بازدید 41388
سه‌ هزار و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

از «آقامون جنتلمنه» نوشتید، از «سلام فرمانده» هم بنویسید!/چرا بودجه صداوسیما و سایر نهاد‌ها شامل جراحی اقتصادی نمی‌شود؟/فرزند آخر «ایران» زنده می‌ماند؟

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند «جزئیات بیشتر از حادثه‌ی گروگان‌گیری خونین امروز ایلام» / «می‌گویید یک دهک از دریافت یارانه حذف شدند، اما نیمی از جمعیت یارانه ۳۰۰ تومانی را هم دریافت نکردند» / «معاون وزیر صمت: قیمت‌ خودرو در بازار آزاد بسیار بالاست» / «ماجرای واردات خودرو در ازای صادرات پراید» و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰ 18 May 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی از حوزه های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

وزیر ارتباطات: کُندی سرعت اینترنت را تکذیب می‌کنم
زارع‌پور گفت: کُندی سرعت اینترنت را تکذیب می‌کنم و به‌اندازه نیاز کشور پهنای باند تأمین شده است. عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره کُندی سرعت اینترنت گفت: آن را تکذیب می‌کنم و به‌اندازه نیاز کشور پهنای باند تأمین شده است. مشکلی در زمینه اینترنت وجود ندارد و سرعت میانگین برای ما 10 است در حالی که در دنیا 60 است.وی افزود: ظرفیت‌های خوبی در حوزه فناوری اطلاعات داریم.

جزئیات بیشتر از حادثه‌ی گروگان‌گیری خونین امروز ایلام
فرمانده انتظامی استان ایلام دلیل حادثه‌ی امروز در ایلام را اختلاف کاری اعلام کرد. سردار «دلاور القاصی‌مهر» اظهار کرد: در پی تماس مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در اداره اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان، بلافاصله ماموران انتظامی و رهایی گروگان یگان ویژه، به محل اعزام شدند. وی افزود: بلافاصله اینجانب در معیت ماموران انتظامی و یگان ویژه، در محل حضور یافتیم که مشخص شد، شخصی مسلح از کارمندان همان سازمان با توجه به اختلاف شخصی که با محل کار خود داشته به صورت مسلح وارد شده است. فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: قاتل به محض ورود به محل کار خود به سمت کارمندان آن اداره تیراندازی می‌کند.

القاصی‌مهر خاطرنشان کرد: متاسفانه در این درگیری سه تن کشته و هفت تن زخمی می‌شوند. با اقدامات تامینی و حضور بموقع پلیس سه تن از کسانی که در این اداره توسط قاتل، گیر افتاده بودند به صورت صحیح و سالم به بیرون از محل هدایت شدند. فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: قاتل با ورود ماموران انتظامی و رهایی گروگان یگان ویژه، عرصه را بر خود تنگ دید و خودکشی کرد. وی گفت: بلافاصله توسط خودرو‌های امدادی انتظامی و اورژانس، به بیمارستان برای ادامه درمان منتقل شدند. فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه هم‌اکنون امنیت و آرامش در محل گروگانگیری حاکم است از مردم خواست به شایعات مطرح در فضای مجازی توجه نکرده و اخبار موثق خود را از رسانه‌های معتبر دریافت کنند.

فرزند آخر «ایران» زنده می‌ماند؟
معاون سازمان محیط زیست علت اصلی مرگ دومین توله ایران را شیر بی‌کیفیت عنوان کرد و گفت: تمامی شیرها به دلیل مسائل تحریم‌ها مستقیم قابل خرید نیست و همین‌ها باعث شد توله دوم را از دست دهیم. حسن اکبری با تشریح دلایل مرگ دومین توله یوزپلنگ ایران گفت: پس از اینکه در عادت دفع یکی از توله‌ها اشکال پیش آمد، بلافاصله یکی از متخصصان داخلی به آنجا منتقل شد و توله را ویزیت کرد. متأسفانه مسیر محل نگهداری توله‌ها تا نزدیک‌ترین دامپزشکی فاصله قابل توجهی دارد.معاون سازمان محیط زیست با بیان اینکه در ادامه این توله برای اقدامات درمانی تکمیلی باید به تهران منتقل شود که متأسفانه در مسیر تلف شد، گفت: در کالبدگشایی انجام شده یبوست زیاد در دستگاه گوارش و لخته‌هایی از شیرهای مصرف شده در دستگاه گوارش وجود دارد. وی با بیان اینکه فرضیه‌های اولیه این است که شیر کیفیت مناسب نداشته و اقدامات تکمیلی در حال انجام است، اظهار کرد: شیر با کیفیت برای این گونه خاص در کشور نداریم و تمامی شیرها به دلیل مسائل تحریم‌ها مستقیم قابل خرید نیست و همین‌ها باعث شد توله دوم را از دست دهیم. اکبری با بیان اینکه توله سوم متأثر از شیر آسیب‌دیده و الان وضعیت بهتری دارد و تحت درمان است و امیدواریم زنده بماند، گفت: یوزپلنگ گونه خاصی است و دانش آن را نداریم و طبیعتاً باید از دامپزشک‌های خارج از کشور کمک بگیریم و قرار بود اوایل هفته پیش رو به ایران بیایند و کار درمانی انجام شود.

می‌گویید یک دهک از دریافت یارانه حذف شدند، اما نیمی از جمعیت یارانه ۳۰۰ تومانی را هم دریافت نکردند
علیرضا پاک فطرت عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خطاب به دولت، گفت: «مردم آگاه و با سواد هستند و وقتی می گویید یک دهک از دریافت یارانه حذف شدند، یعنی معادل ۱۰ درصد جمعیت؛ اما بر اساس آمارها شاید نیمی از جمعیت این یارانه ۳۰۰ تومانی را هم دریافت نکردند که نشان می دهد صحبت و عمل شما با هم فرق می کند لذا اعتماد به مسئولین کاهش پیدا خواهد کرد.»

ایلان ماسک برای خرید توییتر شرط گذاشت
ایلان ماسک در توییتی نوشت: پیشنهاد من بر مبنای اظهارنامه توییتر نزد کمیسیون بورس و اوراق بهادار بوده است. دیروز مدیرعامل توییتر علنا حاضر نشد مدرکی درباره این که حسابهای ربات، کمتر از پنج درصد از کاربران توییتر هستند، ارائه کند. ایلان ماسک پس از این که هفته گذشته، پیشنهاد خود را تا زمان دریافت اطلاعاتی درباره حسابهای ربات معلق کرد، اعلام نمود این ظن را دارد که حسابهای ربات حداقل ۲۰ درصد از کاربران توییتر را تشکیل می دهند. وی روز دوشنبه در کنفرانسی در میامی گفت: نمی‌توانید همان قیمت را برای چیزی بپردازید که بسیار بدتر از ادعای آنها بوده است. وی در پاسخ با این که آیا قرارداد توییتر با قیمت دیگری، مقرون به صرفه است، گفت: دور از ذهن نیست. مدیران توییتر مدعی شدند که آنها یک روش شناسی پیچیده‌ای دارند که فقط خودشان می‌توانند سر در بیاورند. این روش ناشی پیچیده نمی‌تواند یک راز عمیق، به پیچیدگی روح انسان یا نظیر آن باشد.

زاکانی: مسئولان امنیتی باید درباره آمار بازداشت رانندگان پاسخ دهند
علیرضا زاکانی شهردار تهران در جمع خبرنگاران درباره مشکلات حمل و نقل عمومی و وضعیت رانندگان توضیحاتی ارائه کرد. زاکانی در پاسخ به این پرسش که امروز وضعیت به چه شکلی است، گفت: وضعیت کاملا عادی است اما این یک بخش کوچکی از کل ماجراست. حدود ۳۰۰ تن از آقایان بودند که این شائبه برایشان پیش آمده بود اما بقیه رانندگان خدمت خود را انجام می‌دادند. از دیروز هم که همه رانندگان سر کار هستند. زاکانی در پاسخ به این که آیا از جمع رانندگان افرادی بازداشت شدند گفت: این سوال را باید دستگاه‌های امنیتی پاسخ دهند و برخی بودند که این اعتراضات را سامان‌دهی می‌کردند و به نظرم در مواجهه آن‌ها متفاوت عمل شده است.

علم‌الهدی: باید با بی حجابی مقابله کرد حتی اگر همه با ما دشمن شوند
امام جمعه مشهد گفت: «امروز جریان ناهنجاری بی‌حجابی در مسیر ریشه‌کن کردن اسلام قرار گرفته که اساس دین را از بین ببرد و متاسفانه عناصر تبلیغی چنان که باید با این جریان ناهنجاری مبارزه نمی‌کنند، در حالی که طبق آیات قرآن باید جوّشکن بود و با جریان ضد دین و مروج منکرات شرعی مقابله کرد، حتی اگر همه با ما دشمن شوند.»

چرا بودجه صداوسیما و سایر نهاد‌ها شامل جراحی اقتصادی نمی‌شود؟
شاکری در واکنش به انتقادی که مطرح می‌شود، مبنی بر اینکه چرا دولت جراحی اقتصادی را از نهادهایی همچون سازمان تبلیغات، صدا و سیما و... که بودجه‌های کلانی دارند، شروع نکرده و به جای آن به سراغ مردم رفته است، عنوان کرد: «از مردم شروع نشده، کالای مورد نیاز مردم است و برای مردم انجام شده است. یعنی دولت یارانه را به مردم می‌دهد چون برای مردم دارد این کار را دارد انجام می‌دهد.»

افشاگری یک نماینده از یک تبصره در طرح شفافیت مجلس
ایزدخواه، نماینده مجلس در صفحه شخصی خود با اعلام تبصره ای از طرح شفافیت قوای سه گانه نوشت: همین یک تبصره کافی است تا ایده شفافیت آرای نمایندگان، از خاصیت افتاده و زمین بماند.وی در این باره نوشت: همین یک تبصره در طرح کذایی شفافیت قوای سه گانه کافی است تا ایده شفافیت آرای نمایندگان، از خاصیت افتاده و زمین بماند: تبصره- درجهت استقلال کارشناسی، آرای ماخوذه از نمایندگان مجلس درخصوص مصوباتی که جنبه صنفی و منطقه ای دارد، از شمول این ماده خارج است. وی افزود: پیشنهاد حذف آن در جلسه امروز رای نیاورد. کدام قانون است که جنبه های صنفی و منطقه ای نداشته باشد؟ بدین ترتیب، اغلب مصوبات مجلس شامل شفافیت آرای نمایندگان نخواهد شد!

از «آقامون جنتلمنه» نوشتید، از «سلام فرمانده» هم بنویسید!
ایرنا نوشت: «بدنو ببین، جون بابا، خودتو بلرزون بابا» می‌خواندند و تأسف می‌خوردند و سر تکان می‌دادند که کودک و نوجوان ایرانی تباه شده و جمهوری اسلامی دچار شکاف نسلی عمیقی شده که دیگر پر کردنی نیست. ارزش‌ها و هنجارهای انقلاب اسلامی را بر باد رفته می‌دیدند و به اندک تلاش‌های مخلصانه بسیجیانی که مخلصانه و بی‌مزد و منت در حال تربیت نسل و برپایی حلقه صالحین و برگزاری اردوی جهادی بودند، پوزخند می‌زدند که چه نشسته‌اید که سیل همه‌تان را غرق خواهد کرد. اما امروز که یک سرود کاملاً ابتدایی و تقریباً بی‌هزینه روی لب ده‌ها هزار کودک و نوجوان ایرانی نشسته، سکوت کرده‌اند و لب نمی‌جنبانند که نکند ماله‌کش و همدست و حکومتی خوانده شوند.«سلام فرمانده» شهر به شهر می‌چرخد. نمی‌توان انکارش کرد. نمی‌توان حکومتی دانستش. چیزی دارد که خریدنی نیست. نمی‌توان اتوبوس و مینی‌بوس گرفت و این همه دختر و پسر نوجوان را جمع کرد و در میدان‌های اصلی شهر، لب‌خوانی کردش. نمی‌توان همه رسانه‌های فراگیر را به خط کرد و این چنین هماهنگ به خانه‌ها فرستادش. «سلام فرمانده» در متن جامعه پیچیده، با همه مشکلات و دشواری‌ها و رنج‌ها و زخم‌هایی که این جامعه دارد و زیر بار آنها کمر خم کرده. اما هر چه بیشتر خوانده می شود، کمتر در موردش نوشته می‌شود. 

اولین درخواست «فراجا» از دولت
نیروی انتظامی با توجه به ارتقای ساختار سازمانی خود به فرماندهی کل و لزوم توسعه دانشگاه جامع علوم انتظامی برای تربیت افسران پایور و ارتقای سطح دانش انتظامی آنها، خواستار موافقت هیأت وزیران با بهره‌برداری این فرماندهی از اراضی جنب دانشگاه علوم انتظامی شد.

 

زمین یا مسکن «فرزندآوری» فقط به خانواده‌های تک همسری داده می‌شود
 بر اساس آیین نامه‌ای که وزارت راه و شهرسازی به هیات دولت برای اجرای ماده ۴ قانون جوانی جمعیت پیشنهاد داده، تنها به خانواده‌هایی که ۳ فرزند یا بیشتر از یک همسر باشد زمین یا مسکن تعلق می‌گیرد.
 
کیسه هوای ۸۹ درصد خودروهای تصادفی بطور کلی باز نشده‌اند
 حسین گودرزی نماینده مردم درود و ازنا در مجلس با اشاره به بررسی ۱۰۹ خودروی تصادفی توسط پلیس راهور، گفت: یافته‌های این مطالعه هم نشان می‌دهد، از ۱۰۰ درصد خودروهای تصادفی مورد بررسی که متعلق به ایران خودرو، سایپا و دیگر تولیدکنندگان خودرو داخلی بودند، کیسه هوای ۸۹ درصد بطور کلی باز نشده‌اند و کیسه هوای ۱۱ درصد دیگر هم به موقع باز نشده و عملا فاقد کاربرد موثر بوده است.
 
خرید و فروش ارز، مشمول پرداخت مالیات بر درآمد است؟
سازمان امور مالیاتی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام‌ کرد: سوداگران ارزی که حسب اعلام بانک مرکزی و نهاد‌های نظارتی اقدام به خرید و فروش غیرمجاز ارز خارج از شبکه بانکی یا صرافی‌ها کرده باشند، در اجرای ماده ۱۶۳ قانون مالیات‌های مستقیم، مشمول پرداخت مالیات علی‌الحساب بر درآمد می‌شوند.
 
ماجرای واردات خودرو در ازای صادرات پراید
 در روزهای اخیر کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن ادعا می‌شود در حال حاضر امکان واردات خودرو در ازای صادرات خودروهای تولید داخلی وجود دارد. ماجرا از این قرار است که فردی ( آ-ز) بلاگر‌ فضای مجازی که در حوزه تهیه کلیپ‌‎های دوربین مخفی مشغول فعالیت است، ادعا می‌کند که به دنبال واردات خودروست و با فرد دیگری تماس برقرار می‌کند. فرد مدعی می‌شود که در حال حاضر با صادرات دو پراید، امکان وارد کردن دو خودروی لوکس فراهم می‌شود و باید هر چه سریع‌تر این عمل صورت گیرد، چون ممکن است با تغییر قانون، امکان واردات در ازای صادرات خودرو دیگر وجود نداشته باشد. بلاگر معروف با شنیدن این صحبت‌ها، سوالی در خصوص سرنوشت دو پراید صادر شده‌ مطرح می‌کند و فرد پاسخ می‌دهد از آنجایی که کیفیت خودروی پراید مورد تأیید سایر کشورها نیست، این خودروها پس از خروج از مرز، در دریا رها می‌شود؛ البته فرد به این نکته هم اشاره می‌کند که سود حاصل از واردات خودروی لوکس آنقدر بالاست که در مقایسه با آن قیمت دو خودروی پراید، اصلاً به چشم نمی‌آید.

فربد زاوه، کارشناس صنعت خودرو، در گفت‌‌و‌گو با فارس،‌ امکان واردات خودرو در شرایط فعلی را رد کرد و گفت: تا به این لحظه ما آیین‌نامه‌ای در خصوص اجازه واردات خودرو نداشته‌ایم؛ بنابراین این کلیپ باید مورد بررسی نهادهای متولی قرار گیرد تا پشت پرده این ماجرا مشخص شود. به گفته زاوه، حتی با وجود مصوبه واردات خودرو در قبال صادرات، طرح موضوع رهاسازی خودرو در دریا امری عجیب است. با وجود اینکه خودروهای داخلی کیفیت پایینی دازند، امکان بازیافت آنها وجود داشته و رهاسازی در دریا باور نکردنی است.
 
افزایش قیمت شوینده‌ها کذب است
 صبح امروز در فضای مجازی نامه‌ای از سوی انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران منتشر شد که نشان از افزایش قیمت محصولات مختلف این صنعت از ۵۰ تا ۸۰ درصد می‌داد. این در حالی است که تغییر قیمت صنایع شوینده باید با مجوز سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و ستاد تنظیم بازار باشد و همچنین به دستور معاون اول رئیس‌جمهوری، هرگونه تغییر قیمت همه محصولات و کالاها با هماهنگی ستاد تنظیم بازار و پس از اعلام این ستاد خواهد بود. در همین راستا پیگیری های خبرنگار مهر از هر دو نهاد حکایت از آن دارد که این قیمت‌ها مورد تأیید نیست و این انجمن هنوز مجوزی برای تغییر قیمت دریافت نکرده است.
 
پیش‌بینی فائو از روند قیمت مواد غذایی در جهان

چو دونگیو مدیرکل سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد (فائو) با تشریح وضعیت امنیت غذایی جهانی در سایه جنگ اوکراین پیش‌بینی کرد قیمت مواد غذایی در جهان طی ماه‌های آینده روندی صعودی را طی کند. برخی کشورها مثل ترکیه و مصر و همچنین تعدادی از کشورهای زیرصحرا مثل اریتره، سومالی، کنگو و نامیبیا وابستگی شدیدی به واردات گندم از خارج دارند. این کشورها باید به دنبال منابع جدید بگردند که کار مشکلی است و حداقل در شش ماه آینده دچار چالش خواهند بود.
 
چه تعداد ایرانی برای یارانه ثبت‌نام کرده‌اند؟
 «سید احسان خاندوزی» وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه امروز هیات دولت طی سخنانی اظهار داشت: با آغاز ثبت‌نام از متقاضیان دریافت یارانه شامل افراد جدید و جامانده، تاکنون 500 هزار نفر به این سامانه مراجعه کرده‌اند. وی افزود: وزارت تعاون در این زمینه تلاش‌های خوبی انجام داده است و البته این بدان معنا نیست که ایرادی وجود نداشته باشد اما با فرصت یک‌ماهه برای بررسی دهک‌ها این خطا برطرف می‌شود.
 
معاون وزیر صمت: قیمت‌ خودرو در بازار آزاد بسیار بالاست
منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت گفت: برای تغییر قیمت خودرو باید بررسی‌های زیادی انجام شود و احتمالاً تا فصل تابستان طول بکشد. نکته این است باید هزینه‌های خودروسازی کاهش یابد. در این صورت، قیمت خودرو در کارخانه هم چندان دستخوش تغییر نمی‌شود؛ در واقع مدیریت قیمت خودرو در دو بخش انجام می‌شود که یک بخش توسط خودروساز و یک بخش توسط وزارت صمت انجام می‌شود. در حال حاضر قیمت‌ها در بازار آزاد بسیار بالاست بنابراین در صورت واردات خودرو و متعادل شدن وضعیت عرضه و تقاضا، قیمت خودرو در بازار ریزش می‌کند که می‌تواند نکته مثبتی برای جلب رضایت مشتریان تلقی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۳
در انتظار بررسی: ۶۱
انتشار یافته: ۱۵۶
سلام فرمانده زیباترین نوایی هستش که تا امروز شنیدم نمیدونم آسمانیه هواییه بالایی چیه اما هرچی هست زمینی نیستش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
آقای قمری وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی همان روز اول طرح افزایش یارانه ها سوتی داد و اعلام کرد به 6 میلیون سرپرست خانوار یارانه جدید پرداخت گردید. پس واریز یارانه به حساب 23 میلیون سرپرست خانوار را زیر سوال برد. کاملا مشخص است که نصف بیشتر جمعیت ایران یارانه های جدید را دریافت نکرده اند و همان یارانه 45 تومنیشان هم قطع شده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
تعداد لایکها نشون میده همه چیز
ناشناس
| Australia |
۰۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
استغفرالله از اسمان نازل شده اونهم بر شما و خواننده اون!!
نمیدونستیم وحی قطع نشده وبه برکت شما فهمیدیم
Nader
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
این که میگیدچی هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
پاتال های آلبانی نشین شروع کردن به منفی دادن! خسته نشدید از این همه شکست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
از وقتی پابوسی و نوکری غرب در اینجا مثبت بالاتر از منفی می گیره، دیگه مثبت و منفی ها اینجا برام بی ارزش شده
آرمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
آنقدر آسمانیه که وزیر بخشنامه زده که مدارس اجباراً در صبحگاه خود حتماً اجرا کنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
بله به شرط اینکه خوانندش مثل حامد زمانی تو فضا نباشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
کجا بودی از مریخ اومدی که تا حالا همچین نوایی نشنیدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
از مثبت منفی ها معلومه چقدر مردم باهات هم نظرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
دوست ۸.۲۴ اگه اینجوریه که میفرمایید پس باید به حالتون گریست که اینهمه البانی نشین داریم.برو خودتو پالایش کن و بفهم که این مردم ایران هستند که مخالفند نه البانی نشینان
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
اشکال نداره، به شرطی که به مخالفان هم اجازه تجمع داده شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
نوای آسمانی؟؟؟؟!!!خدایا فقط خودت به دادم برس!!!
تمامی شیرها به دلیل مسائل تحریم‌ها مستقیماً قابل خرید نیست و همین‌ها باعث شد توله دوم را از دست دهیم.) مسائل را به تحریمها گره نزنید دولت عرضه نداره " این حرف فقط زمان روحانی از تریبونها شنیده میشد
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
ایران و ایران را نابود کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
یعنی عرضه نداشتند دو تا ماده سگ را ببرند به بچه ها شیر بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
بدترین نامی بود که برای این حیوان انتخاب شد. حیف از ایران، دریغا که نام ایران بازیچه قرار گرفت. متأسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
مثل آقازاده ها این دوتا توله باقیمانده را میفرستادید خارج
چرا دغدغه علم الهدی فقط بی حجابیه چرا شکم گرسنه مردم رو نمی بینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
...شکم سیر هیچ وقت از گرسنه خبر ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
اضافه وزن داره

عکساشو ببین

شایدم چاقی درجه دو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
رسیدگی به وضعیت حاشیه شهر مشهد چند سال است که زیر نظر آقای علم الهدی و طلاب جهادی انجام میشود. نقد داسته باشبم ولی چشم باز هم خوب است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
اتفاقا دیده این شماها هستید که نمی بینید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
چون که دولت عوض شده الان دیگه گرانی آزمایش الهی قبلا بی عرضگی دولت بود
تیزبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
علم الهدی فقط گرانی های دولت قبل رو می دید وبرایش اشک تمساح می ریخت ولی در دولت فخیمه دامادشان فعلا اولویت مسئله حجاب است ومردم همه در ناز ونعمت زندگی می کنند. این همه صداقت و عدالت مارو کشته وبا این دست فرمان که برویم صادقترین مردمان روی زمین خواهیم بود وبهشت که سهل است جایگاه مان عرش برین خواهد بود. ادامه بده آقای علم الهدی ببین مردم را به کجا رهنمون خواهید ساخت.
اجرای اصفهان سلام فرمانده بی نظیره ترین کار گروهی هستش که تا حالا دیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
پس کارگروهی ندیدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
خوندنش رو تو مدارس اصفهان موقع صف اجباری کردن !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
چقدر منفی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
تو ایران منکه هرکی رو دیدم کیف کرده اینهایی منفی میدن آلبانی نشین و خارج نشین هستن
زاکانی: مسئولان امنیتی باید درباره آمار بازداشت رانندگان پاسخ دهند) راننده ها را هم گرفتید ؟!! اونم بخاطر نان !! کجاست علم الهدی سال 96 که چه جور خود را بخاطر معیشت مردم گریان نشان میداد ؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
دم علم الهدی گرم جوری دشمن رو سوزونده که آلبانی نشین ها و دشمنان سازمان یافته میخوان خرابش کنن اما روز به روز بین طرفدارانش محبوب تر میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
حجاب و عفاف از اوجب واجبات است اگر
تمام مردم از گرسنگی تلف شوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
اون زمان که مرغ تازه کیلو 7 هزار تومن شده بود علم الهدی می گفت کارد به استخوان رسید.
حالا که مرغ 60 هزار تومن شده
علم الهدی توصیه به حجاب وعفاف می کند.
نه دین و ایمان دارم نه آدم الکی خوشی هستم اما سلام فرمانده رو که میشنوم بی اختیار اشک وطن پرستی توی چشمانم حلقه میزنه. سلام فرمانده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
آدم جو گیر زیاد دیدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
ساندیس بخور برات خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
آقای بی دین وایمون اینکه شعری به نام امام زمان بخواد مهر تایید بزنه بر بعضی چیزها یی که ما از نظر واقعی امام زمان در موردشون آگاه نیستیم جای اشکال داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
خیلی دل نازک هستید، عدس و ترشی کمتر مصرف کنید. غذا هم خیلی کم مصرف کنید تا کمی گرسنگی بر شما غلبه کند. سپس سلام فرمانده را گوش بدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
گفتنی دین ایمان نداری!
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
واسه پیگیریات مرسی.
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
چه جالب، یه نفر پیدا شد و خودش اعتراف کرد که لامذهبه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
شرایط ما هم همین طور است به خاطر گرد و غبار و آلودگی هواست
اقای علم الهدی
در قران راجع به دزدی و اختلاسهای هزاران میلیاردی مسئولین چیزی نکفته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
حاجی فقط همون تک ایه حجاب را از قران بلده....با بقیه اش اشنا نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
در هیچ کدام از معدود آیات حجاب منظور اجبار و اعمال زور نیست بلکه توصیه شده
در هیچ کشور مسلمانی حجاب اجباری نیست جز ما و افغانستان
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
شکم علم الهدی رودیدین ؟ ماشالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
اما در مورد کم فروشی(گرانفروشی)ربا(سیستم حال حاضر بانکی)دروغ.نیرنگ و حقه بازی.تفسیر آیات قران به نفع شخصی و.....صدها آیه اومده.
سلام فرمانده سلام بر این عشق عجیب جامانده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
تابناک جان دستور رسیده از این سرود تعریف و تمجید کنی ؟
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
تمام مدارس دارند این سرود رو با بچه ها کار میکنن بعد میگن سرود مردمی؟؟؟
سلام فرمانده شعرش از زبان یک کودک بود ولی یه مرد گنده وسط صدتا بچه داشت میخوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
چقدر هم نچسب
برای برنامه هایی مثل سلام فرمانده و انتخابات و زاهپیمایی و هر چیزی که ایدئولوژیکی است کرونا وجود ندارد ولی برای مسابقات فوتبال کرونا وجود دارد ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
یک بام و دو هوا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
قرنطینه تموم شده . بیا بیرون داداش.
آنچه اساس دین را از بین می برد فقر است جناب علم الهدی ظلم است فساد ورانتخواری است..بیکاری است نه حجاب..دیوار کوتاه تر از نردم عادی نیافتید؟!
علم‌الهدی چکاره است که برای همه نسخه میپیچه ؟ ب
لا اکراه فی الدین!
چرا دولت مطابق با تمامی منطقها وعلم ها و ظرفیتها و وضعیت معیشتی مردم موجود کشور ازاد سازی قیمتها را در یک بازه ده ساله و بتدریج انجام نمی دهد ؟!! پولهای حاصل از فروش نفت پس برای چه وقتی گذاشته شده است ؟!!!بغیر از فشار به مردم صنایع هک با رکود مواجه خواهند شد چون بخاطر تحریمها قادر به صادارات هم نیستند!!برای مثال الان اگز هر مرغداری بسته شود حداقل دو ماه طول خواهد کشید تا دوباره به بازار برگردد تا ان موقع مردم چه کنند ؟!!
اقامون جنتلمنه یک موسیقی شاد برای سرگرم کردنه که بچه ها هم سرگرم می شوند و به عنوان اسباب بازیه. سلام فرمانده گفتمان بسیار سیاسی و ایدئولوژیک دارد که برای کودکان ده ساله فقط..... این کجا و ان کجا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
برو خودتو سیاه کن اون موسیقی که زن خراب پورن استار رو میاره جلو بچه ها میگه اول اینستا بعد کتاب اون این سیاسی و فرهنگی نیست؟ بعد سلام فرمانده که مظهره عشقه سیاسیه؟
اگر از ابتدا بی حجاب ها را آزاد می گذاشتند و انرژی و هزینه مصرفی را صرف بی حجاب نشدن باحجاب ها می کردند الان وضع حجاب خیلی بهتر از این بود. ۴۰ سال که هیچ ۴۰۰ سال دیگه هم با بی حجابی مقابله کنید فقط وضع بدتر میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
به زودی یه جریمه هایی میذاریم زنهای بی حیا مجبور بشن رعایت کنن
وزیر ارتباطات: کُندی سرعت اینترنت را تکذیب می‌کنم) بله قرررررر بان !!!
علم االهدی از بی حجابی میگوید
پس از اینهمه بدبختی و گرانی چرا ساکت شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
همه چیز که پول و ثروت نیست شرم و حیا مهم تره
جناب علم الهدی شما اول بگو کجای قرآن حجاب اجباری شده و مجازات بی حجابی در قرآن چیست ؟
تا جایی که همه خوانده اند و می دانند فقط آیه ۳۱ سوره نور و آیاتی در سوره احزاب حجاب به زنان مومن و همسران پیامبر توصیه شده نه اجبار
پیامبر و ائمه تاکیدی بر حجاب سر نداشته اند چرا که تا زمان امام جعفر صادق انسانهای کاملا عریان از بادیه ها به جامعه می آمدند و بخصوص پیامبر دغدغه پوشاندن عورت انسانها را داشتند چرا که صنعت نساجی و دوخت چندان رونقی نداشته و لباسها یک تکه پارچه ندوخته بوده که با تسمه ای به کمر محکم می شده و ....
در ضمن زنان آزاد برای شناسانده شدن در جامعه حق پوشاندن سر را داشته اند که مورد تعرض قرار نگیرند و زنان برده و کنیز حق پوشاندن سر نداشته اند یعنی حجاب سر حالت سنتی و آیینی داشته نه الزام شرعی

اصلا حجاب اصول دین است یا فروغ دین جناب علم الهدی که شما ابن همه تاکید بر حجاب دارید ؟
چرا دیگر کشورهای مسلمان حجاب اجباری ندارن ؟ کتاب و قرآن و پیامی آنها فرق داره ؟ لطفا استدلال نکنید که اونها به حرف خدا گوش نمی کنن که این اوضاع گل و بلبل مملکت مطلقا شبیه خدا و پیامبر ی که ما شناختیم نیست
اقا علم ..بسه دیگه .....شد یکبار درباره اختلاس ورانت ومال مردمخوری وپارتی بازی مسئولان تذکر بدی؟ چرا سوزنتون گیر کرده رو حجاب؟اسلام شما فقط درباره حجاب مسئله داره؟
تابناک جان این خبرها میدانی چه چیزی را خبر میدهد؟!...
هرچه سرمایه اجتماعی سیستم تمام میشود، اقتدار مدنی جامعه افزایش پیدا میکند و این راه مسیرش به ایرانی با آینده ای روشن ختم میگردد...
ابراهیم رئیسی گفته همه دستگاه‌ها باید قرارگاه افزایش جمعیت داشته باشند من که نفهمیدم یعنی چی
یعنی قراره توی قرارگاه دقیقا چکار کنن ؟؟!
بابا زشته به خدا !
فکر کنید و حرف بزنید سر جدتون !
نوشته اید سلام فرمانده را "نمی توان حکومتی دانست"... شما یا بچه مدرسه ای ندارید و ندانسته نظر می دهید یا فکر کرده اید بقیه هم بچه مدرسه ای ندارند و قبول می کنند.
حفظ کردن این سرود در مدارس دولتی اجباری است البته خودجوش!
من که سلام فرمانده را هنوز نشنیدم
منظور نویسنده متن را هم متوجه نشدم
منظور اینه که بچه ها را مجبور کنیم صبح تا شب سلام فرمانده بخوانند ؟

بچه ها هر چیز که دوست داشته باشند می خونن
چرا همه چیز باید مطابق سیاست و ایدئولوژی شما ها با شه ؟
حتی اگه خود خدا هم به آقای علم الهدی بگه لازم نیست. ایشون قبول نمی کنه
حذف ارز ترجیحی به دلیل قاچاق و رانت، پرداخت یارانه نقدی به 90 درصد مردم، بی تاثیر بودن افزایش چند برابری قیمت کالاهای اساسی بر دیگر کالاها، افزایش قدرت خرید مردم و .......... مسئولان دولت انتظار دارند مردم باور کنند!!!
آقای منطقی؟؟؟!!از ساخت هواپیمای پهن پیکرتان چه خبر؟؟؟ شما بازنشستگی ندارید؟؟؟
کجای دنیا برای تغییر پول به یک پول دیگر مالیات می گیرند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوران سرودهای ایدئولوژیک و سیاسی گذشته
دیگر دهه شصت نیست
با زور هم هیچ کاری نمی شه کرد
ماجرای حجاب اجباری ثابت کرد که با زور نمی شه که نمی شه
بچه های ما را رها کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
واسه شما آخر خطی ها گذشته واسه ما تازه اول کاره
به للم الهدی باید گفت : شما و دوستان همفکرانتان اصلا به

خودتان زحمت ندهید ، که تا همین جا هم اکثر مردم را به

خودتان دشمن کرده اید و عقط چشم بصیرت نیاز دارد !!؟؟

نگهداری غیر علمی یوز پلنگ ایران و اتلاف سه توله اش

دقیقا مشت نمونه خروار مدیریت کلی در کشور است !!؟؟

پس از گذشت ۴۳ سال ، هنوز نتوانستیم یک نسل مدیر نخبه

دلسوز وطنپرست و پاکدست و کاردان متخصص مجرب برای

کشور اموزش و تربیت کنیم و هنوز در حال سعی و خطاهای

پر هزینه و بسیار بد تر از اوایل انقلاب هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
از کجا معلوم تو اصلا ایرانی باشه؟
البته سلام فرمانده را در مدارس به اجبار حفظ می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
البته حفظش هم سخت است چون بچه ها و حتی بزرگترها متوجه نمی شن که معنیش چیه... شعر ساده ای نیست
من هم درستی مدارک و سواد وزیر ارتباطات را تکذیب می‌کنم.
تحريم نفت ونزويلا به پايان رسيد
سرعت اینترنت در ایران ۱۰ و در دنیا ۶۰......از همین سرعت اینترنت میشه کلا فهمید وضعیتمون چطوریه..دیگه به روغن و کره و ماست و تخم مرغ..مرغ...گوشت و و و.... کاری نداشته باش
جهت اطلاع ایرنا!! از ادارات آموزش وپروش به مدارس دستور داده اند که در مراسم صبح گاه حتما بچه ها باید سلام فرمانده را بخوانند!! پس پیچیده شدنش در این سطح وسیع بین کودکان ونوجوانان کاملا دستوری بوده !!
آقایون این قدر از وضعیت جامعه وفشار اقتصادی که بر مردم تحمیل کرده اند غافلند که فکر می کنند نیمی از مردم جزء دهک ثروتمندند!!
نظر وزیر ارتباطات اینه که این سرعت اینترنت خیلی هم خوبه و از سر مردم هم زیاده .این آقا کندی نسبت به گذشته رو منکر نشده بلکه اصولا به نظرش سرعت اینترنت بالا بوده و تازه خوب شده ....
درقرآن یک آیه در مورد حجاب داریم . بعد این همه بعضی ها روی این مسئله مانور می دن . درمورد دروغ و ظلم و عدالت و حق الناس این همه آیه هست و کسی پیگیرش نیست . اصلا دروغ و ستم از نظر بعضی ها گناه نیست .
مردم به شدت به دلیل گرانی و تنگناهای معیشتی عصبی و کم تحمل هستند
تذکر حجاب دادن به این مردم دل شیر می خواد
بهتره مردم را مقابل هم قرار ندهید جناب علم الهدی
شما خدا را شکر با ۸۰ کیلو اضافه وزن مشخصه مطلقا درد معیشت ندارید و مغزتان گرفتار روسری و دوچرخه و تحرکات بانوان و کنسرت و ورزشگاه رفتن مردم و اپیلاسیون و ناخن کاشتن بانوان است ولی مردم اینطور نیستند و خیلی دلشون می خواد خراب بشن روی سر یکی
بهتره مردم را مقابل هم قرار ندهید جناب علم الهدی
فقط بترسید از این ملت به شدت عصبی .
ولله جان به لب شدن ملت دیگه از دنیا بریدن
اصلا اثری از شادی و نشاط در این ملت نیست
آقای علم الهدی مردم دشمن شما و امثالهم هستند نه به خاطر پوشش اجباری ، بلکه به خاطر گرانی لجام گسیخته که معنویت را هم هدف گرفته
آقای زارع‌پور وزیر محترم ارتباطات: سرعت اینترنت مثل تامین مرغ و تخم مرغ نیست که به اندازه نیاز تامین شود بلکه همان صبری است که باید داشته باشیم ، هنگام باز کردن یک صفحه یا دانلود یک برنامه در کامپیوتر شخصی یا محل کار .
شما می توانید همه چیز را تکذیب کنید از جمله اینکه وزیر ارتباطات اصلا لازم نیست فهمی از مفاهیم اولیه ارتباطات جهانی داشته باشد.
سرعت ابنترنت کم نییت!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
نه کن نیست اگر کم بود من شما نمی‌توانستیم اینجا متن پست کنیم.
واقعا آقامون جنتلمن هست
بعد رییسی ، حالا نوبت خود وزیر آموزش و پرورش هسن که میخاد چند ماهی معلمان رو تو اعتصاب نگه داره ، فقط ندادن نمره و نمره واقعی دادن حتی اگه همه صفر شوند چاره کار هست که معلم ارزش پیدا کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
ارزش معلم دست خودشه. حرمت امامزاده را متولیش باید نگه داره.
میگم جناب آقای علم الهدی تو از سیاست و مملکت داری و اسلام گیرسه پیچ دادی به قسمت حجابش و ول کنش هم نیستی آقا چند تا حدیث داریم که در جامعه ایکه فقر وارد بشه ایمان از در بیرون میرود ، چند تا روایت داریم از برخورد قهری حضرت علی با متجاوزان به بیت المال و براش فرقی نمیکرد اون شخص برادرش باشه یا یه غریبه چند تا روایت و حدیث داریم که پیشوایان دینی ما با شکم گرسنه سر بر بالین میذاشتن تا نکنه احدی از امتشان گرسنه باشه حال در حال حاضر شما در کدومش شبیه پیشوایان دینی ما هستید که از هزار مشکل کشور چسبیدید به حجاب و جنس چسبش هم اونقدر خوبه که ول هم نمیکنه ، آقای امام جمعه شما که در خطه خود موجزگویانت شعرها در وصف شما میسرایند و نوبتی افتخار دستبوسی پیدا میکنند حداقل مقداری به موصوفات خود نزدیک شوید و به دیگر دردهای جامعه هم بپردازید تا خدای نکرده مردم فکر نکنند فاصله شما با مردم اونقدر زیاده که با درد اونها بیگانه هستین ، صحبتهای شما اونقدر تکراریه که نیاز به پخش فرمایشات حضرتعالی نیست هر کی اسم شما را شنید راحت با یه ذره پس و پیش میدونه چی گفتی آقا به بقیه وظایفت هم عمل کن
واقعاً نمیدونی همه با شما دشمن هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
دشمن رو باید ادب کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
ناشناس 08:28 دشمن مردم ادب خواهد شد ادبي سخت
نه جواب می دهند که چرا وسط این همه کمبود، بودجه نهاد ها مثل صدا و سیما را زیاد کرده اند.
نه جواب می دهند با رانندگان معترض چه کرده اند.
نه جواب می دهند چرا به حای اعتراض یه گرانی دنبال افزایش جمعیت اند.
جواب هیچ چیز را نمی دهند.
این جواب ها را جور دیگر باید پیدا کرد.
من با اینکه فوق العاده مقید حجاب هستم و برقعه میزنم ، ولی دیگه حالم بد میشه مسئولی درباره حجاب حرف میزنه ،مردم هزارتا مشکل دارن تنها حرفشون حجاب شده ،
چرا نقدی بر این به اصطلاح جراحی اقتصادی نمی کنه،تنها حجاب حجاب...
جراحی اقتصادی بایداز قطع دستان اختلاسگر شروع بشه نه از کوچک کردن معده ملت
بابا قیمت شویندها بالا رفته در بازار تو چی را تکذیب میکنی اخه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
سلام فرمانده
امروز تو مترو همه داشتن زیر لب میخوندن ، اصلا یه فضایی بود ! از مترو اومدم بیرون جلوی تاتر شهر دختر پسرا دست همو گرفته بودن و با اشک داشتن سلام فرمانده میخوندن !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
سلام فرمانده مخصوص قشر خاصی نیست همه عاشقش هستن
ناشناس
| Japan |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
توهمه شهرهای بزرگ توکیوهم روی مانیتورهای بزرگ داشت پخش میشد!!
گناه من چیه که تو شهرکرد تنها زندگی میکنم؟ یه خانوم تنهای بیمار که بیشتر کارها و مایحتاجم رو اینترنتی انجام میدم...الان یک هفته است نت قطعه و فقط گاهی اوقات به مدت چند دقیقه نت داخلی فقط وصله مثل الان که دارم کامنت میذارم ...شاید صدام به گوش کسی برسه...نه میتونم با دکترم تماس بگیرم نه با داروخونه و نه با هیچ جای دیگه...حتی با دخترم که از من دوره و تنها امید زندگیمه...خدا ازتون نگذره...
این زاکانی و قالیباف و رییسی برای مدتی کوتاه تکیه بر جای بزرگان زده اند و انچنان سر گیجه ای گرفتند که با صدای بلند داد میکنند . حرف نزنید . مگر نشنیده ای تکیه بر جای بزرگان نتوان زد بگزاف تا که اسباب بزرگی همه اماده شود.من از روییدن خار بر سر دیوار دانستم که ناکس کس نمیگردد باین بالا نشینی ها.
آقامون جنتلمنه را هر روز از شبکه های مختلف و در مدارس و .... پخش نمی کردند ولی سلام فرمانده را از هر روزنه ای به گوش مخاطب می‌رسانند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
حرف حق البته قطعا تبلیغات شهری و تلویزیون و اینا موثره ولی بجه ها از یه آهنگ خوششون بیاد میخونن چه جنتلمن چه سلام فرمانده، ولی یکی خودجوش بود یکی با تبلیغ حکومتی و قطعا این ترانه حکومتیه به این معنا که حکومت داره حمایتش میکنه از تلویزیون پخش میشه و تو مدارس رسما ترویج میشه
فقط به هوش باشید که دیر نیست بازنشستگان به خیابان بریزند و حقوق مصوب قانونی خود را مطالبه کنند. البته بهای آن را متاسفانه با خون خود خواهند پرداخت.
خواهشمند میکنم مطالبی در نصیحت آن نیروهایی که با چوب و اسلحه هجوم می آورند بنویسید ، و یادآور شوید که « امروز ما فردای شماست » . فقط نمیدانم علما و تمرین بالمعروف و ناهین علی المنکر تا اینجا کجای کارهستند
یارانه ها وقتی به نفع قشر ضعیف و فقیر است که حاصل تولید نقدینگی نباشد بلکه حاصل گردش نقدینگی باشد
چون فرد ثروتمند یا شمه اقتصادی دارد و یا از نوع دلال و رانت خوار است و سرمایه او (در شرایط تورمی) در زمین و ملک و طلا و دلار و خودرو و چیزهایی است که نقد نیست و تورم اگر ثروت او را افزایش ندهد اما کاهش نمی دهد
ضمن اینکه این وضعیت باعث افزایش تقاضای ملک و زمین و ... شده و هزینه های قشر فقیر را بمراتب چند برابر می کند و وضعیت قیمت های حبابی و گرانی افسارگسیخته را در کشور رقم می زند که کاملا به ضرر قشر ضعیف است
و لذا هر کاری که دولت انجام دهد که در مسیر افزایش نقدینگی و هزینه تراشی است کاملا به ضرر قشر ضعیف است حالا این کار می خواهد دادن یارانه باشد و یا به نام ارزش ها هزینه تراشی کردن باشد و یا ریخت و پاش های بیجا و غیر بهینه منابع ملی باشد
اساس عدالت اجتماعی و کمک به ضعیفان اقتصادی در توازن اقتصادی نهفته است و همینکه دولت توازن اقتصادی را برقرار کند به این معنی است که به قشر ضعیف کمک کرده است
توازن اقتصادی به ما می گوید که هر کس سود و درآمد بیشتری دارد مالیات بیشتری باید بدهد و لازم نیست که از اینطرف به فقیر پول نقد بدهید و از آنطرف چندبرابر آنرا دریافت کنید و دوباره کاری کنید و دم و دستک اضافه بچینید همینکه در پول آب و برق و خدمات عمومی و اشتغال و هزینه بیکاری قشر فقیر تخفیف قائل شوید مثل این است که به او کمک کرده اید
اگر توجه کنید دولت سیستمی ساخته است که مثلا سالانه عوارض خودرو بعلاوه هزینه بیمه بعلاوه هزینه معاینه فنی بعلاوه هزینه طرح بعلاوه ... دریافت می کند که هر کدام آنها برای خودش دم و دستک پیچیده و موازی دارد
در حالی که به حساب خودش بنزین ارزان می دهد ولی از آنطرف چندین برابر آنرا بطور غیر مستقیم از مردم می گیرد
بعلاوه اینکه با حمایت انحصاری که از خودروسازان بی کیفیت داخلی می کند هزینه های قطعات بی کیفیت و استهلاک ماشین و مصرف بالای بنزین و بیماری های ناشی از آلودگی و ترافیک و هزینه های تصادفات و هزینه های ناشی از راه های خراب را به مردم تحمیل می کند که اگر دولت کارش را بدستی انجام می داد و هزینه های سرباری را دریافت نمی کرد و زمینه های خودرو های بیکیفیت را فراهم نمی کرد بمراتب برای مردم بهتر بود که بنزین گران بخرند اما همه چیز درست و سرجایش باشد
بعبارتی مصرف کمتر بنزین گران در خودرو خارجی بهتر از مصرف بالای بنزین ارزان در خودرو داخلی است چون هزینه های جانبی از قبیل هزینه های آلودگی و ... را ندارد
خدا وقتی ما انسان ها را خطاب قرار می دهد با لحن های مختلف خطاب قرار می دهد اما ما در مورد آنها دقت کافی نداریم
در یکجا می گوید ای انسان و در جایی دیگر می گوید ای مومنان و در جایی دیگر می گوید ای کسانی که ایمان آورده اید
در جایی می گوید بگو و در جایی دیگر می گوید بدانید و آگاه باشید
مسلما در این نحوه خطاب کردن خدا نکاتی وجود دارد که مسیر درست را به ما نشان می دهد
این‌ درگاه دولت و آدرس برای ثبت نام یارانه‌ بقول خاندوزی نابغه دهک دهم‌ دیگه واقعا یک قرص سرگردانی برای ملته‌
ریشه اصلی تورم، دولت حجیم است. بودجه های نهادهای غیرضرور و بی بازده باید حذف شوند. دوران ماه عسل نفتی با دلارهای بادآورده به پایان رسیده متوجه نیستید؟
آقای نماینده میگه نیمی از مردم یارانه دریافت نکردن ولی من میگم 70 درصد دریافت نکردن مسئولین همیشه با دروغ تونستن کارشون رو پیش ببرن
از نظر میرسلیم هر وقت تمام خودوهای ایران خودرو که کسیه هوا دارند که معلوم نیست چند درصد آنها کیسه هوا دارند! تصادف می کرد و هیچ کدام کیسه هوایش باز نشد بمعنای خرابی کیسه هوای خودرو است
اساسا آقای میرسلیم چیزی از بدیهیات علم آمار بلد نیست و مشخص نیست که چرا در جایگاهی مثل تشخیص مصلحت نشسته است
یعنی کاملا مشخص است که چرا کشور دچار ضعف استراتژیک است
وقتی در کشور علم آمار و حساب و کتاب مالی (علم اقتصاد برگرفته از علم و دانش محکم) و مسائل مربوط به شفاف سازی جدی گرفته نشده و تحت سیطره موضوعات سیاسی و امنیتی (البته بهانه های) و منفعت های جناحی و سازمانی و منطقه ای و شخصی و شخصیتی و آقازاده ای نادیده گرفته می شود نباید از مشکلات عدیده و وجود تپه های مشکلات در کشور تعجب کرد
وزیر ارتباطات: کُندی سرعت اینترنت را تکذیب می‌کنم
در محترمانه ترین حالت که در هر محکمه ای هم جوابگوی آن خواهیم بود فقط می گوییم خیلی پر رو هستید.
درموردفروش ارزویاخریدآن بایدبچندایراداشاره کرد تعدادزیادی ایرانیان خارج ازکشوربخصوص نخبگان که اکثراًازخانواده های بادرآمدمتوسط ویابسیارضعیف بوده اندواکنون ازمقامات علمی یااقتصادی کشورهای خارجی هستند اکثرغریب به اتفاقشان ماهانه وگاهاًسالانه مبلغی برای کمک خرجی والدین خودبه کشورمیفرستند‌که این امرباعث ورودارزبه کشورهم میشود حالا اینکارچه سوداقتصادی برای فرستندپول ووالدینش داردکه دلار یایوروباارزش بلااجباربه ریال کم ارزش تبدیل شده آنهم بمنظورقدرشناسی ازبزرگترها وکمک به آنها که نیازشان ازیارانه بامنت به بی نیازی تبدیل شود وبطورکلی تبدیل پولی به پول دیگرسودی نداردوتبدیل هرپولی به ریال که تماماًضرراست فکرنمیکنم حتی کره شمالی هم برای تبدیل پول بی ارزشش به دلاروبورو مالیات اخذکنداین سیاست اقتصادی بسیارغلطی است حتی برای کسانیکه احیاناًمایلندپول خودرادروطنشان برای کاری سرمایه گذاری کنند
از کجا معلوم عمدا توله هارو نکشته باشن؟
خیلی جالبه. یه پروژه راه انداختند یوز ایرانی را حفظ کنن ولی هیچ امکاناتی فراهم نکردند. نه محل نگهداری نه متخصص دامپزشکی نه شیر درست حسابی و نه هیچ چیز دیگه. یعنی اگه لازم بود باید هواپیمای شخصی میزاشتی دامپزشک ببره بیاره نه اینکه یه بچه کوچولو را بزارید روی داشبورد ماشین شاسی بلند ن هلک هلک راه بیفتید برید تهران.اصلا چیزی به عنوان قکر شماها وجود داره؟
مملکت میزا قلی خانی است تولید کننده خودرو ،سودش رو میگیره اما سودش کمترازدلال خودرو است.خودرو تولید شده درکارخونه200 میلیون ،دربازارآزاد300میلیون.این 100 میلیون جیب دلال میره بدون کاروتلاش
خدایا شکرت. این دگه چه بهانه ای است که مسئولینی که درایت و لیاقت نگهداری از بچه یوز ندارند تلف شدن اون هم گردن تحریم می اندازند.
لطفا از این مسئول بپرسید در دنیا برای بچه یوز ایرانی چه شیر خشکی اختراع شده که به شما اجازه ورودش ندان؟
حتی عرضه نداشتند یک توله پلنگ مظلوم را زنده نگهدارند ادعا می کنند می خواهند مشکلات اقتصادی را حل کنند چهل و سه سال است هر سال وضع مردم بدتر شده است بازهم وعده ۴۰ سال دیگر می دهند دهها میلیون نفر از مردم ایران را به زیر خط فقر برده اند و عرضه ندارند ضروری ترین نیاز مردم از جمله آب و هوا و نان و مسکن و کار را فراهم کنند اما همچنان بر طبل افزایش جمعیت می کوبند گویا مشتریان مواد مخدر کم شده یا بردگان جنسی کم آورده اند !!!!!!
آره.. خیلی خودجوشه. بچه های ما رو توی مدارس مجبور به تمرین میکنید که سلام فرمانده رو بخونن. بعدش چرا از ما پدر مادرها مایه میذارید. پدر و مادرم به فدایت؟ //؟؟؟ جمع کنید آقا
دریافت یارانه حذف شدند، اما نیمی از جمعیت یارانه ۳۰۰ تومانی را هم دریافت نکردند
ملت را به تمسخر و ریشخند گرفته اند به موقع جواب متقابل ازملت خواهند گرفتد
مثلا این کامران نجف زاده سال ها در آمریکا چه می کند هرچند ماه یک گزارش بی ارزش بی ارزش می فرستد که کسی هم باور نمی کند
حقوقش را هم به دلار می گیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
اخرش اینم مثل اون خبرنگار صدا و سیما تو انگلیس بی سر وصدا یک اقامت می گیره و تمام
اونها سلامتند احتیاجی به جراحی ندارند مردم مریض هستند و باید جراحی بشوند بابا جان
مگر سازمان‌های عریض و طویل تبلیغات و صدا وسیما غیر از همین مردم برای کی بودجه میگیرند خوب بودجه اینها را هم به کارت مردم واریز می‌کردید و هر کی دلش برای تبلیغات و صدا و سیما تنگ شده می‌تواند کارتی از اینها استفاده کند مثل دیگر چیزها که میفرمایید هر کی بیشتر مصرف می‌کند باید پول بیشتر بپردازد ما که تلویزیون نمیبینیم چرا باید یارانه اش از جیب ما پرداخت بشه
وزیر ارتباطات کندی اینترنت را تکذیب می کنم . تو این دولت هرچی به نفعشونه تایید وهرچه به ضررشونه تکذیب می کنند . کندی اینترنت حوصله همه را بسر برده !!!
خودرو تو دریا ریخته نمیشود دوباره سالم برمیگرده به کارخونه. خدا میدونه چند دفعه این سیکل تکرار میشود.
تعداد آرای منفی رو کم کردی تابناک…
در رسالت خبری شما انصاف و درستی و… جایی نداره؟! آمار درست رو نشون بدین
آهنگ " آقامون جنتلمنه " ؛ یک اثر فاخر و ماندگار است
یه لیست از بودجه سازمان های نورچشمی و مثلا انقلابی و فرهنگی و مقایسه با سازمان ها و نهادهای خدمت محور و ملی منتشر کنید.
چرا جراحی شامل انحلال شرکت های ضررده نمیشود؟؟
سالانه چند میلیارد دلار دارین خرج "عمق استراتژیک" و لج بازی هایتان در منطقه می کنید؟؟ چرا نمی گین که چرا کشتی-کشتی بنزین با رد کردن دو تا اوقیانوس تا ونزوئلا میره ولی نمی تونین مرزها را کنترل کنید و نمی تونید مرغ را از دم مرغداری تا دم بقالی برسونید؟؟؟ نمی تونید یا نمی خواهین که بتونید؟؟؟
چرا پاسپورت ایرانی و پول ملی بی اعتباره؟؟؟
جناب تابناک یکی از شرایط شما بری درج اظهار نظر مخاطبان رعایت عفت کلام است
خوب خودتان یکبار دیگر به گفتار وزیر ارتباطات را بخوانید فرمودن اینترنت در ایران عالی است
میانگین دنیا ««« 60»» در ایران «« 10»» آیا از این بدتر بی احترامی و بی ادبی به مخاطب نیست؟
اینن جناب وزیر که توانشان در حد همین یک ششم است
به اسم دهک دهم نصف مردم رو از دریافت یارانه محروم کردن
اسم این کار اگه کلاه برداری نیست پس چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از صبح می خوام دامنه سایتمو توی سایت nic تمدید کنم.. هنوز موفق نشدم باز کنم از بس کنده (تازه این سایت ایرانیه) اتفاقا تو سایت صنعت و معدن هم می خواستم یک درخواست ثبت کنم نشد به دلیل کندی اینترنت.. این از سایتای داخلی.. خارجیشم که کلا داستان داریم..
وزیر ارتباطات کاملا مشخصه که انقلابی هستند چون مثل مسئولین ۲۰ ۳۰ سال پیش فقط واقعیاتی که عین روز روشنه رو تکذیب می کنن!
یعنی در مورد یوزپلنگ ایرانی هم خارجی ها تخصص دارند و خودمون نداریم؟!!
شعر آقامون جنتلمنه شاده و افسردگی نمیاره و برای همه رده های سِنی مفیده
دلیل بدحجابی همین موضع گیری های مکرر ائمه جمعه است که موجب لجبازی عده ای می شود... اگر مدتی حرف نزنند اوضاع بهتر می شود. در غیر اینصورت کسی با تهدید با حجاب نمی شود.
سرعت اینترنت به درک، قطع و وصلی هاش روی اعصابه..
تابناک برای هزارمین بار چرا تعداد آرا را بطور صحیح نمایش نمی دهید؟ واقعاً شرم آور است.
فرمانده ما فقط خداست .
من کارمند صداوسیما هستم کمترین حقوق کارمندی از ان ماست .کارمندان وبازنشستگان صداوسیما در نهایت فلاکت وبد بختی روزگار می گذرانند.باورنمی کنید خیابان لیعصر جبوی مسجد بلال هردوشنبه بازنشستگان صدا وسیما فریاد تظلم خواهی می کنند.بیش از یک سال است وفریاد رسی نیست...
با فریب اخوندی یارانه مردم را حذف کردن به ۲۰ درصد هم یارانه نداده اند دروغ می گویند .یارانه کارمندان وکارگرا ن بازنشسته با یک حقوق تنهارا هم قطع کرده وانهارانامرد ها جزو تیلیادرها ودهک به قول خودشان دهم لحاظ نمودند
چه تعداد ایرانی برای یارانه ثبت‌نام کرده‌اند؟
مسئولین نظام همه ی دنیا را به داشتن دیدگاههای دوگانه متهم میکنند ولی هیچوقت اعمال و رفتار خودشان را شفاف و یکدست نمی کنند ! برای مثال در قضییه یارانه اگر از همان ابتدا یک فرمول یا یک ملاکی را برای یارانه مشخص میکردند اینهمه سردرگمی بوجود نمی آمد الان بعضی ها به علت داشتن دو خودرو از دریافت یارانه محرومند یا کسانی بدلیل دریافت حقوق 5 میلیونی از لیست یارانه بگیران حذف شده است و در مقابل کسانی هستند که با حقوقهای بسیار بالا هنوز هم یارانه میگیرند !
وزیر بی خاصیت صمت تازه فهمیدی هزینه های خودروسازی باید تغییر کند
سلام فرمانده . ایا میدانی بیشتر از نصف جوانان بیکارند
سلام فرمانده . آیا میدانی بیشتر از نصف جوانان معتاد آمد
سلام فرمانده . آیا میدانی دختران دیگر باکرکی برایشان مهم نیست
سلام فرمانده . آیا میدانی کودکان آینده ای ندارن
آیا. و آیا و آیا ..... پس .....
حالا که سرود سلام فرمانده در همه مدارس، مساجد، محافل و اجتماعات عمومی با هیجان و شور و شوق تمام خوانده می شود چرا جریان حاکمیتی بر آشفته است!!!
همه مدرسه رفتیم می‌دانیم چه خبره
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل