تحلیل وزمین امروز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

امروز قصد داریم تا به بررسی سهام پارس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد وزمین در روزهای آینده بورس است.
کد خبر: ۱۱۲۰۱۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸ 21 May 2022

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز قصد داریم تا به بررسی سهام وزمین به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد وزمین در روزهای آینده بورس است.

شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش وزمین نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می باشد.

تحلیل وزمین امروز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

در دو سال گذشته وزمین اصلاح طولانی و پیچیده‌ای داشته که این اصلاح درون یک ساختار پنج موجی به صورت (ABCDE) صورت گرفته است که هدف موج پنجم روی فیبوی ۱۰۰ درصد بسط دو موج قبلی در ۷۸۰ تومان به پایان رسید. با برگشت قیمت از محدوده‌ی اشاره شده در تحلیل‌های پیشین، قیمت طی چند هفته گذشته موفق به شروع یک روند صعودی جدید شده است.

همانطور که در تصویر مشخص است قیمت اخیرا موفق به عبور از خط روند نزولی دو ساله شده است که در صورت پول بک و تثبیت بالای آن در اولین گام قیمت می‌تواند تا ۱,۱۰۰ تومان رشد کند و در صورت عبور از آن و تثبیت بالای ۱,۱۰۰ تومان می‌تواند در گام دوم تا ۱,۳۰۰ تومان در فیبوی ۰.۳۸ اصلاح اخیر رشد کند. حرکت اندیکاتور RSI درون کانال رسم شده در دو سال گذشته نشان می‌دهد که پتانسیل رشد برای سهم بالا است. واگرایی ایجاد شده میان نمودار قیمت و اندیکاتور RSI سبب تقویت سناریوی رشدی که در بالا به آن اشاره شد، می‌شود.

تحلیل وزمین امروز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
 
 

خلاصه تحلیل تکنیکال وزمین

 
حمایت اول: ۹۴۰ تومان
حمایت دوم: ۸۶۰ تومان
نوع حمایت: حمایت هندسی
نوع الگو: الگوی اصلاح abcde
وضعیت اندیکاتور RSI: روند صعودی RSI ادامه دارد
مقاومت اول: ۱,۱۰۰ تومان
مقاومت دوم: ۱,۳۰۰ تومان
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار