بازدید 5817

در مورد داور حرف بزنم، ۶ ماه محروم می‌شوم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، پس از شکست ۰-۳ تیمش مقابل تاتنهام، به شدت به عملکرد داور این دیدار اعتراض کرد.
کد خبر: ۱۱۱۸۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸ 13 May 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ دو تیم شهر لندن که برای کسب آخرین سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان مبارزه می کنند، امشب در دیداری حساس مقابل هم قرار گرفتند و توپچی ها با کسب یک تساوی هم می‌توانستند تا اندازه زیادی به کسب سهمیه امیدوار باشند اما یک پنالتی مشکوک باعث شد تا هری کین تاتنهام را پیش بیندازد و دو کارت زرد به راب هولدینگ در فاصله ۷ دقیقه، آرسنال را ۱۰ نفره کرد. پس از آن تاتنهام دو بار به گل رسید تا تیم آرتتا شکست سختی را متحمل شود. اکنون آنها باید در دو دیدار پیش رو مقابل نیوکاسل و اورتون به پیروزی برسند تا خیال شان از کسب سهمیه لیگ قهرمانان راحت شود.
آرتتا که می داند تیمش کار دشواری پیش رو دارد، به شدت به عملکرد پل تی‌یرنی، داور دیدار امشب، اعتراض کرد.
او به خبرنگاران گفت:" اگر چیزی را که فکر می کنم بگویم، شش ماه محروم می‌شوم. من اجازه دارم تحلیلم را از بازی بگویم اما دوست ندارم دروغ بگویم؛ بنابراین ترجیح می دهم چیزی نگویم.

به بازیکنانم افتخار می کنم. می توانید از داور بخواهید که بیاید و جلوی دوربین تصمیماتش را توضیح بدهد. من در مورد تصمیمات خودم حرف می زنم. یک بازی زیبا امروز خراب شد.
آن تصمیمات گرفته شد و ما نمی توانستیم آن را تغییر بدهیم. در فوتبال داور باید تصمیم بگیرد.
تمرکز ما روی بازی با نیوکاسل است. این بازی دیگر به گذشته تعلق دارد. امیدارم که بن وایت به بازی برسد و گابریل هم بهبود پیدا کند زیرا ما بازیکن کافی در خط دفاعی نداریم.
این بازی دیگر تمام شده است. امتیازات آن از دست ما رفت و باید آن را بپذیریم. شکست خوردن با چنین شرایطی دردناک است اما ما دوشنبه یک بازی خیلی مهم داریم و باید آنها را شکست بدهیم. ما دو بازی داریم و شرایط در دست خودمان است. باید کارمان را انجام بدهیم."

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر