بازدید 45210
سه‌ هزار و یازدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

میرسلیم: دستاورد‌های ارزشمند خودروسازی بسیاری از رقبای خارجی را به خشم آورده/علم الهدی: در بحث حجاب منتظر نیروی انتظامی نمانید/دستور ویژه رئیسی برای حل معضل ریزگرد‌ها از زبان وزیر کشور/نیرو‌های ایران در اینستاگرام نفوذ کرده‌اند؟

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند «مشوق جدید دولت برای فرزندآوری بازنشستگان!» / «چرا رشته مچ‌اندازی زنان ممنوع شد؟» / «خبرگزاری دولت: نرگس منصوری هنگام فرار از کشور دستگیر شد» / «کیوان صمیمی به زندان بازگشت» و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۹۹۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷ 20 May 2022

زهرا روحبخش: «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی از حوزه های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.


نیروهای ایران در اینستاگرام نفوذ کرده‌اند؟
بی بی سی در گزارشی گفت: پانصد ایرانی در یک شرکت پالایش محتوای اینستاگرام، مطالب ضد برخی مقامات ایرانی را پاک می کنند. یعنی خودشان ریپورت می کنند، خودشان هم پاک می کنند. این اتفاق در داخل کشور با هیچ واکنشی روبرو نشد!محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا در این باره در کانال خود نوشته است: یادتان هست اینستاگرام، تمام مطالبی را که در دفاع از شهیدحاج قاسم در اینستا منتشر می شد حذف می کرد؟مشکوک نیست؟فکر نمی کنید آن هم کار همین لشکر ۵۰۰ نفره بود؟ با این هدف که به مسئولان کشور گزارش بدهند که اینستا ضدارزش هاست؟ و همین را دستاویز قرار دهند و ازش بولتن بسازند برای توجیه مسئولان برای احیای طرح صیانت؟! در همین راستا، نورنیوز، رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی نوشته است:همزمان با اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها از سوی دولت سیزدهم، برخی رسانه‌های خارجی با سوار شدن بر موج نگرانی‌های مردم و تلاش برای منحرف کردن آن به سمت آشوب وارد میدان شدند.

بی بی‌سی فارسی در گزارشی از پاک شدن فیلم‌های برخی کاربران از تجمعات شهرهای مختلف در اینستاگرام انتقاد کرده و از قول منبعی نامشخص مدعی شده که طرفداران ایران در شرکتی آلمانی، پول گرفته و عامدانه پست‌های مربوط به اعتراضات را پاک می‌کنند!این ادعا در حالی است که از سال ۱۳۹۸ تاکنون، اینستاگرام، فیس‌بوک و... تمام پست‌ها با محتوای شهید سلیمانی، آرم سپاه و حتی بازتاب راهپیمایی‌های عمومی ایران را حذف می‌کنند.با این تفاسیر؛ ادعای پاک‌شدن پست‌های اینستاگرام توسط نیروهای خودسر در شرایطی که این شبکه‌ها تا این حد محتوای خود را با شاخص‌های سیاسی کنترل می‌کنند بسیار مضحک است؛ آن‌‌هم در شرایطی که این رسانه‌ها خود بخشی از فرآیند به آشوب کشاندن اعتراضات مردم‌اند./چندثانیه

مشوق جدید دولت برای فرزندآوری بازنشستگان!
علی خدامی مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: برای بازنشستگانی که تاریخ ازدواج خودشان و تاریخ تولد فرزندانشان قبل از سال ۱۴۰۱ باشد، مبلغ عائله‌مندی ۴۰۷ هزار و ۳۸۹ تومان و حق اولاد هم صد و ۵ هزار و ۶۱۹ تومان محاسبه خواهد شد. در صورتی که تاریخ ازدواج بازنشسته و تاریخ تولد فرزند یا فرزندان ایشان در سال ۱۴۰۱ ثبت شده باشد، مبلغ عائله‌مندی ۸۱۴ هزار و ۷۷۹ تومان و حق اولاد نیز ۳۱۶ هزار و ۸۵۸ تومان خواهد بود.

فریدون مجلسی: باید برنامه ای طولانی مدت برای ‹آینده بدون برجام› داشته باشیم
فریدون مجلسی دیپلمات پیشین:باید برنامه ای طولانی مدت برای آینده بدون برجام داشته باشیم؛ یک زندگی بدون برجام، دور زدن ها، به هر حال مقداری در این وضعیت حیف و میل می شود که بابک زنجانی های متعدد و خاوری های بسیار زیاد در این گروه زیاد هستند آن ها پیدا خواهند شد. ولی ما ونزوئلا نیستیم‌ ما کشور بزرگی هستیم یک جا آب دارد و یک جا نان دارد و دریا داریم و می توانیم آب را شیرین بکنیم.روسیه کاره ای نیست این تحریم ها، تحریم سازمان ملل نیست. تحریم های آمریکاست که بر ما تحمیل شده است ‌.روسیه چه مخالف باشد و چه نباشد روسیه با ما چندان تجارتی ندارد. در نفت وگاز که رقیب ماست و به بهانه تحریم ها تمام مشتری های ما را گرفته است. نشسته اند و نفت هایشان را می فروشند./شفقنا

خبرنگار خبرگزاری فارس در شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران شد
«حمیدرضا سیدی» سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حکمی «محمدحسین رئیسی» را به عنوان «معاون توسعه مدیریت و منابع» منصوب کرد. در بخشی از احکام انتصاب سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خطاب به معاون جدید این شرکت آمده: امید است با اتکال به خداوند متعال اهتمام لازم در راستای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌منظور استقرار سیستمی مردم‌مدار، پاکدست، فسادستیز و قانون‌مدار در شرکت به عمل آورید. لازم به ذکر است که رئیسی پیشتر خبرنگار خبرگزاری فارس در استان فارس بوده است. در واکنش به این انتصاب، اکبر نبوی روزنامه نگار اصولگرا طی توییتی، رئیسی را فردی «بدون هیچ سابقه روشنی» دانسته است. نبوی نوشت: «این جوان، بدون هیچ سابقه‌ی روشن در مدیریت راهبردی، به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‌های کشور منصوب شده است.» وی افزود: «با چنین انتصاباتی که شمارشان (متاسفانه) کم نیست، طبیعی‌ است که حوزه‌های تخصصی، زمین‌گیر و متخصصان وطن‌دوست از اصلاح روند‌ها و فرآیند‌ها ناامید شوند.»

علم الهدی: در بحث حجاب منتظر نیروی انتظامی نمانید
علم‌الهدی امام جمعه مشهد: از ابتدای انقلاب تا کنون در هر عرصه ای مردم حضور داشته اند، نتیجه مطلوب حاصل شده است، لذا در موضوع امر به معروف و نهی از منکر همه باید ورود کنند؛ نهی از منکر بر همه واجب است و بی‌تفاوتی درباره بی‌حجابی جایز نیست، نباید منتظر ورود نیروی انتظامی در این راستا بمانید، همه باید در این موضوع احساس وظیفه کنند./تسنیم

مدیرعامل تراکتور: عالیشاه باعث تحریک هواداران شد
مدیرعامل باشگاه تراکتور با اعلام اینکه در دیدار جنجالی برابر پرسپولیس تنها ۴۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه پر شده بود، گفت: کسانی که این اتفاقات را رقم زدند، در جهت تخریب وجهه تیم فوتبال تراکتور گام برداشتند اما در زمین نیز حرکات کاپیتان پرسپولیس موجب تحریک هواداران شد.سهرابی در ادامه انتقادی به رفتار بازیکنان تیم پرسپولیس داشت و گفت: در کجای دنیا بازیکنان فوتبال به سمت تماشاگران سنگ پرتاب می‌کنند؟ ترابی با سنگ به پای بازیکن ما زد و عالیشاه باعث تحریک هواداران شد. خدا را شکر نیروی انتظامی و یگان ویژه وارد عمل شده و اوضاع را کنترل کردند. چرا بعد از کنترل شرایط بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس از حضور در بازی سر باز زدند؟! قرار شد تیم داوری به زمین برگردد اما آنان ۱۰ دقیقه در راهرو منتظر شدند تا پرسپولیس بیاید و بازی برگزار شود اما بازیکنان این تیم نیامدند.

جزئیات حادثه جاده‌ای خودرو حامل تجهیزات نظامی
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران:عصر امروز جمعه ۳۰ اردیبهشت یک خودرو نظامی حامل حجم محدودی تجهیزات نظامی در شهرستان ورامین دچار حادثه جاده‌ای منجر به نقص فنی و پس از آن حریق شده است.این حادثه هیچ گونه خسارت جانی نداشته و احتمال وجود هرگونه اقدام خرابکارانه، منتفی است.اطلاعات تکمیلی توسط دستگاه نظامی مربوطه، متعاقبا اعلام خواهد شد./شبکه خبر

عادلی: هیچ یک از کشورهای همسایه ما رابطه عادی با ایران ندارند چون از تحریم‌ها می‌ترسند
محمدحسین عادلی، دیپلمات سابق و رئیس‌کل پیشین بانک مرکزی:ما در دوره تنش، توسعه اقتصادی نداریم بلکه تدارکات داریم. تامین معیشت مردم به معنی تدارکات دوره جنگ است.چه کاری است که اگر به دنبال توافق هستیم کاری بکنیم هزینه آن برای ما یا طرف مقابل افزایش پیدا کند؟یکی از نکات خوب این مذاکرات این است که اگر توافقی صورت بگیرد هم به علت یکدست بودن دولت و هم به دلیل پشتیبانی از توافق توسط کسانی که در دولت نیستند، از راس نظام تا بقیه، اجماعی برای این کار وجود داشته است.در حال حاضر هیچ کدام از کشورهای همسایه ما رابطه عادی با ایران ندارند چون از تحریم‌ها می‌ترسند.دیپلماسی اقتصادی زمانی قابل اجراست که در یک کشور اعتقاد به دیپلماسی به معنی مذاکره، تعامل و بده بستان برای از بین بردن تنش‌ها و اختلاف‌ها وجود داشته باشد./اعتماد

کمیته حقیقت‌یاب برای تلف شدن توله یوز‌ها تشکیل شده
معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در جریان بیست و یکمین سفر استانی دولت به آذربایجان غربی از پارک ملی دریاچه ارومیه و مرکز هماهنگی، پایش و آینده پژوهی دریاچه ارومیه بازدید کرد. علی سلاجقه گفت: سازمان حفاظت محیط زیست برای پی بردن به دلایل تلف شدن دو توله یوزپلنگ ایران کمیته حقیقت یاب تشکیل داده است. معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست از تصفیه خانه فاضلاب ارومیه بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت اجرای مدول سوم این تصفیه خانه قرار گرفت.

واکنش حاج‌علی‌اکبری به اصلاح‌یارانه‌ها: دولت تدبیری کند که مردم بیش از این آسیب نبینند
خطیب جمعه تهران درباره اصلاح‌یارانه‌ها گفت: دولت تدبیری کند که طبقات ضعیف جامعه که معمولا بار اصلاح اقتصادی بر دوش آن‌هاست و آنان را آزار می‌دهد، بیش از این آسیب نبینند و طعم شیرین اصلاح را بچشند و اراده ملی با این عملیات هماهنگ بشود.

میرسلیم: دستاورد‌های ارزشمند خودروسازی بسیاری از رقبای خارجی را به خشم آورده
میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس گفت: معتقدم در خودروسازی نوین کشور پیشرفته‌هایی صورت گرفته که با توجه به شرایط موجود و محدودیت‌های تحمیلی قابل دفاع است و همین دستاوردهای ارزشمند، بسیاری از رقبای خارجی و واسطه‌های داخلی آن‌ها را که روی نابودی صنعت خودروی ایران پس از اعمال تحریم‌های یک‌جانبه و ظالمانه حساب می‌کردند، به خشم آورده و در چندماهه اخیر حمله‌ها و هجمه‌های غیرمنصفانه و همه‌جانبه‌ای را علیه صنعت خودرو و بدبین کردن مردم و مسئولان به فعالیت‌های کارکنان خدوم آن صنعت طراحی و اجرا کردند.

واکنش امام جمعه کرج به ماجرای شکایت و حبس ۶ ماهه
امام جمعه کرج در واکنش به ماجرای شکایت و حبس ۶ ماهه گفت: بنده شکایتی نسبت به هیچ موضوعی نداشته و ندارم و برای این عزیزان طلب مغفرت می‌کنم.آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: چند روزی است که مطلبی در فضای مجازی مطرح شده و نسبت‌هایی به بنده و دستگاه‌ها داده‌اند، قصد داشتم مفصل به شرح نکاتی بپردازم اما دیدم دستگاه قضا به خوبی بخشی از مطالب را توضیح داده است.امام جمعه کرج افزود: دستگاه قضا باید با صلابت مسیر خود را براساس داده‌هایی که دارد طی کند و ماهم دخالتی نمی‌کنیم.او تصریح کرد: همواره به موارد این‌چنینی که به من نسبت داده شده است ورود نکرده‌ام و همه آنانی که به من تهمتی زدند را نیز در شب‌های قدر بخشیدم.

ماجرای حضور وزیر خارجه در وزارت اطلاعات
یک منبع آگاه جزئیاتی از حضور وزیر امور خارجه کشورمان در وزارت اطلاعات راتشریح کرد.یک منبع آگاه در گفتگو با فارس از حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در وزارت اطلاعات طی روزهای گذشته خبر داد.حضور وزیر خارجه در وزارت اطلاعات، تنها چند روز پس از بازداشت دو فرانسوی متهم به اقدامات ضد امنیتی، و پیش از اجرای حکم اعدام احمدرضا جلالی جاسوس رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

دستور ویژه رئیسی برای حل معضل ریزگردها از زبان وزیر کشور
وزیر کشور گفت: رییس جمهور در دستور ویژه‌ای به رییس سازمان حفاظت محیط زیست، خواستار حل معضل ریزگردها شد.احمد وحیدی امروز ۳۰ اردیبهشت در حاشیه حضور در فرمانداری ارومیه، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه منشا این ریزگردها کشورهای همسایه است، افزود: رفع معضل ریزگردها دغدغه مردم و دولت است و رییس جمهوری نیز در همین راستا برای حل و فصل این معضل به رییس سازمان حفاظت محیط زیست دستور ویژه رسیدگی را صادر کردند.وی همچنین در رابطه با ابهامات موجود در احداث سد نازلو ارومیه، اظهار کرد: طبق اظهار نظر کارشناسان، بهره برداری از سد نیمه تمام نازلو نه تنها تاثیری در خشک شدن دریاچه ارومیه نخواهد داشت بلکه تامین بخشی از آب شرب ارومیه را نیز بر عهده دارد و این طرح در گذشته نیمه تمام رها شده و آغاز مجدد مراحل احداث آن نیازمند بررسی کارشناسی و تخصصی است.

قدردانی رئیس جمهور از مشارکت مردم در اجرای طرح اصلاح یارانه‌ها
رئیس جمهور با قدردانی از مشارکت مردم در اجرای طرح عادلانه سازی یارانه‌ها گفت: ‌در راستای اقدامات اقتصادی دولت، همکاری و مشارکت اقشار مختلف مردم باعث شد تا گام‌های بلندی در جهت رشد اقتصادی در کشور برداشته شود.

‌امام جمعه همدان: اسامی محتکران و گرانفروشان را در خطبه‌های نماز جمعه اعلام می‌کنیم
آیت الله شعبانی: اگر فروشنده و یا تولیدکننده‌ای بداند در صورت احتکار و گران‌فروشی نام او را در خطبه ها اعلام می‌کنیم آن وقت کسی جرات نمی‌کند با مسائل اقتصادی مردم بازی کرده و یا سوءاستفاده کند./تسنيم


خطیب جمعه شاهرود: ۵۰ سال آینده برای پاسداری از مرز و بوم ایران باید سرباز از کشورهای دیگری بیاوریم
حجت الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد و حسینیه مدرسه قلعه افزود: امروزه همه کارشناسان جمعیت شناسی و حتی آنهایی که با دین، انقلاب و ارزش‌ها کاری ندارند از آینده جمعیت کشور که رو به پیری و کم‌شدن پیش می‌رود ابراز نگرانی می کنند. وی با بیان اینکه امنیت آینده کشور در گِرو تکثیر و جوانی جمعیت است، تصریح کرد: اگر رشد جمعیت به سیر نزولی خود ادامه دهد ۵۰ سال آینده باید برای پاسداری از مرز و بوم کشور سرباز از کشورهای دیگری بیاوریم که به یقین آنان نمی‌توانند امنیت ما را تامین کنند. امینی به فراخوان کشورهای اروپایی برای پذیرفتن کارگر از دیگر کشورها اشاره کرد و گفت: اروپاییان نتیجه تبلیغات اشتباه خود مبنی بر فرزند کمتر زندگی بهتر را شاهد هستند که امروزه باید برای چرخاندن اقتصاد خود از جمله کشاورزی و دامداری به کارگر بیگانه التماس کنند.

افزایش واردات انرژی چین از روسیه
به نقل از راشاتودی براساس آمار‌های گمرک که روز گذشته بلومبرگ منتشر کرد میزان واردات انرژی چین از روسیه افزایش داشته و در ماه آوریل به رقم ۶ میلیارد دلار رسیده است. این آمار‌ها نشان می‌دهد که خرید نفت، گاز و زغال سنگ ۷۵ درصد رشد داشته و میزان واردات گاز طبیعی مایع هم با رشد ۸۰ درصدی نسبت به سال گذشته به ۴۶۳ هزار تن رسیده است. میزان واردات نفت خام ۴ درصد رشد سالانه داشته و به رقم ۶.۵۵ میلیون تن رسیده است، اما کماکان روسیه پس از عربستان به عنوان دومین منبع تأمین نفت چین به حساب می‌آید. آمار‌ها نشان می‌دهد ۷۲ درصد واردات چین در ماه آوریل کالا‌های مرتبط با انرژی بوده است. براساس این گزارش، حجم گاز مربوط به خط لوله وارداتی نیست و از ابتدای سال چنین گزارشی نشده است. در کنفرانس خبری کوتاهی که روز جمعه برگزار شد سخنگوی وزارت خارجه چین این موضوع را نه تأیید و نه انکار کرد که چین برنامه‌ای برای تأمین ذخایر نفتی خود از طریق واردات از روسیه دارد. وی اشاره کرد که همکاری‌های تجاری و اقتصادی بین دو کشور بر پایه اصول و احترام دو طرفه، برابری و منافع دوجانبه خواهد بود. 


روش جالب روس‌ها برای دور زدن تحریم‌های صادرات نفت
شرکت‌های نفتی روسیه به منظور دور زدن تحریم‌های غرب، صادرات نفت خود را کشتی به کشتی انجام می‌دهند. رویترز گزارش داد: بر اساس اطلاعات دریافتی از مؤسسه refinitiv بخش عمده‌ای از نفت کوره روسیه در آب‌های ساحلی بندر کالاماتای یونان به صورت کشتی به کشتی بارگیری شده و به مقاصد بندر فجیره، چین و هند حمل می‌شود. گزارش رویترز حاکی است در ماه آوریل واردات نفت کوره روسیه توسط یونان به سطح بی‌سابقه‌ای یعنی دو برابر مارس رسید. بندر فجیره نیز از شرکای اصلی نفت کوره روسیه در دوران جنگ به شمار می‌رود که در این مدت واردات نفت کوره این بندر به ۲.۵ میلیون تُن افزایش یافت. کوره این بندر به ۲.۵ میلیون تُن افزایش یافت.


سخنگوی کرملین: روسیه گاز رایگان به کسی نمی دهد
دیمتری پسکوف، سخنگوی کرملین امروز جمعه اعلام کرد: روسیه به کسی گاز رایگان نخواهد داد. پسکوف در یک کنفرانس خبری خطاب به خبرنگاران گفت: «ما اطلاع از همه شرکت‌هایی که شرکت گازپروم با آن‌ها قرارداد بسته نداریم، زیرا این حق آنهاست و شما باید این اطلاعات را از خود شرکت گازپروم بپرسید. اما این بدیهی است که کسی گاز ارزان به دیگر کشور‌ها نمی‌دهد.» این اظهارات سخنگوی کرملین پس از آن مطرح می‌شود که الکساندر نواک نخست وزیر روسیه روز پنجشنبه هشدار داد که شرایط انرژی در اروپا در سال ۲۰۲۳ بدتر هم بشود، چون روسیه صادراتش ۴ میلیون بشکه در روز می‌رسد. رسانه‌های فنلاندی هم اعلام کرده بودند که روسیه قصد دارد صادرات گاز به این کشور را قطع کند. 


سهام عدالت چقدر می‌ارزد؟
ارزش برگه‌های سهام عدالت در هفته پایانی اردیبهشت ماه با رشد ۱.۶۹ درصدی روبرو شد. این مساله در حالی رخ داده است که شاخص کل بورس با افزایش ۱.۹ درصدی و شاخص کل هم‌وزن بورس نیز افزایش ۰.۹۶ درصدی داشته‌اند. برگه‌های سهام عدالت در قیمت‌های اسمی ۴۰۹ هزار تومانی، ۴۹۲ هزار تومانی، ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی در هفته سوم اردیبهشت ماه به ترتیب با افزایش ۱۲۸ هزار تومانی، ۱۵۴ هزار تومانی، ۱۶۶ هزار تومانی و ۳۱۳ هزار تومانی نسبت به هفته سوم اردیبهشت ماه مواجه شده‌اند.

بورس بین الملل تاسیس می​ شود
دبیر شورای عالی مناطق آزاد اقتصادی کشور گفت مجوز تاسیس بانک اف شور در مناطق ازاد گرفته شده و بورس بین الملل نیز در این مناطق تاسیس خواهد شد.


محدودیتی در ورود ارز به کشور وجود ندارد
علی صالح‌آبادی رییس‌کل بانک مرکزی گفت: هیچ محدودیتی در ورود ارز به صورت اسکناس به کشور وجود ندارد و ورود ارز به کشور معاف از مالیات است. وی افزود: ورود ارز به صورت اسکناس به کشور نیازی به اعلام منشأ ارز ندارد و دستورالعمل مربوطه به گمرکات ابلاغ شده است. رییس‌کل بانک مرکزی با اعلام اینکه عرضه ارز بیش از تقاضاست افزود: ثبت سفارش و تخصیص ارز برای کالاهای اساسی، مواد اولیه و ماشین‌آلات صنایع جزو اولویت‌های دولت و ‌ بانک مرکزی است.


پیش‌بینی روند بازار طلا و سکه در هفته آینده
کشتی آرای نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در خصوص قیمت فلز زرد در هفته آینده گفت: نرخ ارز در هفته گذشته به دلیل شروع مذاکرات ۲۰۰ تومان کاهش یافت و با ادامه مذاکرات در هفته آینده پیش‌بینی افزایش نرخ ارز بعید است اما قیمت جهانی طلا با توجه به تحولات سیاسی همچون جنگ روسیه و اوکراین افزایشی خواهد بود با این شرایط پیش‌بینی می‌کنم در هفته آتی تغییری نداشته باشد. وی همچنین اظهار داشت: قیمت انس جهانی طلا در هفته گذشته برخلاف هفته‌های قبل افزایشی بود و نرخ ارز سیر کاهشی داشته است درنتیجه این دو عامل تاثیرگذار در بهای طلا همدیگر را خنثی کردند و قیمت سکه در داخل کاهشی شد. روز گذشته در بازارهای جهانی طلا قیمت هر انس طلا به ۱۸۴۰ دلار رسید که به‌طور متوسط ۲۷ دلار افزایش قیمت داشت نرخ ارز نیز ۲۰۰ تومان افت قیمت داشت. سکه طرح قدیم با ۵۰ هزار تومان کاهش هفتگی ۱۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان شد، سکه طرح جدید با ۴۰۰ هزار تومان کاهش هفتگی ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله می‌شد. 


سمت و سوی دلار در بازار فردا
پیش بینی فعالان بازار ارز از روند نرخ ارز به ویژه قیمت دلار برای اولین روز کاری هفته آینده (شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) نشان از ثبات نسبی قیمت‌ها دارد، به گونه‌ای که پیش بینی از تداوم نوسان شاخص ارزی در محدوده ۳۰۱۰۰ تا ۳۰۱۵۰ تومانی در بازار آزاد حکایت دارد. از سوی دیگر، به نظر می‌رسد بهای دلار و یورو در صرافی‌های بانکی نیز با تغییر قابل توجهی همراه نباشند و همچنان نرخ دلار در سامانه در کانال ۲۵ هزار تومانی در نوسان باشد. این در حالی است که گروهی از معامله گران ارزی به سیگنال‌های مثبت در خصوص مذاکرات احیای برجام اشاره دارند و معتقدند در هفته آتی، این گونه اخبار بین المللی، در جهت دهی شاخص ارزی نقش اساسی خواهد داشت. /نبض بورس


پاسخ ایران به ادعای کاهش صادرات نفت با ارسال دو میلیون بشکه به چین
به نقل از پرس تی وی،‌ پس از آنکه رسانه های غربی مدعی شدند پکن ممکن است در حال جایگزین کردن بشکه های ایران با محموله های ارزان تر از روسیه باشد، یک شرکت نفتی بسیار بزرگ ایران قرار است این هفته دو میلیون بشکه در پایانه نفتی در چین تخلیه کند. رویترز به نقل از متخصص ردیاب نفتکش «ورتکسا آنالیتیکس» گزارش داد که کشتی حامل دیونا متعلق به شرکت ملی نفتکش ایران (NITC) به ژانجیانگ در استان گوانگدونگ خواهد رسید و محموله به یک پایگاه ذخیره در بندر جنوبی پمپاژ خواهد شد. این خبرگزاری می‌گوید: «این سومین محموله نفتی ایران خواهد بود که پس از دو محموله با اندازه مشابه در ماه‌های دسامبر و ژانویه به مقصد ذخایر دولتی ارسال شد.» از آنجایی که گمرک چین اطلاعات دقیق واردات کالاها  را اعلام می کند در 20 ژوئن، واردات این  محموله را گزارش خواهد کرد. در دو سال گذشته با وجود تحریم‌های آمریکا، چین حجم زیادی نفت ایران را خریداری کرده است و محموله های خریداری شده از ایران در حال افزایش است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۶
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۲۱۴
آره تو راست میگی میرسلیم !
بنز و بی ام و تویوتا و مازراتی و فورد و فولکس و و ... از دست تیبا سایپا و سمند ایرانخودرو خشمگین هستند

میرسلیم
حرفای فبلی ات رو ماستمالی نکن
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
منظورش از دستاورد طراحی صندوق عقب پژو ۲۰۶ با صرف هزینه سرسام اور ۲۵۰ میلیون دلاریه !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
موندم چطوری مهندس آقامیرسلیم دکتر نشده و هنوز مهندس مونده! الان بقیه همه دکتر شدند
ناشناس
| United States of America |
۰۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
یا واقعا نمی فهمی یا ما را نفهم حساب می کنی واقعا متاسفم که یک نفر مسول چنین از واقعییت بدور است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
نگفتی جناب میرسلیم چرا اینقدر مخالف وارداتی؟!! چیت به خطر می افتد؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
یعنی من متاسفم برا کشوری که میرسلیم اظهار نظر میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
البته هزینه صندوق عقب پژو 206 توسط یک شرکت خارجی انجام و معادل 250 میلیون یورو معادل احداث یک پتروشیمی بوده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
واقعا باید به مردم فخیم تهران بابت این انتخاب احسنت گفت خیلی کارشون درسته
وقتی امثال ده نمکی اعتراف که جای شهدا پست می گذاشتند پس عجیب نیست...تابناک کمی التماس بی تعصب دیدن و فکر کردن
آقای میر سلیم واقعا وات د فاز.چه پیشرفتی.چرا انقدر از خودروهای بی کیفیت دفاع میکنید. واقعا گرفتی مارو؟
حاجی خودش جزو قطعه سازان هستش و سود زیادی از قطعه سازی داره نمیخواد کسی مزاحم بازارش بشه...
وقتی مامور فراجا حرفای شخصی مثل این علم الهدی رو گوش بده ماجرای مامور فراجای سد لتیان پیش میاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
باید بررسی شود صحبت بعضی تریبون به دستا باعث خدشه در امنیت ملی نشود پیشنهاد میشود اینگونه متفکرین به افغانستان جهت کمک به دولت اسلامی ان کشور اعزام شوند
کوثر ناب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
احتمالا علم الهدی دبنال یک پروژه دیگر است که مرذدم را با هم درگیر کند.
خدا به خیر بگذراند.
این ها را به کی واگذار کنیم با این حرف هایشان به حضرت عزرائیل که اشکال نداره
موفقیعتی که آقای میرسلیم از آن نام میبرند موفقعیت در از بین بردن جان ومال مردم است
این آقای میرسلیم حالش خوب نیست.
این وزیر کشور شب و روز در حال سجده است و پیشانی به خاک میساید .
خیلی آدم با خدائیه .
قشنگ معلومه .
من مطمئنم جلوی ریز گردها رو میگیره
میرسلیم خوبه که ریس جمهور نشدی !
حاج آقا میرسلیم یا خواب تشریف دارید یا دچار توهم شدید.لطفا یه آبی بزنید صورتتون شاید از خواب آلودگی بیایید بیرون. البته اینها شاید به خاطر سن بالا هم باشه
آقای میرسلیم نمایشگاه خودرو شانگهای شعبه شهر آفتاب رفتی ؟ یه توضیح برا خوانندگان تابناک بده بگو چی واسه ارائه دارین ؟
داخلیها با پلتفرم پژو ( ۲۰۶ و ۳۰۱ و جی ال ایکس ) و کیا پراید واسه سی سال پیش با چراغ مختلف و کیفیت داغون
یا خودرو چینی درجه سه با چند برابر قیمت برای پر کردن جیب عده ای که حتما بجایی وصل هستند
خودتون چی دارین ازون بگو
اون خبر گزاری که داستانش معلوم هر چی هم فکرشن کامنت تایید میشه
همه چیم گل و بلبل است همه چیز هم تقصیر دشمن و معاند هست
حالا کسی با این نو تفکر ( یا واقعی یا تظاهر ) پست بگیره فاتحه اونجا بخونین
کشوری که باید روزی یک میلیون تن نفت صادر کند، ذوق کرده است که هر از چند ما دو میلیون تنف را ربع بها صادر کرده است و منابع مار را کشورهای همسایه به تاراج برده اند و خودمان باید نان را لقمه شمار، و ماکارونی را نخی بخریم!!!
جناب میرسلیم بنده بواسطه کرونا و بیکاری و بیپولی ماشینمو فروختم و الان یه وانت وسیله رو میذارم رو موتور جابجا میکنم و با اون پول یه چرخ همون ماشین رو هم نمیتونم بخرم با ینحال اگه بدونم صنعت خودرو کشور همدل با این ملت بینوا هست تحمل میکنم اما امثال شماها با احتکار و کم فروشی تو قطعات دارین رو جسم نیمه جون این ملت کاخ های رنگا رنگ برای خودتون درست میکنید همین الان نمایندگی یکی از همین خودرو سازیا تو اهواز که هم شما میشناسی هم کل اهوازیا انباراش تا دم در تو چن طبقه پر ماشینه
زولفعلی !
دست آورد ارزشمند خودرو ساز چی بوده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
اره از نمایشگاه خودروی چینی امسال معلومه
کشور رو هوا هستش. یکی نارضایتی مردم نمیشنوه و الکی میاد تشکر میکنه واسه همراهی مردم بابت جراحی اقتصادیش
میرسلیم هر وقت از هیئت مدیره شرکتهای خودروسازی استعفا داد میشه حرفهاش رو شنید. الآن برای جیبش داره حرص میزنه.
اقای میرسلیم نتیجه خودرو سازی مافیایی 500هزارکشته از ملت ایران گرفته ایا این دستاورد هست پراید دستاورد 40سال انحصار ورانت ومافیا بوده مردم خسته شدن ازدست مافیا وامثال شماها که پدرخوانده مافیا هستی
عجب شقالقمری کردن این خودرو سازها اصلا باور کردنی نیست.میر سلیم جان بگو تو رو به خدا راسته . ما که نمیبینیم. نگی که از قصد نمیخاییم شما ببینید و فقط رقبای خارجی میبینن و میدونند.
مردم میرسلیم رو خوب میشناختن که توی انتحابات ریاست جمهوری کلا ۲۳ هزار تا رای اوورد :-)
آخه یه بازنشسته دیگه همسرش از فرزندآوری افتاده پس با این وعده در اصل دارید پیرمردها رو به ازدواج دوم وبر هم خوردن کانون زندگیشون دعوت می کنید واقعا خجالت آوره !
شورای نگهبان باید به مردم توضیح بده که چی جوری توی وجود این میرسلیم شرط مدیر و مدبری بودن رو پیدا کرده بوده که برای ریاست جمهوری تایید صلاحیتش کزده بوده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
لابد منظور جناب میرسلیم طراحی صندوق عقب پژو ۲۰۶ انهم با صرف هزینه سرسام اور ۲۵۰ میلیون دلاری بوده !!!!!!
باز جمعه شد…
نظرات و عقاید میرسلیم مشمول کهولت سن شده
خدایاااااااااا فریاااااااد از دست امثال میرسلییییم به تو پناه می بریم. خدایااااااا به کدامین گناه ما را گرفتار اینچنین انسانهایی کردی
منکر شمایید که بدون تخصص و کار همه کاره شدید
ضربه ای که شما میزنید به دین و مذهب جبران ناپذیره
آقای میر سلیم خودتان را مسخره کرده اید ، یا پولی رو از خودروسازان گرفته اید یا قصد دارید با حمایت از خودروسازان آنها به شما پولی رو بدهند.
باید دید در ازای اینهمه تعریف وتمجید چه چیزی گیرش امده یا خواهد امد
میرسلیم
حرف زدن بلد نیستی ؛ حرف نزدن که بلدی
جناب ميرسليم شما لطف كنيد كه خودروسازي هاي داخلي خودروئي با كيفيت خودروسازي هاي خارجي توليد كنند ما ايراني ها هم اين خودرو را با قيمت مشابه خارجي آن مي خريم و خواستار واردات خودرو هم نيستيم.

جناب علم الهدي با اين دستور تهاجمي كه نسنجيده شما صادر مي كنيد در امر رعايت حجاب نتنها پيشرفتي نخواهيم داشت بلكه مورد تنفر تعدادكثيري از جامعه نسوان كشور هم واقع خواهيد شد..
جالبه
حقوق نیروی صفر کیلومتر تو آموزش و پرورش با نیروی ۲۸ سال سابقه داره یکی میشه ؟؟؟ نیروی صفر کیلومتر افزایش ۲ونیم میلیونی
نیروی باسابقه ۷۰۰ هزار ؟؟
واقعا دستاورد مونتاژ و سرهم بندی خودروسازان با قطعات به درد نخور وارداتی که عمدتا هم چینی هستند مایه رشک تمام کشورها شده. آمار بالای مرگ و میر سوغاتی خودرو سازان ایرانی به هموطنانشان در تاریخ به یادگار خواهد ماند. جناب مهندس میرسلیم باید هم به این هم افتخار ببالد. البته دلیلش را نمی‌دانم.
میرسلیم از همون اولش تعطیل بود حالا که دیگه درگیر کهولت سن هم شده .

حرفاشو نباید جدی گرفت
جالبه مدیرعامل تراکتور سازی بجای پذیرش تقصیر وعذرخواهی حالا طلبکار هم شده !!!!
خودتونو مسخره کردید؟ یه زمانی روزی ۴ میلیون بشکه نفت میفروختید. الان برای فروش دو میلیون بشکه خبر منتشر میکنید؟
نه میرسلیم و نه علم الهدی کلا وقتی دهنشون باز می شه فکر نمی کنند و هیچی و هیچ کس براشون مهم نیست واقعا خجالت نمی کشن
خداوکیلی من اصلا باورم نمیشه :-)
میرسلیم واقعا از فرانسه مدرک گرفته ؟!
خداوکیلی ؟!
باید در اون مکان رو گِل گرفت
مشوق فرزند اوری برای بازنشستگان هم سوژه جالبیه و برای طراح ان ارزوی موفقیت دارم
میزسلیم بهذعنوان مدیر یک شرکت قطعه ساز سالیانه صدها میلیارد به جیب میزند واصلا وابدا برای این بشر تیکه پاره شدن مردم داخل این ارابه های مزگ جایی ندارد ایشان فقط به فکر منافع شخصی خودش میباشد دیگه نه تنها ملت که تمام دنیا میدانند مسئولین اسن ممبکت کلنگ مفت سرقبر پدرشان هم نمیزنند چه رسد یه اینکه یرای مقوله ای ذل بسوزانند
اقلی میرسلیم
شرکت‌های خودرو سازی چند خودرو بهت هدیه دادن و چند نفر از اقوام و انصارتون رو استخدام کردن بکم ؟؟! بگم ؟؟؟؟؟؟؟؟
حال و روز زمین، رودخانه، دریا، جنگل، مردم و حیوانات در ایران خوب نیست با این همه خادم به کشور
اینده روشن است ؟؟؟؟؟؟
بچه دار شوید !!!!!!
میرسلیم چه میدونه خودرو چیه !
خیال میکنه هر جنبنده ای که روی ۴ تا چرخ راه بره میشه دست آورد ارزشمند
خجالت نمی کشی صحبت از دستاورد ارزشمند در خودروسازی می کنی؟ آخه برای کی این صحبت ها را می کنی؟ اصلاً تابناک چرا منتشر می کنه؟
آخر و عاقبت لیستی رای دادن مردم این میشه که موجودی بنام میرسلیم با یک رای حداقلی رو باید ناخواسته صداش بزنیم : نماینده مردم :-)

ع ع ع ع

برای خودم و مردم فهیم و باسواد تهران متاسفم
اقای میرسلیم ریشه این دفاع رسوا کجاست!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای میر سلیم ممکنه نمونه‌ای از این دستاوردها را بیان بفرمایید وقیمت تمام شده این دستاوردها را .
اصلا شما که رئیس هیئت مدیره ایپکو و دسا ( هر دو در زمینه موتور و دیزل) شر کت بودین وهستین دستاورد تون چی بوده واگر ما می‌خواستیم این دستاوردهای شما را از خارج تهیه کنیم چقدر هزینه میکردیم الان چقدر هزینه دادیم
آقا خجالت هم چیز خوبی هستش
الان بنز و پژو و کیا وصدها شرکت دیگه نگران تحقیقات وموفقیت های شما ودیگر شرکت‌های خودروی درایران هستن
میرسلیم معلومه سود خوبی داره میره تو جیبت با فروش این ماشین های بنجل داخلی
تو راست میگی مهندس
تسلا از دست تیبا خشمگینه

خدایا !
همه مریضا رو شفای عاجل بده .
علم الهدی آن مردمی که شما از آن دم میزنید ، مردم کوچه و خیابان نیستند آنها اندک نیروهای مواجب بگیر شما هستند...آنها را با مردم ایران یکی نکن!!
آره دقیقا،خودروسازی هم مثل کرونا یاب مستعان و واکس کرونا و ...بقدری پیشرفته اند که خشم دشمنان را برانگیخنه،احتمالا بزودی با خوروهای ساخت داخل بفضا هم بتونیم بریم!
جناب میر سلیم یک کلمه جواب بده آیا پراید ۲۱۰ میلیونی را تایید می کنی ؟
واقعا آقای میرسلیم مردم را چی فرض کرده آیا خودرو ایرانی با متوسط مصرف سوخت ۱۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر باعث عصبانیت اروپایی ها میشه اروپایی که داره میره به سمت ۱۰۰ درصد خودروی هیبریدی واقعا که نمیدونم شرط مدیریت توی این مملکت شده...
دقیقا حرف آقای میرسلیم درست است ، چرا که خودروسازهای بزرگ دنیا ، برای فروش خودروهای مدرن خود باید کلی منت خریدار رو بکشند ، کلی امتیاز به اونها بدن ، کلی تکنولوژی و مسائل ایمنی رو لحاظ کنند ، با کمترین قیمت بفروش برسانند و اطمینان خاطر به خریدار بدن که این خودروها در شدیدترین تصادفات، کمترین صدمات رو به سرنشینان می زند ، بعد اون وقت خریدارها کلی ناز می کنند ، حالا تو ایران با این فروش و قیمت و کیفیت ، خوب طبیعی است که خشم آنها رو به همراه خواهد داشت .
بعله ، جناب میرسلیم اگه من هم از صدقه سر خودروسازی رئیس هیات مدیره ده تا شرکت یودم همین نطر رو داشتم
آقای علم الهدی
شما ناهار خوردی ۸ پُرس ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
بله ۱۶ پرس
میر سلیم از افعال معکوس استفاده می کنه
یکی نیست به داشمون میرسلیم بگه دستاورد‌های ارزشمند خودروسازی کدوم قسمتش بسیاری از رقبای خارجی را به خشم آورده
شیشه بالابر برقی
آینه برقی
زه درب های جانبی
ترمز
موتور
....
اظهارات میرسلیم عمق فاجعه مدیریت و بیسوادی و رانت را نشان می دهد.
آقای علم الهدی, با این حرف ها کشور را به سمت هرج و مرج می برید
آقای علم هدی، هفته پیش یه خانم مسن به دختر ۱۲ ساله من گفت چرا روسری نداری من گفتم به تو ربطی نداره شروع کرد به پاچه گرفتن منم زدم توی صورتش،دفعه بعد یجوری میزنم که زبونش وسط دندوناش بمونه، ما هم منتظر کسی نمی‌کنیم که از حقمون دفاع کنه، اگه شما دارید حیوون وحشی پرورش میدی و میفرستید تو خیابون ما هم آتش به اختیار از حق خودمون دفاع میکنیم، کشتن حیوان وحشی که به انسان حمله میکنه شرعا،عقلا حلال هست
تلف شدن انسانهادراثرآلودگی هواوریزکردها اصلاًمهم نیست مهم تلف شدن توله خرس هاوتوله سگهااست که کمیته ملی خقیقت یاب برای آن تشکیل دادیم که دیگرهیچ توله خرسی وحتی خودخرسی تلف نشود ببینیدچه کشورمترقی داریم که همه غممان مرگ جانکاه توله خرسهای وحشی است کی تصورش میشدکه روزی مشکلات توله خرس وتوله سک ازمشکلات فراوان انسانهای مان مهمتروبااهمیت ترباشدیعنی حیوانات بمقامی بالا
تری رفته اندویابعضی ازماانسانهاازآنهابمقام پائین تری سقوط کرده اند
آقای سلامی که داری به جای گزارش
مردمی فیلم سینمایی تحویل ملت می‌دهی، در اینکه ماهیت واقعی تو و چند خبرنگار معلوم الحال برای ملت مشخصه شکی نیست ولی امروز
چند قلم کالا رو خرید
یه شانه تخم مرغ
دو شیر یک و نیم لیتری
یک دوغ
دو پنیر
یه ۲۰۰ گرم کالباس
یارانه من بعلاوه ۲۰۰ تومان از جیب خودم گذاشتم
علم الهدی داره به دامادش کمک میکنه و میخاد موضوع ناتوانی در زمینه اقتصاد رو منحرف کنه
احتمالا فردا پس فردا مسائل متعددی خودشان خلق خواهند کرد
منظور آقای میر سلیم احتمالا خودروسازهایی مانند بنز و بی ام و و تسلا و ایناست که پراید رو رقیب سرسخت خود میبین.
چقدر متینه که بعضی ها حرف نزنن
سلام
یک عده در برنامه و بودجه کشوردر جهت ایجاد نارضایتی مردم علیه دولت آقای رییسی در حال تلاش هستند و مسئولین در جریان نیستند. وحتی آقای رئیس جمهور محترم وحکومت از این زاویه در حال آسیب هستند. به عنوان مثال:
احکام حقوقی قانونی 1400 جوزه بازنشستگان کشوری بهداشت را که دیوان عدالت اداری روی پرداخت آن تاکید ذاشت عمدا قصور نمودند تا نارضایتی را گسترش دهند
لطفا اطلاع رسانی نمایید تا جلوی افراد ستون پنجم در سازمان برنامه و بودجه کشوری وزارت تعاون و صندوق بازنشستگی را متلاشی نمایند
تا درس عبرتی باشد تا اینگونه افراد مردم را از دولت دلسرد نکنند
تشکر
آقاي ميرسليم درست ميگه
يك نمونه همين پرايد، دنيا انگشت به دهن مانده
با میرسلیم موافقم،
خودم از نزدیک شاهد بودم شرکت بوگاتی کلی بابت عقب ماندن از پیشرفت پراید متضرر شد.
علم الهدی علنا داره حرکاتی رو سامان میده که مردم رو بجون هم بندازه.حاجی خودت جرات داری یک هفته بدون محافظ و بادیگارد بین مردم راه بری و باهاشون صحبت کنی؟نشستی تو ارگ حکومتی و نسخه میپیچی.
آقای میرسلیم کدام دستاورد؟
اگر ممکنه یکی دو مورد نام ببرید. خودرو سازهای خارجی نه تنها از پیشرفت رقبا به خشم نمی آیند بلکه آن را به فال نیک می‌گیرند چونکه آنها اعتقاد دارند که فضای رقابتی عامل پیشرفت می باشد. در ضمن اگر گفته شما درست‌ باشد ما اصلا رقیبی برای آنها محسوب نمی شویم. ما زمانی برای آنها رقیب به حساب می آییم که بتوانیم صادرات داشته باشیم.
اظهارات برخي حضرات نشانگر عمق بي اطلاعي ايشان از اوضاع و احوال پريشان جامعه و كشور است
میرسلیم میرسلیم میرسلیم میرسلیم خدایا از دست آقای میرسلیم به تو پناه میبریم
ماشین میرسلیم چیه
تشویق بازنشستگان به فرزند آوری!!!
علم الهدی: آتش به اختیار باشید!
میر سلیم : دستاوردهای ارزشمند در صنعت خودروسازی!
۵۰ سال آینده باید سربازوارد کنیم(چقدر مسئولین نگران مملکت هستند!)
باز هم بگم یا بسه؟!
جناب علم الهدی
آیا منکر فقط بی حجابی
و معروف فقط حجاب است؟؟
.
دزدی
فساد
کلاهبرداری
شرارت
و دهها مورد دیگر....
شامل امر به معروف و نهی از منکر نمیشود!!!؟؟؟
میرسلیم: دستاورد‌های ارزشمند خودروسازی بسیاری از رقبای خارجی را به خشم آورده
واسه همینه که هیچکدومتون سوار خودروی ملی نمیشین .
دیروز رحیم صفوی و امروز میرسلیم.چه داستانیه که اینا سنشون که میره بالا حرفاشون هم عجیب و غریب میشه؟
خیلی فکر خوبیه جناب علم الهدی !
مردم به خاطر روسری زنان صبح تا شب با هم دعوا کنند و به یکدیگر فحاشی کنند که جامعه به آرامش برسه !
معلوم بودن موی زنان آرامش و امنیت جامعه را از بین می بره ولی اینکه مردم به خاطر حجاب زنها درگیر شوند و به هم فحش نثار کنند امنیت و آرامش برقرار می شه !
در محلی که من هر روز پیاده روی می کنم هر روز تعداد زنان بی روسری بیشتر می شه
جالب اینکه هیچ کس توجه هم نمی کنه
در مسافرت و ییلاقات و کوه و سفر های دسته جمعی و .... عملا حجاب نیست و کسی هم معترض نیست
مردم ما از حجاب اجباری عبور کرده اند و این موضوع برای مردم مهم نیست
جناب میرسلیم
آقا با این همه تجربه و داشتن آگاهی گفتند که خودروسازی به وعده های خود در خصوص پیشرفت عمل نکرده


لا اقل مقداری کوچک مانند رهبری باشید
این آقای میرسلیم حالش خوبه؟
جالب اینجاست شرایطی در کشور به وجود آوردین که با کلی تلاش و تحصیل هنوز نمی توان از پس مخارج خودمان بر بیاییم و هر روز سفره خالی تر میشه چه برسد به ازدواج! بعد دغدغه فرزندآوری و جمعیت 50 سال بعد را هم دارید؟!
واقعا نمیدونم شما در مریخ زندگی می کنید یا ما؟
لشکر سایبری هرچقدر هم زیادشون کنن و بودجه بیشتری بدن ، بازهم فایده ای نداره!!!!مطمئن باشید
پولاتونو دور نریزین عزیزان ، برین باهاشون سیسمونی بخرین بیشتر میصرفه!!!
ایکاش هفته ها روز جمعه نمی داشت تا مردم آرامش داشتند.
اقا این میر سلیم و میر سلیمها چرا بازنشسته نمیشوند از دیدن اینها و حرفهای بی سند ومدرکشان خسته شدیم.
جناب میر سلیم کلا شوخ طبع تشریف دارند در اسنتد آپ کمدی خندوانه شرکت کند حتما مقام کسب میکند
آقای میرسلیم به عنوان کسی که در 6 شرکت قطعه سازی خودرو در سمت های مدیریتی حضور داره باید: (1) به علت تعارض منافع از اظهار نظر در این مورد منع بشوند و هیچ نقشی در تصمیم سازی نداشته باشند. معلوم است شرکت های قطعه سازی ایشان نمیتواند قطعات باکیفیت درخور خودروهای خارجی تولید کند وگرنه نگران نمی بود. (2) به عنوان کسی که در کیفیت بسیار پایین خودروها نقش داشته اند مورد بازخواست قرار بگیرند.

امروز خودروی نمایشگاهی ایران خودرو در نمایشگاه بین المللی روشن نشد و آن را هل دادند.
به علاوه اگر مطابق ادعای ایشان خودروهای داخلی با کیفیتتر هستند، با آزاد شدن واردات مردمی که پولشان را به زحمت بدست آورده اند کماکان همان خودروی داخلی باکیفیت را میخرند. مگر اینکه ادعای ایشان نه برای منافع مردم بلکه به خاطر منافع شرکت های خودشان باشد.
جناب میرسلیم چه منفعتی در خودرو داخلی داره که تمام قد از صنعت خودرو سازی ایران دفاع میکنن؟!!
لطفا یکی واسطه بشه و دو شاخ این میرسلیم و علم‌الهدی را از برق بکشه.ممنونم
میرسلیم، زدە بە اخرین سیم، هر روز بیا بخندیم
این آقای میرسلیم رقابت خیلی تنگاتنگی داره با علم الهدی
آقای میرسلیم! والا دستاوردهای شما (؟!؟) هم مردم ایران رو به خشم آورده.
آقای میرسلیم اگه کسی به خشم آمده باشه اونم ملته که از دست شما به خشم آمده آدرس اشتباهی ندید لطفا
نیمی از جمعیت دنیا حالا کاری به دنیا نداریم ، نیمی از مردم کشور‌ خانم ها هستند‌ و این خانمها هم عین ما ادم هستند‌ و عقل و و فکر و و در بسیاری موارد‌ علم و دانشی بیشتر‌ ما اقایون‌ دارند‌ و حق رای و دیگر‌ حقوق اجتماعی‌ دارند‌ و از همه مهمتر‌ ما از زنها‌ زائیده‌ می شویم !
حالا‌ ما‌ مردها چطور به این نیم جمعیت امر بکنیم‌ که چطور‌ لباس بپوشند‌ و چطور‌ تپ شند‌ ؟؟!
اگر خانمها‌ به مرده دستور بدهند که شماها‌ چشمهای خودتون‌ را ببندید‌ حقشان نیست‌ ؟!
دولت‌ رئیسی ارز‌ کالاهای‌ مورد‌ ارتزاق‌ ملت‌ و بازار را قطع‌ کرد‌ و از آن پول چند ریال‌ بیک عده اندک داد‌ و بقیه را خودش برداشت و کشور را دچار چالش نابود کننده کرد‌ چرا این علم ال ..هیچ اعتراضی در جهت‌ امر به معروف ننمود‌ .!
پراید و ارابه های مرگ و پولهایی که با دلار رانتی و 4200 تومانی صرف رشد آنها کردید شده سند افتخار شما و بدبختی مردم.
میرسلیم به عنوان مسئول در خودروسازان باید دادگاهی ومحاکمه شود
چین زالو صفت هست و مفت خور ،تکیه بر این کشور خطای عظیم است
میرسلیم: دستاورد‌های ارزشمند خودروسازی بسیاری از رقبای خارجی را به خشم آورده.
مخصوصا مرسدس بنز و تویوتا رو.
روزی یک جمله از این حرفها بشنویم، دیگه عمری برامون میمونه؟
این آقای میرسلیم حالش خوبه؟ حرف نزنه اتفاقی براش نمی افته.
میرسلیم از خودروسازها ماهیانه یا روزانه چقدر دریافت میکنی که حاضر به بافتن این همه اراجیف هستی؟ یعنی ۸۰ میلیون ایرانی نتوانسته اند این را تشخیص دهند!
چرا کسانی مثل میرسلیم و اعلم الهدی برخلاف مردم خرف می زنند این سیاست سیستم هست که باید به مردم میدان نداد؟واقعا پذیرش واقعیت برای اینها اینقدر سخت هست ؟ وجود کسانی مثلرمیرسلیم در بدنه نطام معلوم می کند که کشور چرا به این روز دچار شده اینها واقعیت‌ها را برعکس می بینند و به زور می خواهند نطر خود را پیش ببرند
حاج اقامیرسلیم کوتاه بیا پدرجان
آقای میرسلیم همیشه خلاف جهت شما می‌کنند. استاد شناشون مشکل داشته. پدر من یه مملکت دارن داد میزنن تو چی میگی؟
فولکس واگن کلا از خشم دیونه شده!!!!!!!!!
کدوم دستاورد
خجالت بکش میر سلیم
از چین که انتظاری نیست دنبال واردات نفت ارزان هست، ما هم باید پیگیر جایگزینی نفت روسیه در اروپا با نفت ایران باشیم
حرف علم‌الهدی جرم است! چرا پیگرد قانونی نمی‌شود !ً؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
اتفاقا شما دارید جرم می کنید و تشویق به کارهای فساد
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
علم الهدی از امر به معروف و نهی از منکر، فقط بحث حجاب رو میشناسه! اون هم از نوعی که مورد قبول خودشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
حرف ایشان تشویق به آشوب و هرج و مرج است.
بنزبایدجلواینالنگ بندازه
میر سلیم شانس آوردیم تو رئیس جمهور نشدی
چه امیدی به افکار پوسیده است
قوه قضائیه باید در مورد دارایی ها و علت دفاع بی شرمانه از صنعت خودرو که سالانه جان هزاران نفر را می گیرد محاکمه و بعنوان قصاص باید با همین دستاوردها به سفره در جاده هی خطرناک برود و برای خرید این دسااوردها از دارایی هایش که از صنعت خودرو به جیب زده استفاده نکند در اسنپ کار کند و قسط بدهد و خدارا شکر کند
فقط تیتر رو خوندم…تابناک به این فکر میکنم یه مشت جوک رو پشت سر هم ردیف کردی! سوژه کردی دوستان رو؟
کدوم رقیب خارجی؟! رقیب داخلی هم ندارند چه رسد به خارجی! کلا این خودروسازها که در چپاول بی رقیبند.
حکایت جناب میرسلیم، حکایت ماست بنده
هیچ وقت نمیگه ماست من ترشه
با سلام
خودرو سازی در طول چهل سال پس از انقلاب دو کار کرده: اول آنکه گوش مردم را بریده و با فروش خودروهای گران و بی کیفیت و عقب مانده وبال جان و مال مردم شده .
و مورد دوم هم هر ساله گوش دولت را هم میبرد و برای نجات صنعت عقب افتاده خود مقادیر زیادی کمک مالی از دولت دریافت میکند.یعنی خودرو سازی ما هم به جیب مردم میزند و هم به جیب بیت‌المال و دولت.
میر سلیم و علم الهدا ، لظفا سکوت را رعایت فرمایید.
آقای چرا فکر میکنی همه ملت نادان هستند و فقط تو دانا هستی ؟؟ روغن ۴۲۹ هزار تومان شده مرد حسابی ؟؟ کمی شب تامل کن که داری با ملت چه میکنی ؟؟؟ پراید ۲۲میلیونی بالای ۲۰۰ میلیون ؟؟؟؟؟؟ واقعا شرم بر شما ؟؟؟
مگه وزیر نیرو نداریم که وزیر فضول کشو در خصوص: سد سازی و آب دریاچه ارومیه و موارد مشابه اظهار نظر می کند؟
به نظرم از حالا برای تبلیغات کاندیداتوری احتمالی آینده زود و اساساً جرم هم محسوب می شود! خواهشاً یکی دست و پای این جماعت ندید بدید را جمع و جور کنه باعث آبرو ریزی هستند آدم خجالت می کشد!
ریزگردهای محترم :
به شما دستور میدم هرچه سریعتر برگردید به کشور خودتون والا نیروهای یگان ویژه رو به سمت شما گسیل خواهیم کرد.لطفا در زمین دشمن بازی نکنید
آقای میر سلیم، تقبل الله
علم الهدی شاید تفاوت امر به معروف و زور به معروف را نمی داند.
حرفهای آقای علم الهدی احتمالا تشویش اذهان عمومی و ترویج خشونت نیست ؟؟ قرن عوض شد و این افکار عوض نشد...
آقای میر سلیم واقعیت را گفته عده ای ترسیده اند که وزارت صنعت بفهمد و جلوی تمام توهین‌ها به ایران خود رو را بگیرد تا این صنعت نیم جان از بین نرود
اغای میرسلیم مزاح میفرمایند
تابناک ممکن اقای میر سلیم سهام دار خود رو باشد میشود سؤال کرد
من به شخصه معترضم به وضع موجود واز اعتراضات خیابانی دفاع میکنم
به عقیده من و در اسرع وقت :
سخنگوی محترم قوه قضائیه تکلیف مردم رو با نتایج حاصله از فرمایشات امامان جمعه به شرح زیر مشخص نماید:
۱- مردم عادی نباید منتظر اقدامات نیروهای انتظامی بمانند و خودشان. راسا میتوانند تا مستقیما ، نسبت به بهینه سازی حجاب و انجام امر به معروف اقدام نمایند و چنانچه در این رهگذر و در اجرای اوامر به معروف ، اتفاقی هم افتاد و ناخواسته خسرانی هم متوجه مخاطبان امر به معروف گردید
هیچکس مسئول جبران چنین خسرانی نخواهد بود.
۲- سخنگوی قوه قضائیه اعلام نماید که از این به بعد ، کلیه امامان جمعه در سراسر کشور میتوانند که اسامی کلیه بدهکاران عمده و بدهکاران معوق بانکی را ، بدون تائید نهائی قوه قضائیه ، در تریبونهای نماز جمعه اعلام و منتشر نمایند و چنانچه گزارشات رسیده به امامان جمعه که مستند لیست اعلامی توسط ایشان است ، در بعضی موارد هم درست نبود و ناخواسته نام فرد خد‌ومی را هم ، اشتباها ، بعنوان مجرمین بانکی اعلام کردند ، ان شخص بیگناه مورد خطاب قرار گرفته ، هیچ حقی درمورد ادعای شرف و اعاده حیثیت خود نخواهد داشت و امامان چمعه درچنین مواردی نیز ، از هرگونه مسئولیتی مبری میباشند.
ملاحظات:
چنانچه قوه محترم قضائیه ، به هر دلیلی :
قادر به اعلام قانونی موارد ف‌وق نیست !!
پس بهتر است تا اتفاق غیر مترقبه ای در پی اعلانها و اخطارهای مختلف امامان جمعه ( بشرح ف‌وق) رخ نداده است و هنوز حرج و مرجی هم حاصل نشده است ، سریعا و با هماهنگیهای لازم با ستادکل نماز جمعه، محدوده قانونی اختیارات امامان جمعه را در هر موردی که خصوصا ، به چگونگی اعمال قوانین مربوط میشود ، معلوم و مشخص نماید.
البته که باید عصبانی باشن چون خودرو سازان ایران گنجشک را رنگ میکنند و به جای قناری با ظلم انحصار به مردم میندازن وقتی خود مسئولین میگن ارابه مرگ یعنی چی ؟ یعنی اینها ماشین نیست فرغونه که مردم مجبورن با قیمت هنگفت بخرن
!شما نوکرتم،اگر امکان دارد یک چند روزی اصلا نظر ندهید و فقط رصد کنید.
یک وقتی دیدید شاید حوزه کاری شما نیست و نیازی ب نظر شما هم ندارد.
عجب سیاست جالبی در رابطه با ازدیاد جمعیت داریم مدیر کل میاد میگه بازنشستگان کشوری ( توجه کنید بازنشستگان ) که حول و حوش 50 سال سن دارند اگر تاریخ ازدواج و تولد فرزندشان قبل از 1401 باشه فلان مبلغ عائله مندی و حق اولاد میگیرند ولی ( این ولی جالبه ) اگر بازنشسته بیاد بعضا ازدواج دوم بکنه حالا بهر دلیل و علت و صاحب فرزند شود حق عائله مندی و حق اولاد تقریبا دو برابری دریافت میکند حالا کاری نداریم بقول معروف تکلیف زنگوله پای تابوت در آینده چه خواهد شد از اینطرف میرسلیم میاد توصیه میکنه بهر قیمتی که شده باید از این ارابه های مرگ که بعد از تصادفات جزئی گوشت چرخ کرده بیرون میده حمایت کرد نه به اون بریز و بپاش برای ازدیاد جمعیت و نه به این صرف هزینه های سنگین برای خرید ارابه هایی که کاهش جمعیت رو بهمراه داره !
آررره
کلا جهان غرب و شرق انگشت در دهان مانده اند از بس که این پراید خفنه !
اینکه منتظر نیروی انتظامی نمانید یعنی چی ؟ خب به یکباره بگوئید خودتان هم نیروی انتظامی باشید برخورد کنید و هم قاضی باشید حکم صادر کنید و هم مامور اجرای احکام باشید و حکم را اجرا کنید این در خصوص مسئله حجاب بود در رابطه با برخورد با جاهلانی که کشور رو نابود میکنند ایشان چه توصیه ائی دارند
تابناک این علم الهدی کم بود میر سلیم هم اضافه شد ؟
لطفاً مستندات خشم را هم رسانه ای نمایید . لطفاً بفرمایید اگر رقبا خشمگین شوند چه تبعاتی برای صنعت خودرو ایران دارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علم الهدی نمونه کامل قانون گریزی و زن ستیزی هستش یک کشور دمکراتیک بود حتما مجازات میشد
از یک نجومی بگیر مجلس صد ساله انتظار بیشتری نداریم.
جناب میرسلیم گل فرمایش می‌کنند واقعا کشتار بی سابقه توسط خودروهای داخلی دستاوردی هست که هر خودرو سازی نمیتونه بهش دسترسی پیدا کنه...خودروسازها خارجی حق دارند به خشم بیان
چه خبره تو این مملکت !! بعد میگن چرا مردم مهاجرت می‌کنند.
آقای میرسلیم شما کدومتون از آشغال های سایپا استفاده می کنید .
مدیرعامل کارخانه بنز بخاطردستاوردهای ارزشمند خودروسازان ایران خودکشی کرد ووصیت کرده پراید جایگزین بنز شود
جناب میرسلیم یکی از این دستاوردها را نام ببرید
بابا تو را بخدا موارد مطرح شده توسط ميرسليم را كه خود سهامدار خودرو سازهاست منعكس نكنيدروي مخ مردم است وملت عصباني را ناخودآگاه وادار به فحش دادن مي كند
ميرسليم در چند شركت خودرو ساز حقوق مي گيرد بله حقووووووق مي گيرد.
جناب علم الهدا یه فکری به حال فاحشه خانه های مشهد بکن که ناموس ایرانی به فنا رفته..... اصل رو ول کردی به فرع چسبیدی؟؟
آقای علم الهدی مردم به خاطر حجاب مزاحم ناموس مردم نخواهند شد‌۔ اگر کسی مزاحم مادر و خواهر هموطن ما (هر دین و مذهبی داشته باشند) بشود، جلوی او خواهیم ایستاد۔

c
مردم حواس همه جمع باشه حرف های غلم الهدی فقط برای دور کردن ذهن مردم از مشکلات کشور هست .
نه فقط آقای میر سلیم بلکه بسیاری از دولتمردان ما اینگونه اند که سنجش عملکردشان را بر اساس میزان خشمگین کردن دیگران می سنجند نه میزان رضایت و رفاه مردم.
یکی از بزرگترین و بدترین اشتباهاتی که در کشور ما رخ میدهد و متاسفانه تاثیر منفی روی آرامش و آسایش و معیشت مردم هم میگذارد این است که هر ننه قمری در دستگاههای حاکمه دارای اختیار اظهار نظر در هر موضوعی است و انگار نه انگار که کشور رئیس دولت داره رئیس مجلس و رئیس قضا داره و این روسا هم سخنگویی دارند که منعکس کننده نظرات روسای خود هستند فلان مدیر کل فلان معاون وزیر فلان نماینده میایند نظراتی از خودشون پخش میکنند که سودجویان و فرصت طلبان با اتکا به این نظرات شرایطی را به نفع خود و به ضرر جامعه بوجود میاورند و بقول معروف دیوانه ائی سنگی میندازد که هیچ دولتی نمیتواند آنرا در بیاورد
80 میلیون نفر نمی دونن میرسلیم میدونه خودروی داخلی خوبه فازش چیه شاید فامیلاش تو این کارخانه های ارابه مرگ کار می کنند
ميرسليم بايد محاكمه شود
این آقای میرسلیم با مردم داره لجبازی می کنه؟
چه دست آورد عظیمی از این بالاتر که سالانه ده‌ها هزار نفر از مردم کشورمان را به کشتن میدن
میرسلیم نگران استفاده ای که ازجیبش پریدهست
وگرنه فردا اگر راهی برایش باز بشه که دوباره جیبش پربشه
واردات راموهبت عظیم الهی میدونه
قیافه‌اش شده انگاراین پدر خوانده های ایتالیایی
آقای میر سلیم ماشین پژو که دنده عقب ندارد ، پیشرفت است ، کمی حیا کن!
این حرفها بوی رانت می دهد
آره اتفاقا چند روز پیش مدیرعامل شرکت بنز، در حالی که اشک در چشمانش جمع شده بود و یاس و نوامیدی در چهره اش موج میزد خطاب به کارکنان خودش گفت لطفا با کمک از سرویس های جاسوسی به دانش فنی ساخت موتور ماشین های ایرانی دست پیدا کنید و راز مصرف بهینه و ایمنی بالای این ماشین ها را بیابید در حالی که از فرط سکسکه و گریه جلسه را ترک می کرد فریاد کنان از زیر نظر داشتن آقای میرسلیم صحبت می کرد
میرسلیم تو یکی از نوابغ درخشان هیئت موتلفه هستی و همگان بیاد دارند که وقتی انقلاب شد و پستهای مملکتی را بدست گرفتید بویژه در زمان جنگ چگونه ملت رو به خاک سیاه نشوندید.
هر چه زودتر باید میرسلیم به جرم حیف و میل اموال مردم و مرگ و میر ملت محاکمه شود و باید از مجلس اخراج شود
اگه بچه خودت پشت فرمان ماشینی باشه که ایربگش عمل نکنه باز میگی 100 تو 900000 مهم نیست ؟
میرسلیم من به تو تو انتخابات رای دادم چون مطمئن بودم رای نمی آری!چون فکر می کردم شرکت در انتخابات تکلیف است!
آما حالا هم به این نتیجه رسیده ام که شرکت در انتخابات گناه کبیره است و هم رای دادن به توی جنایت است!
کلا آقایون به خاطر نبودن کف جامعه کم کم از مردم فاصله گرفتند و فضایی صحبت میکنند نمونه بارزش آقای میر سلیم و علم الهدی خداوند به راه راست هدایتشون کنه
علم الهدی ظاهرا خود مختاری اعلام کرده، و الکی الکی صاحب شهر شده
آقای میر سایم اینقدر یکدنده نباش کدوم پیشرف در خودروسازی داشتیم این ادعاخجالت آوره خودروساز داخلی پیشرفتش کجابوده که اینجور حمایت میکنی مسخره ست
آقای علم الهدی دوره نصایح شما هم تمام شده ازخوابغفلت بیدارشوید
درمورد رشدجمعیت دولت ونظام نیاز ندارد مشوق بدهد مردم کار خوشان رابلدند فقط شرایط زندگی راسهل وراحت کنندمثل قبل نه اینکه هر روز به دغدغه های زندگی مردم اضافه میکنندوحلقه محاصره مردم راتنگتر میکنند
میرسلیم بدنبال منافع شخصی
علم الهدی بدنبال ایجاد هرج و مرج و ناامنی
آقای میر سلیم راست میگه اینکه کاری کنی برایرخودرویی که یک سال بعد می خواهی بدی سه میلیون نفر اسم بنویسند و کلی پول قبل اش بدهند و بعد هم ادعای ضرر ۸۰ هزار میلیاردی بکنی و ... کلا خودرو سازهای دنیا باید شگفت زده شوند که چطور این خودرو سازها می توانند و رو دارند و که این کارها را بکنند
آره به خدا . چرا کسی حرف های آقای علم الهدی رو پیگیری نمیکنه. واقعا خیلی از صحبت هایی که ایشون میکنن اگه کس دیگه ای زده بود واسش مشکل پیش میومد.
این فراتر از قانون هستش
لطفا رسیدگی کنید
( در بحث حجاب منتظر نیروی انتظامی نمانید)

اقای حضرات

قوای سه گانه

مفسرین قلنون اساسی

قوای انتظامی و امنیتی

بفرمائید در این مملکت چندتا قانون رهبر و چند تا مجری و ناظر و مفسر قانون و برقرار کننده امنیت و رسیدگی به امور اجتماعی هست؟

اگر یکی هست
پس چرا این فرد اینگونه حرف میزند

اگر یکی نسیت و دلبخواهی هست

پس شمای بالا نشین چه میگوئید.

چرا یکی جواب نمیدهد چرا تابناک و خواص پیگیر نیستند
رئیس و هیت مدیره 5 6 تا شرکت و قطعه سازی خودرو هستش دیگه اقای میرسلیم از خودروسازی داخل حمایت نکند کی حمایت بکند
سانسورت رو کن سوپاپ اطمینان
آقای میرسلیم گذشت دوره ای که همه عقب ماندگیها رو با نسبت دادن به دشمن جبران کنید
جناب وزیر کشور بیخیال مشکل ریز گرد فقط برای استانهای غربی و جنوبی این مملکت است مسولین همه تهران تشریف دارند از این همه دستور دادن دست بردارید اگر یک ذره وجدان دارید یک ذره عمل کنید همین انقدر هم نگویید رنج مردم رنج مسولینه چون همش دروغه
میر سلیم ، علم الهدی و سلامی روی مخ مردمند
میرسلیم خودت زدی به خواب نمی دانی پراید وپژو اسمشان ارابه مرگه؟ آره خودت وبچه هات بنز وتویوتا سوار میشی
اگر برای حجاب نباید منتظر نیروی انتظامی ماند پس برای اعتراض و راهپیمایی هم نباید منتظر مجوز ماند.
میرسلیم: دستاورد‌های ارزشمند خودروسازی بسیاری از رقبای خارجی را به خشم آورده!!!!
پیر مغزی این مشکلات را هم داره دیگه چاره ای نیست.
علم الهدی: در بحث حجاب منتظر نیروی انتظامی نمانید!!!
چرا دفتر خانه ائمه جمعه به این ناهنجاری های گفتاری و آشوبگری های یک امام جمعه رسیدگی نمیکند که هیچ و بلکه هر جمعه به نمره های او افزوده می شود .
مگر این دستور آتش نیست؟؟؟؟؟
مگر مباشرت در جرم نیست؟؟؟
مگر تحریک مردم به آشوب نیست؟؟؟
قوه قضائیه فقط زورش به مردم ضعیف و بدبخت میرسه!!!!
حالا اگه یه بدبخت بیچاره ای یه (کلام) سخنی از دهنش پرت شده بود بدون اختیار او را مشرک و جاسوس و اشوبگر و مباشر در قتل و آشوب و آشوبگر و همه چیزش تشخیص میدادند آیا عدالتی که رئیسی میگفت همین است؟؟!!
آیا گفته ی این آقا را کسی بررسی و رسیدگی نمیکنه!!!
فکرکنم منظورمیرسهیم ازدستاوردهای خودروسازان داخلی اراجیف خودش هست ومنظورش ازخشم رقبای خارجی خشم مردم مظلوم ایران است که سالهاست مافیای خوردوسازی خونشان راتوی شیشه کرده اند.
خدائیس تا حال نفهیمدم مسئولیت و اثر این میر سلیم چیه و چکاره هستند.
جدی نبابا کیفیت شو نمی دونن از روی ظاهر حرف زدن
بە احتمال زیاد این اقا در خودروسازها سهامدار است و الا اینطوری در مقابل مردم و مسئولان مربوطە وهمچنین نمایندگان مجلس موضعگیری نمیکرد شک نکنید دلش بە حال تولید ملی نمیسوزە و الا یکبار از کم و کاستیها و گرانفروشیها و بی کیفیت بودن خودروهای تولید داخل همزمان با حمایت از انها سخن میگفت این اقا نمیدونە کە تورم موجود ارتباط مستقیم و قطعی با گرانی خودرو دارە خب اگە یە ذرە بە فکر ملت بودی هیچگاە با واردات خودرو مخالفت نمیکردی مقام معظم رهبری و همچنین مردم بشدت از تولیدات داخلی حمایت میکنن ولی خودرو جایی برای حمایت بی چون و چرا باقی نگذاشتە و لطفا شما دیگە با این حرفای غیر منطقی و من دراوردی روی اعصاب ملت راە نروە
خطاب به مير سليم:

اتفاقا دستاورهاي ارزشمند صنعت خودرو سازي، بسياري از خانواده هاي ايراني را نيز به خشم آورده است. به خصوص آنها كه عزيز از دست داده اند. قطع عضو شده اند. درد و عوارض و هزينه هاي ناشي از تصادف را پرداخت كرده اند و يا حتي آنها كه با درآمد سرانه ي بسيار پايين تر از سرانه جهاني، براي خودرو هايي كه از خودرو گاها فقط داشتن چهار چرخ را يدك مي كشند، چندين برابر سرانه ي قيمت يك خودرو در كلاس جهاني را پرداخت كرد اند.
شرم بر شما آقاي مير سليم. آيا وامدار مافياي سياه خودرو شده ايد؟
وزیر کشور : طبق اظهار نظر کارشناسان، بهره برداری از سد نیمه تمام نازلو نه تنها تاثیری در خشک شدن دریاچه ارومیه نخواهد داشت بلکه تامین بخشی از آب شرب ارومیه را نیز بر عهده دارد و این طرح در گذشته نیمه تمام رها شده و آغاز مجدد مراحل احداث آن نیازمند بررسی کارشناسی و تخصصی است.) دو جمله ضد و نقیض اونم پشت هم ؟!! بالاخره کارشناسان (که معلوم نیست کی هستند و خدا کنه شبیه کارشناسان سد گتوند نباشند) بررسی کارشناسانه کردند یا نکردند جمله اول میگه بررسی کردند در دومی میگه نیازمند بررسی است
"کمیته حقیقت‌یاب برای تلف شدن توله یوز‌ها تشکیل شده"
نتیجه کمیته حقیقت یاب به شرح ذیل خدمت ملت همیشه درصحنه ایران؛ اعلام می گردد:
مقصر خود توله یوز پلنگها بودند که تو ایران به دنیا اومدند
جک مي فرماييد؟ نيروهاي بازنشسته با توجه به سن و سال بالايي که طبيعتا دارند مگر توانايي فرزند آوري دارند؟
همه که حضرت ذکريا نمي شوند
بله اگر هدف نابودی باشد بهش میگن دست آورد
جناب ميرسليم منظور شما مردم ايران را خشم آورده. لطفا حداقل كمي فكر كنيد يا نظر مردم را بپرسيد بعد سخن بگوييد
دروغ مگه در اسلام گناه نیست؟
اینم که دروغ مصلحتی نیست.
چرا آقایون این همه دروغ می گند؟
آقای میر سلیم کدام دستاورد دزدیدن زنگ خودرو کاهش میلیمتری ورق بدنه کاهش آپشنها و پایین آوردن قطعات موتوری خرابی و معطل ماندن در نمایندگیها بنده پیکان 55 را رده خارج کردم در حالیکه گیربکسش هنوز تعمیر نشده بود ولی حالا خودروی نو سه با رگیربکس باز کردم اینها جزو افتخارات هست
بنده خدا از رو نمی رود . تصور کنید طرف رئیس جمهور می شد ؟
میر سلیم تو را چه سرّیست ...
در این شماره میرسلیم نشون داد که کلا راحته! مدیرعامل تراکتور نشون داد که همچون بقیه فلات ایران نشینان همه چیز را گردن دیگران می اندازد! امام جمعه همدان نشان داد که نمی داند دولت به اعتراف خودش بزرگترین گران فروش در کشور است و جهاد تبیین این را دست کم در جهاد کشاورزی ثابت کرد!
مشکل میرسلیم نیست.
مشکل نبودن رسانه های آزاد و امنیت خبرنگاران هستش. اگر رسانه آزاد بود الان خیلی راحت حقیقت حمایت میرسلیم از خودروسازان داخلی مشخص میشد . ولی الان تا خبرنگار حرف بزنه به جای این که به حرفهاش گوش کنن میندازنش زندان و میر سلیم کماکان به کارخودش ادامه میده.
میر سیلم تو رو خدا اینقدر تنگ نظر نباشی
بنز و کادیلاک التماس میکنن یکم از دستاوردهارو می خوان
فقط یکم بهشون نشدون بده فقط یکم
میدونی چقدر تکنولژی خودروهاشون پایین و چقدر در یال کشته میدن
الان صف خرید تو اروما و آمریکا برا خرید تیبا و ساینا هست خخخخخخخخخ
حاج اقا میرسلیم بازار انحصاری را از دست نمی دهد
آقای میرسلیم
در چند شرکت زیر شاخه خودرو سازی عضو هیات مدیره هستی ؟
تیمهای دولتی بیت المال خور پرسپولیس و استقلال باعث فساد در فوتبتل کشور هستند
جناب ميرسليم تا صنعت خودروي چين را تو ايران بومي سازي نكنند و كل خودروسازي را وابسطه به چين نكنند دست از حمايت برنميدارند
اين علم الهدي چكاره مملكت است كه دستور اتش به اختيار مي ده و بقيه سكوت مي كنن
اقای میر سلیم درست میگه از 1 میلیون ماشین تولیدی فقط 10 هزارتا که تصادف شدید داشته باز نشدن باقی که هنوز امتحان نشدن
حرف و گفته های آقای میرسلیم ناشی از کهولت بیش از حد و سن بالای ایشان است . انتظار بیشتری نباید داشت. همه افراد پیر و کهنسال به این نقطه میرسند.
این خببرنگارها تحقیق کننند ببینن این میرسلیم چی بهش پاداش دادن که اینقدر از خودروسازها داره حمایت میکند چون مملکت شما تا چیزی نگیری از کسی حمایتی نخواهد شد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان