظت محیط زیست: آنها مجوز وزارت نفت را داشتند و محیط زیست نمی‌توانست جلوی این کار را بگیرد. چرا که قرار نیست توسعه کشور متوقف شود. شمالی‌ها که نمی‌توانند همیشه نقش خدماتی را برای مسافران شمال بازی کنند؛ باید صنایع و کارخانجات بزرگ داشته باشند.‌ معتقد به توسعه پایدار هستم. محیط زیست و توسعه از هم جدا نیستند، شما نه می‌توانی جلوی توسعه را به بهانه حفظ محیط زیست بگیری و نه می‌توانی اجازه دهی توسعه، محیط زیست را فدا کند. پتروشیمی که سالانه درآمد یک‌میلیارد دلاری دارد مهم‌تر است یا اینکه در ۹۰ هکتار زمین دو تن علوفه در هکتار تولید شود و ۱۵ تن گوشت دام بدهد که ۶۰ هزار دلار ارزش دارد؟ منطق اقتصادی و توسعه چه می‌گوید؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۹
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۲۰۱
آقای سعیدی دولتمردان درست گفتن افزایش ۴۰۰ درصدی روغن باعث افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندا شده، اقتصاد از این قوی تر
پاسخ ها
بازنشسته حداقلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
بازنشستگان تامین اجتماعی،

حتی اجازه ندارند تا از پس انداز خودشان که در صندوق

شان در ۳۰ سال جمع کرده اند ، استفاده کنند !!؟؟؟

چرا باید دولت اختیار صندوق ما و مجوز افزایش حقوق

ما را از خود ما سلب کرده است ؟؟؟

اینکار ، کجایش شرعی ، قانون ، وجدانی ، اخلاقی و

انسانی است ؟؟؟
متاسفم برای رئیس محیط زیستی که یک زیست بوم را با ۱۵ تن گوشت مقایسه میکند
پاسخ ها
شیرازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
جناب کلانتری تفکر مخرب شما منجر به تخریب محیط زبست شده است. در آمریکا و سوییس و کشورهای اسکاندیناوی تاکید زیادی بر حفظ محیط زیست و مناطق حفاظت شده دارند. از طبیعت زیبای شمال کشورمان چیز زیادی باقی نمانده است صحبت شما مبنی بر نداشتن راه چاره بخاطر مجوز وزارت نفت پذیرفتنی نیست.
بینام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
متاسفم برای روحانی که همچین شخصی را ریس س
محیط زیست گشور کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
عیسی کلانتری نمونه بارز یک مدیر دولتی تمام و کمال

است که در این سیستم ۴۳ سال گذشته در عالی ترین

مسولیتها بوده و بزرگترین خسارات و ضرر ها را به کشوز

و مردم و محیط زیست اش زده و طلبکار هم هست !!؟
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
دقیقا. کسی که مسوول محیط زیست یک کشور هست که نباید بشینه دو دو تا چهار تا کنه. باید عاشق محیط زیست و حیات وحش باشه، وگرنه اگر بخوای همه چیز را با پول بسنجی که کل طبیعت را باید تبدیل کنی به زمین کشاورزی یا صنعتی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
در حالی که کشور ما با کمبود تولید گاز مواجه است باعث حیرت است که چطور مجوز احداث پتروشیمی داده میشود تا محیط زیست هم نابود شود عیسی کلانتری یک پدیده قرن بیست و یکم است
توی کشور که تضاد تطبقاتی بسیار شدیده. اونوقت همین یک ذره جاهای تفریحی که مردم میتونن برن هم ورمیدارن برای سود یک عده خرابش میکنن. اینجوری آستانه تحمل مردم پایین میاد. دولت باید توجه ویژه ای به وضع محیط زیست بکنه چون محیط زیست سالم یعنی تفریح ارزان برای مردم. اونهم مردمی که توی شرایط اقتصادی بد امکان تفریح گرانقیمت رو ندارند.
به امید حق چاه های نفت ایران خشک بشه تا مشور به دنبال راه در امدی باشه که مردم درش دخیل باشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
مطمین باشید تا زمانیکه این کشور چیزی برای فروش

و تبدیل به دلار و ریختن در بانکهای خارجی دارد

اینها رهایش نخواهند کرد و حتی ضایعات

میلگردهای داخل بتون های ساختمان و سد ها و پلها

و تیرهای برق و لوله های آب و مخابرات را هم تخریب

و بیرون خواهند کشید و خواهند فروخت و یک کویر

لم یزرع سوخته چون کویر لوت برای نسلهای بعدی باقی

خواهند گذاشت و بعدا خواهند رفت
روزی نامه جوان.........طلاب ودیگر اقایون یارانه شون کافی هست تازه پس انداز هم میتوانند بکنند....عین مردم ....خون اینها که رنگین تر از مردم عادی نیست ...نشستند وپول مفت میگیرند بدون اینکه کاری انجام داده باشند
پاسخ ها
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
این خبرنگار به این نکته اشراه نکرده که شهریه طلاب یک مبلغ کمک معیشتی است که در ازای تحصیل و بدون هیچ کاری به آن ها پرداخت میشه. بدون شک طلاب اگر مثل سایر اقشار جامعه سر کار برن علاوه بر یارانه و حقوق کار، شهریه طلاب رو هم میگیرن.
مسلما کسی نباید انتظار داشته باشه با شهریه طلاب که برای تحصیل پرداخت میشه و نه برای کار بتونه زندگی مرفه داشته باشه!!!
احمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
جالبه اسم پولی که میگیرن رو گذاشتن شهریه. چجوریه که شما از یه دانشجو که فردا قراره دکتر و مهندس و وکیل و ... شود و به مردم خدمت کند بابت تحصیل شهریه میگیرید اما به طلاب شهریه می دهید؟ این آقایون طلاب هم اگه زندگیشون سخته مثل 99 درصد مردم برن کار کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
اینها باید یه حرفه وتخصص کاری یاد بگیرن وازاون درآند داشته
باشند و وظیفه طلبگی براشون یه عشق باشه نه طلبگی راه ارتزاق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
تابی جون مگه مجبوری نظر این بنده خدا رو اینجوری سلاخی کنی.خب اصلا منتشر نکن.
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
کو گوش شنوا نه سربازی میرن نه مالیات میدن پستهای کلیدی هم در اشغال آنهاست.اصلا کار مفیدی انجام میدن؟
باشه باشه تو اون زنه نیستی. همه هم باور کردیم :))))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
بزودی زود ، معلوم خواهد شد انشاالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
باشه ما قبول کردیم که تو نیستی، واسه صدا و سیما که کاری نداره، واسه رفع ابهام هر دو رو دعوت کنه به یهبرنامه زنده کمتر از یک دقیقه و رفع ابهام کنه اگه راست میگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
این حرفها که تو گزارش گفتی نسبت به آن حرفهای ۹۸ هیچ نیست
شما از آن حرفها از مردم عذر خواهی کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
خدا وکیلی خودشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
ای کاش تو اون زنه خانه دار بودی هم به شوهر و بچه هات بهتر می رسیدی هم مردم از دستت راحت بودند.
ناشناس
| Turkey |
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
صدا وسیما بازیگرای قشنگی داره
آقای کلانتری با این حرف نشان داد که از این همه سال فعالیت! در سازمان محيط زيست هیچی یاد نگرفته یا نخواسته یاد بگیره! برای همین میانکاله رو فقط ۹۰ هکتار زمین کشت علوفه میبینه و بس!! شاید حالا بشه فهمید چرا اینهمه فاجعه ریست محیطی در زمان تصدی گری ایشون در سازمان محیط زیست اتفاق افتاده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
باعث تاسف که ایشان یک موقع رییس سازمان محیط زیست بوده امتال ایشان مناطق ایران را شخم میزنند تا پولی از آن بدست بیاد ادب اجتماعی ایشان هم صفر در مقابل خبرنگاران بانوان چگونه رو صندلی نشسته بود در حادثه واژگونی اتوبوس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
حالا از میلیاردها در آمد پتروشیمی ها در جنوب کشور
چقدرچقدر سهم مردم انجا شده
شما فقط به فکر جیب رفقای خود هستید نه مردم شمال
آقایون فرموده بودن به غیر از ۴ قلم جنس اعلام شده هیچ کالایی گران نخواهد شد . وگفته بودند در صورت مشاهده به تعزیرات اطلاع دهید خوب گوشت گوساله یک شبه کیلویی ۷۵ هزار تومن گرون شده پس این تعزیراتی که میگفتند کجاست . چرا کسی جلودار نیست، چرا به مردم دروغ میگین، چرا از نجابت ملت سو استفاده میکنین
آقای کلانتری
منطق اقتصاد می‌گوید اول کارخانجات پتروشیمی نزدیک دریاهای آزاد ایجاد شود ونیز نزدیک منابع خوراک خام تا محصول ارزان تولید شود و راحت وارزان هم صادر شود و به محیط زیست هم آسیب نزند واب مصرفی هم از دریا برداشت کند و زمین های آباد هم که کاربریهای مفیدتری در درازمدت دارند بابت این تأسیسات مضر نابود نشوند.
منطق اقتصاد می گوید بروید آن همه پروژه نیمه تمام که بیش از ۸۷۰۰۰ طرح بزرگ که آن همه خسارت به مردم و محیط زیست زده اند
و با همین بهانه ها و تبلیغات کلنگ آنها زده شده حداقل چندتا از آنهارا به اتمام برسانید.
نیاز این پروژه حداکثر ۲۰ هکتار زمین هست نه ۹۰‌هکتار.چون هدف تصاحب زمین های مرغوب آنجا به بهانه پتروشیمی هست.
امیر قطر فرد بسیار باهوشی هست برای کشور خودش و منافع کشور خودش - ایشون میدونن اگر ایران به جایی برسه که این ها فرار کنن دیگه نمیتونه مفت و بی صدا منابع مشترک گازی ایران با قطر با سرعت نور برداشت کنه . بنابراین هر طور شده و با کمک های میلیارد دلاری سعی میکنه سر پا نگهشون داره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
در مغز کوچک ایشان نمیگنجد که با ایجاد شرایط مناسب و توریسم میتوان دهها برابر این پتروشیمی الاینده اشتغال و درامد پایدار ایجاد کرد خوبست نگاههی به کشورهای توریستی دور و بر خودمان نیز بیاندازد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
می دونستی الان ایران تو اون میدان مشترک از قطر بیشتر برداشت می کنه؟ در حدی که قطر اعتراض کرده؟
کدام.... بوق. رییس جمهوری این آقای کلانتری را رییس محیط زیست قرار داد.
تو مسئول محیط زیستی یا مسئول ارز آوری.
بجای حفظ محیط زیست تبر به زمین های آباد می زنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
اون بوق بدلیل جعبه های میوه ارسالی از منطقه آزاد ارس بود. البته می گند راست و دروغش با راوی
اثرات این جراحی ناشیانه دولت روی تمامی حوزه ها تاثیر شدید میگذارد خصوصا بیکاری رستوران داران و نان صنعتی فروشان کارخانجات مواد غذایی و ...
کلانتری نه اینکه بقیه پتروشیمی ها میلیارد ها دلار سود دادند؟ سواد خواندن و طریقه نشستن رو یاد بگیر بعد ....
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
راستی چرا پتروشیمی رو نمیبرین کیش بزنین؟ مگه نمیگین نمیشه یجا صنعت نداشته باشه. بسم الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
مگه فکر کردی چرا اصلاح طلب ها گند زدند این هم نمونه مدیرشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
گل کفتی
هزار آفرین
تو گفتی ماهم باور کردیم...!!!! برو خودتو سیاه کن
آقای کلانتری چرا این پتروشیمی را توی این همه بیابان نزنند که بهترین اراضی کشور را نابود کنندخودشیفته
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
چون اونوقت میای اعتراض می کنی که چرا پتروشیمی را در بیابان احداث کردید تا برای تامین آب، زیست بوم یک منطقه رو خراب کنید و...
در قرآن حجاب به دقت ذکر شده
شما از خداوند هم خداتر هستید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
کاملا به دقت گفته زنان مومن و همسران پیامبر حجاب داشته باشند نه همه مردم و کسانی که به اسلام اعتقاد ندارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
آقا اگه خدا رو حجاب زنان حساس بود چرا برای بقیه ادیان حساس نبود و فقط برای مسلمونها یهو حساس شد ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
معلومه هیچوقت قران نخوندی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
چرت نگو ‌ ! به من‌ و تو چه‌ که زنها‌ میخوان‌ چه جوری‌ لباس‌ بپوشند‌‌‌‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
اشتباهی مثبت دادم
در قران برای حجاب زنان پیامبر نوشته
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
بله در قرآن حجاب دقیقا ذکر شده اما نه برای همه و نه به اینصورت که حضرات می‌کن! در قرآن حجاب برای مؤمنین دکر
شده نه مسلمین. آیا هر مسلمانی، مومن محسوب میشه؟ کمی مطالعه بکنید، تفاوت این دو رو درک خواهی کرد. نمونه اش هم در دین مسیحیت هست. راهبه ها حجاب کامل دارن ولی بقیه مسیحیان مثل اونها نیست. در اسلام هم خانمهای طلبه و هر کسی که دوست داره جزو مؤمنین باشه، باید حجاب اجباری داشته باشه نه کل خانم ها!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
اگه خداوند حجاب را اجباری می دانست
حوا را روز اول با مقنعه وچادر فابریک می فرستاد رو زمین
آقای کلانتری، همه چیز که پول نیست!!! شما که بهتر از همه میدانید محدوده تبعات زیست محیطی یک پتروشیمی محدود به چندهکتار نیست و محدوده چند ده کیلومتری را شامل می شود. پتروشیمی یعنی آلودگی محض، پتروشیمی یعنی نابودی یک محیط زیست به شعاع 50 کیلومتر!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
یعنی شما و من اینو می فهمیم ایشان نمی فهمد؟ !!!
آقای کلانتری، پتروشیمی را بیارین تو چابهار احداث کنید، تو میانکاله همون یونجه بکارید، غذا مهمتر هست
در مور حرف اقای کلانتری
اول یک میلیارد دلار سود به خاطر گاز سوبسیدی است که دولت به پتروشیمی ها می ده. حق مردم تو جیب عده خاص. یک رانت عظیم.
دوم مرتع را کل روستا استفاده می کنند و پتروشیمی را یک نفر.
سوم دامدارها بیکار می شوند و عده ای از شهرهای دیگر میان پتروشیمی مشغول می شوند.
تجربه عسلویه را ببینید بعد اظهار نظر کنید.
اگر شما می خواهد زنان حجاب کامل و چادری باشند
قیمت چادر را پایین بیاورید قیمت چادر دربازار حداقل 2تا8میلیون تومنه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
چادر اگر یه قرون هم بشه بسیاری از مردم نمی پوشند
انتخاب پوشش حق انسانها ست
کسی حق نداره پوشش مورد نظر خود را تحمیل کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
وقتی اکثریت اعتقادی به حجاب مورد نظر که چادر و روسری و مقنعه است ندارندبرایشان قیمت چادر هم مهم نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
چادر ربطی به قیمت ندارد
چادر برمیگردد به تعصب و سخت گیری های بیشتر از آنچه که در دین هست.
خانم فرماندار! خودتی
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
من چند بار این فیلم را دیدم و با فیلم فرماندار سه سال پیش با دقت کامل مقایسه کردم. نه تنها ایشون خودشونن بلکه زحمت تعویض روسری و عینک را هم نکشیده بودند. ظاهرا هنرپیشه بسیار خوبی هم هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
نه بابا ایشان دیگه شده خانم خانه دار .
قرار بود پتروشیمی داراب فسا جهرم و فیروز آباد هم سود ده باشه میلیارد ها دلار هم هزینه کردند الان فقط یک بیابان بیش نیست توی بورس سهامش معامله میشه ولی زمین خالیه
این پتروشیمی میانکاله هم مثل همین میشه یه پولی میاد بین خودشون میخورن و تمام
خاک‌ کاهو ‌بر سر مسئولی که همه چیز را باپول میسنجه! با همین استدلال‌های دلال گونه دریاچه ارومیه را به فنا دادین و حالا کل کشور داره خاکش را میخوره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
و هورالعظیم برای استخراج ارزانتر نفت برای چین
منطق اقتصادی شما می گویید محیط زیست را نابود کنید.
حالا چرا پتروشیمی که یک صنعیت به شدت الوده هست؟ صنعت دیگه ای انجا کاربری نداره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
مثلا سیمان ؟
یا فولاد ؟
یا نیروگاه؟
همه صنایع آلاینده هستند
برو قزوین ببین سیمان ابیک و نیروگاه شهید رجایی چه گندی زده
یا اراک اون کارخانه آلومینیوم و پتروشیمی و پالایشگاه چه فاجعه ای درست کرده
فقط روسری و قیافه اش عین هم بودن!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
چرا باید خانم فرماندار همان روسری را که پنج سال پیش می پوشیده الان هم بپوشه شاید واقعا این کار 20:30 یک شباهت سازی بوده با هدفی خاص مثلا یاداوری روزهای تلخ در دولت گذشته
جناب کلانتری معلوم نیست چطوری شده بود رییس سازمان محیط زیست ؟
خوب بنده خدا، اون پتروشیمی رو هرجای دیگه این مملکت میشه زد، حتما باید برید توی میانکاله که یه میراث جهانیه بزنین؟؟؟؟
تبصره شفافیت - نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی از حکم این قانون مستثنی هستند) انوقت اینهایی که مستثنی هستند باید به چه نحو و به چه کسی باید جواب پس بدهند که بودجه کجا مصرف شده یا از کجا درامد کسب کردند ؟!! فشارهای روحانی برای حسابرسی از این استثنا ها باعث شد امثال هولدینگ یاس وضعیتشان مشخص و افشا شوند اگر حسابرسی نباشه دوباره مشکل پیدا میشه قانون باید نهاد یا مقامی را برای نظارت به اینها مشخص کنه
من خودم مقید به حجاب هستم چادری هستم، ولی با این گزارش مخالف هستم.
اینکه این افراد مدل لباس حجاب هستند نه مدل و الگوی حجاب اسلامی، پس مطمعنا شاید شاید خودشان خیلی معتقد به حجاب نیستند و واقعیت من خودم از این مدلها استفاده کردم و خیلی حجاب کاملی هستند برای زمانی که بچه کوچیک دارم خیلی بهتر از چادر هست،
و اینکه بیاید باور کنیم حجاب الزاما به معنای چادر نیست.
جناب آقای کلانتری؛ با توجه به این که سالها تصدی ریاست سازمان حفاظت محیط زیست را داشته اید؛ از شما بسیار بعید است که جنین اظهار نظر بکنید. مگر فقط درآمد سالانه را در طرح باید دید. ارزش اکولوژیک؛ آسیب های زیست محیطی به منطقه, استان, دریای خزر و خاک و آب را که هر یک هزاران هزار بار ارزشمندتر هستند؛ باید در نظر داشته باشید. با نگاه به همه جنبه های زیست محیطی؛ راه اندازی این صنعت در زمین های درجه 1 که ویژه کشاورزی است؛ خیانت ملی خواهد بود. هم اکنون بارسنگین آلودگی دریای خزر از نظر فقط بار میکروبی بیش از 11 برابر استاندارد جهانی است. حال شما بارهای شیمیایی را نیز بدان بیفزایید تا عمق فاجعه را در همین زمان ببنیند. نیازی به آینده نیست.
ایران الان باید بازار گاز اورپا را از دست روس دربیاره ! هرچند وقتی کسی در خدمت یکی دیگه باشه نمیشه!!
آقای کلانتری، آلودگی آب و هوا و خاک استان های شمالی و بیماری های تنفسی و سرطان که از عواقب این طرح است را در نظر بگیرید. آلودگی دریای خزر را
اگر هنرمند هستید با گردشگری اشتغال ایجاد کنید
اقای کلانتری رو بکنید تو یه اتاق اکسیژنشو قطع کنید دلار بدید دستش
الان درد شما فقط چادره؟ بدبختی ما همینه که اصل رو رها کردین چسبیدین به فرع. تنها هنرتون زور گفتن به خانم‌هاست وگرنه عرضه هیچ کاری ندارین.
عیسی کلانتری: سالی یک میلیارد دلار پتروشیمی میانکاله ارزش دارد یا تولید دو تن علوفه با ۶۰ هزار دلار؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بنده در خصوص ساخت پتروشیمی در بندر میانکاله هیچ نظری اعلام نمیکنم اما هیچکدام از آمار و ارقام آقای کلانتری را هم قبول ندارم در مورد درآمد یک میلیاردی پتروشیمی نفتی ها باید نظر بدهند ولی یک هکتار زمین در حال حاضر با ناشی ترین کشاورز حداقل 5 تن علوفه میدهد بعد چرا بجای علوفه برنج نکاریم که میتوانیم هم به امنیت غذایی کشور بیافزاییم و هم حدو 30 میلیارد تومان درآمد داشته باشیم
عیسی کلانتری اگر شما دورنگاهی به اقتصاد غذایی کشور داشته باشید، قطعا این طور خبط نمی‌فرمایید...
پتروشیمی که سالانه درآمد یک‌میلیارد دلاری دارد مهم‌تر است یا اینکه در ۹۰ هکتار زمین دو تن علوفه در هکتار تولید شود و ۱۵ تن گوشت دام بدهد که ۶۰ هزار دلار ارزش دارد؟ منطق اقتصادی و توسعه چه می‌گوید؟)منطق می گوید پتروشیمی را در جای دیگر احداث کن و پول ان را به استان مورد نظر تزریق کن از اهالی بومی شمال در ان پتروشیمی استفاده کن هم گردشگری و محیط زیست حفظ میشه هم مردم شمال شاغل میشوند
مجلسی که رییسش قالیباف باشه و نماینده اش عنابستانی، چی میخواد از توش دربیاد آخه.
آفای عیسی کلانتری منطق می گوید نباید بلایی که سرخوزستان آوردید سر مازندران بیاورید.
خدایی این عیسی کلانتری چجوری رییس سازمان محیط زیست بود؟؟؟
حرفش مثل این میمونه بگیم جنگل هیرکانی بدون بازده بدرد میخوره با پول؟
این بابا نسل حیوانات رو هم داشت منقرض میکرد به بهانه پول!! چقدر یه آدم میتونه پول پرست باشه؟؟
رسالت :مگر چه اتفاق سخت و ترسناکی قرار است رخ دهد که دولتمردان در مواجهه با مردم، مرتب این‌گونه سخن می‌گویند. ) یعنی هنوز متوجه نشدی ؟!!! چندین برابر شدن قیمتها یعنی چی ؟!!!کجا کار کارشناسی درباره یارانه و سهمیه بندی انجام شده که با اولین اعتراض دهک بندی ها یعنی مهمترین رکن این طرح عوض شد !!! با اولین اعتراض افزایش حقوقها تغییر کرد !!! این یعنی هیچ کار کارشناسی نشده ضمن اینکه برای ازاد سازی قیمتها در همه جای دنیا این کار را در بازه چند ساله و با در نظر گرفتن تورم و توان مردم انجام میدهند نه یکباره
دانشجوها که همه میدونن حقوق نمیگیرن.میشه بفرمایین طلبه ها بابت کدوم کار مفیدی که میکنن دارن حقوق میگیرن؟هر چند کم.میشه بفرمایین طلبه ها باعث کدوم رونق اقتصادی و اشتغال چند نفر و درآمد ارزی برا کشور هستن؟
من نمی دانم چرا گروگان عده ای معلوم الحال شده ایم!مذاکرات مذاکرات.... تمامش کنییییییییییییییییییییید.
ایران تولید نفت ونزوئلا را دو برابر کرده ؟! ایران برای تاجیکستان پهپاد می سازد !!!!!! ایران قبر خودشو می کنه احتمالا به خود زنی افتاده از درایت بیش از حد
اقای عیسی کلانتری، چشممون روشن، منطق شما مسئولین بی سواد مملکت را به این روز انداخته و جتی الفبای محیط زیست را هم نمی دانید، ایا شما فقط به درامد پتروشیمی مبانکاله چشم دوخته اید و اثرات زیست محیطی انرا فراموش می کنید، حتما شما هم منافعی مشترکی با سرمایه گذار دارید، سد گتوند که یادمون نرفته است
عاقبت حساب کردن رو فروش نفت همینه
جهت اطلاع روزنامه اصولگرا قطعا رئیس جمهور وهیئت دولت خودشون میدونن چه گندی زدن !
خانم‌واثقی عینکش چی اونم شبیه عینک شما بوده ؟؟
دو تن یونجه ای که پولش مستقیم بره تو جیب بومی های منطقه صد در صد می ارزد به یک میلیارد دلاری که میره تو جیب شما و دویت و رفقا . بومی های عسلویه رو دریافتید آقای کلانتر با قلبی از طلا. شما دلت برا جیب خودت سوخته
آقای مطهری خودت استادی تو از دست دادن فرصت ها
از پتروشیمی میان کاله عایدی بر مردم منطقه جز آلودگی چیز دیگری بهمراه دارد ؟اگر داشت الان شهرهای جنوبی کشور باید الگو شهرهای ‌کشور های همجوار می شدند ما استاد فرصت سوزی و تنفر آفرینی هستیم
آقای مطهری واقعا درست میفرمایند مگر در جنگ مرحوم آقای اولاف پالمه ودیگران چقدر برای صلح ودادن خسارت جنگ تلاش کردن ولی موقعی که سرمان به دیوار خورد صلح کردیم مسئولان ما در اکثر تصمیمات چنین برخوردی دارند
آن خانم شما باشید یا نباشید افکارش مثل شماست به دور از حقیقت
عیسی کلانتری جان این همه زمین خدا اومده یک تکه سبز ایران را خراب کنی. اصلا چه چیزیش به مردم می رسه که شما کاسه داغتر از آش شدی زرنگ!
اگر عیسی کلانتری یک نگاه موازی به قدرت کشاورزی در زمینه تکیه ملتها بر کشاورزی بومی ونه ارزش دلاری در موازنه خودکفایی با اهمیت ترین مولفه‌ی غذایی کشور، قطعا این اشتباه فاحش و غیرتخصصی را مرتکب نمیشدند کما اعضای هیئت دولت متبوعشان!
نمی شود که یک نگاه سرمایه‌ محور دم دستی پولساز ولی بدون آینده روشن مثلا واردات غذا که الان میبینم در چه وضعیتی جهان گرفتار آمده! رو جایگزین نگاههای استراتژیک و محوری قرار داد...
مع الاسف، این نگاه هشت سال و یا شاید سالیان سال، با روان مردم بازی کرد، ولی فکر میکنم که در این دوره بشود کارهای اساسی انجام داد.
یک طلبه چه فرقی با یک دانشجوی کارشناسی داره؟
فرهنگ ایرانی اسلامی نیست، فرهنگ اسلامیه. سبک زندگی ایرانی اسلامی نیست، سبک زندگی اسلامیه.
دوستان نظر بدید چطوری میشه بیماران غربگدا رو درمان کرد؟ حتما باید دلیلی داشته باشه که این بندگان خدا تهی از عشق و وطن پرستی و پاکی شدن دلیلش چی میتونه باشه؟
با افتخار سگ تحریم کنندگانم هستم
یعنی این آقای کلانتری اینقدر شعورش نمیرسه که مسئله محیط زیست مملکته.اینها دیگه چه موجوداتی هستند؟
چرا فعاایت های سازمان انرژی اتمی نباید شفاف سازی شود؟ آیا در غنی سازی صلح آمیز اورانیوم، چیزی هست که باید ار دید عموم پنهان بماند؟
جناب آقای کلانتری شما هیچ وقت مدافع محیط زیست نبوده ای و الا خوب میدانی که در این کشور چند برابر میانگین جهانی پتروشیمی هست ، و طبیعت منحصر به فرد میانکاله از کل صنعت پتروشیمی ارزشش بیشتر هست ، کشورهایی که نفت ندارند چند برابر فروش نفت ما از گردشگری درمی‌آورند ، شما و خانم ابتکار در دولت‌های قبلی بزرگترین ضربه ها را به محیط زیست زدید ، انشاالله که زنده و سلامت باشید و پاسخگوی اعمال خود در پیشگاه ملت و قانون اساسی باشید
آقای باقری چرا میترسد اعتراف کند که مذاکرات هسته ای به بن بست رسیده است؟
پتروشیمی میانکاله که قطعا میتوانست در جاهای مناسبتری که حداقل خوراک و مواد اولیه در دسترس داشته باشد

و خسارتی به محیط زیست نزند و یا کمتر بزند ، ساخته شود

ولی اطهارات عجیب عیسی کلانتری که بر خلاف وطایف و مسولینهایش که حفظ محیط زیست بوده است

در مقام محاسبات توجیح اقتصادی و دفاع از تولید یک میلیاردی پتروشیمی و ترجیح اش بر تولید علوفه و خطرات برای محیط زیست در انجا کرده است !!!؟؟؟

بعد میگویند : چرا کشور و محیط ریست ان و رفاه و اسایش مردم به چنین اوضاع و احوال اسفبار و فلاکت بارتر رسیده است !!!؟؟؟؟

برای عیسی کلانتری که ۴۳ سال در مسولیتهای عالی اجرایی در کشور بوده و کشور و مردم ایران عزیز متاسفم
یک طلبه چرا باید شهریه بگیرد؟ اگر هدف کسب علم است مانند سایر دانشجویان باید شهریه بدهد یا حداکثر رایگان درس بخواند نه اینکه پول هم بگیرد.کار کردن یک عبادت است می توانند مثل همه مردم هم کار کنند هم درس بخوانند.
علی مطهری کاملا درست میگه...
روایت روزنامه جوان از زندگی اقتصادی روحانیون
روزنامه اصولگرای جوان در مطلبی درباره وضعیت اقتصادی روحانیون نوشت: امروز بیشتر طلاب و روحانیون با حداقل شهریه دریافتی ـ که بسیار کمتر از حداقل دستمزد یک کارگر ساده است ـ و در عین حال با خانواده‌هایی نسبتاً پرجمعیت، بی‌ادعا گذران زندگی می‌کنند.
روزنامه جوان لااقل با صداقت قلم بزن یا تحقیق کنید سه الی چهار سال پیش شاید یکی دوسال اینطرف انطرف زمانیکه حداقل حقوق کارگران برابر مصوب وزارت کار 1/500بود شهریه این عزیزانی که الان الگوی ساده زیستی معرفی کردی 1/500شهریه میگرفتند درثانی کدام دانشجو درحین تحصیل حقوق میگیرد بجز دانشجویان دانشگاه فرهنگیان؟ سردبیر روزنامه جوان این طلاب باید برای تحصیل مثل عمده دانشجویان کشورباید شهریه بپردازند نه شهریه بگیرند سوم اینکه چرا ازامتیاز معافیت سربازی این قشر قلم نمیزنی؟ چرا ازاینکه هراخوند در99روستاهای کشور خانه سازمانی بنام خانه عالم توسط مردم روستا وبودجه روستا بناکردند ودرهرروستا یک اخوند مقیم برای اقامه نماز ومبلغ دین و..... بکارگرفته شد حرف نمیزنی؟ همین افراد توسط سازمان تبلیغات حقوق میگیرند بابت نماز یومیه از ستاد ائمه جماعات حقوق میگیرند شهریه میگیرند ازسازمان تبلیغات حقوق میگیرند کمک مردمی روستاهارا هم شامل انان میشود طلاب درجمع اوری خمس هم از مراجع خود پورسانت میگیرندلطفا چرا دارید طوری عنوان میکنید که طلاب دربدترین معیشت زندگی درحال سپری هستند؟ مگر یک کارگر چقدر رحقوق میگیرد؟ بله شاید مصوب وزارت کار5/500باشد چنددرصدکارفرمایان مصوب وزارت کاری به کارگران حقوق میدهند؟ چند درصد کارگران امید دارند که برج اینده ویا فردا اخراج نمیشوند؟ ایا روحانیان این دغدغه کارگران را دارند؟ کدام کارگر بابت نماز یومیه حقوق میگیرد؟ و............... لطفا برای رضای خدا قلم بزنید
فرهنگیان حال که با ساده لوحانی مثل ما شال تحصیلی به سلامتی تموم شد و یه عده گدا گشنه از روی ناچاری حاضرن بعد از ۳۵ سال خدمت هنوز دست بردار نیستند و برای آمدن به مدرسه سرو دست مبشکنند باید هم رییسی ۶ کلاسه اینقدر شما رو تحقیر کنه ؟؟؟
اون علوفه
این آدم با این سطح درک و شعور واقعا رئیس سازمان محیط زیست بوده؟

یا رئیس سازمان ((مبارزه)) با محیط زیست بوده؟

یعنی شما ارزش جنگل را فقط به چوبش می دانید؟

و بقیه حیوانات را فقط به شکل غذا می بینی؟

خدا را شکر که محصول همان پتروشیمی های قبلی هم روی دستتان مانده، وگرنه وسط حال خانه ما هم می آمدی پتروشیمی می زدی.
عیسی کلانتری ته سوادش راجع به محیط زیست همینه، اصلا پیامدهارو‌نمیدونه
خانم واثقی مطمین هستن فقط روسری شباهت داره؟ خیلی خیلی بیشتر از شباهت 2 تا روسری به همدیگه اس حتی صدا هم یکیه هیچ تفاوتی وجود نداره ماستمالی کردن فایده ای نداره
رئیس ازر۵ میلیون حقوقی که برای من معلم ریختی
آنروز ۴۵۰ هزار پول اب وبرق و گاز و... رفت
یک کیسه برنج و روغن شد یک ونیم
چند بسته ماکارانی ووکمی سیب زمینی و پیاز شد شد ۳۵۰ هزار
یک میلیون هشتصد هم قسط معوق داشتم ، من ماندم و ۲۷ روز طولانی خرداد جیب خالی
رییسی دشمن معلمان
او فقط قصد تمسخر فرهنگیان کشور رو داره ،
ولی خدایا شکر خوب داره تقاص پس میده ، فعلا که به بالاترین درجه تنفر رسیده ،و جالب‌تر اینکه یه عده چپاولگر که کشور رو غارت کردن مدعی فساد ستیزی ابراهیم هستند ؟؟؟ نه عزیزان رییسی بد جور قافیه رو با تیم بیسواد خودش باخته ،؟؟؟
همه دانشجویان اعم از دولتی و آزاد تحت هر عنوانی دارند هزینه می دهند و طلاب فقط می گیرند. اگر کم هست چطور این همه زاد و ولد دارند؟
مگه برای ساخت پتروشیمی جا قحطی شده ؟ حتما باید مناطق خوش آب و هوا و مناطق سرسبز نابود بشه ؟
شهادت سرهنگ رشید اسلام رو خدمت ملت شریف و رهبری گرانقدر تسلیت عرض میکنم .خالی تمام مباحث سیاسی بدون شک باید قدر دان این عزیزان بود .که حافظ وطن هستند .
مشکل در تاخیر رتبه بندی علی احمدی و رییسس برنامه بودجه میرکاظمی میباشد ، متاسفانه یه ع ه دنبال خونریزی و سرکوب معلمان هستند ،؟؟
آخیه
الهی
روزنامه جوان یه جوری نوشته دلم کباب شد
خیلی جالبه دانشجویان این مملکت برای تحصیل بیشتر پول میدن
بدترین بی احترامی ها رو می بینند
روزنامه جوان نگران این هستش طلاب حقوق شون کمه
می خواید یه طرح بدید رو حقوق کارگران یه بند ویژه باز کنند حقوق طلاب از ما بگیرند
بدن اونا مشکلی نیست ها
واقعاً وقاحت هم حدی داره
این بی حرمتی هایی که سازمان برنامه بودجه و امثال علی احمدی بزدل و میرکاظمی نسبت به جامعه فرهنگیان روا میدارن نباید بی پاسخ بماند
کلانتری یه جوری حرف میزنه که ادم احساس میکنه ایران توسط اینها اشغال شده و مردم ایران مزاحمشون هستند برای درامد بیشتر.
وقتی عیسی کلانتری به عنوان رییس محیط زیست کشور، ارزش محیط زیست را نمی داند ما به چه کسی شکایت کنیم؟ با همین استدلالهای واهی هورالعظیم را خشک کردند تا نفت استخراج کنند. نتیجه اش نابودی خوزستان بود.
آقا عیسی یعنی باید فقط میانکاله تاییس بشه. امکانش نیست. مواد اولیه این کارخانه از کجا تامین خواهد شد؟ جنوب یا همان شمال؟ بعدا محصولات پتروشیمی تولید شده کجا باید فروخته شوند؟ اگر لازم باشه صادر بشن باید از جنوب یا از شمال صادر بشن؟
هابل گزارش از ستاره جديد ايراندل ميدهند و هنود روزنامه جوان راجع به زندگى روحانيونى ميدهند كه هنوز از كيهان بدين بزرگى كه وجود دارد اطلاع چندانى ندارند و فقط ادعاى بزرگى كه نه از روى علم با ابعاد نامشخص دارند
مردم عاقل تر از روزنامه هستند
این کلانتری همان بودکه جلوی خبرنگارهاپاهایش رابازکرده وبطرزبی ادبانه ای ازطرزنشستنش هم دفاع کرددرحالی که درجایی دیگرکه مقام بالاتری بودمثل بچه آدم چفت وبسته نشست!؟این بشرهنوزنمیداندآسیبی که پتروشیمی به محیط زیست میانکاله می زندمیلیارددلارکه هیچ ٫طبیعت آنجااصلاقابل بازگشت واحیانیست!
وقتی مملکت بیفته تو دست یک مشت نابلد ، غیر از این اتفاق بیفته باید به یکجای کار شک کرد
پس معلوم شد کسانی مجوز انتشار فلزات سنگین و گازهای فرار و کثافات استخراج پتروشیمی و آلودگی ناشی از استخراج سنگهای معدنی و برداشت فلزات گرانبها مثل روی و مس و طلا و یا کادمیوم و ارسنیک و جیوه و ... را به بهانه استخراج فلزات گرانبها مثل طلا به هوا میکنند که هستند؟! جناب کدام توسعه پایدار اینکه یک شرکت که متشکل از مثلا چهار یا پنج نفر هست و بقیه مردم سهمی ندارند و یا سهم بسیار اندکی در آن شرکت کذایی دارند ، درآمد هزاران میلیاردی داشته باشند و بقیه میلیونها نفر مردم یا سهمی نداشته باشند و یا سهم کم داشته باشند که مثلا به بهانه اینکه لطف میکنند پتروشیمی و فلز کذایی شما را آن پنج نفر در می آورند مستحق هزاران میلیارد تومان درآمد باشند و بخورند و در صدها جا سرمایه گذاری کنند و برجهای آنچنانی درست کنند و در خارج ویلا بخرند و ... آن وقت یک جوان پول نداشته باشه که ازدواج کنه یا ماشین بخره یا کسایی از مردم در سال یک کیلو گوشت را به زور بتوانند تهیه کنند و بخرند و بخورند و آلودگی محیط زیست برای مردم باشه، نه وجوهات شرعی درست بدهند این حضرات سرمایه دار نه مالیات ستانی درستی از این ها انجام بشه، ادارات دولتی و مسیولین پشت سر اینها باشند و به بهانه مثلا اشتغال زایی دایما گند کاری های اینها را توجیه کنند چون نان خور اینها هستند و چون سهم الارث باباشون بهشون میرسه از جنگل ها و کوه ها و مراتع که دست مثلا سرمایه داران گرسنه دیروز داده اید. جمع کنید بساط کوه خواری بساط تخریب محیط زیست بساط فریب مردم بساط شرکت ندادن مردم در توسعه مثلا پایدار بساط سرمایه دار سالاریتان را
کارگر کار سخت می کنه و عرق میریزه اقایان چه کاری سختی می کنند،ما راضی نیستیم از پول بیت المال داده شود
برو به حجاب زن بشار اسد و دخترای لبنانی که از حزب الله ارتزاق میکنند گیر بده نه به نوع پوشش خانم های مملکت خودمون.
حالا معلوم میشه که چرا محیط زیست و منابع طبیعی هر روز بیشتر از دیروز نابود میشه !!!
چون متولی آن سازمان در زمان خودش فقط به پول اهمیت میداده
پنیر صبحانه شده ۵۰۰۰۰ تومان
کره ۱۰۰ گرمی ۲۵۰۰۰ تومان
اونوقت گشت ارشاد گذاشتن توی ادارات که حجاب زنها کنترل بشه !
آقا گرانی تبدیل شده به بحران
اخه تخم مرغ ۲۰ تایی ۷۵۰۰۰ تومان ؟
ملت دیگه کوفتم گیرشان نمیاد بخورن
شما هنوز گیر و گرفتار حجاب زنها هستید ؟
این عیسی کلانتری استاد مبارزه با محیط زیست هست
درباره حجاب استایل ها با نویسنده موافقم
جلوه بسیاری از این چادرهای جدید به مراتب بیشتر از مانتو است.
صورتها با میکاپ کامل، روسری های مدل دار و رنگی و بعد یک پوشش پر زرق و برق و چشم نواز به نام مثلا چادر.
تازه اخیرا هم به سبک فشن های غربی، طرز دست گرفتن کیف با چادر، راه رفتن، داخل ماشین نشستن و ... را هم تبلیغ می کنند و این در حالی است که ابشخورد تمام این مدل ها، پیج های غربی است...
و بدتر از همه برای به تصویر کشیدن این مدلها از زنان در کنار همسرانشان هم بهره می برند!!! و تبدیل به یک امر مشروع خانوادگی شده
این در حالی است که تبرج و خودآرایی برای زنان در اسلام تفسیر دیگری است.
آقای کلانتری یک منطقه درایران آلوده نبود وشما آنجا ا نشانه گرفتید چرا اینکار را به افکار عمومی و کارشناسان محیط زیست همان منطقه واگذار نمیکنید .تا ببینید مردم راضی هستند یانه . منافع باندی همه ی کشوررا نابود خواهد کرد .به قول معروف اگر این چاه برای مردم آب نداره برای بعضی ها نون داره
هر کس چادر دوست داره می پوشه و هر کس دوست نداره نمی پوشه
چقدر پول مملکت را دادین به امثال الهام چرخنده که تبلیغ چادر کنن ؟
براش دفتر تاسیس کردین و منشی و رئیس دفتر و کارمند استخدام کردین وعاقبت مخ یه بچه طلبه کوچکتر از خودش را زد رفت پی کارش
درس عبرت نمی گیرید چرا ؟
هیچ کار فرهنگی به زور سامان نمی گیره
حجاب اجباری مثل بستن کمربند و رد نشدن از چراغ قرمز نیست چون این کارها در کل دنیا جرمه و مجازات داره ولی بی حجابی و بخصوص روسری نداشتن در هیچ جا جرم نیست
در کل دنیا دزد و قاتل و مواد فروش و ... را می گیرند و مجازات می کنند ولی در هیچ جا انسانها را به خاطر نپوشیدن روسری مجازات نمی کنند
حجاب اجباری شماها با پوشش فرق داره و نمی شه استدلال کنید که حجاب در کل دنیا اجباریه چون پوشش اجباریه یعنی لخت مادرزاد نمیان بیرون و این ربطی به یا روسری یا توسری شما نداره
خدا در هیچ جای قرآن حجاب را اجباری نکرده و در سوره نور و احزاب فقط به زنان مومن و همسران پیامبر توصیه کرده نه اجبار
در سیره پیامبر و ائمه هم مطلقا سختگیری برای حجاب موجود نیست
در هیچ کشور مسلمانی حتی عربستان حجاب اجباری نیست
نمی شه ادعا کنید که خداوند حجاب را فقط به زنان ایران افغانستان ابلاغ کرده یا دیگر کشورهای مسلمان عالم دینی ندارند یا درک درستی از اسلام ندارند
کل مملکت را دزدی و اختلاس و رباخواری و ریا کاری و فقر گرانی و نکبت برداشته شماها همچنان گرفتار روسری زنان هستید ؟؟
شما با این کارتون به مردان ایران انگ بی جنبه و ظرفیت بودن می زنید
اخه کدام کشور مسلمان زنها را با این استدلال که موی زن باعث تحریک می شه اینطور آزار داده ؟
در تمام کشورهای مسلمان که حجاب اختیاریه مردها چکار می کنند ؟ تحریک شده کنار جدول نشسته اند و به افق خیره شده اند یا صبح تا شب مشغول حمله و تجاوز به زنها هستند ؟
اصلا حجاب اجباری اصول دینه یا فروع دین
رباخواری در قرآن محاربه با خداست ولی بانکهای ربا خوار اقتصاد مملکت را فلج کرده اند و این همه بودجه و هزینه بسیج شده برای روسری زنان ؟
چرا ؟
چون درگیر شدن با دزدان قدرتمند خطرناک و پر هزینه است و زدن توی سر زنها آسان و بی هزینه است ؟
رئیسی گوش به فرمان علم الهدی است
اون گشت ارشاد که در دانشگاه ها راه انداختن و این گشت ارشاد ادارات از منویات علم الهدی است
خلاصه پدر زن گرامی هم باید راضی باشه!
جالب اینکه علم الهدی زمان روحانی حتی شورش خیابانی برای گرانی راه انداخت و صبح تا شب علیه گرانی و برجام شعار می داد
ولی با رسیدن داماد به پست مورد نظر تنها مشکلی که در مملکت می بینه حجاب زنهاست !
مگه دانشجوها کمک خرجی یا حقوق میگیرن که طلبه ها بگیرن؟
پاسخ ها
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
دقیقا نکته ای که در گزارش بهش اشاره نشده همینه. طلاب نه تنها برای تحصیل هزینه نمیدن که شهریه هم میگیرن. بر خلاف دانشجویان متاهل که باید کار کنن هم خرج زندگی بدن هم تحصیل
مشتی!!!
2 تن علوفه با 60 هزار دلار افزوده
یعنی تامین ارزش غذایی و گوشتی حداقل 1000 نفر در یک ماه
بدون نیاز خارجی
بدون وابستگی
بدون رانت
بدون آلودگی و شفافیت زیاد
جناب عیسی کلانتری اگر امثال شما بی عرضه ها در راس محیط زیست این کشور نبودید الان این وضعیت سرزمین ما نبود
آقای کلانتری اگر پتروشیمی میانکاله برای مردم فایده ای نداشته باشد ولی برای شما فکر کنم نون داره، شما که 4 سال رئیس سازمان محیط زیست بودی باید بهتر بدونی که همه ارزش یک اکوسیستم رو نباید صرفا در تولیدات اقتصادی آن خلاصه کرد و نباید با دو دو تای اقتصادی سنجید، برخی خدماتی که یک اکوسیستم تولید می کند از ارزش اقتصادی آن خیلی بیشتر است. مثلا نقشی که تالاب ها در تامین آب و حفاظت خاک دارند اصلا با ارزش اقتصادی آنها قابل مقایسه نیست. نمونه بارز آن تالاب هورالعظیم است الان چقدر باید هزینه کرد تا این تالاب را به حالت اولش(قبل از تخریب) برگرداند تا مانع تولید ریزگردها شود؟ جای تاسف داره که شما با این طرز فکر 4 سال رئیس سازمان محیط زیست بودید،نتیجه مدیریت شما ها وضعیت فعلی محیط زیست کشور رو رقم زده است.
مگر دانشجویان دانشگاهها شهریه می گیرند که دولت بخواهد به طلاب حقوق بدهد قداست طلاب و جایگاه انان که شاید روزی هرکدام از انان خود یک مرجع تقلید بشوند را بگذارید مثل قبل از انقلاب باشد قرنها آنان به روش دیگری درس می خواندند و ارتزاق می کردند و مروج مذهب بوده و جایگاه خاص خود را داشتند و مراجع بزرگ شیعه از دل انان بیرون امدند اینقدر نزد مردم انان را خراب نکنید
خانم فرماندار دروغ بسه
خوب طلاب هم در کنار درس خواندن بروند دنبال یک شغل واقعی، مگر اینکه طلبه بودن را شغل حساب کنید که موضوع دیگری است.
بعضی ها ارزش علوفه را با حفظ طبیعت یکی می دونن
خدایی این کلانتر اگر در این مدت تو آساب هم بود باستی فرق یونه و و مواد شیمیایی را می فهمید. ایشان یکی از مسئولین این کشورند مثل بقیه
برای خودم و کشورم متاسفم که شخصی چون آقای کلانتری سالها به عنوان وزیر کشاورزی و رئیس سازمان محیط زیست در این کشور عهده دار مسئولیت بوده
ترکیه عضو ناتو و انجرلیک رو مقر بمب های اتمی کرده و یک تهدید بالفعل برای ایران هست، و ایران باید به سلاح هسته‌ای مجهز شود، از شمال روسیه از شرق پاکستان و غرب ترکیه ناتو و انبار هسته‌ای.
سالی یک میلیارد دلار برای جیب شما ارزش دارد اما برای محیط زیست و سلامت مردم میلیاردها دلار خسارت دارد فقط جیب شما مهم چرا نمی رید در قم و مشهد این پتروشیمی ها رو درست کنید؟
این اقایان کلانتری ها استاد از بین بردن محیط زیست از جمله جنگل و دریا و دریاچه و.... هستند دریاچه ارومیه توسط همین اقایان خشک شد ، بدون مطالعه علمی و زیستی، کوه را کندن و ریختن داخل دریاچه تا جاده ارومیه و تبریز را بسازند و متاسفانه دریاچه ارومیه را خشکاندند.هر بی سوادی اگر مدیر بشود مملکت بهتر از این نمی شود. شما را بخدا نگذارید این اقای کلانتری و امثال ایشان منطقه زیبای شمال کشور را هم از بین ببرند.
فرماندار سابق در نقش بازیگر
برنج 30 هزار تومنی
شیر 9900
کلا 20:30 سرتاسر دروغ و خالی بندی هستش و میلی
کجای دنیا درس بخوانی بهت پول میدن مگه بقیه دانشجو نیستند خرج تحصیل میدهند فقط این قشر طلاب هستند که در ازای درس پول می گیرن و کار و شغلی ندارن چرا باید اینجوری باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تنها لباس بانوان چادره؟
ممنون میشم شما به این حجاب‌استایل‌ها سر نزنید.ممنون
خبرگزاری فارس: «حجاب‌استایل‌ها» به دنبال حذف «چادر» هستند

هدف نهایی از حجاب زوری چه بود؟
زنهای متاهل تن فروشی میکنند. علتش حجاب نیست، علتش فقر است.
فردا یوسف سلامی برای اخبار بیست و سی از بازار موبایل گزارش درست میکنه که علت ممنوعیت آیفون هجوم مردم برای خریدن آیفون بعد از واریزی یارانه معیشتی بوده و دولتمردان نگران بهم خوردن تعادل بازار موبایل شدن
یک سوال از روزنامه جوان! پس چطور فرزندان خیلی از این افراد در خارج از کشور و بخصوص در اروپا زندگی می کنند این موضوع مربوط به حال نیست از گذشته هم وجود داشته
خانم فرماندار با اون خانم رو بزارید کنار هم تا ببینیم
همچنین اون خانم خبر نگار جدیده رو
اصلا چزا طلبه ها باید حقوق بگیرن؟؟؟؟ چرا دانشجو نباید حقوق بگیره؟؟؟
در عجبم که این کلانتری چطور سالها رئیس محیط زیست و وزیر کشاورزی بوده؟ البته باید به او گفت هر چقدر هم پیش مجلسیها خوش رقصی کنی، قرار نیست به تو پست و مقامی بدهند پس بیش از این خودت را خرابتر از قبل نکن. در ضمن یک کلاس آموزشی نحوه مودب صحبت کردن و نشستن حتما برو
واقعا به حال کشور باید گریست به داشتن رییس سازمان محیط زیستی که درکش از محیط زیست در حد مردم عادی نیز نباشد.
ابروی محیط زیست رابرد.
ای مقامات! تلخ ترین قسمت این گزارش می دانید چه بود؟ مدیران مملکت امروز خبرنگار است با لطف سهمیه ضمن خدمت! دکترای اقتصادش (هیچیم نه، اقتصاد!) را هم می گیرد و فردا می شود رئیس بانک مرکزی. رئیس جمهور هم می خواهد بشود. و الخ.
مخمان تاب برداشته از گیجی شما را باید تحمل کنیم:
از اینطرف می گویند ذخیره آب کم است از آنطرف شهردار گیج تان آسفالت آبیاری می کند!!
............
آقای کلانتری همه چی پول نیست.
مردم سویس برای تامین برق حاضر نیستند دامنه کوه های خودشان را از زیبایی بیندازند، میگویند بی برقی میکشیم ولی طبیعت را میخواهیم
با سلام
جناب کلانتری خواهشا نسخه پتروشیمی را برای آب وخاک میانکاله مازندران نپیج بس است همه چیز کشور را نابود کردید با کار غیر مسولانه خویش ارومیه را که نابود کردید اگه خیلی دلت برای محیط زیست میسوزه جلوی ساخت سد فینسک را بگیر که اثار زیانبار آن درراه است
روحانیون بهتر می دانند که با شهریه ماهانه نمی شود زندگی کرد پس حتما از جاهای دیگر هم دریافتهای مناسبی دارند بخصوص با فرزندان زیاد
خود کرده را تدبیر نیست
یک هکتار بیش از 60 تن ذرت و متوسط 5 تن گندم سالیانه برداشت میشه وقتی حرف کنتور نمیندازه میفرمایند
طلاب عزیز باید کار کنند و قید شهریه ناچیز و یارانه اندک را بزنند که بزودی دولت انرا هم نخواهد داد .
طلاب عزیز باید کار کنند و قید شهریه ناچیز و یارانه اندک را بزنند که بزودی دولت انرا هم نخواهد داد .
جناب کلانتری. شما با همین منطق دریاچه اورمیه رو به نابودی کشوند. الان نوبت شما کشور؟ مگه همه جای کشور باید صنعتی باشه؟ کی گفته؟ یجا صنعتی میشه. یجا کشاورزی. یجا گردشگری. ضمن اینکه اون یک میلیارد دلارهای قبلی تو پتروشیمی های قبلیتون کجاست؟ یکم به جی دی پی کشور نگاه کنید. بعد
اگر می خواهید بنیان حکومت و کشور از هم بپاشد، فقط کافیست که مواد خوراکی و حتی شوینده ها اجازه صادرات پیدا کنند تا دلال ها قیمت خارج از مرزهای ایران را بدرون مرزهای ایران و برای مردم ایران با حقوق دریافتی ریالی بکشانند و روش دوم افزایش قیمت کالاهای مصرفی موثر بر قیمت کالاهای اساسی مانند بنزین و دیزل است

برخی از لینکهای ماکارانی های یارانه ای با رانت آرد اما در فروشگاه های خارج از کشور:


صادراتخوراک باید بصورت حداکثری بلوکه شود و پراید باید تا می توان صادر نمود
كار طلاب چي هست كه بخوان بخاطرش پول هم بگيرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر در راه خدا تحصيل علم ميكنن پس ديگه چه توقعي دارن؟
آقای کلانتری شما محیط زیست ایران رو نابود کردید.تمام صنایع آلاینده و مخذب محیط زیست با مجوز شما تاسیس شدند و الان زیست بوم ما رو نابود کردن و شخص شما مسوول این فاجعه هستید.
اونم نابودی حیات وحش که پول میگیرید از شکارچیان خارجی و مجوز میدین برن آهو خرس پلنگ و گونه های در حال انقراض ما رو نابود کنند.
"شرق: روسیه و ونزوئلا مشتریان قدیمی نفت ایران را قُر زدند" چون نیک نظر کرد و پر خویش در آن دید ، گفتا زکه نالیم از ماست که بر ماست .
فرماندار سابق شهر قدس خواهر دوقلو دارند؟
آقای کلانتری تو مثلاً مدافع محیط زیستی یا مخرب محیط زیست ، حاجی این پتروشیمی را می توان تو هزار جای این مملکت زد شما باید بیارید تو یک منطقه ویژه زیست محیطی و جایی که محل تولید علوفه روستاییان است بعدش آن شخصی که داره پتروشیمی میزنه ابر بدهکار و از امنیتی ها و خلافکاران سنگین دزدی بیت المال است کجا سودش به جیب مردم می‌ره پس چرا جاهایی که ۱۵ سال است پتروشیمی شروع کردید تکمیل نمی کنید
چاه نفتي كه براي مردم ايران سود نداره بهتره كه همون خشك بشه و يا كسي نخره
فقط روسری اش شبیه اونه چون خودش الان باید توی زندان باشه . صدور مجوز تیراندازی به مردم بی دفاع جرم بزرگی است .
اگه ثابت بشه خانوم توی فیلم و خانوم فرماندار یکی بودند همین که تو این سه سال روسریشون عوض نشده تو این قحطی خبر خوب خودش یک پوئن مثبته
در‌ گیلان‌ و مازندران‌ مردم‌ سالانه‌ هر‌ کدوم‌ با‌ چند‌ راس‌ گاو‌ و گوسفند‌ مردنی‌ بی‌ خاصیت‌ کلی‌ جنگلها‌ را مستعمل‌ می کنند‌ منابع‌ طبیعی‌ هیچ‌ راه‌ چاره‌ ای‌ نمی‌ اندیشه‌ !
آقای کلانتری شما نمی فهمی ،همون 2نن علوفه برای ما خیلی بهتره.

مملکت هنوز درگیر خرابکاریهای شما تو ادوار گذشته است .
باقری: مذاکرات به بن‌بست نرسیده
خود شما یک بن بستی.
کی اینا رو آورد در کاری که هیچ تخصص و اطلاعی از آن ندارند و 80 میلیون ایرانی باید چوب ندانم کاری ایشان و امثال باقری را بخورند.
بیچاره مردم ایران.
عیسی!
پتروشیمی رو می تونی در زمین بایر (دست بر قضا نزدیک چاه گاز) بسازی؟
علوفه رو می تونی از زمین بایر تهیه کنی؟
تو چند سال مدیر این مملکت بدبخت بودی؟ آی کیو ات چند است؟
خانم فرماندار اون موقع که پست گرفتی باید خدمات تبلیغی بعداز پستتم بدی
آقای کلانتری وقتی وزیر کشاورزی بود از خودکفایی گندم می گفت همینکه از وزارت رفت گفت خودکفایی گندم ایده درستی نیست البته کلی هم بنظر خودش توضیح داد . ایشان کارشناس نیست هرجا باد بوزد بادش میدهد.
دو نکته . اول این که مثنت یا همان بعلاوه یا منفی یا منها ی که شما گذاشتید برای خوانندگان . درست کار نمی کند من روی 4 مثبت زدم شد 64 این را درست کنید یا حذف کنید کلا . دوما باید دید چه کسانی از این کار سود کلان گرفتند تا مجوز دادند . حالا چرا کلانتری حمایت اشتباه میکند جای سوال است
اقای کلانتری خودتان نقش جذب گردشگر شمالی ها و سودی که از این گردشگری میبرند را اعتراف کرده ایدچرا صنعتی هماهنگ با گردشگری را برای میانکاله با ان زیبایی طبیعت در نظر نگرفتید گفتید انها مجوز وزارت نفت را داشتند و نقش خود بعنوان نظاره گر را اعتراف کردید زورتان به جنگل حوارها نمیرسد به وزارت خونه ها نمیرسد میشه سوال کنیم نقش سازمان شما دقیقا چی هست بنظرم نام سازمان شما باید به سازمان حامی نابودی محیط ریست تغییر یابد اینجوری هر بوقی میتواند انرا اداره کند و بود ونبود رییس سازمان فرقی نداشته باشه مثل حالا
اونوآقایی که گفتی در قرآن درباره حجاب تذکر داده شده!!!
حجاب فقط در یک یا دو آیه ی قرآن به آن اشاره شده !
آنهم فقط توصیه بوده نه اجبار !!!
به دزدی و اختلاس هزاربرابر حجاب اشاره شده و کلی هم مجازات دارهو توصیه نیست
پس چرا به اون آیه ها عمل نمیشه؟؟؟ فقط به حجاب گیردادین؟؟
من یک بازنشسته هستم ازموقع اجرای طرح جدید دولت تمام اقلام تره بار ۱۰۰درصدافزایش داشته بعد افزایش حقوق ۱۰درصد عجب تدبیری.باوجود آقای رضایی ومخبر اوضاع بدترازاین میشه..دولت موفق فقط دولت اصلاحات.بقیه بایدبرن جلو بوق بزنن.
همیشه 20:30 با تهیه گزارشات نمایشی و مضحک به شعور مخاطب توهین می کنه و مردم را عصبانی تر می کنه
چطور کسی که این ذهنیت رو داره مسئول محیط زیسته؟ شمایید که بچه‌هاتون قراره آمریکا و کانادا بزرگ شن؛ ما خاورمیانه‌ای‌های بدبخت وسط بیابونی می‌مونیم که شما ساختین.
روسها از پشت خنجر میزنن
خانم فرماندار راستش و بگو اون دوتا خانم خواهرات بودن؟
امروز بیشتر طلاب و روحانیون با حداقل شهریه دریافتی ـ که بسیار کمتر از حداقل دستمزد یک کارگر ساده است ـ و در عین حال با خانواده‌هایی نسبتاً پرجمعیت، بی‌ادعا گذران زندگی می‌کنند.

توجه دارید؟ میفرمایند شهریه دریافتی. یعنی شهریه که نمیدن هیچ. شهریه هم میگیرن و تازه غر هم میزنن که کمه
واقعا این رییس سازمان محیط زیست بوده. من دیگه غلط می کنم حرف بزنم فقط می گم افسوس
عیسی کلانتری فردی کاملا غیر قابل اعتماد در نزد مردم است.مردم این شخص را نابود کننده محیط زیست میدانند .از نظر مردم او دشمن طبیعت و محیط زیست است.
زن خانه‌دار گزارش ۲۰:۳۰ من نیستم. پس حتما عکست بوده
اقایی کلانتری درصد بسیار کوچکی از ایران را طبیعت شمال تشکیل می دهد مگه برای پپتروشیمی جا قحطیه
یعنی کلانتری گاهی اوقات چنان اون ابهت نداشته اش را خراب میکنه که آدم فکر میکنه این فرد آمریکا درس خونده یا بورکینافاسو
فکر می کنم آیندگان در دنیا حسرت داشتن مسئولین ما را خواهند خورد.
واقعا عجب نخبگانی
عجب متفکرانی
افسوس و هزاران افسوس.
عزیزان برای اینکه بیشت عمر کنید
در خانه بنشینید
سکوت اختیار کنید
حرف نزنید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر