بازدید 4518

تلاش برای از بین بردن همیشگی حملات باج‌افزاری

مایکروسافت برای کمک به سازمان‌ها در راستای مبارزه با حملات باج افزارها خط جدیدی از راه حل‌های امنیتی مدیریت شده را راه اندازی می‌کند.
کد خبر: ۱۱۱۹۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰ 18 May 2022

به گزارش تابناک، مایکروسافت برای کمک به سازمان‌ها در راستای مبارزه با حملات باج افزارها خط جدیدی از راه حل‌های امنیتی مدیریت شده را راه اندازی می‌کند که می‌تواند سرویس‌های انسان محور را با فناوری تکنولوژی آموزش دیده توسط متخصصان ترکیب کند.

مایکروسافت برای کمک به سازمان‌ها در راستای مبارزه با حملات باج افزارها خط جدیدی از راه حل‌های امنیتی مدیریت شده را راه اندازی می‌کند که می‌تواند سرویس‌های انسان محور را با فناوری تکنولوژی آموزش دیده توسط متخصصان ترکیب کند.

 

سال گذشته به تنهایی بخش امنیتی مایکروسافت بیش از 9.6 میلیارد تهدید بدافزاری و بیش از 35 میلیارد ایمیل فیشینگ و مخرب را مسدود کرد. این کمپانی همچنین به صورت فعالانه بیش از 35 خانواده باج افزاری و 250 عامل تهدید منحصر به فرد را در سراسر جهان ردیابی کرد. با این حال فناوری به تنهایی نمی‌تواند جلو افزایش روز افزون جرائم سایبری را بگیرد.

به همین خاطر واسو جکال به عنوان مدیر بخش امنیت، انطباق، هویت و مدیریت مایکروسافت اعلام کرد که این کمپانی قابلیت‌های خدماتی فعلی خود را تحت دسته بندی خدماتی جدیدی به نام Microsoft Security Experts ارائه می‌کند. این سرویس جدید فناوری آموزش دیده توسط متخصصان را با سرویس‌های انسان محور ترکیب می‌کند.

مایکروسافت بر اساس داده‌های اکوسیستم شرکای خود، سه سرویس مدیریت شده جدید طراحی کرده است که به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا تیم متخصصان خود را متناسب با نیازهایشان و بدون چالش‌های مرتبط با استخدام و آموزش کارکنان جدید دسته بندی و مدیریت کنند.

اولین سرویس Microsoft Defender Experts for Hunting نام دارد که برای سازمان هایی طراحی شده است که در حال حاضر از یک مرکز عملیات امنیتی قوی برخوردار هستند اما می‌خواهند مایکروسافت آنها را در شناسایی تهدیدات احتمالی مرتبط با داده‌های Microsoft Defender از جمله نقاط پایانی، آفیس 365، برنامه‌های کاربردی ابری و هویت یاری کند.

دومین سرویس که Microsoft Defender Experts for XDR نام گرفته است برای سازمان هایی طراحی شده است که باید ظرفیت مرکز عملیات امنیتی خود را با یک سرویس تشخیص و پاسخ مدیریت شده (XDR) که فراتر از نقاط پایانی است و می‌تواند شناسایی و پاسخ به تهدید‌ها را در همه بخش‌های Microsoft 365 Defender گسترش دهد.

در انتهای این فهرست سرویس Microsoft Security Services for Enterprise قرار گرفته است که یک سرویس جامع و تحت هدایت متخصصان است که می‌تواند تهدیدهای پیشگیرانه را شکار کرده و در عین حال به آنها‌ها پاسخ مناسب بدهد. با استفاده از این سرویس، کارشناسان امنیتی اختصاصی این شرکت، ورود، تعاملات روزانه، مدرن‌سازی و واکنش به حوادث را برای سازمان‌ها مدیریت می‌کنند تا به صرفه‌جویی در زمان و منابع آنها کمک کنند.

منبع: ایتنا

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان