«امان اله حسین پور» نماینده مردم اسفراین وعضو‌کمیسیون کشاورزی:

بخشی از مشکلات وزارت تعاون ریشه در گذشته دارد

کد خبر: ۱۱۱۶۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱ 27 April 2022

«امان اله حسین پور» نماینده مردم اسفراین وعضو‌کمیسیون کشاورزی در رابطه با عملکرد وزیر کار و تعاون و رفاه اجتماعی در طی این مدت گفت: در حوزه وزارت کار ، صحبت زیاد است و از جمله وزارت خانه های است که حواشی زیادی دارد و تحلیل های متفاوتی در رابطه با آن مطرح میشود. اما نظر شخص من این است که می بایست به آقای عبدالملکی فرصت داد، زیرا حوزه وزارت رفاه بسیار گسترده است و متشکل از چندین وزارتخانه بوده است، وزارت تعاون، وزارت رفاه و وزارت کار با یکدیگر ادغام شده و این وزارت خانه را شکل داده است. پیش از پنجاه درصد جامعه با این وزارتخانه در ارتباط هستند و وزارتخانه این چنینی را نمی توان در عرض چند ماه، ارزیابی کنیم و از استیضاح صحبت به میان آوریم.

وی در ادامه بیان کرد : بخشی از مشکلات این روزهای وزارت تعاون ریشه در گذشته دارد. مسایلی همچون مدیریت شرکت های زیر مجموعه این وزارتخانه بسیار در عملکرد این وزارت اثر گذار بوده است باید به وزیر کار فرصت داد تا برنامه هایی که دارند را اجرایی و عملیاتی کند. البته ایشان نقاط ضعفی در عملکرد خود دارد و اینگونه نیست که بگوییم اصلا نقص ندارد و ما باید نظارت را کنار بگذاریم .دولت رییسی دولت انقلابی و مردمی است و مجلس باید نظارت خود را در این دولت قوی تر کند زیرا اگر این دولت شکست بخورد مردم دیگر امید خود را از دست خواهند داد. نباید اجازه داد مردم ناامید شوند، هرکجا خطا رویت شد باید همانجا اصلاح شود.

عضو کمیسیون کشاورزی تصریح کرد: در حوزه وزارت رفاه علیرغم سرو صدا ها و هیاهو ها ، وزیر کار برنامه های خوبی دارد، اما ضعف هایی هم ایشان دارد که سازمان تامین اجتماعی از جمله آن است، رفتن آقای موسوی به تامین اجتماعی اشتباه محض بود. ایشان توان اداره این مجموعه را ندارد، موسوی همکار من در کمیته امداد بود و بخش کوچکی از کمیته امداد را نمی توانست اداره کند. بروند عملکرد موسوی را در کمیته امداد بررسی کنند ببیند آیا این شخص موفق بوده است، تامین اجتماعی یک مجموعه بزرگی است اداره آن کار هرکسی نیست.

نماینده مردم اسفراین گفت: موسوی نمی توان سازمان تامین اجتماعی را سامان بدهد، وزیر کار باید تدبیری بیندیشد و ضعف ها را باید اصلاح کند. بزرگترین ضعف عبدالملکی در سازمان تامین اجتماعی است.تیم مستقر در سازمان تامین اجتماعی ، تیم ناکار آمد و منفعلی است و اهل مشورت نیست و برنامه ای ندارند.

وی افزود: شفاف و خلاصه عرض من این است باید شخص عبدالمالکی را حمایت کرد و به اومشورت داد و از او بخواهیم نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را اصلاح کند. روش مدیریتی در تامین اجتماعی باید تغییر کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل