بازدید 9768
سوژه

چرا علی کریمی پیشنهاد سرمربیگری سایپا را رد کرد؟

اطرافیان علی کریمی می گویند دلیل رد پیشنهاد باشگاه سایپا، حضور این تیم در لیگ دسته اول است. گویا جادوگر و کاپیتان سابق فوتبال ایران چندان میل ندارد در سطحی پایین تر از لیگ برتر کار مربیگری انجام بدهد.
کد خبر: ۱۱۱۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹ 13 May 2022

در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال سایپا در هفته‌های اخیر در لیگ دسته  اول، امید روانخواه سرمربی این تیم از سمت خود استعفا داد، اما بعد از بررسی هیأت مدیره این باشگاه، با این استعفا مخالفت شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در این باره خبری منتشر شده است که باشگاه سایپا مذاکراتی با علی کریمی انجام داده بود تا او هدایت نارنجی‌پوشان را برعهده بگیرد، اما پیشکسوت اسبق پرسپولیس به این پیشنهاد پاسخ منفی داد. 

مسئولان باشگاه سایپا تمایل داشتند تا علی کریمی را به عنوان سرمربی انتخاب کنند، اما او همانند  ابتدای فصل پیشنهاد این باشگاه را رد کرد تا حمید درخشان سرمربی اسبق و ناکام پرسپولیس سرمربی این تیم لیگ یکی شود.

چرا علی کریمی پیشنهاد سرمربیگری سایپا را رد کرد؟

در این باره برخی اطرافیان علی کریمی می گویند دلیل رد پیشنهاد باشگاه سایپا، حضور این تیم در لیگ دسته اول است. گویا جادوگر و کاپیتان سابق فوتبال ایران چندان میل ندارد در سطحی پایین تر از لیگ برتر کار مربیگری انجام بدهد.

در همین حال برخی هم معتقدند علی کریمی در پی فعالیت های مدیریتی است و دیگر میلی به سرمربیگری ندارد.

مجید کوهستانی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار