بازدید 96651

آقای عبدالملکی؛ از اتفاقاتی که در «پگاه» رقم خورده و می‌خورد، خبر دارید؟! +جوابیه شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران

اوضاع در این مجموعه به قدری وخیم شده که برخی گزارش‌های رسیده، حکایت از فروش محصولات پگاه توسط شرکت بازرگانی (که متولی صادرات است) به خریداران داخلی به صورت ریالی دارد و موجب شکل گیری واسطه‌های صادرات و ایجاد آسیب‌های متنوع در این خصوص شده که از جمله آنها، زیان انباشت ناشی از صادرات محصولات پگاه به کشور‌هایی مانند پاکستان، افغانستان، عراق و... بصورت ریالی است.
کد خبر: ۱۱۱۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ 20 April 2022
«تا کی بنشینیم کنار و بگوییم آنجا را مافیا گرفته است؟ با وجود دولت و مجلس انقلابی از ما پذیرفته نیست. برخی در این زمینه جوسازی و دروغ‌پراکنی می‌کنند که باید بگویم بنده پای مساله ریشه‌کن کردن فساد از مجموعه‌های این مجموعه‌ها می‌ایستم و پشتیبانی رئیس جمهور را نیز دارم که ان‌شاء الله پشتیبانی مجلس انقلابی فسادستیز را هم اتخاذ می‌کنیم.»

به گزارش «تابناک»، آنچه خواندید، برشی از سخنان حجت الله عبدالملکی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در نخستین روز شهریور ماه سال گذشته است؛ نشست بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، که در نهایت به رای اعتماد مجلس به وی ختم شد، تا سکان هدایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دست فردی قرار گیرد که مبارزه با مافیا یکی از کلیدی‌ترین برنامه هایش برای این وزارت خانه بود و به همین دلیل، قابل حدس بود که دست به تغییراتی گسترده خواهد زد.

دورنمای وضعیتی که حالا به وضوح در برخی زیرمجموعه‌های این وزارت خانه مشهود است و بعضا نتایج تامل برانگیزی به دنبال داشته است؛ از جمله در صنایع شیر ایران یا همان «پگاه»؛ مجموعه‌ای که سالیان متوالی مدیریت آن به افرادی از درون مجموعه سپرده می‌شد، اما با آغاز به کار دولت سیزدهم در مسیری متفاوت قرار گرفت و افرادی به بدنه مدیریتی آن تزریق شدند که در نتیجه تصمیماتشان، دیر نیست فاجعه‌ای در این ابر هلدینگ لبنی کشور رقم بخورد!

به عنوان مثال می‌شود به انتخاب فردی به عنوان سرپرست در شرکت بازرگانی پگاه اشاره کرد که تخصصی در حوزه صنایع لبنی و بازرگانی نداشته و در سوابق کاری وی، انتصاب به عنوان مدیرعامل شرکت پگاه تبریز در دولت قبل به چشم می‌خورد که البته با رایزنی داماد رئیس جمهور اسبق و پیگیری اطرافیان وزیر وقت کار و همچنین فشار برخی گروه‌های سیاسی ذی نفوذ در آن دولت و به رغم مخالفت هیات مدیره صنایع شیر ایران رقم خورده بود!

انتصابی دور از انتظار که ظاهرا نتیجه فشار چند نماینده مجلس شورای اسلامی و کمیسیون‌هایی است که در آن‌ها عضویت دارند. تصمیمی که به نظر می‌رسد مورد تایید رئیس صندوق بازنشستگی کشور ـ که پگاه در زیرمجموعه آن قرار دارد و به این واسطه، در زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد ـ هم نیست و به این صندوق نیز تحمیل شده است.
 

ماجرا زمانی تامل برانگیزتر می‌شود که بدانیم ماهیت وجودی شرکت‌های بازرگانی، صادرات محصولات داخلی و واردات مواد اولیه با هدف حذف واسطه‌ها و توسعه بازار‌های صادراتی در جهت افزایش فروش و ارزآوری و پیشران تولید و اشتغال است و بر این اساس، مدیران عالی این شرکت‌ها باید ضمن تسلط به زبان انگلیسی، در حوزه بازرگانی و تجارت بین الملل سوابق قابل دفاعی داشته باشند، در حالی که فرد مورد اشاره فاقد همه این ویژگی هاست و جز حضور در یکی از زیرمجموعه‌های استانی پگاه، سوابقی در شهرداری‌های استان آذربایجان شرقی و چند شرکت غیرمرتبط با حوزه بازرگانی دارد.

دورنمای این وضعیت زمانی تیره و تارتر به نظر می‌رسد که بدانیم شرکت بازرگانی پگاه، دارای پرونده‌های متعدد مالی است که باید در کنار انجام ماموریت‌های جاری، در مسیر رفع آن‌ها گام‌هایی جدی برداشته شود؛ پرونده‌هایی که یکی از آن‌ها مربوط به خرید دستگاه تولید چرن کره و خرید تلیسه‌ها -گاو‌های شیری- در آلمان توسط یک ایرانی پناهنده در آن کشور به ارزش بالغ بر ۳ میلیون یورو است که هنوز هیچ کاری برای فرجام دادن به آن نشده است.

این در حالی است که در دوران کوتاه حضور این فرد، شاهد کاهش صادرات محصولات پگاه (از نظر حجمی) و افزایش بدهی‌های این مجموعه هستیم که موجب شده وضعیت مالی شرکت‌های تولیدی پگاه در شرایطی حاد قرار گیرد. وضعیتی که شاید یکی از دلایل رفع نشدن آن، سفر‌های خارجی این فرد به بهانه ماموریت باشد؛ بحرانی که به دلیل شیوه انتخاب این فرد، ظاهرا راه حل سرراستی ندارد، مگر آنکه قرار گرفتن این موضوع در فهرست دلایل استیضاح وزیر کار، تغییری در وضعیت ایجاد کند.

اوضاع در این مجموعه به قدری وخیم شده که برخی گزارش‌های رسیده حکایت از فروش محصولات پگاه توسط شرکت بازرگانی (که متولی صادرات است) به خریداران داخلی به صورت ریالی دارد و موجب شکل گیری واسطه‌های صادرات و ایجاد آسیب‌های متنوع در این خصوص شده که از جمله آنها، زیان انباشت ناشی از صادرات محصولات پگاه به کشور‌هایی مانند پاکستان، افغانستان، عراق و... بصورت ریالی است. شرایطی وخیم که مدیران ارشد پگاه را بر آن داشته که با دادن مجوز صادرات به شرکت‌های زیر مجموعه، به نوعی بر ضعف مدیریتی بازرگانی سرپوش بگذارند، که خود موجب تداخل امور و بی سامانی مضاعف در این مجموعه شده است.

از عجایب بیشتر ماجرا اینکه سرپرست مورد اشاره، دوست گرمابه و گلستانش در دوران حضور در پگاه استانی را به عنوان معاون مالی و اداری منصوب کرده است که از فرط ناآشنایی با این حوزه، موجب شده مدیر حسابرسی هلدینگ پگاه با انتصاب وی مخالفت نماید؛ مخالفتی که پر واضح است به ورود نهاد‌های نظارتی منجر نشده و نمی‌شود چراکه انتصاب سرپرست از نهاد نظارتی یعنی مجلس کلید خورده است، بلبشویی که موجب می‌شود چاره‌ای نماند جز طرح سوال از وزیری که شعارش در روز رای اعتماد از مجلس، مبارزه با مافیا بود، اما ظاهرا اکنون خبر ندارد که در زیرمجموعه اش چه اتفاقاتی در جریان است!
 
جوابیه شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران
 
(هر موقع راه را گم کردید نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را میکوبد، همان طرف جبهه خودی است. (شهید همت))
 
قطعا ایستادگی در برابر گلوگاه‌های فساد و رانت خواری ها، نفس گیر، سخت و هزینه‌هایی خواهد داشت.
 
زمانی بود که پدران و برادران مان از جسم و جان و خانواده خود هزینه کردند، اکنون فرزندانشان یاد گرفته اند که از حیثیت و آبروی خود برای جلوگیری از گستاخی وقیحانه زالوصفتان فاسدی که در شرایط فعلی اقتصادی و تحریم‌ها فرصت طلبی نموده و با تاراج و یغما بردن منابع این سرزمین و استفاده از سرمایه‌های مملکت، به عیاشی‌های خود در خارج از کشور مشغول هستند، ایستادگی نموده و از خود هزینه کنند.
 
شناسنامه، هویت و عقبه این افراد معلوم الحال برای بیشتر اشخاصی که از نزدیک در جریان مسائل شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران هستند، پر واضح و مبرهن است.
 
دست اندازی به میلیارد‌ها تومان منابع شرکت طبق اسناد مالی موجود و گزارش رسمی حسابرسی انجام شده همه گویای عمق رخنه و فسادی است که به بهانه تسهیل در انتقال ارز‌های صادراتی بار مالی گزافی را بر شرکت تحمیل نموده و هزینه‌های بساط عیش و نوش خود را تامین نموده اند؛ حال با تشویش اذهان عمومی، هوچیگری، انگ زنی و تخریب، سعی در حذف موانع سر راه خود را دارند.
 
علیهذا یادآور می‌شود که:
 
اولا این شرکت در چند ماه اخیر بالاترین رکورد صادرات وزنی و ریالی خود را از سال ۹۳ به بعد ثبت نموده است، چنانکه در حوزه صادرات لبنیات به عنوان صادر کننده ویژه در رتبه بندی ممتاز قرار گرفته است.
 
ثانیا جریان صادراتی در شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران به صورت فروش ارزی یا ریالی همانند فعالیت و نحوه عمل سایر اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در حوزه صادراتی با عملکرد مضاعف در حال انجام است و قطعا با در نظر گرفتن نرخ تسعیر و صرفه و صلاح و در چارچوب ضوابط و مقررات جاری کشور اقدام می‌شود.
 
ثالثا بخش مضحک داستان این است کسانی که الان ادعای دلسوزی و دغدغه پرونده‌هایی همچون خرید چرن و تلیسه را دارند خود به عنوان یکی از بانیان و مسببین وضعیت موجود آن زمان در "کسوت احدی از مسئولین وقت صنایع شیر ایران" بوده اند و حال که اخیر پرونده‌ها در مرحله رسیدگی کیفری و حقوقی قرار گرفته است با ایجاد فضاسازی سعی در بروز اخلال در روند رسیدگی پرونده‌ها را دارند.
در پایان مشتاقانه و مصرانه اعلام می‌دارد که آماده برگزاری جلسه حضوری با حضور اصحاب رسانه بالاخص تنظیم کنندگان و کسانی که مدعی وجود چنین مواردی هستند، به منظور بررسی حقوقی و کارشناسی قضایا را دارد.
 
بدیهی است حق و حقوق قانونی و کیفری خود را به جهت تشویش اذهان عمومی، اتهامات غیر واقع و اعاده حیثیت را برای خود محفوظ میداند.
 
والسلام على من التبع الهدی
روابط عمومی شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۴۳
انتشار یافته: ۳۷
بیچاره ایران بدبخت مردم ایران خدا خدا خدا ........
از اینطرف میگویند عوامل پشت پرده گرانیها مشخص گردد و از آنطرف نرخ ارز نیمایی از 23 هزار تومان به نزدیک 25 هزار تومان توسط دولت و بانک مرکزی افزایش داده شده . افزایش ارز نیمایی باعث افزایش کلیه کالاها چه خوراکی و چه خودرو ، مس ، فولاد ، میلگرد ، محصولات پتروشیمی وغیره خواهد شد و حالا ببینید پشت پرده کیه .
سیستم فاسد
وقتی یک بیسواد میشه وزیر نتیجش همینه دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
درستش اینه که بگیم وقتی یک عده بیسواد میشن نماینده و رئیس جمهور و وزیر و مدیر، وضعیت همین میشه
مافیا و مافیا ها رو در سطح وزارتخانه رها کردن و چسبیدن به اضافه کار و بهره وری کارکنان بدبخت صندوق بازنشستگی کشوری
به گفته ایشان دانشمندان در حال تحقیق هستند
این مملکت درست بشو نیست
ای آقای تابناک دست رو دل ما گذاشتی . بیا و سری به دیگر صنایع هم بنداز و ببین که همین وضع در بنیاد فرمان امام در صنایع پتروشیمی در صنعت شوینده هم هست و این گرانی بی سر و سامان در کشور به علت همین مدیران نالایق در بدنه حکومت و صنایع است
این فرد کیست؟ ...تا زمانیکه شهامت نام بردن از افراد خاطی و مخرب را ندارید ..بهتر است سکوت اختیار کنید...فقط بلدید جو کشور را ملتهب کنید و به افراد خادم ملت تهمت بزنید...اگه جرات دارید نام ببرید
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
داداش پاشو یه توک پا بیا ایران من در گوشی بهت میگم بعد برو کانادا
از راه دور قضاوت نکن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
حال خاوری چطوره عممممممو ازش بپرس بهت میگه
حضور افرادی در شرکت بازرگانی پگاه که قبلا خود را بازخرید کردند هم جای تامل است! و سمت های مهم را در این شرکت و زیر مجموعه‌های دیگر برعهده گرفتند. صادرات محصولات پگاه شوخی بیش نیست
اگر مافیایی وجود داره پدرخوانده اش کو؟
من نمی دانم این صدا و سیما این برنامه زندگی پس از زندگی را برای مردم می سازد یا برای مسولین هم هست
رفتار اینها نشان می دهد که در هرشرایط قول بهشت به اینها داده شده
پاسخ ها
دلسوز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
نه دیگه اینها خودشون سازنده برنامهاند یعنی برا ما میسازن راه درست و به ما مردم میخان نشون بدن . شعار اینها اینه مرگ خوبه برا مردم
من نمی دانم این صدا و سیما این برنامه زندگی پس از زندگی را برای مردم می سازد یا برای مسولین هم هست
رفتار اینها نشان می دهد که در هرشرایط قول بهشت به اینها داده شده
درود،مگر معاون وزیر خارجه کشور زبان انگلیسی بلدکه این بلد باشه،توقعاتی دارید،نصف نفرات اطراف رئیس جمهور از قوه قضائیه اومدن و نصف دیگه اش از آستان قدس رضویی،مابقی هم سهم خواهی تبلیغاتش،
اینکه در زیر مجموعه وزارت رفاه بخصوص بخش تولیدی و بازرگانی آن ( صادرات ) مشکلاتی پیش خواهد آمد با توجه به انتخاب وزیری مانند آقای حجت الله عبدالمالکی از ابتدا هم مشخص و به قول معروف اظهر نالسمس بوده است . اینکه اصطلاحاً “ تقش “ به این دیری رسانه ای شده است جای تعجب دارد . وزارت مار و رفاه به زعمی از مهم‌ترین وزارتخانه های اقتصادی و رفاهی و اجتماعی است چرا که اولاً در زیر مجموعه اش سازمان تأمین اجتماعی است و شستا که متعلق به آن است با میلیاردخا دلار صادرات و حجم سالیانه چندین صد هزار میلیارد تومان گردش مالی . صنایع شیر ‌‌گاه گرچه شرکتی صنعتی و تولیدی ابنی بزرگی است اما به عنوان زیر مجموعه وزارت رفاه و در مقایسه با سایر شرکت‌های زیر مجموعه چندان بزرگ نیست. همان انتصابات اول استقرار دولت خدمتگزار معلوم بود که این مجموعه قصد جابجایی و تغییرات وسیع در مدیران زیر مجموعه را دارد تا با کادر سازی نیروهای جوان و کاملاً وابسته به جناح حاکم اینکمبود و نقیصه را جبران کنند آنهم با عجله و اشتباهات بسیار. نگاهی به برنامه های رییس جمهوری و وزرا که در هنگام رأی اعتماد در مجلس ارائه کردند که حضرات اصولاً فاقد برنامه عملیاتی هستند و گاهاً خارج از برنامه وزارت خودشان صحبت کردند که دو اشکال اساسی به آن وارد است. یک اینکه این برنامه ها اجرایی نبودند و نشدند و وزرای انتخابی از همان اول خلافگو و بد قول وارد مجموعه دولت شدند. دو اینکه وقتی وزیری برای اداره زیر مجموعه خود تسلای به کار نداشته باشد و اعتمادی هم به معاونان و‌مدیران خود نداشته باشد و تا حدی که به بدنه کارشناسی هم رسیده تغییرات بدهد ، آن وزارتخانه اصولاً دچار هرج و مرج و سوء مدیریت میشود که نتیجه اش را همگان میبینیم . وزیر کشور در میانکاله کلنگی‌بر زمین میزند که ظاهراً مجوزهای لازمه را ندارد و در تضاد با بخش دیگری از دولت ( محیط زیست ) نهایتاً بعد از گذشت مدتی زیاد بالاخره به قولی ساخت و ساز آن متوقف شده است . آیا وزیر کشور از خود سؤال کرده اند که چرا ایشان برای کلنگ زنی انتخاب شده اند ؟ افکار عمومی که از ابتدا با اجرای این طرح در این منطقه مخالفت منطقی داشته‌برای این سؤال پاسخی که قرین با حقیقت مینماید دارد : کلنگی که توسط سرداری که وزیر کشور هست زده شود توسط سرداری که استاندار هست و سرداری مه رییس مجلس هست ، ازوماً مورد حمایت قرار خواهد گرفت . ادبیات سردار دکتر رییس مجلس و رگهای باد کردهٔ گردن ایشان در دفاع از اجرای این طرح خود مؤید این مدعی است. طولانی شده مطلبی در مورد “ پگاه‌” شاید بیان اضافات باشد اما بیان خرابی و بی برنامه‌ی و سودجویی و رانتی که فسادهای‌بزرکی را در دل خود نهفته دارد هست که گرچه همگان میدانند ولی تکرار و زیاده روی‌در آن حتی مفید هم هست.
آقای رئیسی کارمندان زیر بار تورم نابود شدند چرا فکری به حال حقوق ها و پرداخت های عادلانه نمی کنید و فقط شعار داده اید و عملی در کار نیست، چرا؟؟؟
پاسخ ها
کامی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
ناشناس محترم نوشتهایتان صحیح اما در مورد میانکله سوالی دارم وزیر مربوطه کلنگ زن (که بنظر میرسد کار اصلیش باشد ولیاقت بیشتر از آنرا ندارد) درهنگام تقاضای افتتاح نباید قبلا پرونده مرور کند وببیند محیط زیست مخالف بوده یا موافق سپاس
ازاین موارد زیاد هست اگر یک سری هم به هلدینگ صنایع تامین شستا شرکت‌های گلدشت نمونه وشرکت فکا 2دامداری مطرح کشور سری بزنیم می‌بینیم دردولت قبل هردوشرکت کلا هیئت مدیرهاشون عوض شدند وهیچکدوم متخصص صنعت دامداری نیستند وجالبتر اینکه مدیرعامل آن این 2شرکت هیچ حکمی ندارند ودراین دولت به عنوان سرپرست هستند وکلی دارند با بی‌تدبیری وبی تجربگی قصد نابودی این 2شرکت هستند هیچکسی جلودارشان نیست وآقای وزیر همه موارد را می‌دانند ولی هیچ اقدامی نمی‌کنند اینها مال بیت المال میباشد ومال مردم هست ولی چه بگوییم آخه شما بفرمایید کجای دنیا مدیرعامل یک شرکت دامداری صنعتی000 7راسی رشته تخصصی زلزله شناسی هست همه دارند به دولت وآقای وزیر می‌خندند خودتان قضاوت کنید
همان ماه اول دولت رییسی با چراغ سبز ایشون اجازه گران شدن 70 درصدی لبنیات صادر شد !! تازه با اینهمه لطف بازهم بدهی بالا اورده محصولش کم شد !!! بعیده که این شخص با فشار دولت قبل به مقام ریاست پگاه تبریز رسیده باشه !!! چون این دولت وضعیتش با دولت قبل مشخصه عمرا بذاره مقام این فرد بالاتر بره اجازه گران شدن لبنیات را هم واسش صادر کنه
آقای عبدالملکی از اوضاع و احوال کارمندای خودش تو همون وزارتخانه‌ای که تو طبقه دهم نشسته خبر نداره شما انتظار دارید که از جاهای دیگه با خبر باشه؟
اینکه یه شرکت کوچیکه. شما علی عسگری رو ببینید که شده مدیر بزرگترین هولدینگ پتروشیمی کشور.
اینکه یه شرکت کوچیکه. شما علی عسگری رو ببینید که شده مدیر بزرگترین هولدینگ پتروشیمی کشور.
ابناك عزيز
عكس تبليغي در اين صفحه ، حاوي تصاوير خانمي است كه بخش زيادي از موهايش پيداست و زيبنده سايتي مثل تابناك كه پايبند موازين شرع مي باشد ، نيست. متشكرم
ا
من نمیدونم چطور توقع معجزه از رئیس جمهور دارید یادتون افتاد اقای رئیسی چه کشوری تحویل گرفته باور کنید اگر نبود الان اوضاع بدتر میشد خیلی بدتر
اقای عبدالملکی از ربیس دفترش تا استاندار نمودن بعضی افراد درکردستان وفرماندار ومدیران کل فقط از قروه ایهای کردستان استفاده مینماید وباید این‌مصیبتها رو دید
با دو میلیون اعتراض کارکنان وزارت کار خاموش شد ولی سهم بازنشسته و کارگر و.... از اعتراض توهین و سرکوب و باتوم و زندان است !!!!
آقای وزیر عبدالملکی گفتن ۵۰٪ مدیران وزارت فاسد هستن که ۱۰۰۰ نفر میشوند و ۵۰٪ کمی تا قسمتی پاک، و تصمیم دارند ۵۰٪ را برکنار کنند، اما معلوم نشد کدام ۵۰٪ ، تا اینجای کار هر چه مدیر و مدیرکل آوردند ، نابلد، ناپاک و مافیایی بودن .
حالا بنظرتان کدام ۵۰٪؟
دقیقا کار اینها برهم زدن اوضاع کشور و خالی کردن منابع عرضی طولی شرکتهای بزرگ کشور ایت
با سلام و درود
از این گونه مطالب چنان بر می میاد که نویسنده یا از نامبردگان کدورت شخصی دارد و یا دستوراز یه عده ی خاصی می گیرد
چون کاملا بدون اطلاعات و به صورت ناشیانه لز فعالیت های مدیریت بازرگانی نوشته که از سایت تابناک هم دور از انتظار نیست که نهایتا منجر به بی اعتبار کردن سایت خود می شود
تا آنجایی که اسناد و اطلاعات نشان می دهد پگاه تبریز معمولان در بین شرکت های هلدینک در رده های آخر قرار می گرفت که در مدیریت فرد اشاره شده با کمی متفاوت از شرکت اول در رده ی دوم قرار گرفت .و تا بحال در شرکت بارزگانی بهترین عمل کرد را نشان داده است
بسمه تعالی.این همه فساد کشف کردید،چه کردید با مفسدین،و چه کردید،با مسئولینی که بغل گوششان این مفاسد اتفاق افتاد و یا خودشان شریک بودند و یا با زرنگی رد پای خود را پاک کردند.
این مملکت درست بشو نیست .وقتی بچه های مسیولین برای خریدسیسمونی به ترکیه سفر میکنند و دم از حمایت تولید میزنند...؟؟؟؟
با سلام
پس چرا نظرات اینجانب را منتشر نمی کنید ؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر