بازدید 11616
۵
تداوم بهبود اوضاع کرونایی کشور با بروزرسانی نقشه رنگ‌بندی

شمار شهر‌های «نارنجی» هم صفر شد؛ ایران در کم خطرترین وضعیت کرونایی

نقشه رنگ‌بندی کرونایی به فاصله یک هفته، بار دیگر بروز شد تا اتفاقی خوشایند رقم خورده و یکی دیگر از رنگ‌ها هم از نقشه حذف شود؛ حذف چهار شهر نارنجی از نقشه که نویدبخش روز‌های خوشی است؛ تغییری که در تعداد شهر‌های زرد رنگ هم دیده می‌شود و موجب کاهش شمار این شهر‌ها شده است، چون بسیاری‌شان بهبود وضعیت یافته و تغییر رنگ داده‌اند.
کد خبر: ۱۱۱۸۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷ 14 May 2022

تابناک اجتماعی

نقشه رنگ‌بندی کرونایی به فاصله یک هفته، بار دیگر بروز شد تا اتفاقی خوشایند رقم خورده و یکی دیگر از رنگ‌ها هم از نقشه حذف شود!

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، علاوه بر شهر‌های قرمز که دو هفته گذشته هم «صفر» بود، رنگ نارنجی هم از نقشه حذف گردید تا مشخص شود که در یکی از بهترین روز‌های کرونایی کشورمان هستیم.

 روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید
روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید


این را حذف چهار شهر نارنجی از نقشه رنگ بندی کرونایی نوید می‌دهد؛ تغییری که در تعداد شهر‌های زرد رنگ هم دیده می‌شود که هفته گذشته ۳۱۹ شهرستان را شامل می‌شد و در هفته پیش روی، ۲۵۹ شهرستان را در بر می‌گیرد. شهر‌هایی که بسیاری شان بهبود وضعیت را تجربه کرده و در زمره شهر‌های آبی قرار گرفته اند.

بر اساس نقشه جدید که از امروز، ۲۴ اردیبهشت ماه اعمال خواهد شد، تعداد شهر‌های آبی از ۱۲۵ به ۱۸۹ شهرستان افزایش یافته که افزایشی چشمگیر است و موجب گسترده‌تر شدن رنگ آبی در نقشه کرونایی کشورمان شده است. وضعیتی که تداوم آن در گرو رعایت پروتکل‌ها و واکسیناسیون است که مدتی است هر دو شرایط خوبی ندارند!

شرایطی نگران کننده که اگر جدی گرفته نشود، می‌تواند این نقشه جالب توجه و خوشایند را برایمان به خاطره‌ای همراه با حسرت تبدیل کرده و این سوال را به دنبال داشته باشد که آیا نمی‌شود با جدیت اموری که این روز‌های خوش را برایمان به همراه داشته ادامه دهیم تا هفته‌های آینده هم اینچنین وضعیتی را تجربه کنیم؟!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۵
الحمدلله
ان شاء الله پایدار بمونه
دروغه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
آره همش دروغه
کرونا در ایران روزی یک میلیون فوتی داره
خوبه یا بیشترش کنیم؟
جام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
چطور ؟
اگر آمار دیگری دارید رو کنید
ما از اولش هم کرونا نداشتیم...شایعات کشورای دیگه بود..الانم که کاملا وضعیت خوبه..فقط توی چین هست که شانگهای با ۲۰ میلیون نفر کرونایی شده..زده تو قرنطینه....چون واکسن سینوفارم به درد عمه جانشان میخورده..بازیهای ورزشی جهانی هم تو چین کنسل شده...کلا جنس چینی خرابه..حالا هر چی میخواد باشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر