بازدید 17270
۶

اعلام زمان اجرایی شدن طرح رتبه‌‍بندی معلمان

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: پایه و اساس توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش نشأت می‌گیرد و طرح رتبه‌بندی معلمان پس از ۱۲ سال در مجلس تصویب شده و احتمالاً تا اواخر خردادماه به مرحله اجرا می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۱۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴ 15 May 2022

به گزارش تابناک، احمد محرم زاده شامگاه شنبه در مراسم بزرگداشت مقام معلم در اهر از اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان در ماه‌های آینده خبر داد و افزود: طرح رتبه‌بندی معلمان پس از ۱۲ سال در مجلس تصویب شده و احتمالاً تا اواخر خردادماه به مرحله اجرا می‌رسد.

احمد محرم‌زاده بابیان این‌که مجلس و دولت به معیشت و مقام معلمان توجه می‌کند، گفت: از آغاز به‌کار مجلس یازدهم و دولت سیزدهم به‌صورت متحدانه تاکید بر اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان را داشتند، چراکه پایه و اساس توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش نشأت می‌گیرد.

وی ادامه داد: زمانی قصد داشتند تا سند ۲۰۳۰ را در آموزش و پرورش اجرا کنند، ولی با هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی، مانع اجرای این سند ننگین شدند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی بر لزوم کیفی‌سازی آموزش در مدارس تاکید کرد و یادآور شد: استعدادیابی و کیفی‌سازی آموزش در مدارس انتظاری است که از آموزش و پرورش شهرستان داریم.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۶
احتمالاً تا اواخر خردادماه به مرحله اجرا می‌رسد.!!!!!!!!!
بزک نمیر بهار میاد
نمیدونم چه اصراری دارند که شخصیت و ارزش معلم رو خراب کنند
امیدوارم درست اجرا بشه و این بساط تبعیض و ظلم جمع بشه. و بیش ازین فرهنگیان را عصبانی نکنید.
بعید به نظر می رسد.
قانون سه ماه پیش در مجلس تصویب شده در شورای نگهبان تائیدشده وزارت آموزش و پرورش به لطایف الحیل از اجرای قانون طفره می رود
عزیز شما ک فرمایش میکنی تا خرداد مگه خرداد کی هست پنجاه روز دیگه. خرداد که امد بعد کدوم ماه اعلام میکنی.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر