بازدید 22384

کیهان: دولت رئیسی را خدا به داد مردم رساند

با این اراذل که خود را به انواع قاذورات آلوده کرده‌اند، نمی‌شود سخنی گفت و پاسخ به آنها فقط «خودتان هستید» است.
کد خبر: ۱۱۱۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸ 14 May 2022

به گزارش «تابناک»، روزنامه کیهان نوشت: خدا دولت دکتر رئیسی را به داد مردم رساند که به فضل خدا و تدبیر دولتمردانش تولید قدرت و ثروت کند.

حالا که این دولت مردمی، پس از اقدامات اساسی موثر و زیربنایی، برای ترمیم و تعمیر خرابکاری بزرگ لیبرال‌ها قدعلم کرده و آبروی خودش را با خدا معامله کرده است، وقیح‌تر از بانیان وضع موجودی که طعنه می‌زنند و آتش می‌افروزند و شایعه می‌سازند و دل مردم را خالی می‌کنند کیست؟ اینها چه اخلاق نفرت‌آور و مشمئزکننده‌ای دارند که با مردم و کشور خود چنین می‌کنند.

امروزه آمریکا و اروپا که تحریم‌گر هستند، و ضدانقلابی که نشانی آغل و انبارمان را به شغال و کفتار داده و از تحریم علیه ایران حمایت کرده‌اند و رسانه‌های معاندی که در معرفی فرصت‌های تحریمی جدید به دشمنان، ولع دارند و منافق و دزد و اختلاسگر و نادرست و بی‌وطن و...، به اصلاح ساختار معیوب و فلج یارانه‌ها اعتراض دارند و از فقر مردم ابراز نگرانی کرده‌اند! با این اراذل که خود را به انواع قاذورات آلوده کرده‌اند، نمی‌شود سخنی گفت و پاسخ به آنها فقط «خودتان هستید» است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۷
یک روزی باید جواب پس بدین ...
درباره احمدی نژاد همین ها را می گفتند و احمدی نژاد همه حامیانش را مفتضح کرد
کیهان عزیز خدا به شما هم قدری بینش عطا فرماید!
فقط جاي بسي تاسف براي شريعتمداري و ....
و تاسف بيشتر اينكه شما نماينه هم هستيد.
وا اصفا
وا مصيبتا
موثر ترین اقدام زیربنایی که دولت می تواند انجام دهد نرمال سازی دولت است. دولت حجیم است. بخش قابل توجه بودجه صرف اموراتی می شود که هیچ بازدهی ندارند.
فقط یک کلمه در جواب کیهان باید گفت و آن این که جواب احمقها و ابلهان خاموشی است .
اختلاسگران را نیز همانند منافقین اعدام کنید
وقیح تر از کیهان نیست نبوده و نخواهد بود...
از نظر کیهان فقط منافقین و ارازل از افزایش چند برابری قیمت ها ناراحت هستند و همه مردم از این افزایش قیمت های لحظه ای کاملا راضی و شاد هستند
اوه اوه چند تا ساندیس خوردی کیهان؟ اوور دوز کردی . اونجا روزنامه است نه محل زندگیت که اینقدر به همه داری فحاشی می کنی
کدام همفکر روزنامه ی کیهان تا کنون در مورد کشور اوکراین اظهار نظر کرده؟! مردم اوکراین که کاری به کسی نداشتند و داشتند زندگی می کردند که روسیه به آنها حمله کرد! کیهان پاسخ دهد شما حامی روسیه ستمگر هستید یا اوکراین ؟! شما که اکثریت ملت درمانده ی ایران را دزد و اختلاسگر و بی وطن میدانید ، چرا نسبت به بیچارگی و بدبختی ملتهای ایران و اوکراین چیزی نمی نویسید ولی هر چه به سود روسیه باشد را با آب و تاب بیان می کنید؟! شاید از روسیه حقوق می گیرید که وضعیت ایران را خوب نشان دهید و روسیه را همای سعادت میدانید!!
با عصبانیت نمی شود جواب انتقاد داد
بهتر است منطقی گفتگو کنید . این طرح جراحی اقتصادی اشکالات بسیار عدیده ای دارد که اولین آن عدم صداقت با مردم است .
تمام این القاب زشت لایق خد کیهانیان ست
خجالت بکشید از این همه توهین به مردم، شما از تحریم حمایت کردید که خواستار خروج ایران از برجام بودید
پناه بر خدا با این رجال مملکت. این چه طرز بیان و صحبت هست. بچه های ما از شما ادب یاد می گیرند. خدایا توبه.خدایا خودت یه کاری بکن
اینایکه گرون میکنندفقط جیب کارخانه داران وتاجراروپرمیکنه داره ملتونابودمیکنه مراید۵ملیونی شده ۹۰۱همه چی هنین قدربالارفته ایاکسی بفکرسفره های خالی ملت هست ؟؟؟ایاکسی بفکرمجردها..بیخانمانها...پاشیده شدن زندگی هاازهم ...زیادشدن دزدی ها...وهزاران مشکل دیگه وازبین رفتن ایمان ودین اسلام خداازشون نگذره بااین طرحهای خانمان سوز..درصورتیکه خودشون زایمان ..سیسمونی ..زندگی .وحتی ماشین شون ازخارج هست چرابایدمارادق مرگ کنند؟؟؟
طرفداران این دولت هم غارتگر بیتالمال و دزد هستند
این هم جواب کیهان با زبان و منطق خودش
کیهان ماشالله چاله میدونیه برای خودش به جای رسانه.خخخخ
]چرا باید کسی مه تو این مملکت هستش دولت نقد نکنه هر دفه هر کسی در مورد دولت حرف زده گفتن منافق و دشمن هستش این چه مدل آزادی اسلامی هستش....
دقیقا دولت رییسی ضربه آخر رو میزنم و مردم رو راحت می‌کنه اینجوری به داد مردم میرسه
بسه دیگه چاپلوسی و تملق
کیهان ثابت کرد که در ایران زندگی نمیکند همانجور که دیگرانشان نشان دادند که در جایی دیگرند. بیایید پایین و مردم را از نزدیک ببینید وضعشان ب یخود است. اینها اسراییلی و انگلیسی و آمریکایی و کا گ ب ایی و موسادی و اینتلجت سرویسی و ام آی سیکس و اینها نیستند اینها مردمند که جان به جز شده اند از سیاست این دولت ناتوان
معلومه بدجوری سوختی عجالتاً اب رو بریز اونجایی که می سوزه تا یه کم جلز و ولزت کم بشه. به جفنگ گفتن افتادی.
این دولت اگر عرضه داشت اول در اون روزنامه بی خاصیت را گل می گرفت که فقط هزینه داره از بیت المال
روحانی روحت شاد!
ما سینه چاکان ریییسی حالا شدیم ضد انقلاب!!!؟؟؟
اقای روزنامه کیهان ؟با احترام به من توهین کردی ولی اینهایی کهاز دولت انتقاد می کنند ملت ایرانند من کارمند قراردادی 20سال سابقه وسه نفر ویک ماشین پارس خودرو سال 95ودرامد کارمند جز وجزئ بیماران خاص یارانه ام قطع شد وهمکاربنده با داشتن دوباب خانه ودوماشین وحقوق یارانه اش برقراره این منافق نیست این دوزو کلک نیست این اختلاص گری نیست ؟
پس خیلی بااحترام میگویم دزد تویی اختلاصگر تویی منافق تویی خائن تویی نه من ایرانی که وطنم اینجاست وحق اعتراض وندارم ؟>!...
یارو به فحش افتاده.. چه خبرته.. چه خبببرتهههه
کیهان: دشمن مردم و ایران
فقط منتقدان همین دولت فعلی و یا اینکه این موضوع شامل مخالفان دولتهای قبلی هم می شود؟
دزد کسی است که بیت المال را می برد کانادا و عیاشی می کند. راستی از خاوری و بابک زنجانی چه خبر؟
آقای کیهان
شما هم خودتان نیستید!
آقرین و مرحبا به کیهان
کیهان راه و روش مشخص نداردتا دیروز دنباله رو احمدی نژاد بود الان دنباله رو کسانی که زندگی را در همان ابتدای دولتشان بر ملت سخت کردند بازهم دولت قبلی که اگر عده ای برجام را با فرافکنی ها به بن بست نمی کشاندند الان کشوری آباد و زیرساختها با سرمایه گذاری داخلی درست شده و سیل بیکاران راه نمی افتاد تا دولت یارانه گدایی از جیب ملت پخش کند
جناب شریعتمداری من اختلاسگر دزد بی وطن مشکل معیشت دارم صاحبخونه هم جوابم کرده الان باید حداقل ۱۰۰ میلیون بذارم رو پول پیش که بتونم یه خونه کوچیکتر از این پیدا کنم،چکنم؟
واای خدا پدر مادر اینا چی تربیت کردند
اخه چقدر فحش و ناسزا
بلد نیستند مثل ادم نقد کنند و راه کار بدن
انشالله نسلشون ادامه نداشته باشه
اینایی گه گفتی دقیقاً مشخصات خودته کیهانی
ماهم مانند کیهان و کیهانی ها درآمد بالا داشتیم و از امتیازات بهرمند بودیم کشور برایمان کشور گل و بلبل بودو فقر وفلاکت را نمی دیدیم !!!
روزنامه ای که که با پول بیت‌المال چاپ میشه وحقوقشون از مالیات و عوارض همین مردمه . . ..خوب نمی‌فهمه چی داره میگه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار