بازدید 5943
۳

وضعیت بررسی آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان در هیات وزیران

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان بزودی از سوی کمیسیون امور عمومی دولت تقدیم هیأت وزیران می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵ 22 May 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، صادق ستاری‌فرد سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: با پیگیری جدی وزیر، بیمه طلایی(تکمیلی) فرهنگیان با خدمات و پشتیبانی مناسب بهداشتی و درمانی بعد از سال‌ها احیا شد.

وی ادامه داد: آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان بزودی از سوی کمیسیون امور عمومی دولت تقدیم هیأت وزیران می‌شود.

آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان در جلسات متعدد با حضور تعدادی از کارشناس و معلمان بررسی شد و در نهایت بیست و ششمین نسخه از آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان تقدیم دولت شد.

طبق قانون باید آیین‌نامه طی سه ماه تدوین و تصویب شود و در پایان فصل بهار ۱۴۰۱، رتبه‌بندی معلمان به مرحله اجرایی شدن برود.

همچنین سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفته بود: وزارت آموزش و پرورش برای بیمه، سفر و مسکن فرهنگیان، برنامه‌ها و سناریوهایی را در حال طراحی دارد.

فرهنگیان نسبت به وضعیت بیمه تکمیلی خود گلایه‌مند هستند و خواستار بیمه تکمیلی مناسب هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
یعنی توی جامعه فقط فرهنگیان درگیر معیشت زندگی هستند چرا سازمان های دولتی یا وزارت خانه های با افزایش مواجه شدن سخنی به میان نمی آید ولا بد تمام دنیا که خوب سیارات دیگر هم خبر دار شدن که برای معلمان رتبه بندی قرار است قرارقراررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررراست اجرا بشه
آخه کجای دنیا برای فرهنگیان رتبه بندی ایجاد می کنن، رتبه بندی مال دانشگاهیان و اساتید دانشگاه هست، از فردا مقاله فروشی به معلمان شروع می شود و باید کلی پول بدن یا از دانش آموزان بخوان براشون مقاله بنویسن، چرا کاری می کنید دنیا به ریشمون بخنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ رفاه معلمان عزیز رو به گونه ای تامین کنید که با طیب خاطر به پرورش فرزندانمون بپردازن، حقوقشون رو به مقاله نویسی و این عناوین دانشگاهی گره نزنید لطفا
سرکاریه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر