بازدید 52055
سه‌ هزار و دوازدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

رئیسی چه تصمیم سختی قرار است بگیرد؟/طلبه‌ها باید در «متاورس» حضوری جریان ساز داشته باشند/روایت کیهان از «شغال برجام» اصلاح‌طلبان که جای «طاوس علیین» جا زده شد/ماجرای تیتر «بابا خامنه‌ای» در روزنامه‌های ترکیه

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند «یارانه‌های جدید، نابرابری درآمد جامعه را به کم‌ترین سطح پس از انقلاب می‌رساند» / «افزایش قیمت گوشت گوساله به ۲۵۰ هزار تومان» / «رئیس جمهور: کارخانه خصوصی‌شده را انبار پیاز و سیب‌زمینی کردند» / «خبر خوش برای جاماندگان از سود سهام عدالت» و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۲۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷ 21 May 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی از حوزه های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

چه کسانی به روزنامه سلام هشدار دادند درباره هاشمی تعابیر گزنده به کار نبرد؟
محمدعلی ابطحی رییس دفتر رییس دولت اصلاحات در بخشی از خاطرات خود مربوط به پنجم آبان سال ١٣٧۶ است، نوشت:شب‌ در منزل‌ آقای‌ نوری‌ جلسه‌ای‌ با حضور نمایندگان کارگزاران‌ سازندگی‌، مجمع‌ روحانیون‌ مبارز و خط‌ امامی‌ها برگزار شد. محور بحث‌ راه‌های‌ پیشگیری‌ از ایجاد اختلاف‌ میان‌ آقای‌ هاشمی‌ و طرفداران‌ آقای‌ خاتمی‌ بود. ظاهرا جناح‌ راست‌ به‌ شدت‌ درصدد جذب‌ صددرصد آقای‌ هاشمی‌ است‌. قرار شد جمعی‌ تشکیل‌ شود و با آقای‌ هاشمی‌ جلسات‌ منظم‌ داشته‌ باشد؛ من‌، عبدالله‌ نوری‌، مجید انصاری‌، بهزاد نبوی‌ و غلامحسین‌ کرباسچی‌ به‌ عنوان‌ اعضای‌ این‌ جمع‌ انتخاب‌ شدیم‌ و بنا شد هر دو هفته‌ یک‌ بار با ایشان‌ ملاقات‌ داشته‌ باشیم‌. در اولین‌ جلسه‌ از هاشمی‌ خواهیم‌ خواست‌ که‌ بیش‌ از حد حساسیت‌ نشان‌ ندهد و بهانه‌گیری‌ نکند تا راه‌ برای‌ جلب‌ همکاری‌ دوستان‌ دوم‌ خردادی‌ باز شود. در ضمن‌، قرار شد از روزنامه‌ سلام‌ بخواهیم‌ از به‌ کار بردن‌ تعابیر گزنده‌ درباره‌ هاشمی‌ پرهیز کند.

رئیسی: قرار است تصمیم‌های سختی بگیریم
سید ابراهیم رئیسی با بیان این‌که قرار است در کشور تصمیم‌های سختی بگیریم، اظهار کرد: شاید برخی موافق این موضوع نباشند، اما اگر نگاه نقادانه به کارها داشته باشند، اشکالی ندارد ما را رهنمود می‌کند به افق روشنی که پیش‌روی اقتصاد است.

بازگشت مرتضی عقیلی به سینما
مرتضی عقیلی بازیگر باسابقه، قصد دارد با فیلمی به کارگردانی خودش، به سینماها بازگردد. «کویت پنجاه پنجاه» نام فیلمنامه تازه‌ای است که مرتضی عقیلی خودش آن را نوشته و قرار است کارگردانی کند. عقیلی به تازگی در تئاتر «فلزات چکشخوار» به نویسندگی و کارگردانی آرش سنجابی ایفای نقش داشت.مرتضی عقیلی که سابقه بازی در بیش از صد فیلم سینمایی دارد و کارگردانی و تهیه کنندگی آثاری همچون «گل‌های کاغذی»، «بی‌گناه»، «جای امن» و «فاصله» را انجام داده، با وقوع انقلاب فقط در حیطه بازیگری به یک فیلم «پنجمین سوار سرنوشت» به عنوان بازیگر رضایت داد و به دلیل ممنوع الفعالیت شدن، رهسپار اسپانیا و سپس آمریکا شد.سال گذشته در پی اعلام شفاهی مقامات دولت سیزدهم مبنی بر عدم ممنوعیت بازیگران پیشکسوت، مرتضی عقیلی برای همیشه به ایران بازگشت و با بازی در نمایش «فلزات چکشخوار» روی صحنه رفت./برنا

سفر خانواده قالیباف به ترکیه بر سرنوشت سیاسی او تاثیر می‌گذارد؟
یک نماینده مجلس درمورد فضای انتخابات ریاست مجلس عنوان می‌کند که ریاست مجلس در اختیار قالیباف خواهد بود و این مساله هیچ مشکلی هم ندارد. شان، جایگاه و گذشته قالیباف درست است و حواشی مربوط به سفر برخی از اعضای خانواده او به ترکیه نباید باعث نادیده گرفتن سوابق درخشان قالیباف شد، کما اینکه پسرش هم عنوان کرده که رویه قالیباف این نبوده است. احد آزادیخواه درخصوص اینکه آیا خبر انصراف مرتضی آقا تهرانی از کاندیداتوری برای ریاست مجلس صحت دارد یا خیر، گفت: «در مورد آقای تهرانی من خبر ندارم و نمی‌دانم اصلا ایشان کاندیدا بودن که بخواهند انصراف دهند یا نه. اما تحلیل من بر این است که ریاست مجلس کماکان در اختیار آقای قالیباف خواهد بود. فضای مجلس را هم در این فضا می‌بینم و در ریاست ایشان هم مشکلی نمی‌بینیم.» وی درباره اینکه آیا حواشی سفر اعضای خانواده قالیباف تاثیری بر آرای نمایندگان گذاشته است، عنوان کرد: «حواشی معمولا وجود دارد. باورم این است که شان، جایگاه و گذشته ایشان درست است. کما اینکه پسر ایشان هم اعلام کردند که رویه پدر من این نبوده است. اما به هر حال این دلیل نمی‌شود که سوابق درخشان آقای قالیباف را نادیده گرفت.»

بایدن به زودی شکست مذاکرات برجام را اعلام می کند؟
لارا روزن خبرنگار آمریکایی دیپلماتیک: مقامات اروپایی هشدار و ناامیدی فزاینده ای را ابراز می کنند که بایدن احتمالا اجازه دهد توافق هسته ای ایران شکست بخورد. دیپلمات اروپایی درگیر در مذاکرات به من گفت: تا آنجا که من آن را می بینم، هر دو طرف به جهات مختلف می روند و فاصله در حال کاهش نیست. این دیپلمات اروپایی سفر مورا به تهران را یک حرکت بدون پیشرفت توصیف کرد.

وزارت ورزش: دریافت سند خانه برای ضمانت اعزام ورزشکاران به خارج صحت ندارد
سرپرست روابط عمومی وزارت ورزش گفت: سند خانه به عنوان ضمانت‌نامه ورزشکاران اعزامی نیست. در هفته‌های اخیر شاهد پناهندگی چهار ورزشکار ایرانی بودیم. آنها معمولاً وقتی از طرف تیم ملی به مسابقات خارجی اعزام می شوند در پایان مسابقات محل اقامت تیم ملی را ترک و بعد از چند روز خبر پناهندگی خود را تایید می کنند. در همین رابطه صحبت‌های زیادی مطرح است که از ورزشکاران برای اعزام ضمانت نامه معتبر مانند سند ملکی دریافت می شود. در صورتی که ورزشکار اعزامی به کشور بازنگردد، ضمانت‌نامه‌اش به اجرا گذاشته می‌شود. در همین رابطه محسن معتمد کیا سرپرست روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با انتشار توییتی دریافت سند خانه برای ضمانت‌نامه اعزام را تکذیب کرد. محسن معتمد کیا در توییتی نوشت: "درباره ادعای گرفتن سند خانه برای اعزام ورزشکاران از معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان استعلام گرفتم که این موضوع را تکذیب کردند؛ بنابراین، از ورزشکاری برای اعزام به خارج از کشور سند خانه بعنوان ضمانت گرفته نمی‌شود."

کیهان: اصلاح‌طلبان می‌خواهند «شغال برجام» را در خم رنگرزی فرو و به جای «طاووس علیین» به مردم قالب کنند 
روزنامه کیهان نوشت: برجام برای مدعیان اصلاحات، به قول مولوی آن بت عیاری است که هر لحظه به شکلی درمی‌آید. در دوره مذاکرات آب خوردن مردم هم به آن پیوند می‌خورد. وقتی مردم مطالبه میوه‌اش را کنند، باغ سیب و گلابی می‌شود که فعلا باید منتظر محصول ماند و عجله نکرد. وقتی هم تقش درآمد می‌گویند مگر هدف برجام اقتصادی بود؟ چه کشکی چه پشمی؟ حال چند سالی گذشته و مردم زیر فشار آوار تدابیر هشت ساله حضرات هستند و گمان می‌کنند بار دیگر وقت آن شده که این شغال را در خم رنگرزی فرو و به جای «طاووس علیین» به مردم قالب کنند. فارغ از اینکه این شغال دیگر پشمی ندارد.

مسئول فضای مجازی حوزه‌های علمیه: طلبه‌ها باید در «متاورس» حضوری جریان ساز داشته باشند
حجت الاسلام والمسلمین برته گفت: در جهان متاورس به دلیل محبوبیتی که در دنیا دارد، مبلغان لازم است که ورودی هدفمند و جریان ساز داشته باشند.مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه طلبه و مبلغ متاورسی به ابزار‌ها و شناخت‌های متفاوتی مجهز است، افزود: در جهان متاورس به دلیل محبوبیتی که در دنیا دارد، مبلغان لازم است که ورودی هدفمند و جریان ساز داشته باشند، به عنوان مثال لیگ‌های مطرح دنیا مانند لیگ آ ایتالیا و دیگر لیگ‌های معتبر ورزشی نسخه متاورسی پیدا می‌کنند. مدیر مسئول خبرگزاری حوزه ادامه داد: در عرصه فضای مجازی، طلاب در آغاز راه هستند و اگر به صورت قوی این عرصه را شروع کنیم، به نتایج خوبی خواهیم رسید.

سرانه مصرف گوشت طی یک دهه چقدر کاهش یافته است؟
کوروش جعفریان، متخصص تغذیه و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران:سرانه مصرف گوشت قرمز در سال ۹۰،‌ حدود ۱۴ تا ۱۵ کیلوگرم برای هر ایرانی بود، این میزان در سال ۱۴۰۰ به عدد ۶ کیلوگرم رسیده است./خبرآنلاین

افزایش قیمت گوشت گوساله به ۲۵۰ هزار تومان
رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی: قیمت گوشت گوسفند نسبت به هفته گذشته ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان روند کاهشی به خود گرفته است.قیمت گوشت گوسفند نسبت به گوشت گوساله کمتر است، به طوری که گوشت گوساله کیلویی ۲۴۰ تا ۲۵۰ هزار تومان است، اما گوشت گوسفند کیلویی ۱۹۵ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود./ايلنا

افشاگری مجری برنامه «فوتبال یک» از فساد اخلاقی برخی مربیان فوتبال پایه
متأسفانه یکسری تصاویر به دست ما رسیده که نه قابل پخش است و نه می‌توانم آن را باز کنم.آدم‌های بیماری که اسم خودشان را مربی می‌گذارند، چه کارها که با بچه مردم نمی‌کنند! امیدواریم دستگاه قضایی این افراد را به اشد مجازات برساند.به خانواده‌ها هشدار می‌دهم حواسشان باشد؛ یکسری مربیان از بچه‌ها فیلم می‌گیرند تا از آنها و خانواده‌هایشان باج‌گیری کنند!

ماجرای تیتر «بابا خامنه‌ای» در روزنامه‌های ترکیه
محمدرضا باقری سفیر اسبق ایران در ترکیه گفت: در ترکیه بعد از آتاتورک به سلیمان دمیرل می گفتند بابا. وقتی دمیرل به تهران آمد و حضرت آقا به زبان ترکی با سلیمان دمیرل صحبت کردند، همه روزنامه های ترکیه فردای آن روز تیتر زدند بابا خامنه ای.

رئیس جمهور: کارخانه خصوصی‌ شده را انبار پیاز و سیب‌زمینی کردند
رئیس جمهور گفت: اگر بخش خصوصی بگوید که فضا برای سرمایه‌گذاری مناسب است قابل قبول خواهد بود اما اگر وضعیت موجود را تأیید نکند، نیاز به تغییر فضا وجود دارد. مساله فسادها در مرحله دوم قرار دارد اما در گام اول عدم اجرای قانون و سیاست‌های اصل 44 است که نیاز به بازنگاه دارد. ما باید اصلاح ساختار و رفتار را داشته باشیم نه اینکه سرعت خصوصی‌سازی را کاهش دهیم. باید به‌ روی مشکلات به توافق و وحدت نظر برسیم. رئیسی با بیان اینکه حتماً باید به بخش خصوصی واقعی میدان داده شود، گفت: ساختارهایی که در این رابطه وجود دارد، مانند هیات واگذاری باید کارآمدی لازم را داشته باشد. در لرستان یک مجموعه خصوصی‌سازی را دیدیم که هم نمونه خصوصی‌سازی خوب و هم نمونه خصوصی‌سازی بد بود. در بازه زمانی به مدیران نااهل واگذار شده بود؛ اما پس از آن به بخش خصوصی واقعی واگذار شد که نتیجه آن اشتغال و موفقیت آن شرکت بود. بررسی‌های ما نشان می‌دهد که در موارد مختلف کارخانه‌ها را به انبار سیب‌زمینی و پیاز تبدیل کرده‌اند و یا دستگاه‌ها را فروخته‌اند.

دریافت دلار مسافرتی، یارانه را قطع می کند؟
امروز بانک مرکزی در خبری اعلام کرد: طبق مصوبه هیات عامل بانک مرکزی، اسامی اشخاص دریافت کننده ارز مسافرتی به کشورهایی که نیازمند دریافت ویزا هستند، به صورت دوره ای به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال می شود تا در پایگاه داده رفاه ایرانیان ثبت و برای تصمیم گیری در خصوص شمول یا عدم شمول دریافت یارانه استفاده شود. این خبر البته ساعتی بعد از سایت این بانک حذف شد.

خبرگزاری فارس: یارانه‌های جدید، نابرابری درآمد جامعه را به کم‌ترین سطح پس از انقلاب می‌رساند
خبرگزاری فارس نوشت: عدالت در توزیع یارانه کالاهای اساسی، هدف اصلی دولت از اجرای این سیاست است. بررسی‌های یک مرکز پژوهشی هم نشان می‌دهد، یارانه‌های ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی سبب افزایش چشمگیر قدرت خرید قشرهای کم‌درآمد و متوسط در جامعه خواهد شد که نتیجه آن را در شاخص ضریب جینی خواهیم دید. بر اساس بررسی‌های این مرکز پژوهشی، شاخص ضریب جینی در نتیجه اصلاح توزیع یارانه کالاهای اساسی به رقم ۰.۳۴۷ واحد خواهد رسید که کمترین رقم پس از انقلاب اسلامی است. پیش از این کمترین رقم ضریب جینی در کشور مربوط به سال‌های پس از اجرای هدفمندی یارانه‌ها در دولت دهم بود؛ اما متاسفانه در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به علت سیاست‌های نادرست اقتصادی از جمله توزیع ارز ۴۲۰۰ تومانی، پولدارها پولدارتر و فقرا فقیرتر شدند و ضریب جینی به شدت افزایشی شد. اکنون به نظر می‌رسد که با افزایش چشمگیر قدرت خرید قشرهای کم‌درآمد با یارانه‌های ۴۰۰ هزار تومانی، شکاف درآمدی دهک‌ها به طور چشمگیری کاسته شود و ضریب جینی به بهترین وضعیت خود برسد. ضریب جینی یکی از شاخص‌های سنجش نابرابری درآمد جامعه است و عددی است بین صفر و یک که در آن صفر به معنی توزیع کاملا برابر درآمد یا ثروت و یک به معنای نابرابری مطلق در توزیع درآمدی است. 

خبر خوش برای جاماندگان از سود سهام عدالت
معاون فناوری شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: از امروز صبح کار محاسبات سوده جاماندگان را آغاز کردیم و نهایتاً از فردا اول خرداد می‌توانیم سودها را به حساب شبا سهامداران واریز کنیم.

رکوردشکنی افزایش قیمت سمند LX در یک هفته
ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که در هفته سپری شده بازار با رشد عجیب قیمت «سمند lx» و «سمند سورن پلاس» روبرو بوده، بطوریکه «سمند lx» در بازار رشد ۵۷ میلیونی را تجربه کرد و «سمند سورن پلاس» نیز رشدی ۳۶ میلیونی در بازار داشته است. اما از میان ۱۴ خودرو داخلی که در هفته جاری مورد ارزیابی قرار گرفته اند؛ سه خودرو تغییر قیمت نداشتند و ۵ خودرو نیز با افت قیمت در بازار عرضه شدند.

رئیس اتاق بازرگانی: رد دیون در حقیقت جیب به جیب کردن دولت است
رییس اتاق بازرگانی ایران در نخستین رویداد بین‌المللی خصوصی سازی در اقتصاد ایران از شیوه خصوصی سازی در کشور انتقاد کرد و گفت: رد دیون با خصوصی سازی همخوانی ندارد. رد دیون در حقیقت جیب به جیب کردن دولت است.

روسیه صادرات گاز به فنلاند را قطع کرد
شرکت گازپروم روسیه امروز اعلام کرد، صادرات گاز به کشور فنلاند را به علت عدم پرداخت پول گاز به روبل متوقف کرده است. «صادرات گازپروم»، بخش صادرات شرکت «گازپروم» به علت تحریم های اعمال شده علیه مسکو از کشورهای اروپایی خواسته تا پول گاز خریداری شده از این کشور را به روبل پرداخت کنند اما فنلاند از این کار سر باز زده است. این اقدام گازپروم همزمان با درخواست فنلاند برای پیوستن به ائتلاف نظامی ناتو انجام می شود. «گس‌گرید فنلاند»، اوپراتور سیستم گاز فنلاند در بیانیه ای اعلام کرد، «واردات گاز از مبادی ورودی «ایماترا» متوقف شده است.» «ایماترا»، مبدا ورود گاز روسیه به فنلاند است. «گاسوم»، شرکت  گاز دولتی فنلاند، روز جمعه اعلام کرد، «گازپروم» هشدار داده است که جریان گاز از ساعت 4 صبح شنبه به وقت گرینویچ متوقف خواهد شد. «گاسوم» و «گازپروم» نیز روز شنبه تایید کردند که جریان متوقف شده است. بیشتر قراردادهای خرید گاز اروپا به یورو یا دلار است و مسکو در ماه گذشته گاز بلغارستان و لهستان را پس از اینکه آنها از پرداخت به روبل خودداری کردند، قطع کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۳
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۱۴۴
رییسی ادامه راه احمدی نژاد و کوتاه کننده ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
رییسی انگشت کوچیکه روحانی هم نمیشه

همانطور که روحانی انگشت کوچیکه احمدی نژاد نمیشد

رییسی فقط ادای رییس جمهور بودن رو درمیاره، خودش هم میدونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
خبر سخت آزاد سازی ورادات خودرو با عوارض صفر است که هیچ دولتی تا کنون نتوانسته انجام دهد
تصمیم سخت زدن تیر خلاص به اقتصاد در حال احتضار ایران است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
روسیه که هر 7 قطعنامه تحریمی ما را با رای مثبت خودش اجرایی کرد

و با فروش تکنولوزی عقب مانده و معیوب راکتور بوشهر و با دهها برابر قیمت و 23 سال زمان به ما سود عالی کرد

و حالا هم که بازار نیم بهای نفت و فولاد و پتروشیمی فرار از تحریم ما را مال خود کرده است

دیگر باید چکار کند تا مقامات و مسولان را اگاه کند که دشمن 200 ساله ما بوده و هست و خواهد بود
ناشناس
| Germany |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
شایدم استعفا باشه که در ایران سخت ترین تصمیمه. مثل جام زهر
عمر برجام فقط سه سال بود نه هشت سال و در ان سه سال نسبتا وضع مردم بد نبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
عجب
گلابی ها نوش جانتان
ناشناس
| Netherlands |
۰۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
دقیقا. با آمدن ترامپ برجام مرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
نرخ تورم پس از سالهای زولانی تک رقمی شد و تعداد زیادی هواپیما وارد شد
تحریم نقل و انتقالات بانکی و بیمه برداسته شد
فروش نفت ازاد سد و شرکتهای بزرگی برای عقد قرار دادهای سرمایه گزاری وارد شدند

ولی تندروها و کاسبان تحریم و مسولان ناکار امد نگداستند و سنگ اندازی کردند و مجوز ورود شرکتاهای امریکایی را ندادند
و تندروهای سنا و کنگره اپریکا هم ترامپ را برای بهم زدن برجام انتخاب و دست بکار کردند
و نتیجه شد ان چه که الان میبینیم که در فقر و گرانی و تورم و مرگ طبقه متوسط شده است
و زندگی شاهانه دلالان و کاسبان تحریم همچون بهشت شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
این شریعتنداری کی میخواد ادب حرف زدن یاد بگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
برجام هویج بود و این چماق
گرانی بنزین و سایر حامل‌های انرژی در راه است
پاسخ ها
آرمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
گرانی بنزین یعنی مرگ فقط مرگ اقتصاد وامنیت مملکت مگه الکیه بنزین گرونشدن مساوی بالارفتن وحشتناک همه اجناس خصوص ترانزیت و حمل و نقل چه خانواده ها که بیکارو بدبخت خواهند شد چون بیشتر ملت کارشون مسافرکشیه
چه تصمیمیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
کبری
ناشناس
| Poland |
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
بنزین گرون میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
تصمیم سخت قبول برجام با همان شرایط قبل است
کم کم رو نمایی خواهد شد
تسلیم در برابر واقعییت
رییسی قرار است دوباره مزه شیرین عدالت را به ما نشان دهد.
تمامی تصمیمات مقامات ایران از بالا تا پایین بدون برجام به هیچ جایی نخواهد رسید تصمیم سخت فقط تصمیم به تو دهنی زدن به تندروهای شکم سیر ضد مردمی و تعامل با دنیاست و هیچ
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
رییس جمهور قبل آمریکا از برام خارج شد
هیچ داخلی باعث و بانی از بین رفتن برحام نشد
امیدوارم همه چی به نفع مردم بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
برجام هیچ دستاوردی نداشت
روحانی همه را فریب داد
اگه سطح دید به رفاه جامعه رو بین صفر تا صد تقسیم بندی کنیم فارس تا پنج رو رفاه میدونه
این تصمیمات سخت اثری بیشتر از پرداخت یارانه کنونی ندارد! که بنام افزایش قیمت ۴ قلم انجام شد ولی بیش از ۴ هزار قلم گران شد و همچنان اثراتش ادامه دارد!
با دروغ و دوز کلک نمی توان کار مفیدی انجام داد بجز بدتر شدن اوضاع!
زمانی تصمیمات سخت مفید است که به همراه برنامه و تدبیر مدون همراه باشد نه تصمیمات خلع الساعه!
جدیدا خیلی سانسور میکنی ، بتازونید تا وقتش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
تابناک خودش تو دولت نماینده داره آقای رضایی خسته
نباشید واقعا رئیس جمهور میشدی چی میشد اقتصاد نابود شد
مردم دیگه خوب فهمیدن اونی که ارز 4200 اورد برجام را انجام داد قصدش و نیتش چی بود ؟!! و کسانی که در شرایط تحریم ترامپ و کرونا انطور به او تاختند قصدشان چیست ؟!! انیقدر اسمون ریسمون نبافید !! اینقدر گرانی را گردن این و اون نیاندازید لااقل تمرین کنید بلکه بتونید یک نانوایی را اداره کنید نه اینکه نون را هم کوپنی کنید
اگه برجام شغال و جنازه‌ی متعفن بود پس چرا دولت اصولگرا چهل نفر آدم رو به خرج بیت‌المال فرستاد بلکه همون برجام ظریف رو به نتیجه برسونن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
تا حالا که هیچ اتفاقی نیوفتاده
لابد قراره بودجه‌ی متاورسم از دانشگاه بگیرن، بدن حوزه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
دکان جدید برای گرفتن بودجه های هزاران میلیاردی
کیهان می گوید اصلاح طلبان می خواهند برجام را دوباره احیا کنند. یعنی امیر عبد الهیان و باقری اصلاح طلب هستند و خودشان خبر ندارند یا منطق سند برجام انچنان قوی و سودبخش بوده که حتی اگر تندترین مخالفان برجام هم در مسند تصمیم گیری قرار گیرد سودای احیای انرا دارد
پول دور ریختن و بودجه هدر دادن جدید کشف شد: متاورس!
اقای رییسی برایمان شگفتانه تدارک دیده یحتمل افزایش قیمت بنزین. چون زور دولت به مافیا اگر نمی رسد به ملت که می رسد.
متاورس؟ شما اول راه رفتن یاد بگیر بعد برو سراغ دویدن
خدا به داد برسه . یعنی این همه بلا که سر مروم تا الان آوردن تازه تصمیم آسون بود؟
خدا رحم کند! شش کلاسه این بار میخواهد چه بلایی بر سرمان بیاورد!
میخوان بنزین رو گرون کنن. نوچه هاشون هم توو فضای مجازی شروع کردن به مقایسه قیمت بنزین توو ایران و بقیه جهان. ولی نمیگن دستمزد توو ایران چقدر پایینه
توهم‌ در‌ اظهارات‌ مسئولین‌ مملکت‌ موج‌ می زند‌ !!!
اخه‌ یکنفر نیست‌ به این آقای مسئول‌ بگوید‌ که اولا‌ تو‌ به کی‌ یارانه‌ دادی‌ ثانیا‌ مگر چقدر‌ یارانه‌ دادی‌ که الان داری اظهار‌ میکنی که کل گپ‌ طبقاتی‌ بین مردم‌ توسط‌ یارانه‌ از بین رفت‌ ؟!
امثال‌ شریعتمداری‌ اصلا‌ چکاره این مملکته‌ که به اکثریت ملت م ام‌ اهانت‌ میکنه‌ ؟!
آقای شریعتمداری‌ اگر‌ امثال‌ شماها‌ با جنجال‌ و گرد‌ و خاک‌ فضای بعد فرجام را تیره نمی کردید‌ و پیام‌ مثبتی‌ از داخل‌ به دنیا‌ مخابره‌ می شد‌ فرجام به نتیجه می رسید‌ و مردم‌ از آن بهره می بردند‌ ولی شماها‌ که رشد یافته بحران‌ هستید ضرر میکردید‌ اینو همه میدونند‌ و خو تون هم خ ب میدونید‌ پس‌ ساکت باش‌ و به ملت توهین نکن‌ افتاددددددددددددد ؟!!!
روزنامه کیهان و خبرگزاری فارس بودجشون از کجا تامین میشه؟
حاج حسین دیگه دستت رو شده و زور بیخود میزنی.
"خبرگزاری فارس: یارانه‌های جدید، نابرابری درآمد جامعه را به کم‌ترین سطح پس از انقلاب می‌رساند"
از اعتراض در شهرهای کوچک کانلا مشخص است.
کیهان
بعد از برجام نفس راحتی کشیدیم و با خردورزی استاد طیب نیا آرامش بر بازار حاکم شد
چرا پول یارانه قفل است و نمیتوان برداشت کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
یارانه کاغذی که احتمالا کاغذش هم تمام شده است
مملکتداری به سبک حاج حسین فضایی
باعث شده مردم
نمودار روزانه رشد قیمت
سبزی خوردن
شیر.
پنیر
کشک.
ماست
سیب زمینی
را لحظه به لحظه چک کنند.
دیگه گوشت و برنج و روغن که رؤیا شد
مشخصه چه تصمیمی هست برخورد با مفسدان بزرگ البته اگر بهش اجازه داده بشه
مگر تا الان تصمیم سخت نبوده؟ پناه برخدا تا الان بازی تدارکاتی بوده و از این به بعد بازی واقعی خواهد بود.
متاسفانه کارنامه اقتصادی ایشان تا اینجا که بسیار ضعیف بوده و غیر از وعده های تو خالی چیزی در عرصه عمل نداشتند و تمام تصمیماتشان فقط به گسترش فقر انجامیده
احتمالا تصمیم سخت بر میگردد به افزایش وحشتناک سوخت و حاملها
این همه مانور نظامی ، آمادگی برای این موضع است ، وقتی به نان رحم نشد ، دارو سوخت و .. جای خود دارد
اما پس از این همه گرانی بی معنی ، قطعا چیزی درست نخواهد شد و مردم و کشور بازنده این مثلا بازبینی اقتصادی هستند.
خدا بداد برسد ، فرمان اقتصاد دست ضعیف ترین هاست
کیهان رفیق شریعتمداری واقعا با ابن ادبیات سخیف و استفاده از وازگان الوات و جاهل های ته خطی !! مثل چه کشکی و چه پشمی ؟؟؟

اصرار دارد تا خود را بیشتر معرفی کند و تلاش هایش برای خساراتی که ایشان و رفقایشان در سنگ اندازی در مسیر برجام انجام دادند ، قطعا قابل پنهان کاری نبوده و نیست

و اگر گداشته بودند حتما همانطور که ظرف دو سال پس از توافق برجام ، تورم پس از سالها تک رقمی شد و تعداد زیادی هواپیما خریداری و وارد شدند و تحریم بانکی و بیمه کشتی ها برداشته شد و تعداد زیادی از شرکتاهای خارجی برای عقد قرار دادهای یزرگ در صف دولت روحانی به خط شدند

ولی همانگونه که پوتین و لاوروف و روسیه هم نمی خواستند ، تند روهای جبهه پایداری ها و کیهان و کاسبان تحریم ، ان کاری را کردند که قطعا به ضرر کشور و مردم تمام شد و به این فلا کت و بدبختی دچار شدیم
کیهان رفیق شریعتمداری واقعا با ابن ادبیات سخیف و استفاده از وازگان الوات و جاهل های ته خطی !! مثل چه کشکی و چه پشمی ؟؟؟

اصرار دارد تا خود را بیشتر معرفی کند و تلاش هایش برای خساراتی که ایشان و رفقایشان در سنگ اندازی در مسیر برجام انجام دادند ، قطعا قابل پنهان کاری نبوده و نیست

و اگر گداشته بودند حتما همانطور که ظرف دو سال پس از توافق برجام ، تورم پس از سالها تک رقمی شد و تعداد زیادی هواپیما خریداری و وارد شدند و تحریم بانکی و بیمه کشتی ها برداشته شد و تعداد زیادی از شرکتاهای خارجی برای عقد قرار دادهای یزرگ در صف دولت روحانی به خط شدند

ولی همانگونه که پوتین و لاوروف و روسیه هم نمی خواستند ، تند روهای جبهه پایداری ها و کیهان و کاسبان تحریم ، ان کاری را کردند که قطعا به ضرر کشور و مردم تمام شد و به این فلا کت و بدبختی دچار شدیم
پاسخ ها
a
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
عالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
فکرکردی چه کسانی آنجا جمع شده اند یا اینها اهل فرهنگ و دانش هستند
کیهان اولا خوب می داند که رییسی و روحانی برایش تره هم خرد نمی کنند چون می داند که شیخ وسید سر بزنگاه پشت هم را خالی نمی کنند دوما کیهان خوب می داند که این اصلاح و اصول ومجیز گویی های کیهان برای بازی دادن مردم است سوما کیهان میداند که قایق یکی است که اگر سوراخ بشود سیاه و سفید
ومجیزه گو برایش فرقی ندارد .
چه تصمیم سختی ؟! عرضه به نتیجه رسوندن مذاکرات رو نداشتن می خوان بگن کلا مذاکرات برچیده شد ولابد باید کمربندامون رو سفت تر از این ببندیم تا آقایون به آرزوهایی که دارن برسن !! آرزوهایی که فقط برا مردم دردسر بوده وبس !!
ششم دبستان رو بخونه و ترک تحصیل کنه یا هفتم رو هم بخونه؟؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
با توهین به رئیس جمهور مشکلتان حل نمیشود
تصمیم سخت چیه ؟؟!!!!!
لعنت بر کیهان که برای مردم تصمیم می گیرد
چرا یارانه کلیه مدیران و مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس را قطع نکردید؟
حداقل بذارید این متاورس برای دنیا بماند.... احتمالا ستاد امر به معروف متاورس یا گشت ارشاد متاورس راه بندازن
راحتش حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و چند برابر کردن گرانی و بدبخت کردن مردم بود.
سختش احتمالا بباد دادن مملکت هست.
خدا شر
فقط نقد کنید. اعتراض یعنی ضد انقلاب، مزدور ، کافر و...
توهم خبر گزاری فارس در کم‌کردن فاصله طبقاتی تهوع آور است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
مثل رفیق کیهان اینها هم در اثر سوءمصرف دائم در فضا سیر میکنند
ضریب جینی و... را ولش کنید و واقعیت جیب مردم را دریابید
رییسی حیا کن
مملکت رو رها کن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
فقط رئيسى
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
از طرفدارای حسن روحانی بیش از این انتظاری نیست
تفکر تعطیل
دلار تا شهریور حداقل ۱۰۰ تومان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
اینو سال قبل هم میگفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
ناقلا!! چقدر دلار خریدی که حاضری به خاطر منفعت شخصی یه ایران بدبخت بشن؟؟؟؟
ببخشید جناب رییس‌جمهور، بخش خصوصی دیگه چطور بگه فضا مناسب نیست؟ باید حتما ورشکست شه و سر تبلیغات انتخاباتی تو آمار بیاد که صداش شنیده بشه؟
آقای رییسی
هنوز میخای اوضاع ملت رو از این بدتر کنی روغن نباتی ۴۲۰ هزاری ملت رو فلج کرده مومن ؟؟؟؟،
رهبر عزیز عاجزانه از میخواهم به فریا ملت برسید .
روسای جمهور واقعا عروسک خیمه شب هستند .
حکم نجات ملت از این فلاکت رو امضا کنید لطفا
حسن روحانی کجایی ،
خوب گفتی که این جماعت شش ماهه نمیتونند این وضعیت رو ادامه بدن و مملکت رو با بحران مواجه می‌کنند و چه زیبا گفتی که بودجه آموزش و پرورش در جاهایی دیگه و در حوزه های لاکچری هزینه میشه ؟ برید فقط امکان تفریحی که قوه قضائیه برای پرسنل درست کرده ببینید بعد بفهمید چرا بودجه یک سازمان با ۴۰ هزار پرسنل از بودجه اداره یک میلیون پرسنلی برابر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
حسن روحانی جان کجایی که این مفسدان بدجوری به دست و پا افتاده اند و حتی با یک سخن رئیس جمهور به پریشانی و اضطراب می افتند. کارتان به جایی رسیده است که به روحانی التماس میکنید؟ خیر تنها راه نجات شما فعالیت بدون فساد و رانت و همراه با انصاف است وگرنه گوشه های زندان یا چوبه های دار منتظر مفسدان خواهد بود
خبرگزاری فارس هم مثل سلامی گزارش میدانی درست میکنه
با نفری 300 تومن که پول 3 لیتر روغن هم نمیشه که اون هم به نصف ملت پرداخت نشده فاصله طبقاتی کم شد؟
رییسی واقعا شرم بر تو باد . یعنی وضعیت رو میخای هنوز بدتر از این کنی ؟؟؟؟؟ چه زود مردم آرزوی رسیدن ۱۴۰۴ رو دادن، کم کم مردم دارن آرزوی مرگ میکنن
اگرترکهابه رهبرجمهوری اسلامی خطاب بابا که مشابه رهبر بزرگ خودشان است میکنند امری عادی است چون همسایگان مسلمان ماچون پاکستان وترکیه علاقه زیادی بما دارند بهمین دلیل است که تلاش زیادی برای تفرقه افکنی توسط دشمنان دوستی بین ماوترکیه مثلاً و بخصوص ارامنه ودوستان وطنیشان که ازترکهاکینه بدل دارندصورت میگیردومنتظر کوچکترین بهانه ای برای اختلاف افکنی بین ماوترکیه هستند ولی خوشبختانه مردم ما دوست راازدشمن وسره راازناسره تشخیص میدهندو دولتمردان ماکاملاًآگاه وواقفند وتلاش دشمنان مشترکمان معمولاًنقش برآب میشود
نوشیدن جام زهر
همانطور که پیش بینی میشد بودجه ایم ماه آموزش و پرورش و بودجه ۶ ماهه ۱۴۰۰ صرف معیشتی ۳۰۰ هزاری شد و فعلا خزانه خالی شد ؟؟ بابا شما تو پرداخت اضافه کار یه ماه موندین حالا میخایین با کلک و دروغ جلوی بازنشستگی همکاران رو بگیرین . یه روز ۱۰ د صد بهمن ،، یه روز ۳ درصد بهمن ،و یه روز ۱۷و نیم درصد و.....واقعا دارین گدا خیرات میکنی
قرار است شمشیر عدالت را همه ملت به خوبی احساس کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
همه ملت نه بلکه افرادی که انصاف نداشتند و ندارند
اقای رٸیسی تصمیم سخت نگرفتید؟ وضع این است وای بحال مردم مخصوصا انهایی که وضع مالی خوبی ندارند؟با این تصمیم سختی که می خواهید بگیرید،در ضمن افراد دست تنگ ...؟ بهشت زهرا شبانه روزی می شود ، مشگل مردن نیست راه را باز گذاشتن؟
وقتی به سابقه رییسی نگاهی می اندازیم متوجه میشوم که کسی حدود ۴۰ سال کار قضایی کرده و سابقه حتی کوچکترین کار اجرایی نداشته و بعلت عدم مقبولیت عمومی مجبور شده بود در استان خراسان جنوبی بدون رقیب کاندیدی خبرگان ا شده بود باید هم تو مملکت فاتحه بخونه .، البته جناب رییسی همیشه در انتخابات بدون رقیب برنده هستند.
کیهان! طاووس تویی نه برجام. سیب و‌گلابی هات رسیده. پنیر کیلو ۱۰۰ هزار تومن و تخم مرغ دونه ای ۳۰۰۰ تومن و نون ساندویچ دونه ای ۱۵۰۰۰ تومن. باغت اباد شه انگوری با این میوه ای که دادی.
برای رهایی از این وضعیت باید دست به دامان رهبری شویم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
از این همه نابخردی مغز آدم سوت می کشه!
درود خداوند بر تو ای سید محمد خاتمی که ۸ سال ریاست جمهوری ت بدون شک طلایی ترین دوران زندگی بعد از انقلاب ایرانیان بود ،‌۸ سال بدون تورم و جهش ، ۸ سال آرامش و صفا برای ملت هر چند برای دولت تو روزی نبود که بحران درست نکن از کارناوال عاشورا، قتل‌های زنجیره‌ای، ترور حجاریان ، دادگاه فرمایشی کرباسچی، ،
ولی واقعا باور کردم که خداوند جای حق نشسته و کسانیکه دنبال زمین‌گیر کردن دولت اصلاحات بودن چطور خودشون به قول اولیانوف تو گل گیر کردن . هر سنگ اندازی کردین سر راه دولت روحانی و می‌خواستید او رامقصر جلوه دهید ولی نشد واقعا آن الله خیر الماکرین
خدایا خودت رحم کن !!!
اصل‏ پنجاه و نهم قانون اساسی : در مسائل‏ بسیار مهم‏ اقتصادی‏، سیاسی‏، اجتماعی‏ و فرهنگی‏ ممکن‏ است‏ اعمال‏ قوه‏ مقننه‏ از راه‏ همه‏ پرسی‏ و مراجعه‏ مستقیم‏ به‏ آراء مردم‏ صورت‏ گیرد. در خواست‏ مراجعه‏ به‏ آراء عمومی‏ باید به‏ تصویب‏ دو سوم‏
مجموع‏ نمایندگان‏ مجلس‏ برسد.
بر اساس اصل 59 قانون اساسی مسائل بسیار مهم اقتصادی که آقای رئیسی از آن صحبت می کند خارج از حیطه اختیار ایشان است و باید ابتدا در مجلس به قانون تبدیل شده سپس برای اجرای به ایشان ابلاغ شود...

به عبارت دیگر قوه مجریه و ریییس آن حق ندارند تصمیمات سرنوشت ساز بگیرند مگر این که ابتدا آن را به قانون تبدیل کنند بعد اقدام کنند.
بنزین
فعلا كه همه مردم قرباني خزانه خالي دولت شده اند تنها كاري كه باقي مانده شليك تير خلاص به پيكر نيمه جان مردم است كه ظاهرا براي هيچيك از سران كشور مهم نيست
اگر با دنیا تعامل کنید اقتصاد ایران کم کم درست میشود وقتی با ابرقدرتهای دنیا خصومت داریم حال ایران هروز بدتر میشود چرا مردم ایران که صلح طلب هستن و دنبال ارامش رو به جنگ میبرید روسیه هیچ نفعی برای کشورمون نداره پوتین فقط به دنبال جنگ و فروش سلاح خودش هست
داستان تصمیم سخت شک نکنید گرانی سوخت و بنزین است.
هیچ تصميمي در جهت رفاه مردم نگرفته اند و نخواهند گرفت
من خودم هم نمی‌دانم این لفظ انقلابی که آقایان چند سالی است بکار می برند به چه معناست؟! آقایان قرار است بر علیه چه کسی یا کسانی انقلاب کنند؟! آقایان انقلابی مگر قرار است علیه مردم فقیر کشور انقلاب کنید که دست بردار نیستید؟! ما یکبار انقلاب کردیم و آن هم علیه شاه بود! آقایان از خواب بیدار شوید انقلاب تمام شد! در جمهوری اسلامی قرار است علیه کی انقلاب کنید؟! به ما بگویید که ما هم پشت سر شما علیه همان شخصی که شما می‌گویید انقلاب کنیم! آقایان نماینده! شما جماعت به‌عنوان اعضای مجلس انقلابی قرار است علیه چه کسی انقلاب کنید؟! بنده سال‌ها پیش به اصلاح‌طلبان گوشزد کردم که از قدرت کناره‌گیری کنید و نظام را دو دستی تقدیم این آقایان کنید تا ببینید که این جماعت به جان هم می‌افتند! این جماعت برای رسیدن به پول و قدرت به خودشان هم رحم نمی‌کنند چه برسد به مردم. آقای قوامی نماینده ادوار پیشین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
چون شما انقلابی نیستید که معنی انقلاب را بفهمید. بیشتر سیاسی کار بودید
مسولین میگفتند به غیر از ۴ محصول اعلامی قیمت هیچ کالایی افزایش نخواهد یافت و در صورت افزایش برخورد خواهد شد. پس چرا قیمت گوشت از ۱۷۰ تومان به یکباره به ۲۵۰ تومان رسید وبرخوردی صورت نگرفت؟
هنروتخصص شان شبیخون به سفره کوچک و فقیرانه مردم بی پناه است . عرضه گشایش وبهبود وضعیت را ندارند
"رئیسی: قرار است تصمیم‌های سختی بگیریم" اگر رئیس جمهور و مشاورانش و معاونانش کمی مدیریت مدبرانه داشتند می توانستند راهکاری انتخاب کنند تا با کمترین آسیب به مردم به اهدافشان برسند که راهکارهای بهتری هم هست.
"مسئول فضای مجازی حوزه‌های علمیه: طلبه‌ها باید در «متاورس» حضوری جریان ساز داشته باشند" طلبه ها در فضای حقیقی حضور جریان ساز در جهت قرآن و عترت ندارند، فضای مجازی پیشکش شان.
"رئیس جمهور: کارخانه خصوصی‌ شده را انبار پیاز و سیب‌زمینی کردند" قانون بگذارنید که ضمن توقیف اموال احتکارشده، انبار و محل احتکار هم به تملک دولت در می آید.
"خبرگزاری فارس: یارانه‌های جدید، نابرابری درآمد جامعه را به کم‌ترین سطح پس از انقلاب می‌رساند" اشتباه نکن خبرگزاری فارس، زمانی این نابرابری به حداقل می رسد که دولت به جای یارانه، حداقل حقوق را به بالای خط فقر برساند.
"روسیه صادرات گاز به فنلاند را قطع کرد" آلان بهترین موقعیت است که ایران جایگزین روسیه در صادرات گاز شود، مسئولین لطفاً تعلل نکنید.
فقط متاورس مونده بود
نگذاریدارامش باشه افرین
اگر تحریم ها رفع نشود با توجه به ناکارآمدی دولت اوضاع بازهم بدتر خواهد شد
مشکل کشور فقط فقط اینه که مردم با هم متحد نیستن فقط کافی یک هفته مردم با هم متحد باشن تمامی مشکلات حل میشود
ریشه فقر مطلق را با گرانی بنزین آتش می زند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
ریشه فقیر کنده میشود نه فقر
سنجش اقتصاد با دلار (حذف ارز ترجیحی و حذف یارانه انرژی) جراحی اقتصادی نیست.
جناب رییسی اگر کمی تعهد داشتند این انتصاب را نمی پذیرفتند!؟؟
انرژی و نان هم گران خواهد شد دولت راهی جز این ندارد
افزایش بی منطق قیمت ها را با جراحی اقتصادی کاملا اشتباه گرفته اند
جراحی اقتصادی یعنی حذف بودجه های غیر ضرور یعنی حذف هیروهای انکل یعنی بالا بردن کار آمدی یعنی تعامل با جهان یعنی کنار گذاشتن شعار های پوچ یعنی تلاش و کار نه اینکه هرروز یک عده را سر کار بگذارید و سرود بخوانید
شریعتمداری باز قرص هاش را شب فراموش کرد.ببخشید و بدل نگیرید.
(رئیسی: قرار است تصمیم‌های سختی بگیریم)

اقا شما تصمیمات سخت یا اسان یا هر چه که تشخیص دادید بگیرید


ملت هم چکار می تواند بکند

اعتراض کند میشود اشوبگر

سکوت کند میشود همراه

ملت این وسط مگر نظرش اهمیت دارد که حالا شما چه تصمیمی می خواهید بگیرید
تصمیم کبری
تصیمیم سخت و بزرگ کار مردان بزرگی چون هاشمی رفسنجانی است که توانست حضرت امام را قانع کند که ادامه جنگ تحمیلی به نفع ملت و ایران نیست نه مردانی که تازه به دوران رسیده اند که الفبای سیاست و اقتصاد را نمی دانند و فکر می کنند مشکلات با دستور حل می شود. مخالفان آقای هاشمی هم اگر با دید انصاف بنگرنند نمی تواند این کار ایشان یعنی پایان جنگ را کار کوچکی ببینند. تابی جان جان مادرت سانسور نکن
رحمت ها رو باید دیگه فرستاد به روحانی....ابی هم هیچ چیزی نداشته که بشه باهاش رفت تو چاه...فقط حرف مفت...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
مفسدین باید هم به سید عزیز توهین کنند. ایشان دشمن مفسدین بودند هستند و خواهند بود
چیزی از سفره مردم نمانده
باز رئیس جمهور خواست یک تصمیم ضد فساد و رانت بگیرد، سر و صدای مفسدان و رانتخواران بلند شد. تصمیم شجاعانه اخیر ایشان در حذف ارز 4200 تومانی کاملا به نفع طبقه ضعیف و محروم و به ضرر رانتخواران و مفسدان بود اما دیدیم که چگونه شلوغ بازی در آوردند و البته بعد از چند روز که گرد و غبار آن فروکش کرد، همگان و به ویژه بعضی اقتصاددانان مغرض متوجه اشتباه خود شدند.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
راست می گی ما به عنوان قشر ضعیف تا اعماق وجودمان ان رااحساس می کنیم !!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
!!!!امان از توهم
مبلغ ها

دنیای حقیقی بسشون نبود؟میخوان مجازی رو هم آباد کنن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
نه که خیلی هم سواد دارن. بزرگترشون ۶ کلاس سواد داره وای به حال اینا. این حرف ها بهانه ایه برای بودجه گرفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
سانسورچی ها به بهشت نمی روند
متاورس نسل بعدی اینترنت است. هنوز نیامده. کجا با این عجله!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
فعلا می خوان بابت متاورس بودجه بگیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
چیزی نمی دونی مجبوری مگه حرف بزنی؟
سرشاخ شدن باابرقدرتها هزینه دارد که مردم دارن هزینشه میدن
انشالله پیروزی نزدیک است
مرگ بر امریکا
تصمیم سختش اینه که میخواد به همه ناهار بده!
درود بر رییس جمهور مصمم و انقلابی. من از یکسال قبل پیش بینی میکردم که ایشان هنوز شروع به مبارزه با فساد نکرده اند و مفسدین و عوامل آنها از این به بعد باید بیشتر وحشت کنند. ایشان اول ته دل مفسدین را خالی میکنند تا چند روزی از روی وحشت و اضطراب در رسانه ها و غیره شلوغ کاری کنند و فکر مردم را مشوش کنند، بعد که انرژی شان تخلیه شد و دروغهایشان رو شد، ضربه کاری را وارد میکنند. اینجور باید با فساد مبارزه کرد. منتظر سر و صدای برخی از نمایندگان مجلس، مدیران شرکتهای نیمه دولتی و جیره خوران رسانه ای آنها در روزهای آینده باشید. در اراده و دلسوزی ایشان هیچ شکی ندارم.
غایل طوجوح کیحان:!! طاووس پشم ندارد که نوشتید این شغال (برجام) دیگر پشمی ندارد تا به عنوان طاووس جا بزنند!!! کمی سواد و خردورزی ضرر ندارد ببم جان!!
سفر خانواده قالیباف به ترکیه بر سرنوشت سیاسی او تاثیر می‌گذارد؟
کسی که نتونه خانواده درجه یک خودش رو بر اساس اصول انقلابی تربیت کنه چطور میتونه ریس یه مجلس انقلابی باشه که نماینده مردم هسند رو کنترل کنند.
آقای رییسی تصمیم گرفت تمامی مستضعفان را زیر خاک کند تا مستبدان در نهایت رفاه و تندرستی بسر ببرند هورا هورا هورا
چرا بانک مرکزی به سفر خارجی یارانه (ارز مسافرتی) می دهد!؟
مشخص است چه کسانی به سفر خارجی می روند همان ها که تصویب می کنند چه کسانی باید یارانه بگیرنذ از 400 هزار تمن هم نمی گذرند مشتی نو کیسه!
خدا وکیلی یک جا رو سالم بزارید . متاورس رو ول کنید . بزارید دانشگاهها و مردم به ان بپردازند
کیهان: اصلاح‌طلبان می‌خواهند «شغال برجام» را در خم رنگرزی فرو و به جای «طاووس علیین» به مردم قالب کنند!!!
از کوزه همان برون تراود که در او است. کیهان درونت همین است و بهتر از این نمیشی
یک کار یک حرف یک حرکت و یک جمله ی ای که برای ایران فایده ای داشته باشد این کیهان در طول عمرت نوشته ای تاکنون؟؟؟!!! هرگز
آقايون
واقع بین باشید
اگر شما هم سید محرومان بوديد سعی می کردید به تعداد محرومان جامعه با تصميماتتان بیفزاييد يا کاری کنيد که محرومان جامعه کمتر بشوند؟
قطعا دوست داريد مردم محروم بیشتر شوند تا سید تعداد بیشتری آدم محروم باشيد
پس چرا انتظار داريد ایشان خلاف اين کار را انجام دهند؟
تصمیم سخت ایشان در مورد شرکتهای خصولتی و مدیران آن است که اکثرا وابستگان به مقامات هستند و ممکن است رضایت نداشته باشند. کمربندهایتان را محکم ببندید ای مدیران رانتی و فاسد
من که رفتم برای تهیه کفن و قبر، شما خود دانید. میتونید منتظر تصمیم بزرگ ابراهیم بمانید.
کیهان چه قد درمانده شدی جواب درستی هم نداری بدی شدی آیینه عبرت .در ماندگیت رو حس میکنیم
کشور با این عظمت در ابعاد مختلف را به چه فلاکت و بدبختی کشوندن. اینها کجایی هستن. خدا فقط بداد مردم ایران برسه.
تصمیم سخت ایشان تیر خلاص به جسد نحیف ملت گرسنه است.
کالاهای اساسی رو با تصمیم آسانش از مردم برید.حالا تصمیم سختش اینه که میخواد اون نفس باقیمانده از ملت رو هم بِبُرّه...............
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار