بازدید 62087
سه‌هزار و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

فعال سیاسی اصولگرا: از خانه که بیرون آمدم، دیدم مردم از اقدام دولت چقدر رضایت دارند/شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ متهم به خودزنی برکنار شد/دختر تاریخ‌ساز وزنه‌برداری ایران ناپدید شد!/واکنش سخنگوی جبهه پایداری به اظهارات مهدی طائب

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند «مسئولان یک تسبیح دست بگیرند و تکرار کنند من کارگزار دولت سیزدهم هستم» / «نماینده مجلس: خانواده قالیباف با هزینه شخصی سفر کردند و تجسس کار اشتباهی است» / «واکنش عراق به انهدام مقر‌های تروریستی در اربیل توسط سپاه» و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹ 11 May 2022

عطیه اسداله:«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی از حوزه های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ متهم به خودزنی برکنار شد
شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ تهران که گفته می‌شد به علت فساد ستیزی قمه خورده است با روشن شدن موضوع و اعلام پزشکی قانونی مبنی بر خودزنی، از کار برکنار شد/ باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولان یک تسبیح دست بگیرند و تکرار کنند من کارگزار دولت سیزدهم هستم
محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: مسئولان ادارات شهرستان‌های استان با جدیت مسائل و مشکلات مردم را دنبال کنند و همگی یک تسبیح دست بگیرند و روزانه تکرار کنند من کارگزار دولت سیزدهم هستم تا بتوانند خدمات خود به مردم را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

اطلاعیه مهم روابط عمومی وزارت اطلاعات در خصوص دستگیری عوامل ایجاد آشوب
دو فرد اروپایی که با هدف سوء استفاده از مطالبات به حق برخی از صنوف و اقشار کشور و تغییر جهت مطالبات عادی به آشوب، بی‌نظمی اجتماعی و بی‌ثبات سازی جامعه وارد کشور شده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و بازداشت شدند. در بخشی از این اطلاعیه آمده است: وزارت اطلاعات ضمن هشدار جدی به کانون‌های توطئه‌گر بیگانه و پایگاه‌های آلوده داخلی آنها اعلام می‌نماید که در پاسداری از امنیت و آرامش مردم عزیز و سربلند ایران اسلامی و اقشار و صنوف معزز و خدمت‌گزار جامعه، کمترین چشم‌پوشی را روا نمی‌داند. ضمناً در اولین زمان ممکن، بخشی از مستندات صوتی و تصویری به استحضار ملّت شریف ایران خواهد رسید.

نماینده مجلس: خانواده قالیباف با هزینه شخصی سفر کردند و تجسس کار اشتباهی است
احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: معتقدم اتفاقی که برای خانواده آقای قالیباف صورت گرفته برخلاف خط مشی و منش رئیس مجلس بوده است؛ زیرا همانطور که فرزند آقای قالیباف اعلام کرد این سفر مورد رضایت ایشان نبوده است. وی افزود: به هر حال در هر خانواده‌ای نظرات مختلف و مخالف نظر سرپرست خانواده وجود دارد و این موضوع نیز در خانواده آقای قالیباف هم وجود داشته است. این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به هر حال اتفاقی از جانب خانواده آقای قالیباف صورت گرفته است این موضوع نباید به سابقه درخشان این فرد ضربه بزند. البته اتفاقی که خانواده آقای قالیباف رقم زده است یک عمل حرام یا سوء استفاده از بیت المال نبوده است بلکه با هزینه شخصی این سفر رقم خورده است. نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به تجسس در زندگی خصوصی افراد، گفت: به نظر بنده دادن آدرس غلط به مردم منجر شده است که ما یاد بگیریم که زندگی خصوصی افراد ورود پیدا کنیم. یعنی برخی از افراد به اسم عدالت خواهی و انقلابی‌گری دست به اقداماتی می‌زنند که از تفسیر واقعی خود دور است و برای آن که به مقاصد سیاسی خودشان برسند دست به تجسس زندگی خصوصی افراد می‌زند.


واکنش سخنگوی جبهه پایداری به اظهارات مهدی طائب
سخنگوی جبهه پایداری با اشاره به اظهارات اخیر مهدی طائب درباره جبهه پایداری، گفت: تاکید ما این است در شرایطی که همگان شاهد مشکلات معیشتی مردم و تهدید ارزش‌ها در کشور هستیم، بر تمام دلسوزان انقلاب شایسته است تمام ظرفیت و تلاش خود را مصروف کمک به دولت انقلابی و دیگر ارکان نظام نمایند و از انتشار هرگونه مطالب تفرقه‌انگیز و مشوش‌گونه در افکار عمومی پرهیز کنند.به گزارش سایت جبهه پایداری انقلاب اسلامی، مجید متقی‌فر، سخنگوی جبهه پایداری در ادامه افزود: لذا از افرادی که مدعی نقش عمار در تبیین و بصیرت افزایی هستند انتظار می‌رود در اظهارات خود اولاً تقوا را رعایت نموده و ادعای خود را در صف عماریون بودن، با صداقت اثبات کنند و ثانیاً در فضای رسانه اگر دلسوز نظام هستند به اولویت‌ها و دغدغه‌های رهبری عزیز و محنت‌ها و آلام مردم بپردازند و کمک به رسیدن نسخه علاج آشفتگی‌های معیشتی و اقتصادی که امان مردم را بریده نمایند.وی گفت: در چنین موقعیتی، بیان مطالبی که آغشته به دروغ‌های آشکار و تهمت‌های ناروا به جبهه پایداری است چه مشکلی از مشکلات مردم که زیر چرخ مشکلات اقتصادی حاصل از ۸ سال بی‌عملی و بی‌تدبیری دولت گذشته، در حال له شدن هستند، را حل می‌کند؟ و این چه رویکرد انقلابی است که بجای پرداختن به دغدغه‌های مردم، مطالب بی‌اساس و آغشته به کذب و با رویکرد فرقه گرایانه است را منتشر می‌کنند؟

واکنش عراق به انهدام مقرهای تروریستی در اربیل توسط سپاه
وزارت خارجه عراق در بیانیه ای تاکید کرد: دولت عراق حمله ایران به برخی پایگاه‌ها در منطقه سیدکان اربیل در اقلیم کردستان عراق را محکوم می کند. در این بیانیه بر لزوم عدم به کارگیری خاک عراق برای تهدید امنیت کشورهای همسایه تاکید شده است. وزارت خارجه عراق همچنین بر اهمیت گفت وگو و تداوم آن برای مقابله با چالش‌ها به ویژه چالش‌های امنیتی و حفظ حاکمیت عراق و تقویت امنیت و ثبات در منطقه تاکید کرد.

ادعای یک نماینده درباره انتخاب رئیس مجلس
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها می‌گوید: قالیباف ، رئیس مجلس می ماند حتی اگر تعداد کمی از نمایندگان به او رای بدهند.احمد علیرضا بیگی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، درباره انتخابات هیات رئیسه مجلس گفت: با توجه به شرایطی که در حال حاضر وجود دارد و آرای ثابتی که قالیباف دارد، او رئیس مجلس است. اساساً به این ترتیب نیست که رئیس از داخل مجلس تعیین شود بلکه بر مبنای توافقاتی که بیرون از مجلس صورت می‌گیرد، آن طیفی که خودش را فاتح انتخابات ریاست جمهوری می‌داند، در حال تعیین رئیس برای مجلس است. در حقیقت جریان‌های سیاسی که خودشان را فاتح انتخابات 1400 می‌دانند، رئیس مجلس را تعیین می‌کنند.وی ضمن تایید اینکه در سال سوم مجلس، همچنان قالیباف ریاست مجلس را برعهده خواهد داشت، در پاسخ به اینکه حتی اگر تعداد کمی از نمایندگان به قالیباف رأی بدهند، هم فایده‌ای ندارد، تصریح کرد: تلاش بر این است که نظر نمایندگان را هم جلب کنند. البته شاید نظر نمایندگان میزان آرای قالیباف را کاهش دهد اما مانع از ریاست او نمی‌شود.

اطلاعیه دیوان عالی کشور درباره پرونده سعید مرتضوی
در پی انتشار خبری از سوی یکی از وکلای دادگستری در فضای مجازی در خصوص پذیرش اعاده دادرسی سعید مرتضوی و طرح اتهاماتی علیه یکی از قضات خوشنام دیوان عالی کشور، روابط عمومی این نهاد، ضمن ردّ اتهامات به منظور تنویر افکار عمومی اطلاعیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:
1-در خصوص پذیرش اعاده دادرسی سعید مرتضوی، رسیدگی به درخواست متقاضی اعاده دادرسی حسب ارجاع به شعبه 29 دیوان عالی کشور همانند سایر پرونده‌ها کاملاً بر اساس مقررات قانونی صورت گرفته است و در صورت بررسی حقوقدانان مبرهن است که رأی صادره کاملاً مستند و مستدل و در چارچوب قوانین صادر شده است.
2-مفاد رأی شعبه دیوان عالی کشور صرفاً تجویز اعاده دادرسی است و صدور رأی مجدد با دادگاهی است که پرونده به آن ارجاع می‌شود که در این مورد دادگاه محترم تجدیدنظر رأی برائت صادر کرده است.
3- صدور رأی در شعب دیوان عالی کشور منفرد نبوده و با ترکیب هیأت قضایی صادر می‌شود و اینگونه نیست که یک نفر اقدام به صدور رأی نماید.
4-رئیس محترم شعبه بیست و نهم از قضات عالی‌رتبه و خوشنام دیوان عالی کشور است و مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر در مظان اتهام بودن وی، که موجب سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه شده است، مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بوده و با شکایت شاکی قابل تعقیب است.

دانشمند مورد اشاره رهبری چه کسی بود؟
رهبر انقلاب امروز در دیدار با معلمان، از دانشمندی به‌نام دکتر سعید کاظمی آشتیانی نام بردند.دکتر سعید کاظمی آشتیانی یکی از نوابغ و چهره های درخشان علمی کشور به شمار می‌آید. وی بنیان‌گذاری پژوهشکده‌ رویان بود و توسعه دانش سلول‌های بنیادی مدیون تلاشهای مجاهدانه وی در سپهر علم و فناوری کشور است.پژوهشکده رویان جهاددانشگاهی خرداد ماه ۱۳۷۰ با مدیریت دکتر کاظمی رسما فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون هزاران زوج نابارور با بهره مندی از خدمات این مرکز پیشرفته درمان ناباروری صاحب فرزند شده اند.تولد اولین نوزاد حاصل از IVF در ایران، تولد دومین کودک حاصل از ICSI در ایران، تولد اولین نوزاد حاصل از میکرواینجکشن اسپرماتوزوآی منجمد شده، تولید نخستین رده سلول های بنیادی جنینی در ایران بخشی از فعالیت های علمی وی به شمار می آیند. کاظمی در اعتلای نام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین المللی نیز با ثبت این پیشرفت ها، حضور در کنگره‌های متعدد بین المللی و ابتکار برگزاری جشنواره بین المللی رویان سهمی از یاد نرفتنی دارد.غروب چهاردهم دی ماه ۱۳۸۴ قلب این انسان والا از تپیدن ایستاد و علاوه بر خانواده و دوستانش، جامعه علمی کشور را نیز در سوگ و ماتم فقدانش نشاند.رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار صدها تن از معلمان و فرهنگیان با تأکید بر ایجاد هویت ملی در میان دانش آموزان فرمودند: «بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز ما دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علم‌آموزی یا لااقل در حد علم‌آموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. از عمق جان کودک ما با افتخارات کشور آشنا بشود این چیزی است که امروز وجود ندارد خیلی از افتخارات حالا ایشان اسم مرحوم آقای کاظمی آشتیانی را آوردند شما بین بچه‌های مدرسه‌تان، مدارس‌تان نظرخواهی کنید ببینید چند درصد کاظمی آشتیانی را با آن همه خدمات، با آن ارزش وجودی که این مرد، این جوان، جوان هم بود داشت می‌شناسند چند درصد، رونالدو را چند درصد می‌شناسند، ما چرا افتخارات ملی خودمان را نمی‌شناسیم؟ این خیلی مهم است یک بخش از این چیزهایی که میگوییم هویت ملی همین است که افتخارات ملی را، گذشته‌ی علمی را، گذشته‌ی سیاسی را، گذشته‌ی بین‌المللی را بشناسند.»

دختر تاریخ‌ساز وزنه‌برداری ایران ناپدید شد!
«یکتا جمالی» پس از کسب نقره یک ضرب در دسته ۸۷ کیلوگرم پیکارهای قهرمانی وزنه‌برداری دختران جوانان جهان، روز گذشته از هتل محل اقامت تیم در آتن پایتخت یونان ناپدید شد. نائب رییس فدراسیون این موضوع را تایید کرده است.زهرا پورامین سرپرست نائب رئیس زنان فدراسیون وزنه‌برداری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تایید ناپدید شدن «یکتا جمالی» در یونان گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده اما «علی مرادی» رییس فدراسیون در یونان است تا بتواند یکتا جمالی را به ایران بازگرداند. البته در این زمینه رایزنی‌هایی با خانواده جمالی شده است تا بتوانیم او را به کشور برگردانیم.
/ایرنا

جزئیات آخرین لحظات شهادت سردار سلیمانی به روایت وزیر دفاع سابق آمریکا
وزیر دفاع سابق آمریکا در کتاب سوگند مقدس به ثبت برخی از لحظات مهم ارتکاب جنایت علیه ملت‌های مختلف از جمله لحظه‌ی عملیات تروریستی به شهادت رساندن شهید سلیمانی فرمانده پرداخته است.کتاب «سوگند مقدس: خاطرات یک وزیر دفاع در دوران فوق العاده» نوشته مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا از ژوئن ۲۰۱۹ تا نوامبر ۲۰۲۰ است که در آن به ثبت برخی از لحظات مهم ارتکاب جنایت علیه ملت‌های مختلف از جمله لحظه‌ی عملیات تروریستی به شهادت رساندن شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخته است.وزیر دفاع سابق آمریکا در این کتاب آورده است که می‌دانستیم یکی از مقام‌های ارشد گروه‌های شیعه همراه (شهید) قاسم سلیمانی است، اما نمی‌دانستیم کدام و نمی‌دانستیم آیا مقام دولت عراق همراه او است یا نه. خودروها همان مسیر همیشگی را رفتند.در این جزئیات مشخص شده که آمریکایی‌ها به صورت زنده تصاویر خودروی شهید سلیمانی را تا لحظه انفجار تماشا می‌کرده‌اند.اسپر می‌گوید بعد از اطمینان از اصابت موشک، یک کلمه به ذهنم آمد: عدالت! یک خط تصویری زنده برای ترامپ جهت تماشای عملیات فراهم شده بود.وزیر دفاع سابق آمریکا در این کتاب آورده است: نمونه DNA جمع آوری شده از صحنه عملیات و انگشتر با نگین قرمز رنگ، تایید می‌کرد که فرد مورد هدف، (شهید) سلیمانی بوده است.وی گفته بعداً خبردار شدیم که (شهید) ابومهدی مهندس همراه (شهید) سلیمانی بوده است.

تعیین ضوابط ویژه برای ورود زنان به ورزشگاه ها در مشهد، قم و شهرری
کلهر معاون وزیر ورزش با بیان اینکه تعیین ضوابط ورود قانونمند بانوان به ورزشگاه‌ها به منظور کاهش حساسیت‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان در دستورکار قرار گرفته است، گفت: قصد داریم بدون اینکه به هویت فرهنگی و باورهای مذهبی در شهرهای مذهبی آسیبی زده شود شاهد تسهیل حضور بانوان در ورزشگاه باشیم و نگرانی قشر مذهبی در این رابطه را برطرف کنیم. حتی قصد داریم کار را تا جایی پیش ببریم که با سالم‌سازی محیط ورزشگاه‌ها این اماکن به بهترین فضا برای حضور خانواده‌ها و بانوان تبدیل شوند و اگر قرار باشد چندساعتی افراد از اوقات فراغت خود لذت ببرند، اولین گزینه پیش رو، امکان ورزشی باشد.معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه با توجه به حساسیت‌های موجود در شهرهای مذهبی باید شکل، قاعده و ضوابط ورود زنان به ورزشگاه نیز متفاوت باشد تا در نهایت شاهد کاهش حساسیت‌ها و تسهیل ورود زنان به امکان ورزشی باشیم، ‌عنوان کرد: انتخاب سه شهر مذهبی مشهد، قم و شهرری با توجه به بافت اجتماعی آن‌ها مدنظر قرار گرفته است و این انتخاب صرفا بحث وجود اماکن مذهبی مطرح نیست و با توجه به بافت اجتماعی، نظام عرفی و جریان‌های دینی و مذهبی حاکم تصمیم‌گیری شده است؛ در این راستا بین انتخاب شهرهای شیراز و شهرری مسائل مختلفی مطرح شد اما در نهایت شهرری به عنوان شهر سوم انتخاب شد و به صورت کلی در مورد این سه شهر، هویت اجتماعی - فرهنگی مدنظر قرار گرفته است.


توئیت محسن رضایی درباره یارانه سیصد و چهارصد هزار تومانی
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: پرداخت یارانه سیصد و چهارصد هزار تومانی تلاشی در جهت افزایش قدرت خرید مردم و گامی در جهت تحقق اهداف بلند دولت سیزدهم خواهد بود.محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: پرداخت یارانه سیصد و چهارصد هزار تومانی تلاشی در جهت افزایش قدرت خرید مردم و گامی در جهت تحقق اهداف بلند دولت سیزدهم خواهد بود.وی افزود: از جناب آقای رئیس جمهور تشکر می‌کنم. صداقت و تلاش ایشان می‌تواند به تحقق اهداف دولت در تمامی ابعاد کمک کند.

عکاسی خانم های بدون چادر در مسجد نصیرالملک شیراز ممنوع شد
از ابتدای ماه رمضان سال جاری قانون جدیدی در مسجد نصیرالملک شیراز وضع شده که بر اساس آن ورود با انواع پوشش تنگ و چسبان، انجام هرگونه حرکات نمایشی، استعمال دخانیات، پخش موسیقی و استفاده از هرگونه دوربین عکاسی و فیلمبرداری، سه پایه و تجهیزات حرفه‌ای عکاسی و فیلمبرداری ممنوع اعلام شده. داخل مسجد هم یک نفر به عنوان ناظر حضور دارد تا در صورت مشاهده تخلف و یا عکاسی خارج از عرف تذکر داده و موضوع را پیگیری کند./فارس

انبارلویی: از خانه که بیرون آمدم دیدم مردم از اقدام دولت چقدر رضایت دارند
محمدکاظم انبارلویی، فعال و تحلیلگر سیاسی، درباره سخنان اخیر رئیس‌جمهور به «مثلث‌آنلاین» گفت: «سخنان آقای رئیسی آب سردی بر آتش دروغ‌های ارتش رسانه‌ای دشمنان داخلی و خارجی بود؛ به ویژه آنکه بعد از سخنان او یارانه‌های نقدی 300 و 400هزار تومانی واریز شد و مردم احساس کردند مردم در وعده‌هایش صادق است. دولت می‌خواهد یارانه را از مبدأ به مقصد ببرد؛ یعنی به‌جای آنکه به واردکننده بدهد، به خود مردم می‌دهد. اکنون هم که یارانه نان قطع نشده و قیمت بنزین ثابت است و صرفا یارانه اقلامی که قبلا دولت به بعضی کالاها می‌داد، به دست خود مصرف‌کننده می‌رسد».او ادامه داد: «من امروز که از خانه بیرون آمدم دیدم که مردم از این اقدام دولت چه‌قدر رضایت دارند و این اقدام دولت سرآغاز اصلاحات عظیم اقتصادی خواهد بود و بعد از این به سمت تحقق وعده عدالت راسخ اقتصادی خواهیم رفت».این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «دولت تا اینجای کار ثابت کرده است که از حقوق مردم چه در حوزه جان و چه در حوزه نان و معیشت کوتاه نمی‌آید و دیدیم در مقابله با ویروس کرونا چه‌قدر شگفت‌انگیر عمل کرد و توانست این ویروس را در کشور ریشه‌کن کند. همین میزان تلاش در مسئله اقتصادی هم وجود دارد و اگر یک‌صدایی میان دولت و مجلس وجود داشته باشد، حتما بر مشکلات اقتصادی هم فائق می‌شویم».

وزیر کشور: هیچ ناامنی در اهواز وجود ندارد/ اینترنت قطع نشده است
احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوال خبرنگاران درخصوص ادعای برخی سایت‌های خارجی مبنی بر ناامنی در‌ برخی مناطق جنوبی کشور گفت: هیچ ناامنی در‌ هیچ نقطه‌ای از کشور وجود ندارد. وی افزود: الحمدلله امنیت برقرار است و همه در آرامش بسر می‌برند. وزیر کشور هم‌چنین شایعه قطع اینترنت در اهواز را رد کرد و گفت: این خبرها درست نیست. وحیدی درباره افزایش قیمت کالاهایی که یارانه‌ی آن به مردم پرداخت شده است، نیز گفت: تا قبل از اجرای طرح عادلانه‌سازی یارانه‌ها، هیچ کالایی گران نمی‌شود.

بیش واردات با دلار 4200، باعث قاچاق به کشورهای دیگر شد
صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به تغییر روش پرداخت ارز ۴۲۰۰ تومانی اظهار کرد: روشی که در گذشته وجود داشت به هیچ‌وجه قابل دفاع نبود چرا که عوارض متعددی داشت. تفاوت روش جدید این است که فقط شکل و روش پرداخت این ارز تغییر یافته است. در روش قبلی ارز ۴۲۰۰ تومانی به واردکننده تخصیص داده می‌شد اما در حال حاضر واردکننده ارز نیمایی دریافت می‌کند و مابه‌التفاوت آن به حلقه آخر یعنی خود مردم پرداخت می‌شود. یک عارضه روش قبلی تخصیص دلار ۴۲۰۰ تومانی این بود که واردکننده ارز ارزان‌تری نسبت به نیما دریافت می‌کرد و با توجه به مابه‌التفاوت قیمتی که داشت باعث می‌شد که بیش از آن چیزی که نیاز کشور است واردات انجام شود. در نتیجه با اصلاح تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی خواهیم دید که میزان واردات نسبت به گذشته کمتر خواهد شد.

صالح‌آبادی گفت: این بیش واردات باعث قاچاق به کشورهای دیگر نیز می‌شد چرا که مازاد نیاز کشور بود و چون کالاهایی که ارز ۴۲۰۰تومانی می‌گرفتند ارزان‌تر از کشورهای دیگر تمام می‌شد بنابراین به کشورهای دیگر قاچاق می‌شد. وی گفت: با توجه به بحران اوکراین قیمت کالاهای اساسی در جهان گران شده و برخی از کشورها تعرفه واردات خود را صفر کردند و از سوی دیگر با توجه به ارزان تمام شدن قیمت کالایی که دلار ۴۲۰۰ تومانی می‌گرفت، انگیزه ایجاد می‌شود که مازاد واردات داشته باشیم و این میزان به کشورهای دیگر قاچاق شود. در نتیجه ارز اضافه‌ای را هم از کشور خارج می‌کرد.


قیمت دلار در صرافی های بانکی ثابت ماند
در حالی که در بازار آزاد ارز، نرخ دلار با افزایش مواجه شده است، بهای دلار در صرافی های بانکی همچون ملی بدون تغییر است. به گونه ای که در پایان معاملات امروز، هر اسکناس دلار آمریکا در این صرافی ها به قیمت 25480 تومان از مردم خریداری و به قیمت 25736 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته شد.


افزایش قیمت سکه در کانال ۱۳ میلیون تومان
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۲۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۳ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان رسید. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با قیمت ۱۳ میلیون و ۲۵۰ تومان معامله شد. همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی هفت میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع سکه چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت خورد. علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۳۴۰ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا پنج‌ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان شد.


هر اونس طلا چند دلار شد؟
قیمت طلا امروز چهارشنبه کاهش یافت و به پایین‌ترین حد در سه ماه اخیر رسید زیرا افزایش دلار همچنان به فشار طلا ادامه می‌دهد در حالی که سرمایه‌گذاران منتظر آمار ماهانه تورم ایالات‌متحده هستند که می‌تواند بر موضع سیاست پولی فدرال رزرو تاثیر بگذارد. بهای هر اونس طلا امروز با ۰.۹ درصد کاهش به ۱۸۳۷ دلار و ۱۰ سنت رسید و در ساعت اولیه ۱۸۳۲ دلار و ۶ سنت بود و بهای طلا در بازار معاملات آتی آمریکا با ۰.۰۵ درصد کاهش به ۱۸۳۸ دلار و ۱۰ سنت رسید که در ساعات اولیه ۱۸۳۲ دلار و ۱۰ سنت بود. قیمت طلا برای سومین جلسه متوالی کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح خود از ۱۱ فوریه رسید و دلار نزدیک به بالاترین سطح ۲۰ سال اخیر در نوسان بود و باعث شد شمش با قیمت دلار برای سایر دارندگان ارز جذابیت کمتری داشته باشد.

بورس سبزپوش به تعطیلات پایان هفته رفت
شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش ۲۴۹۱۸ واحدی معادل ۱.۶۲ درصد، به یک میلیون و ۵۶۴ هزار و ۴۴۹ واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با افزایش ۳۰۶  واحدی به ۲۱ هزار و ۳۹۶ واحد رسید.


نهاده‌های دامی هنوز به نرخ دولتی عرضه می‌شود 
مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های کشاورزی دامداران ایران گفت: در حال حاضر نهاده‌های دولتی در اختیار دامداران قرار می‌گیرد بنابراین فعلاً هیچ افزایش قیمتی در این بخش نخواهیم داشت. مجتبی عالی در گفت‌وگو با  ایرنا درباره حذف ارز ترجیحی و قیمت محصولات پروتئینی در بازار، افزود: هرگونه افزایش قیمت مربوط به فضای مجازی و مراکز عرضه است و این امر نشان می‌دهد که دلالان میدان دار بازار شده‌اند. مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های کشاورزی دامداران ایران با تاکید بر اینکه بخش تولیدات دامی فعلاً هیچ افزایش قیمتی ندارد، اظهار داشت: انتشار فهرست قیمتی کالاها یک شیطنت است و این قیمت‌ها واقعی نیست. وی اضافه کرد: به طور حتم قیمت‌گذاری محصولات پروتئینی نیازمند کار کارشناسی و اعلام قیمت‌های مصوب از سوی شورای قیمت‌گذاری دولت است.


کاهش قیمت نفت متوقف شد
قیمت نفت پس از ریزش ۹ درصدی در دو روز گذشته، تحت تاثیر چشم انداز ممنوعیت نفت روسیه در اتحادیه اروپا، در معاملات روز چهارشنبه افزایش یافت. بهای معاملات نفت برنت با یک دلار و ۴۲ سنت معادل ۱.۴ درصد افزایش، به ۱۰۳ دلار و ۸۸ سنت در هر بشکه رسید. بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با یک دلار و ۲۳ سنت معادل ۱.۲ درصد افزایش، به ۱۰۰ دلار و ۹۹ سنت در هر بشکه رسید. هر دو شاخص ابتدای معاملات روز جاری بیش از یک دلار سقوط کرده بودند. قیمت‌های نفت هفته جاری همسو با قیمت کالاهای دیگر و بازارهای سهام، تحت تاثیر نگرانی‌ها نسبت به آسیب دیدن رشد اقتصادی از محدودیتهای کرونایی در چین و افزایش شدید نرخهای بهره در آمریکا، ریزش کرده‌اند.


واردات خودرو با تصویب دولت آزاد شد
وزیر صنعت، معدن و تجارت از تصویب کلیات واردات خودرو در هیئت دولت پیرو پیگیری‌های این وزارتخانه خبر داد و گفت: جزئیات و چگونگی آیین‌نامه واردات خودرو به‌زودی اعلام و اطلاع رسانی می‌شود.


تعیین سقف اجاره بها در سال جاری
وزیر راه و شهرسازی در حاشیه نشست فوق العاده ستاد تنظیم بازار نرخ افزایش اجاره در بقیه کلان شهرها را ۲۰ درصد و سایر شهرها ۱۵ درصد اعلام کرد و گفت: با متخلفان این مصوبه برخورد تعزیراتی خواهد شد. وی مبنای افزایش تصویب شده را برای مالکان و مستاجران براساس نرخ اجاره سال قبل دانست. وزیر راه و شهرسازی همچنین از میزان افزایش ودیعه مسکن در روزهای آینده خبر داد.


برکنار وزیر انرژی برزیل به دلیل افزایش قیمت بنزین
بلومبرگ: ژائیر بولسونارو، رئیس جمهور برزیل به خاطر بالا رفتن قیمت بنزین و گازوئیل در این کشور بنتو آلبوکوارک، وزیر انرژی این کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌ از سمتش برکنار کرد. بالا رفتن قیمت بنزین و گازوئیل به یکی از بحران‌های سیاسی بولسونارو با نزدیک شدن به زمان انتخابات تبدیل شده است. گفته می‌شود؛ آدولفو ساچسیدا که اخیرا به عنوان مشاور ویژه پائولو گوئدس، وزیر اقتصاد برزیل منصوب شده بود، قرار است به عنوان وزیر جدید انرژی برزیل آغاز به کار کند. البته کار به اینجا ختم نشده؛ چراکه بولسونارو برای سومین بار مدیرعامل شرکت نفت دولتی پتروبرس این کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌ هم به خاطر اصرار بر بالا بردن قیمت بنزین و گازوئیل برکنار کرده است. هفته گذشته بولسونارو در یک گفت‌وگوی زنده نسبت به اقدامات شرکت پتروبراس انتقاد کرده و از هیات مدیره آن خواست از سیاست خود برای بالا بردن سخت عقب‌نشینی کند. منابع آگاه می‌گویند: تیم اقتصادی رئیس جمهور برزیل هم اکنون از سوی مشاوران سیاسی رئیس جمهور تحت فشار هستند تا هر جور که شده در بودجه راهی برای تخصیص یارانه به نفت و گازوئیل و حامل‌های انرژی پیدا کنند.
مردم از خریدهای هیجانی بپرهیزند
وزیر صمت گفت: از نظر تأمین مواد اولیه و محصولات نهایی هیچ‌گونه نگرانی نداریم و به‌اندازه کافی ذخایر کالایی وجود دارد، اما مهم این است که در روزهای اجرای طرح التهاب و نگرانی در بازار رخ ندهد.  با همراهی مردم و کاهش خریدهای هیجانی، التهابات روزهای نخست اجرای طرح نیز مدیریت و کنترل خواهد شد.
 
 
 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۶
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۲۱۴
الان اون افرادی که بابت ضرب و شتم شهردار بازداشت شده بودن پس کی بودن؟؟ خودتون تو اخبار آورده‌ بودید
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
ظاخرا از دوستان خود شهردار بودن
ناشناس
| Romania |
۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
از اطرافیان بودند و صحنه سازی بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
خیلی خودی بودن، تو مایه های مداح هفتیرکش
بابت رضایت مردم از افعال معکوس استفاده کردن. والا چیزی که من تو نزدیکان دیدم نگرانی و ناامیدی از آینده و عصبانیت بود
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
این اشخاص عینک مخصوص بر چشم و سمعک خاص در گوش دارند که هرچه باب میلشان نیست را فیلتر می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
پس همین رضایت و شادمانی مردم هستش که ریختند فروشگاهها همه چیز میخرند. من فکر میکردم ترس از گرانی و قحطی هستش بگو بخاطر جشن و پایکوبی بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
یادم می اد یک روزی یه رییس جمهوری از توی خودرو رضایت مردم را رصد می کرد. چیز تازه ای نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
تعداد نظرات مخالف حذف رانت و دزدی ارز ۴۲۰۰ تومانی با تعداد موافقان پابوسی غرب با هم برابر است ، پس باکش نیست. چون اکثریت مردم ایران آقای خودشان هستند نه پابوس و نوکر غرب
بازنشسته حداقلی بگیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
من بازنشسته حداقلی و بیمار با ۴ میلیون حقوق

یارانه به من تعلق نگرفته ؟

تنها یک اپارتمان کوچک که در ان سکونت دارم ، ملاک عدم صلاحیت میشود ؟

اجبارا از این یکشنبه در اعتراضات قانونی در خیابان حضور خواهم داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
نکنه شما هم نارمک می شنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
خود مسئولان و ائمه جمعه همه و همه صداشون از
!!!گرونی در آمده بعد ایشون رضایت دیده

از چه کسی نوقع مقام دارید ؟
به جشم پزشکی مراجعه فرماییدشاید درست ندید
واحد ادبیات فارسی را دوباره پاس کنید شاید از افعال اشتباه استفاده کردید
به حامعه شناس و روانشناس مراجعه فرمایید شاید
درست درک نمی کنید و یا شناخت درستی ندارید
به هم حذبی هایتان و همفکرانتان سلام ما را هم برسانید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
نمایندهای محترمی که با رای بسیار پایین رای می آورند و برای ماندن در پست مقام و دیده شدن همه حرفی میزنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
پس ای فعال اصول گرا خانه ات بر دل اغنیاست
ناشناس
| Germany |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
.... شب درازه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
یک ابر تورمی درست خواهید کرد که ان سرش ناپیدا - این خط و این نشان -پول به اقتصاد تزریق می کنید و قیمتها را خودتان بالا می برید -قبلا تاخیر در تشدید تورم بود -حالا مستقیما تشدید خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
دولتی ها
و مجلسی ها:
امروز صبح همه ماچند تا فیل دیدم که تو آسمون تهران پرواز می کردند



مردم::.عجب آخه دروغ هم حد و حسابی دارد.
کلا تفحص و تجسس از شغل، عملکرد و خانواده برخی توی ایران ممنوعه
این افراد فقط به خدا پاسخگو هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
نماینده ملایر لطفا به متن کیفر خواست شهردار تهران نیک پی که اول انقلاب اعدام شد

و یا به فیلم دادگاه کرباسچی شهردار تهران رجوع کنند

بعد ببینند که عدالت در مورد قالیباف چگونه اجرا شده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
اگه به خدا پاسخگو بودن که مملکت بهشت بود!
انبارلویی: از خانه که بیرون آمدم دیدم مردم از اقدام دولت چقدر رضایت دارند !!!
یاد جمله معروف روحانی افتادم که میگفت در حین رفت وامد با اتومبیل به چهره مردم دقت میکردم و از لبخند روی صورت مردم فهمیدم که اوضاع مردم خوب است واز عملکرد دولت رضایت دارند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
البته روحانی گفته بود از چهره مردم می فهمم که حالشان بخاطر تحریمها خوب نیست اما برخی رسانه ها با تقطیع جور دیگری انعکاس دادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
تاریخ تکرار میشود
مستمری بگیر حداقلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
شخصا از ۱۵ نفر از دوستان و اطرافیان و فامیل که همگی جزو افراد صعیف و بازنشسته حداقلی بگیر بودند

سوال کردم ، تنها به یک نفر ۳۰۰ هزار تومان داده شده

و الباقی بشدت ناراضی و در حال دعاهای مخصوص ویژه!!؟ به دولت و مجلس انقلابی
بودند
از جمله خود من هم ایضاً
ناشناس
| Spain |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
اومدی بیرون ولی توی گوشت پنبه بود.اگر دربیاری چیزی های رو می شنوی که از زنده بودنت خجالت می کشی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
الان باید چراغ بر داریم دنبال روحانی بگردیم لااقل منت سر مردم نمی گذاشت با وجودیکه تحریمهای ترامپ و کرونا و تعطیلی سر راهش بود و تورمش قبل از اینها زیر ده و بعد ار اینها و بعد از جند سال به 40 رسید غذا و دارو را بمردم رساند الان در عرض یکسال غذا و دارو 100 درصد اضافه شدند
انبارلویی جان خونش نارمکه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
همسایه محموده
به زعم آقایان کلاً همه چیز امن و امان و گل و بلبل است و ما داریم در بهشت زندگی می کنیم!!!!
مردم بجز اه و ناله و نفرين به مسببين وضع موجود هيچ عكس العمل ديگري ندارند ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
متاسفانه!و براي همين است كه اوضاع روز به روز بدتر مي شود
ای کاش کسی حرف نزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
مگه میتونند ؟ می میرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
بهتره بگی ای کاش بعضیاحرف نزنند
زمانی دروغگو دشمن خدا بود اما حالا ........
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۰۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
از این به بعد اگر دیدی کسی دروغ شاخدار گفت بدان پستی در دولت دارد.؟چون فقط مسٸولین دروغ شاخدار می گویند
خدایا این مسئولان خادم وزحمتکش که شب و روز به فکر ماهستند را از ما نگیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
از ما بگیر
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
پیام دوپهلو میذارین بین مثبت منفی شک بوجود میاد
در جواب آقای انبارلویی
اولا، به احتمال زیاد خانه ی شما جایی است که این افزایش قیمت ها تاثیری روی زندگیشان ندارد
ثانیا، اون چند نفری که نظرشان را به شما گفتن نماینده ی همه ی مردم نیستند که
عده ای از افراد دهک های پایین به دلیل نداشتن تسلط به ثبت نام اینترنتی در سال 93 از دریافت یارانه محروم شدند از انجایی که چند صد هزارتومان یارانه برای این افراد به دلیل فقرشان مبلغ کمی نیست در صورتی که فکری برای انها نشود می توانند در تجمعات اعتراضی احتمالی" به عنوان موتور محرک اعتراضات عمل کنند لطفا یارانه انها را مجددا برقرار کنید.
یک مثال برای رضایت مردم دو سال قبل هر بسته ماکارونی 2500 تومان بود امروز 24000 تومان 10 برابر رشد قیمت!!!
مسئولان یک تسبیح دست بگیرند و تکرار کنند من کارگزار دولت سیزدهم هستم:
اخیرا" بعضی از مدیران زیرک و موزی که دولت قبل ریش بزی داشتند در دولت جدید ریش گذاشتند و تسبیح بدست شدند نمونه اش فردی در یکی از مجموعه های وزارت کشور سازمان شهرداریها ، تا کی با ظاهرسازی و بدون تعهد واقعی و تخصص بدرد بخور عده ای نان به نرخ روز خور بوقلمون صفت بی وطن بی ناموس باید در این مملکت حکومت کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
موذی
شهردار ناحیه ۳ دنبال جانبازی بوده !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
خواسته با سهمیه بشه دکتر :-)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
در فکر این بوده که با سهمیه ؛ پزشکی هسته اش رو بگیره و بشه شهردار
ناشناس
| - |
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
داداش فردا اگر کسی خودشو کشت و گفت منو کشتن و پزشکی قانونی گفت نخیر خودکشی بوده چه کنیم
دروغ هرچه بزرگتر باورپذیر تر از گوبلزهای امثال شما چنین سخنانی تراوش میشود آدرس شما شاید در آلمان جنب خانه گوبلز باشد اینجا ایران است وسال ۱۴۰۱ نه سال ۱۹۳۹تا ۱۹۴۴
اقای انبار اویی دورغ گو دشمن خداس اینو میفهمی
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۰۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
کسی را بگو که اینها بشناسند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
منظور ایشان خانواده و همکاران و هم جناحی و هم گروهی های خودشان بوده !!؟
نماینده مجلس: خانواده قالیباف با هزینه شخصی سفر کردند و تجسس کار اشتباهی است!!!
خدا از تقصیر اونهایی که هی میگند نمایندگان مجلس تخصص ندارند نگذره!!!!
آخه بدون تخصص مگه میشه چنین اظهار نظری کرد!!! هرگز!!! هرگز!!
اصلا دورهمی متخصصین است مجلس
رضایی: معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: پرداخت یارانه سیصد و چهارصد هزار تومانی تلاشی در جهت افزایش قدرت خرید مردم و گامی در جهت تحقق اهداف بلند دولت سیزدهم خواهد بود.!!!! ملقمه ای از پیشنهادات تبلیغاتی زمان انتخابات است این هدایای به مردم اما موجبات بیچارگی و بدبختی ابدی مردم را فراهم کردید میگید نه کمی صبر کنید این تیر آخر بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
باید از این نماینده مجلس پرسید اگر تجسس کار اشتباهی است تو چرا تجسس کردی ؟!! و فهمیدی قالیباف با هزینه شخصی سفر رفته !!
تحریمهای بی سابقه ترامپ در زمان دولت قبل اثر تخریبی بیشتری دارد یا جنگ دو کشور اروپایی با یکدیگر در زمان دولت فعلی ' با در نظر گرفتن این دو حادثه به نظر می رسد عملکرد دولت روحانی خیلی هم بد نبوده.
زاکانی بی تجربه ؛ چقدر تشکر و قدردانی کرده بود از شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ جلوی دوربین .
خخخخخ
زاکانی بی تجربه ؛ چقدر تشکر و قدردانی کرده بود از شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ جلوی دوربین .
خخخخخ
همینجا نارضایتی رو ببین
آقای احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر کاری به شخصیت شما ندارم لطفا ماله کشی نکنید تا آنجا که از شرع برای مردم گفته رفتن زن بدون اجازه شوهر جایز نیست شاید شرع اسلام برای مردم عادی و مسوولین دو دین متفاوت باشد
آقای انبارلویی!!! این حجم از مجیز گویی و تعریف و تمجید حتی توی دربار قاجار هم وجود نداشت.تورو خدا بس کن
حتما با تف ولعنت ابراز رضایت کردن درسته
نا عدالتی و منکر اینه که پس انداز آدمی مثل من که با خون دل جمع شده باعث قطع یارانم بشه و از طرفی با گرون کردن دلار در واقع از پس انداز من به یک سری آدم معتاد و تریاکی که پولاشونو خرج عملشون کردن یارانه داده بشه ...
خدا وکیلی من حاضرم از جیبم ماهی ۳۰۰ هزار تومن به دولت ۶ کلاسه بدم ولی دولت دست به قیمت ها نزنه
مردم هر روز نگران سفره کوچک شده زندگی‌شان هستند و بعد شماها با سینه‌ای ستبر می‌گویید مردم رضایت دارند آنهم زیاد؟ بیایید یک روز با هم بین مردم واقعی برویم و از آنها در مورد شرایط‌شان و شماها بپرسیم.
فکر می کردید مثلا چه بشود؟
شلوغ کاری شیوه ابلهان است و همه چیز را بدتر می کند. حتی رسانه غرب و معاند و ... هم این روزها درباره سختی اقتصادی مردم نمی گوید .

شگرد و راز بقای مردم ایران تطبیق با شرایط، عدم آشکار کردن احساسات و افکار و حرف دلشان است بخصوص در جامعه.
اینگونه در طول تاریخ از حمله اسکندر و اعراب و مغول و انواع حنگها و اشغالگری ها جان به در برده اند.
حقیقتا جناب انبار لویی مطمئن هستند در بستر و احیانا در خواب نبوده اند !!!
اگر روحانی در جریان گران شدن بنزین بود شخص رییسی نه تنها در جریان افزایش قیمت بنزین بلکه نان، مرغ، تخم مرغ، روغن، دارو و همه چی بود و هست و حالا پیدا کنید پرتقال فروش را
وظیفه جدید وزیر کشور انکار انکار انکار ...مثال.. الان آفتاب وسط آسمونه آیا روزه وزیر کسور نه شبه
از کی تا حالا در خانه شما به داخل حیاط دانشگاه امام صادق باز میشه؟
اگه مردم از طرح اقتصادی دولت رضایت دارند پس دلیل اینهمه پارازیت ماهواره ای و کندی اینترنت و حضور ماموران در خیابانها چیست ؟؟؟؟؟

برو بزار باد بیاد.
من که الحق راضیم. شما چطور؟
اقای انبارلویی داروهاتو عوض کن.اینایی که الان داری میخوری تو رو دچار توهم کرده.خدا شفات بده.
چرا بخش اعتراض رو از سایت حمایت معیشتی برداشتن؟ دیروز میشد اعتراض زد امروز فقط نوشته شما مشمول نمی باشید.
اقای جان نثاری چطوره سوای تسبیح،جای مهر هم رو پیشونیشون بذارن؟؟!!
آقای اانبارلويي!منزل شما دقيقا در كجا واقع شده است؟!يعني مردم ٣٠٠ هزار تومان گرفته اند آنهم بصورت موقت و بعد قرار استقيمت اجناس چند برابر شود و در نهايت مبت خوشحالي مي كردند؟!!شما فكر كرديد با چه كساني طرف هستيد؟!
بازنسته هستم و حقوقم ۱۲ میلیونه.خونه و ماشین ندارم.۳ بچه بیکار تحصیل کرده دارم.
سازمان هدفمندی مراجعه کردم میگن من دهک ۱۰ هستم!
این عدالته؟
یارانه فقط به حدود 20 میلیون نفر پرداخت شده و پولش از حذف یارانه بقیه تامین شده.
یارانه 45 تومنی من کو؟ چرا سایت معیشتی گزینه اعتراض رو برداشته؟
ساقی اینا کیه .مردم خوشحال بودن
به آقای رضایی بفرمایید عدالتی که میگویید یعنی فقیر کردن کل جامعه .
افزایش قیمتها را دیده اید؟! برق ، گاز ، تلفن و الان مایحتاج اولیه و …
شما چرا متوجه نیستید ؟! جامعه دارد وارد فاز بسیار خطرناکی میشود.
شاید شما و خانواده هایتان که طی این چهل سال هم ثروتمند شده اید و هم جایی برای فرار ولی اکثریت نابود خواهند شد
اتفاقاً من هم دیدم تو محل جناب انبارلویی مردم دارن از خوشحالی حرکات موزون انجام میدن. علت را که جویا شدم گفتند به خاطر مزه شیرین عدالت است که از شادی در پوست نمی گنجیم.
یه عده راحت دروغ می گن بر خلاف ظاهرشون از خدا پیغمبر هم نمی ترسن ...
بله درسته اصلأ رضایت در مردم موج میزند!!!!
خانواده آقای قالیباف با هزینه شخصی مسافرت کردند و با هزینه شخصی سیسمونی یا اجناس ترک خریدند اونوقت با این کارها اقتصاد کشور درست میشه؟
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۰۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
بله راست می گوید خانواده اقای قالیباف با پول شخصی سیسمونی و دو فقره اپارتمان لوکس در ترکیه خریدن یادمان رفت بگوٸیم مبارک باشد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
سه میلیون تومان قالیباف چقدر

برکت داشته است !!!؟؟؟
من امروز متوجه شدم هیچ روغنی در خانه نیست
رفتم خرید و هیچ جا روغن نبود
آنها که بود هم از صد هزار تومان بالا تر بود و خریدنش در توان من نبود
کره ۵۰ گرمی ۸۰۰۰ تومان خریدم تا فردا کفش آهنی بپوشم دنبال روغن
به خانه که رسیدم متوجه شدم مرغ و تخم مرغ هم گران خواهد شد
سه تا تخم مرغ داریم و سه تکه مرغ!
چه کنیم ؟
نا یارانه هم نمی گیریم یعنی بی دلیل یارانه ما قطع شد !
من هم اومدم بیرون ولی اینگونه نبود
شهردار ارزشی فیلم بازی کرده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
شهردار جوان ارزشی میدانی جهادی مقاومتی
یعنی وقتی شهید سلیمانی رو مورد اصابت قرار دادن اونقدر فرصت داشتن که نمونه دی ان ای هم بگیرن؟! یعنی کامل رفتن تو لاشه ماشین گشتن و انگشتر ایشون رو هم دیدن؟! بعد از حتما چند ساعت تازه شما متوجه شدید که ایشون شهید شدن؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
DNA چی ؟
چجوری با دی ان ای قبلی ایشون مقایسه کردن که گفتند از روی دی ان ای فهمیدیم سردار بود !!
انبارلویی اگر راست می گی از مردم بپرسید
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۰۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
بگو اگر راست می گوٸید یک نظر سنجی بگذارید تا بفهمید کجای کار هستید؟ ما بجز ناسزا چیز دیگری نمیشنویم؟ مخصوصا به مجلس بی خاصیت؟؟؟؟
این فعال عزیز دقیقا کجا اومده بیرون رضایتو دیده؟ نکته برگشتیم دوره احمدی نژاد، دم خونه این فعالم همه چی گل و بلبله و گوجه ارزونه؟
چیزی که دولتی ها و بانک مرکزی ها از گفتن اون فرار می کنند
ولی بچه دبستان هم فهمیده

قحطی بزرگ نمودار شد
اقای انبارلویی...شما که انبانت بزرگه...یاد نظر سنجی حسن روحانی از چهره های مردم افتادم
می گم برادر این مردم رو که می گین خیلی راضی بودن رو زیر پا سید خندان ندیدین احتمالا ؟ شعارهایی می دادنا
انبار لویی خیلی ببخشید کدام مردم راضی هستند شما عملا به نصف جمعیت ایران یارانه نداده آید وهمان یارانه قبلی بسیاری از خانواده ها را قطع کرده آید خدایا من شر الوسواس الخناس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
آره یارانه ماهم قطع کردن
انبترلویی احتمالا در عالم رویا دیدند که مردم از رئیسی رضایت دارند،درست مانند بقیه اقایان که تصورات و خیالات خود را واقعیت میبینند! از این جماعت بی زاریم
هیچکس راضی به گرانی نیست کمتر دروغ منتشر کنید. روز روشن را شب جا نزنید
درود
این بانوی ورزشکار که فرار کرده حق داره
برگرده ایران بره تو صف مرغ...نان...دنبال نان کوپنی بدون هیچ آینده ای....
ماهم از خانه بیرون آمدیم و وقتی قیمت های جدید رو دیدیم ، یه سکته ناقص زدیم و باز برمون گردوندند خونه! بعضی از مسئولان تازه از خواب زمستانی بیدار شدن. اصحاف کهف هم تو یکروز 120 درصد تورم رو ندید که ما امروز دیدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
آره آنها تو ۳۰۰ سال دچار تورم شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
روغن500درصد
در لحظه شهادت سردار سلیمانی چرا در ذهن وزیر دفاع آمریکا کلمه عدالت نقش بسته. یعنی سردار ظالم بوده و با شهادت او عدالت اجرا شده است.
قبول سردار سلیمانی ظالم بوده ولی سوال این است چرا او هیچ شبهاتی به هیچ یک از ظالمان تاریخ ندارد. او هیچ ترسی از دشمن نداشت. عاشق شهادت بود. قلب او آنقدر صاف و سالم بود که با دیدن لبخند یک کودک وجودش سرشار از شادی می شد و با دیدن اندوه دیگران ، اشک در چشمانش حلقه می بست. او هیچ ترسی از مرگ نداشت و در خط مقدم عراق و سوریه و لبنان پیش می رفت بی آنکه کوچکترین ترس و دلهره ای داشته باشد. او مال و منالی نداشت و زندگی شبیه همه مردم داشت . او چهره معصوم و دوست داشتنی داشت. خدا را گواه می گیرم که در ایام شهادتش، خیلی ها که صنمی با انقلاب و نظام نداشتند از ته دل غمگین بودند و برای سردار شهید اشک ریختند.
تا آنجائیکه در تاریخ خوانده ایم و دیده ایم ظالمان همواره سروتمند و کاخ نشین بوده اند و خود را برتر و بالاتر از مردم می دانستند و همواره نگران مال و جاه و مقام خود بودند. جالب است سردار شهید هیچ شباهتی به ظالمان تاریخ ندارد. عدالت اجرا شد. این هم از مطلومیت اوست مثل مطلومیت سرورش حسین (ع).
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
به تاریخ جنگ سوریه نگاه کن تا بفهمی
ناشناس
| Germany |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
ثروتمند درسته برو اکابر اسم بنویس. عدالت و رحمت را هم از مردم سوریه بپرس
ان شاء الله بعد از اینکه یارانه روی اقلام حذف شد و قیمت کالاهای اساسی آزاد شد هم همچنان مردم راضی باشند!!!
ان شاء الله بعد از اینکه یارانه روی اقلام حذف شد و قیمت کالاهای اساسی آزاد شد هم همچنان مردم راضی باشند!!!
قهرمان ناپديديت مبارك
آقای سخنگوی جبهه ناپایداری! عامل و باعث و بانی این مشکلات اقتصادی تنها شما و همفکران تان در جبهه ناپایداری در این سالها هستید تا توانستید به عنوان کاسب تحریم چوب لای چرخ دولت گذاشتید و مردم رو بیچاره کردید.خدا از شما نگذره! حالا شما مدعی شدید؟ وای اگر از پس امروز بود فردایی!
به عنوان یکی از افراد خیلی راضی پیشنهاد می کنم به خاطر صداقت و آزادگی جناب انبارلویی یک مدال گنده به ایشان تقدیم شود تا اسکبار جهانی از شدت حسادت دق کند و در کتاب های درسی هم یک عنوان انبارلویی راستگو و مومن چاپ شود .
اگر یارانه خانوار۳نفره ۹۰۰هزار تومانی را با دلار ۳۰۰۰۰هزار تومانی تبدیل کنیم میشه ۳۰دلار در صورتی که قیمت روغن جامد۴/۵ کیلویی ۴۰۰هزار باشد یعنی ۱۳دلار فقط برا یک قوطی روغن و اگر قیمت هر کیلو مرغ ۲دلار باشد ۱۷دلار دیگه تقریبا ۸کیلو مرغ میشه خرید. دیگه تخم مرغ و ماست و شیر و....هیچ کاملا مشخصه ۱۰۰درصد قشر ضعیف آسیب خواهد دید.
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۰۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
هنوز صبر داشته باشید تازه اول کاره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
ناشناس عزیز نقشه ایه : چند ماه بعد 10 درصدی ها وقتی میرنمغازه پول مدهند و جنس میخرن اما یارانه بگیر ها کارت میکشند و جنس مورد نیاز خود را دریافت میکنن و پولی از جیب به مغازه دار نمی پردازند . پس کمی صبور باشید و بیخودیبا بازی با اعداد و ارقام تشویش ایجاد نفرمائید.
الله مع الصابرین
کشور تبدیل شده به کشور دروغ و تزویر و ریا
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
چهل و سه که اینجوری یه
ناشناس
| Romania |
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
همه کشورها از پول توریستها درآمدزایی دارند و اینا از خود توریست ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
درود بر 1:12
دروغگو دشمن خداست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
یعنی فکر میکنی به خدا اعتقاد دارند و مرتب دروغ مصلحتی نیگن و ...
انبارلو جان فردا هم بیا بیرون و گشتی بزن و نظرت رو بگو. عجله کردی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
انبار لولویی !
زبان ملت نشو
مردم خودشان زبان دارند
بعضی ها مثل این آقای انبارلویی چون همه چیز را بانگاه مثبت می بینند حتی اگر بد وبیراه هم بشنود از جنبه مثبت به آن نگاه می کنند. این حرف ها چیه که می زنید؟ خجالت نمی کشید؟ قدرت خرید مردم شده کمتر از نصف بعد می گی بخاطر اینکه یک پولی آنهم نه به همه بلکه به یک عده محدودی دادید همه راضی هستن؟
دولت اجناس مربوط به خودش را چندصد درصد افزایش میدهد و سایر کالاها نیز افزایش داشته اند و خواهند داشت به اجاره بها که میرسند چون سهمی در آن ندارد محدودیت تعیین میکنند و چرا این محدودیت ها در افزایش قیمت برای تعمیرات خانه ها و سایر هزینه های خانه که به دوش مالک است تعیین نمیشود
اون اصل کاری یعنی بنزین مونده
احد مردم نون ندارن بخورن
چطور اینا میرن خارج
به کمتر از سی میلیون نفر یارانه داده اند یارانه نقدی ومعیشتی ۴۰میلیون نفر را حذف کرده اند خدایا صبر ملت ایران را تمام کن
جناب آقای انبارلویی , به اون خنده ها میگن خنده تلخ ! این مبلغ 255 هزارتومان که به یارانه ماهانه هر فرد اضافه شده چطور میتونه هزینه های زیر را که مانند کالاهای یارانه ای بالا رفته پوشش بده ؟
قیمت مسکن _ قیمت خودرو _ اجاره خانه _ لوازم خانگی _ هزینه دارو و درمان _ کرایه ماشین _ لوازم یدکی خودرو _ هزینه تحصیل _ پوشاک _ شیر خشک _هزینه های مربوط به تعمیرات _ لوازم الترونیکی و الکتریکی و صدها قلم لوازم مصرفی و سرمایه ای دیگر ؟
اینقدر این اصولگرایان فحش خودشون ملس شده که انبارلویی فحش و ناسزاهای مردم در کوچه و خیابان‌ها را به دیده رضایت میبینه.
دولت به مردم به اندازه یک کاه پول میده و به اندازه یک کوه ازمون پس میگیره..
مردم هم بیچاره تر و فقیرتر میشن
خدا هدایتت کنه
خدا به شما ودوستانت چشم بصیرت بده
اگر می دونی ودروغ میگی که ..
اگر نمی دونی وبا ندانستن این حرفا رو می زنی خدا شمارو دانا کنه
آقای انبارلویی جان
فعال محترم اصول گرا
راست گفتید
خیلی حالمون خوبه . اینقدر حالمون خوبه که دلمون می خواد به صورت خود جوش بریزیم توی خیابون وبزنیم وبرقصیم وبه جان شما وهمه اصولگراها دعا کنیم. حالمون خوبه. شما حالتون چطوره؟ از دیروز دو زن سرپرست خانوار رو به من معرفی کردن که گرسنه وبی خانمانن
نه سقفی بالای سر دارن نه یارانه ای برای خریدن یک لقمه نان . چون یارانه به کارت همسر متولری ومعتادشون واریز میشه و زن وبچه از دریافت همون شندرغاز محرومن.
آقای انبارلویی کجای این جهان سیر می کنی؟
کجاس اونجایی که مردمش اینقدر از گران شدن همه چیز چنان خوشحالن که خوشحالی از سرو صورتشون می چکه ودارن به جان عاملان گرانی دعا می کنن؟
منم برای هدایت امثال شما دعا می کنم
بلکه چشم حقیقت بین پیدا کنید
فقط به آنهایی که به رییسی رای داده آند وبچه هایشان یارانه داده اند دروغ می گویند به ۷۷میلیون یارانه داده اند
آقای انبارلویی اولا که یادت رفت بگی یه دفعه از خواب پریدم دوما در زمان خواب شیرین شما هنوز جناب وزیر کشور افزایش اون چهار (در حقیقت چهل ) قلم کالا را اعلام نکرده بود
بانک مرکزی به جای آمار دادن در خصوص ارز 4200،برای روش شودن افکار عمومی لیست افرادیکه این ارز را دریافت کردن وکالا وارد نکردن را هرچه سریعتر منتشر کنند .اسامی دریافت کننده ،نوع کالایی که میبایست وارد میشود ونشود ، با این ارز دریافتی چه نوع کاری صورت پذیرفت است را مشخص نماید ونتیجه کاری که بر این متخلفان صورت گرفته را هم به مردم گزارش نمایند.
کاش یکم آقای ریسی صبر میکرد یکم آرامش اقتصادی به جامعه برمیگشت بعدا هر کاری میخواست میکرد ،الان دستهایی میخوان آرامش رو از مردم بگیرن ،و باعث عصبانیت مردم بشن،
توی هر خبری که منتشر میشه ، رد پای دروغ رو میشه دید . از انبارلویی و شهردار گرفته تا واردات خودرو و دستگیری اروپایی ها و . . .
انبار لویی تو ایرانه یا رفته سوئیس؟؟
این اقای انبار لویی صبح که بیرون می آ»ده دقیقا برای صبحانه چی زده بوده
آقای انبارلویی شما بخواب تو خونه بیرون نیا سایر مسئولین هم بخوابن تو خونه هاشون بیرون نیان وضع مردم خوب میشه
کسی نگفت خوانواده قالیباف با هزینه غیر شخصی رفتن سوال اینجاست با اندک پس اندازی که آقای قالیباف در مورد ثروت شخصی خود و خانواده اعلام کردن چطور تشریف بردن ترکیه و با ۲۰ چمدان سیسمونی تشریف آوردن؟ در خلال این مدت چه کردند وضع مالیشان آنقدر خوب شده؟
وقتی بعضی از ورزشهای بدنسازی را برای خانمها ممنوع میکنید
قاعدتا :
باید عواقب ان ، مبنی بر از دست دادن بعضی از ستاره های جهانی ورزش بانوان هستند را هم ، به راحتی بپذیرید
آقای آزادی خواه! کار بد دفاع ندارد
بحث خرید خانواده قالیباف بحث منش و رویه زندگی کسانی است که ادعا می کنند خیلی مردمی هستند آنقدر که فقط دو میلیون تومان در حساب بانکی آنان است دوم اینکه آقای آزادیخواه انتظار داشته اند خریدشان از بودجه بیت المال باشد؟! سوم اینکه آقای ازادیخواه خیلی آزاد و رها فکر می کنند و هیچ قیدی در ماله کشی ندارند.
چه راحت دروغ میگن
هر وقت یک نخبه بر اثر سکته قلبی یا سرطان می میرد حتما توسط صهیونیست بهایی وهابی ترور بیولوژیکی شده است
انبارلویی جان خونه شما تو ایرانه ؟ یعنی از خانه تو ایران بیرون اومدی مردم رو شاد و سرحال و راضی دیدی ؟ یک محبتی بکن دست ما رو هم بگیر ببر محله تون دلم لک زده شادی و رضایت عمیق رو تو چشم مردم ببینم .
انبار لویی بی درد !
۴۰۰ تومن پول یه حلب روغنه .
راهتون اشتباه هست
فکرتون اشتباه
جایی که آزادی نیست همه چیز زیر سواله
هرکاری کنید درست نمیشه میشه روسیه
میشه چین - فکر میکنید چین خوبه آینده معلوم میشه اونم نیست مگر اینکه آزادی باشه.
تا وقتی که هی ازمردم درباره دینشون سوال میکنید و به کارشون کار دارید هیچی درست نمیشه
فقط از تیترهای همین خبرمیشه فهمید تو چه فلاکتی داریم دست و پا میزنیم. فلاکت مردم و بی شرمی مسئولین
من هم رفتم بیرون فقط فحش میدادند احتمالا ایشان خارج از کشور قدم می زدند
اشتباه کردم رای دادم دیگر هیچگاه رای نخواهم داد هیچگاه یک قاضی یا نظامی در سیاست موفق نشده این اشتباه بزرگ رای ما بود. در این مملکت هیچکس دلسوز مردم و خدمت به آنان نیست فقط در جهت منافع خود و دار و دسته خود می باشد. رئیس دانشگاه ولایت که یکی، از آشنایان وزیر تحقیقات و فناوری وزارت علوم. اززمان آمدن همه چیز در قبضه خود قرار داده حتی رییس دفتر خود از دانشگاه آراد انتخاب کرد مهمانسرا ها در اختیار خود همه چیز جو ناراحتی در دانشگاه بوجود آورده همین شخص سه سال پیش، وقتی سرپرست شد با شناخت از ایشان داشتند همه اعتراض کردند و وزیر وقت ایشان را تغییر کرد در فعلی باز هم متاسفانه رییس شدند برای انتقام از مخالفان خود آمده و حرف حرف خودش است امیدوارم مسئولین امر این پیام بخوانند. چاره ای بیاندیشند. ممکن فتنه ای در دانشگاه بین برادران اهل تسنن و تشیع صورت گیرد هیچکس مایل نیست چنین شود ولی....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
اشتباه کردم رأی دادم یعنی چی؟! برو بازم رأی بده و اینقدر سیاه نمایی نکن!!!
فلک به مردم نادان دهد زمام مراد
تواهل دانش و فضلی همین گناهت بس
مرحوم آشتبانی را کمتر می شناختند و تتلو را خیلیها
ما امروز از خونه اومدیم بیرون دیدیم روغن شده حلبی ۴۰۰ تومن .
یه ذره اومدیم بیرون تر از خونه دیدیم تخم مرغ شده شونه ای ۹۸ هزار .
سریع پریدیم داخل خونه و هنوزم داریم نفرین میکنیم .
۲ ساعته
انبارلویی نمونه بارز یه شخص مرفه بی درد بی غم نجومی بگیر
خوش درخشید ولی دولتِ مستعجل بود . محقق و البته مدیر ارزشمند آشتیانی روحش شاد بطرز مشکوکی در ۴۴ سالگی به حیات مفیدش پایان داده شد و همه چیز نیز با رفتنش تمام شد . الان بعد ۳۰ سال تحقیقات پژوهشگاه رویان آیا یک دختر ایرانی که از آثار زخم سالَک روی صورتش رنج می برد را توانسته اید با سلول های بنیادی درمان کنید که از لیزر درمانی در مطب و کلنیک های پوست بی نیاز باشد ؟؟؟ یا هنوز در مرحله تحقیقات ۳۰ ساله است ؟؟؟آیا سلول بنیادی را توانسته اید برای بیماران قطع نخاعی جانباز یا تصادفی استفاده کنید یا هنوز در مرحله تحقیق است ؟؟؟
خداشاهده همکار من ۳ تا خونه قولنامه ای داره که هر ۳ تاشو داده مستاجر و ۲ تا ماشین داره الان داره یارانه ۴۰۰ ی میگیره اونوقت من که یه خونه دارم و ماشین ۴۵ تومن احمدی نژادیم رو هم قطع کردن !!!!
تو را خدا از تسبيح حرف نزنيد
این است شهردار جوان ارزشی اصولگرا آتش به اختیار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ !
انبارلویی دروغ انبارنکن
روغن ۸۰۰گرمی ۶۳هزارتومان
میدونی یعنی چی؟
نمیدونی چون سیری
خوش بحالت انبارلویی خوش به سعاداتتد
جزئیات آخرین لحظات شهادت سردار سلیمانی به روایت وزیر دفاع سابق آمریکا
:

یعنی DNS سردار رو از قبل داشتند که با DNA بجا مانده بعد از انفجار مقایسه کنند ؟
حرف زدن از زبان مردم و ملت و موضع گیری از طرف اونا ؛ بخشی لاینفک از ژن اصولگراهای نجومی بگیر است
انبارلویی په چرااینترنت توخوزستان ضعیفه
بخاطر رضایته؟
بابا آخه کشور مشکل اقتصادی داره اینوهمه میدونیم دیگه حرفی نزن که مردم بیشتر شاکی بشن
قالیباف با هزینه شخصی رفته ترکیه و کالای اونور آبب اوورده
منم با هزینه شخصی ام میخوام گوشی اپل و تلویزیون و یخچال سامسونگ و ال جی بخرم .
به کسی چه ربطی داره که فضولی کنه ؟
من یک بازنشسته هستم با ۱۷روز حقوق و یک سمند مدل ۸۸ویک خانه روستایی که اون هم فاقد سند هست و مشمول یارانه که نشدم هیچ یارانه قبلی من هم حذف شده والان از خوشحالی بال در آوردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
تازه روزگار خوشیته
شهردار ارزشی خودزن تحت مدیریت زاکانی ارزشی
دور باطل ناکارمدی مدیریت اقتصادی: علی رغم انتظارات باز دولت و مجلس اشتباهات محرز کردند / با مشاهده گرانی افسارگسیخته و حتی گرانی نامعقول چهار قلم مورد نظر ارز 4200 باز هم میزان یارنه جبرانی کم است. / دهک بندی اشتباه دارد / سه دهک اول شامل افراد تحت نهادهای حمایتی مثل بهزیستی و کمیته هستند (که این نهادها به سختی فرد جدیدی زیرپوشش میگرند)- در حالی بسیاری افراد فقیر حاشیه شهر بیکار و شبه بیکار (بیگاری ده و ارزان کار از ناچاری و بدون درامد مکفی هستند) شامل سه دهک نمیشوند و حتی با اعتراض جرات نمیکنند چرا که ترس هست چه بسا برعکس نتیجه بگیرند! مثلا شخصی شبه بیکار و فقیر رد حاشیه مشهد یک خانه 50 متری دارد (از نوع قولنامه ای) که طی همین گرانی ها دو سال اخیر قیمت آلونکش 150 به 300 م.ت رسیده را جزءطبقه متوسط حساب شده است! در حالیکه عملا وی نسبت به دوسال قبل فقیرتر شده! چرا متوسط خانه سنددار بالاشهر مشهد، بین 300 تا بیش 600 درصد رشد قیمت داشتنف پس این فقیر به ظاهر خانه (آلونک) پایین شهری مشهد، عملا ارزش دارایی اش نصف شده نسبت به دو سال قبل، باید در درسه دهک پایین باشد! اما او را با یک کارمند سطح بالادولتی که که داری ماشین و خانه و حقوق چند ده میلیونی دارد در یک طبقه (متوسط) قرار داده است!// همجنین اگر تورم و نرخ ارز ثابت یا کمتر نکنند، دور باطل رانت و فساد و دزدی از بیت المال و حق الناس و قاچاق تکرار میشود، مثلا دلار باید زیر 30 ه.ت و حتی 25 ه.ت برای سالها نگه داشت و تورم به نصف سال متوسط این چند سال اخیر رساند، وگرنه باز دور باطل تفاوت قبل کالای داخلی با خارجی شدید میشود و همچنین جلوی صادرات کالاهای اساسی مثل تخم مرغ و گوشت و لبنیات گرفته شود تا زمانی قیمتها روند کاهشی یابد.
ای کاش پات میشکست و از خونه بیرون نمیومدی مرفه بی درد نجومی بگیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
گردنش میشکست بهتر نبود ؟
امروز سهام شرکت آرامکو عربستان 2547 میلیارد دلار و با ارزشترین سهام دنیا شد. آنوقت ما چند سال است گدایی 7 میلیارد دلار پول خودمان را از کره جنوبی می کنیم شاید مردم کمتر گرسنگی بکشند.
ما هم كه اصحاب كهفيم.خوش ميگذره ................................................................
جناب انبار لویی شما که راستگو ومتعهد هستید وبه روز جزا اعتقاد دارید لعنت خداوند منان برانان که دورغ میگویند فکر میکنم باتوجه به اینکه ارز نیمای هر روز قابل تغییر است باید قیمت ها هم همیشه درنوسان باشد یک روز به خاطر افزایش نرخ ارز از ۱۰۰۰تومان به ۴۰۰۰هزار تومان یارانه میدهید یک روز بخاطر افزایش نرخ ارز به ۲۵ هزار تومان وروزی دیگر برای افزایش مجدد قیمت چه خواهید کرد واقعا همه شما اقتصاد دان هستید واز شما باید درکل جهان استفاده شود هر روز مردم فقیر تر
با سلام واحترام
می خواستم از زبان مردم (نه از زبان صداوسیما ) ازمسئولین محترم تشکر کنم.
-بابت حذف یارانه بعضی کارمندان وپرداخت یارانه به مدیران ودلالان، از سازمان هدفمندسازی یارانه ها تشکر می کنم
-بابت افزایش ناگهانی قیمت ها وکاهش ارزش پول ملی از دولت محترم تشکر میکنم
-بابت عدم مذاکراه با آمریکا ودرنتیجه عدم رفع تحریم ها وافزایش فشار اقتصادی ناشی از آن برمردم، از مسئولین محترم تشکر میکنم
-بابت انداختن بار اقتصاد مقاومتی بر دوش ملت و رفتن مسئولین به ترکیه، از مجلس محترم تشکر میکنم.
-بابت عدم واردات خودرو و افزایش ضرروضیان ، جانی ومالی ناشی از آن به ملت، از وزارت صمت وشورای مصلحت نظام تشکر میکنم.
من و خانواده ام بخاطر سفر به گرجستان با حساب شخصي يارانه ام قطع شده. قاليباف چي؟
خداوند از اینها نگذرد بی عدالت ترین دولت بعدازانقلابه با زنشستم آموزش و پرورشم منو در دهگ دهم قرار دادند انواع مریضی دارم قلب دیابت فشار خون و.......وهزینه های زیاد
ولله قسم من کسی بودم که به رییسی رای دادم ولی به شدت از او متنفرم
من اومدم بیرون خونه دیدم اینترنت رو قطع کردن رقتم توی خونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
خیلی باحال بود
لعنت خدا و رسول اکرم ص بر دروغگویان و متظاهران که دین مردم را بر باد میدهند.لعنت خدا
آقای فعال اصولگرا! احتمالا خونه شما تو همون کوچه گوجه فروشی احمدی نژاد اینا هست!!
اتفاقا حسن هم می گفت صبح جمعه که بیدا شدم فهمید بنزین گران شده و مردم همه خوشحال و راضی هستند.
حاحاحاحاحاحااححاححححههههه
ما یک مدت قیمتها رو زورکی پایین نگه میداریم و یکدفعه فنر قیمت رها میشه. در مدتی که قیمت رو زورکی پایین نگه میداریم فساد درست میشه بعدش هم که فنر قیمت رها میشه یک ضربه سنگینی به اقشار کم درآمد وارد میشه.
دولت نباید دیگه قیمتها رو دستکاری کنه. فقط باید جلوی نوسانات شدید و همینطور احتکار و سوء استفاده رو بگیره. برای کمک به اقشار کم درآمد هم یارانه نقدی و کوپن بده.
انبالوی بگو فردا کجایی بیام سراغت، رضایتم رو نشونت بدم. مردی بگو؟؟
نماینده مجلس: خانواده قالیباف با هزینه شخصی سفر کردند و تجسس کار اشتباهی است!!!
بله همیشه مردم مقصرند همیشه
آقای نماینده . مردم شاید کور باشند کر باشند لال باشند ولی احمق نیستند . لطفا به شعور مردم اهانت نکنید
آقای نماینده . مردم شاید کور باشند کر باشند لال باشند ولی احمق نیستند . لطفا به شعور مردم اهانت نکنید
شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ متهم به خودزنی برکنار شد
نباید محاکمه بشه؟اونم شدید به دلیل موقعیت اجتماعی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مراقب باشید بار بعدی که از خانه خارج می‌شید، رضایت مردم رو به روش‌های خشن نبینید! چند بار تکرار یک اشتباه؟
این انبارلویی احتمالا تو بیمارستان روانی چیزی نظرسنجی کرده... اولا یارانه بیشتر اقشار رو قطع کردید... بعد میخواهید به دلار به ملت جنس بفروشید...؟؟؟ اخه حقوق مگه به دلار میدی؟؟؟ ۳۰ دلار یارانه میدی معادل حقوق ۴۰۰۰ دلاری یک کارمند تو امریکا حقوق میدی؟؟؟
انبارلویی: از خانه که بیرون آمدم دیدم مردم از اقدام دولت چقدر رضایت دارند .

آقای انبار لویی این رضایت را چطوری دیدید و سریع تشخیص دادید . آیا در پیشانیشان نوشته بودند یا پلاکاردی دست گرفته بودند که رویش نوشته بود .

ضمنا" همه مردم یارانه نگرفته اند . و وقتی به صحبتهای مردم گوش بدهید نمی گویند ما از این گرانی ها راضی هستیم . و همه میگویند گرانی بیداد میکند . و این علامت رضایت نیست .
همسایه های ایشان احتمالن همگی از اعضای حاکمیت هستند.
فعال محترم اصولگرا احتمالا از خانه و ویلای لواسون خودش بیرون اومده که همه چیز را گل و بلبل دیده
ما که می دانستیم نمایندگان مجلس هیچ کاره اند!ولی خوب شد که شما نمایندگان فهمیدید حتی از گرفتن حق خودتان در مجلس هم ناتوان هستید!!و صد البته نمایندگان مردم هم نیستید در عمل اثابت کرده اید .
کاش هرکس دروغ حرف می زد شلوارش پایین می افتاد تا ببینیم چند نفر از مسئولین جرات میکنند حرف بزنند.
یارانه گرفته هاشو دیدیم ناراحتن. حال به ماها که یارانه هم ندادن چی بگیم.
با نهایت تاسف چیزی که من از دیروز در جامعه میبینم عصبانیت و حالت عصبی و پرخاشگری شدید هست که قطعا بعلت جهش ناگهانی قیمتهاست ، دیروز بعد از ظهر تو فروشگاه کوروش سه راه طالقانی کم مونده بود مردم و صندوقدارها با هم درگیر بشن
راست میگه در سراسر کشور به شکرانه گرانی های 300-400درصد مردم نماز شکرگزاری برگزار میکنن،،،همه ملت درخواست دارن600-700درصد دیگه همه گرون بشه... واقعا رضایت از دولت و مجلس بالای صد درصد هست
ملت از گرونی کم و تورم خیلی کمتر سرخوشن و نمی دونن چیکار کنن!!!
ملت موندن با بقیه یارانه شون چیکار کنن!!! برن سفر بازم زیاد میاد! جشن بگیرن بازم زیاد میاد!
فکر کنم تصمیم بگیرن هیچی نخرن از فرط ازرونی! و یارانشونو بذار جلوی آینه شاید دو برابر بشه البته اگه آینه هم نارو نزنه و خاصیت شو از دست نداده باشه!
ملت از گرونی کم و تورم خیلی کمتر سرخوشن و نمی دونن چیکار کنن!!!
ملت موندن با بقیه یارانه شون چیکار کنن!!! برن سفر بازم زیاد میاد! جشن بگیرن بازم زیاد میاد!
فکر کنم تصمیم بگیرن هیچی نخرن از فرط ازرونی! و یارانشونو بذار جلوی آینه شاید دو برابر بشه البته اگه آینه هم نارو نزنه و خاصیت شو از دست نداده باشه!
من نمی دونم چرا این نماینده ها اینقدر سفید نمایی می کنن!
حداقل یه کم هم سیاه نمایی کنن!!!
این نماینده راست میگه چون با گرانی 10 برابری این همه کالا که بیشتر از فقط 4 قلم نیست تورم فقط خیلی کمتر از 10 درصده که خودش یه معجزه است که توسط مسئولان با کفایت صورت گرفته و ملت هم با گرفتن یارانه زیاد در پوست خودشون نمی گنجن و خیلی سر خوشن!!!
انبار لولویی
میزان رضایت مردم رو از نظرات غیر قابل انتشار میشه فهمید.....
امروز از خونه رفتم بیرون غیر خشم مردم و بغضشون که چه بلایی سرشون اومده ندیدم.
سلام مسئولان به کامنتها توجه کنند ببینند دروغ هایشان چقدر خریدار دارد
واي خداچه ازخودراضي،حتماشماوامثال شما مامردم راازنوك قله نگاه ميكني وبه خاطرهمين نه أشك،نه شكم خالي ديدي!
سقف هر چی کوتاه‌تر کمر مردم خمیده تر
ای فغان وبیداد ازاین ستمگری......
اصلا شما نتایج این روش دادن یارانه رو بررسی کردین ؟ این عمل یه مسکن سرکنندست خواهیم دید که چه فاجعه ای ببار خواهد آورد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر