بازدید 15552
۱

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۱۷ اردیبهشت/ ۸ بیمار دیگر جان باختند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۹۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۱۶ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۱۱۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵ 07 May 2022
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۴ میلیون و ۳۶۶ هزار و ۱۰۶ دوز اول و ۵۷ میلیون و ۶۰۱ هزار و ۷۴۶ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۲۷ میلیون و ۱۲۳ هزار و ۳۸۳ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۴۹ میلیون و ۹۱ هزار و ۲۳۵ دوز واکسن در ایران که ۳۳ هزار و ۴۱۰ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۷۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این بیماران، ۶۳ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷ میلیون و ۲۲۴ هزار و ۷۰۱ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۸ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۴۱ هزار و ۱۶۵ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۷ میلیون و ۲ هزار و ۲۵۸ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۹۱۶ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۵۱ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۹۶۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، ۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۱۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۲۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۳ درصد است.

 

 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
متاسفانه واکسن برکت در هیچ کشوری مورد تائید نیست و کسانی که به این واکسن داخلی اعتماد کردند و تزریق کردن الآن برای مسافرت به کشورهای دیگر به مشکل خوردن و راه حلی هم براش نیست و واقعا گرفتاری بزرگی برای بعضیها درست شده..
حداقل دولت می تونه برای کمک به این افراد که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارن مجددا واکسن مورد تائید بهداشت جهانی را تزریق کنه و حتی اگر لازمه هزینه اش را هم بگیره تا درس عبرتی بشه که دیگه کسی به تولید داخل اعتماد نکنه. واقعا جای تاسف
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان