بازدید 17867
۴
اختلاف در صدر به شش امتیاز برگشت، دست قرمز به صدر نرسید

استقلال دو گام تا جام / امضای سند قهرمانی آبی‌ها با گل بازیکن مازاد پرسپولیس؟

شاگردان فرهاد مجیدی از تساوی رقیب در اصفهان نهایت بهره را بردند و در ورزشگاه مملو از تماشاگر، تیم قعرنشین مشهدی را به زحمت با تک گل دقایق پایانی مهاجم تعویضی خود باز کردند تا در فاصله چهار بازی تا پایان فصل، اختلاف را به شش امتیاز برگردانند.
کد خبر: ۱۱۱۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲ 09 May 2022

استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با یک گل شهرخودرو را شکست داد و اختلافش با پرسپولیس را به ۶ امتیاز رساند.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال و شهرخودرو، امشب (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که استقلال با گل دقیقه ۸۸ آرمان رمضانی به پیروزی یک بر صفر رسید.

استقلال دو گام تا جام / امضای سند قهرمانی آبی‌ها با گل بازیکن مازاد پرسپولیس؟

شرح گل: استقلال یک – شهرخودرو صفر (دقیقه 88: آرمان رمضانی): ارسال جلالی از سمت چپ با ضربه سر رودی ژستد همراه شد و توپ در مقابل دروازه به امیرحسین حسین زاده رسید. ضربه قیچی برگردان و دیدنی این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد و مقابل آرمان رمضانی قرار گرفت. این بازیکن نیز با شلیکی دیدنی، توپ را به تور دروازه شهر خودرو چسباند و گل نخست بازی را به ثمر رساند.

استقلال با این پیروزی ۶۰ امتیازی شد و با توجه به توقف پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن، فاصله خود را با رقیب سنتی‌اش به ۶ امتیاز رساند تا چهار هفته مانده به پایان لیگ بیست‌ویکم، به قهرمانی نزدیک‌تر شود؛ ۳ امتیازی که با گل آرمان رمضانی، بازیکن سابق پرسپولیس به دست آمد. شهر خودرو هم با ۱۵ امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفت.

 

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، محمد دانشگر (۷۱ - امیرحسین حسین‌زاده)، رافائل سیلوا، عارف غلامی، وریا غفوری (۷۱ - صالح حردانی)، جعفر سلمانی (۷۱ - ابوالفضل جلالی)، روزبه چشمی (۴۶ - زبیر نیک‌نفس)، کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور، ارسلان مطهری (۷۶ - آرمان رمضانی) و رودی ژستد.

ترکیب شهر خودرو: یوسف بهزادی، ابراهیم رضازاده، محمدحسین حیدری، احسان حسینی، مجتبی بیژن، علی طاهران، ابوذر صفرزاده (۷۴ - فردین رابط)، ابوالفضل عکاشه (۶۲ - رحمان جعفری)، امیرحسین نعمتی، مرتضی حسین‌زاده و محمدرضا فلاحیان.

داور: حسن اکرمی

 

استقلال دو گام تا جام / امضای سند قهرمانی آبی‌ها با گل بازیکن مازاد پرسپولیس؟

نیمه اول
دقیقه 3:
 رودی ژستد از داخل محوطه جریمه با پاسی رو به بیرون، وریا غفوری را صاحب توپ کرد که ضربه زمینی این بازیکن را دروازه‌بان شهر خودرو توانست مهار کند.

دقیقه 4: بازیکنان شهر خودرو از سمت چپ به دنبال ایجاد فرصت روی دروازه استقلال بودند که ارسال خطرناک به روی دروازه، توسط علیرضا رضایی دفع شد.

دقیقه 10: یوسف بهزادی، دروازه‌بان شهر خودرو برای مهار توپ منتظر ورود آن به محوطه جریمه بود، اما با توجه به سرعت کم توپ، ارسلان مطهری توانست با توپ ربایی خود را در موقعیت گل قرار بدهد؛ هرچند مدافعان شهر خودرو ضربه او از زاویه بسته را از منطقه خطر دور کردند.

دقیقه 32: ارسال جعفر سلمانی به محوطه جریمه شهر خودرو به رودی ژستد رسید که ضربه سر این بازیکن، به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم


دقیقه 46:
 زبیر نیک‌نفس پس از ورود به زمین مسابقه و خطایی که انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 58: وریا غفوری در محوطه جریمه شهر خودرو به دنبال موقعیت‌سازی بود که دفاع فشرده حریف این اجازه را به او نداد تا پاس او در نهایت به کوین یامگا برسد و ضربه این بازیکن هم به کرنر رفت.

دقیقه 63: ضربه سر محمد دانشگر توسط یوسف بهزادی راهی کرنر شد.

دقیقه 74: محمدحسین حیدری از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 79: امیرحسین نعمتی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 82: یک ضربه ایستگاهی نصیب استقلال شد که ارسال مهدی مهدی‌پور روی دروازه با ضربه سر رودی ژستد همراه شد که یوسف بهزادی توانست توپ را مهار کند.

دقیقه 83: آرمان رمضانی پس از دریافت توپی در محوطه جریمه با یک چرخش، ضربه‌اش را روانه دروازه شهر خودرو کرد که توپ او به پایین تیر دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد.

دقیقه 1+90: بازیکنان شهر خودرو از پشت محوطه جریمه سعی داشتند دروازه استقلال را باز کنند که ضربه آنها با برخورد به مدافعان، راهی کرنر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
استقلال نشانی از یک تیم مدعی نداشت و‌خیلی شانس آورد که به پدیده نباخت
به لطف یحیی استقلال قهرمان میشود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با سلام و احترام بازی روز گذشته استقلال نشان داد که مجیدی در مربی گری چقدر ناتوان و نادان و بی دانش است با تیم آخر جدول و به لطف کمک داور و عدم اعلام پنالتی جهت تیم مشهدی متاسفانه پیروز شدند و انصافا" حق استقلال برد نبود ولی خوب کمک داور نمی گذارد تا استقلال ببازد.متاسفم برای تیم داوری به دلیل عدم اعلام خطای پنالتی برای تیم شهر خوردرو متاسفانه هنوز هم تیم های شهرستانی قربانی تیم های داوری می شوند.در هر صورت امید وارم مجیدید سریعا" برکنار بشه و مربی خوب خارجی جایگزین ایشون بشه.
البته با یک عدم اخراج و یه پنالتی از سوی بازیکن مصون از همه چی
و اون طرف هم دو تا پنالتی برای پرسپولیس نگرفتن
میگن تلفن وزیر ورزش رو دزد زده و آخرین تماسش پیام حیدری بوده!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار