بازدید 23387
۱
وقاحت را از حد گذراندید، برای من باید نداریم

افشاگری فرهادمجیدی علیه شبکه۳ و برخی نهادها

برنامه شما وقاحت را از حد گذرانده و تصویر کاپیتان استقلال را از روی پوستر تصاویر تیم بعداز قهرمانی حذف کرده است. چه کسی به شما چنین اجازه‌ای داد؟
کد خبر: ۱۱۱۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹ 20 May 2022

استقلال پنج‌شنبه شب در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل رسید. فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی از اجبار برخی نهادها برای حضورش در برنامه فوتبال برتر پرده برداشت!

به گزارش تابناک ورزشی، فرهاد مجیدی در پاسخ به سوال خبرنگار برنامه فوتبال برتر شبکه سه، حاضر نشد که به پرسش او جواب دهد. سرمربی استقلال گفت: برنامه شما وقاحت را از حد گذرانده و تصویر کاپیتان استقلال را از روی پوستر تصاویر تیم بعداز قهرمانی حذف کرده است. چه کسی به شما چنین اجازه‌ای داد؟

افشاگری فرهادمجیدی علیه شبکه۳ و برخی نهادها

مجیدی ادامه داد: نمی خواستم این حرف ها را الان بزنم و در پایان فصل خیلی چیزها را خواهم گفت اما بدانید که خیلی از نهادها تماس گرفتند و گفتند باید به این برنامه بروی. باید نداریم . این را بدانید . من فرهاد مجیدی فرزند ناصر حجازی هستم و برایم باید وجود ندارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱
دمت گرم داداش فرهاد واقعا این برنامه فوتبال برتر و میثاقی ارزش رفتن نداره به خصوص که امثال علی فروغی ازت خواستن به این برنامه بری دمت گرم خوب حالشونو گرفتی
واقعا مردم از فوتبال برتر و میثاقی خسته شدند
یه تار موی عادل فردوسی‌پور و برنامه ۹۰ شرف داره به این فوتبال برتر و میثاقی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر