بازدید 40434
۱
سخنگوی جبهه پایداری:

مهدی طائب نگران قدرت گرفتن جریان ماست

متقی‌فر گفت: این آقایان، که خود را در نقش عمار معرفی می‌کنند، به جای آنکه حقیقت را تبیین و به وحدت در جبهه انقلاب اسلامی کمک کنند، با ادعا‌هایی که در آن هیچ اثری از تقوا، صداقت و بصیرت نیست، باعث تشتت در نیرو‌های انقلاب می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۱۸۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵ 11 May 2022

به گزارش تابناک به نقل از سایت جبهه پایداری انقلاب اسلامی، سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه این اولین بار نیست که آقای مهدی طائب علیه جبهه پایداری اظهارات خلاف واقع مطرح می‌کند، گفت: ایشان چندی پیش نیز اظهاراتی علیه جبهه پایداری به نقل از جلسه‌ای محرمانه، بدون رعایت امانت‌داری و موازین شرعی و معیار‌های اخلاقی داشت که آقای آقاتهرانی طی بیانیه‌ای آن موارد را تکذیب کردند.

 مجید متقی‌فر، سخنگوی جبهه پایداری با اشاره به اظهارات اخیر مهدی طائب درباره جبهه پایداری، گفت: تاکید ما این است در شرایطی که همگان شاهد مشکلات معیشتی مردم و تهدید ارزش‌ها در کشور هستیم، بر تمام دلسوزان انقلاب شایسته است تمام ظرفیت و تلاش خود را مصروف کمک به دولت انقلابی و دیگر ارکان نظام نمایند و از انتشار هرگونه مطالب تفرقه‌انگیز و مشوش‌گونه در افکار عمومی پرهیز کنند.

سخنگوی جبهه پایداری در ادامه افزود: لذا از افرادی که مدعی نقش عمار در تبیین و بصیرت افزایی هستند انتظار می‌رود در اظهارات خود اولاً تقوا را رعایت نموده و ادعای خود را در صف عماریون بودن، با صداقت اثبات کنند و ثانیاً در فضای رسانه اگر دلسوز نظام هستند به اولویت‌ها و دغدغه‌های رهبری عزیز و محنت‌ها و آلام مردم بپردازند و کمک به رسیدن نسخه علاج آشفتگی‌های معیشتی و اقتصادی که امان مردم را بریده نمایند.

وی گفت: در چنین موقعیتی، بیان مطالبی که آغشته به دروغ‌های آشکار و تهمت‌های ناروا به جبهه پایداری است چه مشکلی از مشکلات مردم که زیر چرخ مشکلات اقتصادی حاصل از ۸ سال بی‌عملی و بی‌تدبیری دولت گذشته، در حال له شدن هستند، را حل می‌کند؟ و این چه رویکرد انقلابی است که بجای پرداختن به دغدغه‌های مردم، مطالب بی‌اساس و آغشته به کذب و با رویکرد فرقه گرایانه است را منتشر می‌کنند؟

متقی‌فر افزود: این آقایان، که خود را در نقش عمار معرفی می‌کنند، به جای آنکه حقیقت را تبیین و به وحدت در جبهه انقلاب اسلامی کمک کنند، با ادعا‌هایی که در آن هیچ اثری از تقوا، صداقت و بصیرت نیست، باعث تشتت در نیرو‌های انقلاب می‌شوند.

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه این اولین بار نیست که آقای مهدی طائب علیه جبهه پایداری اظهارات خلاف واقع مطرح می‌کند، افزود: ایشان چندی پیش نیز اظهاراتی علیه جبهه پایداری به نقل از جلسه‌ای محرمانه، بدون رعایت امانت‌داری و موازین شرعی و معیار‌های اخلاقی داشت که آقای آقاتهرانی طی بیانیه‌ای آن موارد را تکذیب کردند.

اما این بار پا را فراتر نهاده و با نقل مطالبی دشمن شادکن و خلاف واقع از مقام معظم رهبری و دفتر رهبری انقلاب، در نهایت شگفتی و تاسف، اتهاماتی علیه پایداری نیز مطرح کرده است. این آقایان در شرایطی که همه ما نگران رفع مشکلات مردم هستیم، راه را در تخریب جبهه پایداری یافته‌اند و مدام علیه پایداری دروغ‌پراکنی می‌کنند.

وی ادامه داد: راستی اینگونه افراد در چه فضایی تنفس می‌کنند که به خودشان جرأت می‌دهند به جای پرداختن به مشکلات اساسی کشور که دغدغه رهبری عزیز و دولت محترم و تمام دلسوزان انقلاب می‌باشد، سعی در تخریب و دروغ‌پردازی علیه جبهه پایداری و نیرو‌های انقلاب نمایند؟

سخنگوی جبهه پایداری گفت: آقای مهدی طائب بداند که جبهه پایداری هیچ وقتی و در هیچ مقطعی و در هیچ موردی موضع مشترک با اصلاح‌طلبان نداشته است؛ درباره ریاست آقای قالیباف نیز ایشان ادعایی مطرح کرده و تهمتی به جبهه پایداری زده است که خود آقای قالیباف و حامیان ایشان در مجلس هم آنرا تائید نمی‌کنند. صحیح نیست که به بهانه حمایت از آقای قالیباف، علیه نیرو‌های ارزشی و انقلابی تهمت پراکنی کنند.

متقی‌فر با تاکید بر اینکه جبهه پایداری ضمن رعایت اصولِ وحدت و پرهیز از ایجاد فضای نگران کننده در جبهه خودی، قبلا در قبال اظهارات ایشان سکوتِ انقلابی کرد و انتظار داشت که گوینده‌ی این سخنان سخیف و دروغ، متنبه شده و مسیر خود را اصلاح نماید. افزود: ولی متاسفانه به جای اصلاح روش قبلی و اولویت دادن به دغدغه مشکلات مردم و نظام، به نظر می‌رسد نگران قدرت گرفتن جریان انقلابی و ارزشی جبهه پایداری است.

فلذا همانگونه که در فقره قبلی، اظهارات ایشان توسط حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی تکذیب شد، جبهه پایداری مجدداً نیز آن اظهارات را تکذیب می‌کند و این بار نیز اعلام می‌دارد این جبهه به مدد الهی و تمسک به هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب و همچنین تحت رهنمود و هدایت فقیهان وارسته در هیچ زمانی از آغاز تاسیس تاکنون برخلاف برخی اشخاص و جریانی که ایشان مدافع آن است، هیچ وقت نه در فتنه ۸۸ و نه در برجام با جبهه اصلاحات و غربگرا موضعی مشترک نداشته است.

وی در پایان، گفت: البته جبهه پایداری حق پیگیری حقوقی موضوع را برای خود محفوظ می‌داند و به ایشان توصیه می‌کنیم به جای بازی در پازل دشمن، بیشتر به هم‌افزایی جبهه خودی فکر کند و توجه داشته باشد که اظهارات اخیر ایشان در خصوص سفر خانواده رئیس مجلس تا چه اندازه مورد سوء استفاده رسانه‌های معاند شده است. همین نکته اگر اهل فکر و اندیشه باشند کافی است که دیگر متنبه شده و منبعد از اینگونه اظهارات دشمن شادکن و تفرقه افکنانه پرهیز کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۷
انتشار یافته: ۱
ملت در چه حالی است...
شما در چه خوابی هستید


چقدر دنباهامان با هم متفاوت است ؟؟؟!!!

نزاع برای قدرت
تلاش برای بقاء
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان