بازدید 6434

رانگنیک رسماً سرمربی تیم ملی اتریش شد

خبر انتصاب رالف رانگنیک به عنوان سرمربی تیم ملی اتریش از سوی نهاد حاکم بر فوتبال این کشور تأیید شد.
کد خبر: ۱۱۱۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷ 29 April 2022


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، اتحادیه فوتبال اتریش با انتشار بیانیه‌ای از انتصاب رالف رانگنیک به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور خبر داد.

رانگنیک در حال حاضر سرمربی منچستریونایتد است اما قرارداد او با شیاطین سرخ به عنوان سرمربی تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و پس از آن او هدایت تیم ملی اتریش را برعهده خواهد گرفت. در همین مدت او طبق قراردادی که با من‌یونایتد دارد، به همکاری‌اش با شیاطین سرخ به عنوان مشاور فنی ادامه خواهد داد که البته این موضوع نارضایتی گروهی از هواداران را در پی داشته است.

رانگنیک 63 ساله که تا سال 2024 با اتریشی‌ها قرارداد بسته، به سایت اتحادیه فوتبال این کشور گفت: برای من قبول هدایت تیم ملی اتریش مایه افتخار است. به طور ویژه برای هدایت یک تیم جوان و تشنه موفقیت در دوره بعدی جام ملت‌های اروپا در آلمان هیجان دارم.

رانگنیک که ماه نوامبر سال گذشته جانشین اولگنار سولسشایر شد، درباره ادامه همکاری‌اش با منچستریونایتد به عنوان مشاور تأکید کرد: بله، من برای ایفای این نقش بسیار مشتاق هستم. هنوز فرصت نکرده‌ام که با اریک تن‌هاخ (سرمربی فصل آینده منچستریونایتد) صحبت کنم. با این حال با هیئت مدیره باشگاه درباره قرارداد و نقشی که قرار است در پایان فصل داشته باشم صحبت‌هایی انجام داده‌ام.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل