بازدید 41872

مهدی زندی مقدم،مخترع و نوآور موفق به ایران بازگشت!

این کارآفرین و مخترع ایرانی و مدیرعامل شرکت «جپتک ژاپن» و برند خوروسازی «ترایک فکتوری ژاپن»، برای افزایش کیفیت در صنعت خودروسازی و به اشتراک گذاشتن دانش تخصصی خود، در ایران به ادامه فعالیت های خود می پردازد.
کد خبر: ۱۱۱۴۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷ 18 April 2022

مهدی زندی مقدم، مخترع و نوآور موفق به ایران بازگشت!

مهدی زندی مقدم کیست؟

آقای مهدی زندی مقدم، کارآفرین، مخترع و مدیر عامل شرکت های ژاپنی Samurai، YKD و JAPTEC و شرکت چینی  Lon-v، با ۲۹ سال  سابقه در زمینه ساخت و طراحی خودرو و گذراندن دوره های فوق تخصصی PCB  طراحی بردهای صنعتی، تولید فنی طراحی قالب های نانو، مهندسی سیستم های رباتیک و برنامه نویسی ماشین آلات صنعتی از جمله SMT، گذراندن واحدهای  فوق تخصصی ماشینهای Panasonic،  Jukiدر زمینه استیپینگ موتورها (Stepping Motor)، برنامه نویسی و راه اندازی ماشینهای SMT می باشد. جالب است بدانید که شرکت ژاپنی و موفق JAPTEC (https://scooter.co.jp) تاکنون 15 نوع وسیله نقلیه متفاوت از جمله موتورهای اسکوتر را ساخته و روانه بازار کرده است.

فعالیت های موفق مهدی زندی مقدم در صنعت خودروسازی

این نوآور ایرانی، با تولید قطعات الکتریکی در کشور ژاپن و ساخت یک مینی جیپ تک نفره به جمع تولیدکنندگان معتبر خودرو در ژاپن پیوست.

از دیگر فعالیت های زندی مقدم در حوزه خودرو سازی، می توان به برنامه نویسی جهت ماشین آلات آنلاین با سیستم‌های ویندوز NT, ویندوز ۲۰۰۰، کار روی TCP/IP، طراحی پترن های بوردهای الکترونیکی (اکثرا به سفارش برندهای خودروسازی ژاپن و شرکت های کره ای و چینی) خصوصا بردهای آنالوگ، طراحی و آموزش جیگ، مدیریت، SE و QC، آنالیز و کایزن، مدیریت پروژه، تکنیک های گسترده‌ حل مشکلات R&D در خط تولید، طراحی و محاسبات ساسپنشن سیستم و فریم، کار با سیستم عامل ویندوز CE، رابطه مستقیم با شرکت مایکروسافت جهت ساختن مودم های دستی، طراحی و پلنینگ دستگاهای تست نهایی محصولات نام برد.

 

مهدی زندی مقدم، مخترع و نوآور موفق به ایران بازگشت!

نگاهی بر سوابق درخشان آموزش و تدریس زندی این نوآور ایرانی

مهدی زندی مقدم از سال 1991 تا 2022، به آموزش اصول خودروسازی به دانشجویان علاقه مند در شهرک های صنعتی و کارخانه ها  در کشورهای ژاپن، کره جنوبی، فیلیپین و چین پرداخت.

همچنین، بازرسی  از شرکت های چینی، کره ای، ژاپنی و فیلیپینی در زمینه های IT، مکانیک، کیفیت کنترل، برقراری درست به وظایف ISO  نیز، در زمره فعالیت های موفق این کارآفرین ایرانی وجود دارد.

معرفی پروژه موفق زندی مقدم، طراحی و ساخت مینی جیپ پر قدرت «بیگ فورس»

شرکت سازنده این خودرو (جپتک ژاپن) با نام تجاری بیگ فورس در سال 2000 میلادی توسط «مهدی زندی مقدم» کارآفرین ایرانی تاسیس شد.

این مینی جیپ پر قدرت با داشتن یک موتور بنزینی 49 سی سی (150 سی سی در نسخه آفرود) و یا موتور برقی، در کشور ژاپن تولید و به عنوان یک مینی خودرو مجاز به تردد در جاده های ژاپن، تایید صلاحیت گرفت. این خودرو، با دو متر طول و یک متر عرض، تنها 150 کیلوگرم وزن، می تواند به راحتی توسط یک وانت باربری حمل شود.

از مشخصات این مینی خودرو کم خرج و ارزان، می توان به کم مصرف بودن در نسخه بنزینی و دوستدار محیط زیست در نسخه برقی اشاره کرد. از جمله طرفداران این مینی خودرو کم استهلاک بانوان ژاپنی هستند.

مینی جیپ تاکنون به کشورهای اروپایی (فرانسه) و کشور آمریکا صادر شده همچنین این مینی خودرو طبق قوانین هر کشور توسط زندی مقدم بازطراحی شده است. مینی جیپ مورد استقبال شدید شرکت های توریستی و تردد شهرکی و ساحلی ژاپن قرار گرفت.

از افتخارات درخشان تولید این خودرو خلاقانه توسط کارآفرین ایرانی، می توان به فروش 20 هزار دستگاه از این مینی خودرو از زمان عرضه به بازار اشاره کرد.

 

مهدی زندی مقدم، مخترع و نوآور موفق به ایران بازگشت!

چشم انداز ادامه فعالیت های مهدی زندی مقدم در ایران

با توجه به اینکه سال 1401، سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری شده، بالا بردن سطح کیفیت صنعت خودروسازی و به اشتراک گذاشتن دانش تخصصی طراحی خودرو با علاقه مندان به این حوزه از طریق دانشگاه ها و مراکز دانش بنیان از اهداف مهدی زندی مقدم در ایران (https://www.instagram.com/zandi_jp_ir) می باشد که برای موفقیت در این مسیر، یاری مردم ایران و دولت را می طلبد.

از دیگر اهداف این مخترع ایرانی، راه اندازی خط تولید خودروهای خود در ایران و اشتغال زایی می باشد.

این نوآور موفق در زمینه خودروسازی، در سال های ابتدایی فعالیت حرفه ای خود، تمام تلاش خود را برای اصلاح و بازطراحی (Art-Work) بردهای الکترونیکی به تولیدکنندگان خودرو و سایر شرکت های تولیدی معطوف کرد.

با اینکه مهدی زندی مقدم، سالها فعالیت های خود را در کشور ژاپن انجام می دادند، اما در طول این سالها ارتباط خود را با ایران حفظ کردند و تمامی فعالیت های تبلیغاتی ایشان، مانند طراحی سایت و ... توسط بالابان مارکتینگ انجام شده است.

مهندس مهدی زندی مقدم بر این باور است که ایده او آغاز تجارتی برای تمام مراحل کاری، از تولید تا عرضه یک وسیله نقلیه را در برمی گیرد.

مهدی زندی مقدم طی سال های گذشته تمام تلاش خود را برای آموزش جوانان ژاپنی، کره ای، چینی و فیلیپینی گذاشته است، اما اکنون هدف مهدی زندی مقدم آموزش و پیشرفت جوانان ایرانی و شرکت های دانش بنیان کشور است.

این کارآفرین ایرانی با داشتن تجربه بین المللی و یاری تکنولوژی ژاپنی آرزو تاسیس برند قدرتمند خودرسازی ایرانی را دارد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۰۲
براي ايشان و امثال ايشان كه كم هم نيستند آرزوي موفقيت داريم.
امیدوارم با رفتار درست ایشان را از آمدن پشیمان نکنند
ان شالله موفق باشند. البته نتیجه و برآیند کار مهمه
هههههه کاوه مدنی رو یادت هست
احتمالا عذرشو خواستن يا سرش به جايي خورده .
سه ماه دیگه فرار میکنه! صبر کن ببین
مثل همیشه موفق باشه انشالله البته چون سیاست قاطیش شده به جایی نمیرسه و میزاره میره
اگه سنگ اندازی نکنن براش با توجه به پروسه های سنگین اداری و تایید های دست و پا گیر کاری میکنن که پشیمون بشه و از ایران بره
چگونه ایشان بر مافیای خودرو در ایران میخواهد غلبه کند
فقط در دامان کلاهبرداری ایرانی قرار نگیرد
اطمینان دارم به زودی بازخواهد گشت
خیلی هم عالی. خدا کنه دوام بیاره از دست این حق حساب بگیرهایی که قراره براش مجوز کار صادر کنن. اصلأ آدم شوکه میشه وقتی تو ادارات با این جور مطالبات روبرو میشه. هم از این نظر که این آدمی که این پول رو میگیره چه جوری میتونه باهاش نون بخره ببره سر سفره خانواده‌ش.
:)
خیلی تو ایران دوم بیاره یکسال.
خداوند بیش از پیش کمکش کند ان شاالله.
ایران خودرو و سایپا رو بهش مفتی بدید، و گرنه انقدر اذیتش میکنید که برمیگرده
برای احیای پیکان اومدی؟
اینجا طرف فرق جلب و طلا رو نمیدونه ولی زیر برجام میزنه و به مردم پرید 5 میلیونی رو 200 میلیون تومان میندازه.
اینجا مملکت پادشاهان بی رعیته که در بدر دنبال نخبه کشی هستند.
بنده خدا به زودی میفهمه چه اشتباه بزرگی کرده و پشیمان میشه!!!
ببینیم چجور این بنده خدا را هم دوباره از کشور فراری می‌دهید.
این بنده خدا خبر نداره چه بلایی سرش خواهد آمد. در باغ سبز بهش نشون دادن و کشیدنش ایران. بعد از مدتی که به روش آقایان کار نکرد بهش می گن هر کسی نمی خواد بزاره بره از ایران!
آخرش معلوم میشه کلاهبرداره. از این تیپ آدم ها زیاد رفتن و اومدن
امیدوارم مافیای بی پدر و مادر بگذاره این ایرانی خردمند برای کشورش افتخار آفرینی کنه ،خوش اومدی هم وطن
بدون آیه یعس(یاس) خواندن آرزومیکنیم چنان بلائی سرت نیاید
که دوپاداریددوپای دیگرهم قرض کنیدوترک وطن نمائید چون ما خوش بدرفه وبداستقبال وبدمیزبان ازنخبگانمان دربازکشت بوطنشان هستیم بزبانی ساده به نخبگان ایرانی ارادتی نداریم وبرعکس اگرنیمه نخبه ای خارجی بکشورمان بیاید تادلتان بخوادمریدشان میشویم
درود فراوان بر جناب مهندس زندی کاش بقیه کارافرین ها و مخترعان ایرانی هم برمیگشتند
نکنه این هم پراید بسازه
خودرویی که در طی 22 سال کلا20هزار دستگاه (سالی 1000دستگاه)فروش داشته باشه یعنی موفق نبوده. از متن اینگونه بر می آید که نوعی تبلیغ است تا خبر.
ببین کی بگرده ژاپن!!
یک شرکت در کلاس جهانی از منابع جهانی استفاده میکند کشوری که با دنیا سر دشمنی دارد نمی تواند زمینه پیشرفت باشد
سلام.
خدا را شکر میگنیم. ان شاءالله که از این مرد مرد حمایت اساسی بشه.
سلام.
خدا را شکر میگنیم. ان شاءالله که از این مرد مرد حمایت اساسی بشه.
انقدر در کشور ما رانت بازی و باند بازی هست که این بنده خدا رو به زودی پشیمان میکنند و همان رانت بازان اجازه ورود او را به صنعت خودرو نمیدهند...
چرا تو صنعت خودروسازی خودمون بهش شغل نمیدن
بروکراسی ایران بزودی او را ناامید خواهد و از کشور متواری خواهد شد
یکسال بیشتر طول نمیکشد که دست از پا درازتر و پشیمان و نالان از راه امده بارمیگردد . مگر مافیا با کسی شوخی دارد ؟ تابناک جون مادرت این را یک گوشه یادداشت کن بعد از یکسال میبینی
اگه خواهان داشت نمی آمد، حالا کی تو ایران تحویل میگیرد نمی گذارند از درب ایران خودرو رد بشود
دو روز دیگه به جرم جاسوسی می گیرندش
ایشالا اینقدر تو زندگی خصوصی و علایق شخصیش سرک می کشیم و موانع بیخود جلوش میریزیم که زود جمع کنه بره و خودمون بمونیم و قرعه کشی های ایرانخودرو - سایپا
والا فکر کرده اینجا هم ژاپنه که برای اختراعاتش مدال بدن
اگه مافیای ارابه های مرگ داخلی فراری ندن خیلی عالی میشه. اما متاسفانه و صد افسوس که نخبگان در کشور خودمون جایی ندارن
به امید روز‌های بهتر با مغز‌های برتر
آفرین انشالله موفق و پیروز ویلامت باشد
یا خدا کمک کن از دست ایران خودرو و سایپا راحت شیم.
ان شا الله زورش ب مافیا خودرو برسه و بتونه باعث تحول در صنعت خودرو سازی ایران بشه...
چند سال دیگه مجبور میشه بره
امیدوارم تکنولوژی خودروهای برقی در ایران را بصورت جدی راه بیندازد. این مسئله تا دهه آینده، یک تکنولوژی حیاتی است. اگر از الان شروع نکنیم، در آنموقع، باید دنباله رو باشیم یا هنوز هم با خودروهای بنزینی قدیمی خودمان کلنجار برویم.
بیچاره خبر نداره چه خبره.
باید به ایشون کارخونه ای جداگانه داده بشه جهت کارش و بعد از طراحیو ساخت نمونه اولیه از خط تولید کارخانه های دیگه استفاده کنن جهت تولید انبوه
این بنده خدا هم مثل آقای جمشید آریا چنان بلائی به سرش بیارن که همه چیز یادش بره و دیگه پشت سرش رو هم نگاه نکنه.....بنظرم یادش رفته که اینجا کسی به فکر رفاه و آسایش مردم نیست و و خلاقیت و نوآوری جایگاهی نداره اینجا.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
بکاری باهاش میکنند رانندگی یادش بره علم و نوآوری پیشکش
خداوند به اقای زندی مقدم توفیق بده تادر مملکت خودمان هم موفق باشه وصبور با وجود مسولین بی کفایت ونا اگاه
شما اینقدر به یه مغز اهمیت میدید ؟اگه اینجور بود از اول انقلاب تا الان پیشرفت تو هر زمینه ای ایران داشت ،اینم یکی از مافیا های ایران البته نظرش رو که رسانه ای کردید رومیگم بالاخره ببینیم هدف از این رسانه ای چیزی جز گرون کردن ماشین نباشه
واسه چي برگشته . فردا زنداني ميشه .
عمرا بتونه کاری از پیش ببره خلاصه و مفید
ایشون هم ریشش رو میزنه و هم نمیدونه کفن مرده چند تیکه است ؟؟ بنابر این بدرد اینجا نمیخوره و توسط گزینش رد میشه ..
باوجودکارشکنی ها ومافیاهای داخلی کاری به سرش میارن که ازین دیوانه خونه ایران فرار میکنه
یه مدت دیگه فرار میکنه
این جیپ دو نفره هست
فعالیت های زندی مقدم:
برنامه نویسی آنلاین با سیستم‌های ویندوز NT, ویندوز ۲۰۰۰!!!
کار روی TCP/IP !!
طراحی پترن های بوردهای الکترونیکی

طرف رقته رزومه زندی را با جزئیات آورده که چی بشه؟ ایشان اگر درصدی از مشکلات تولید میداند باید بداند که ایران با تجریمها و ساختار سنتی تولید تنها قادر به تولید امثال پراید است که 7/5 میلیون میارزد و 200 میلیون به مردم فروخته میشود.
۶ ماه دیگه با عنوان اقدام علیه امینت ملی و جاسوس بودن دستگیر میشه و یا از اوضاع این مملکت دیوانه شده و فرار می کنه
فکر می کند اینجا هم خبری هست واز مخترع و کار آفرین استقبال می شود فقط خودت را نابود می کنی تو یه عشق وطن و خاکت بر میگردی ولی اینجا اهمیت ندارد خیلی از تولید کننده ها بر شکست شده اند
نظر من در مورد مهندس مهدی زندی مقدم خدا انشالاه حفظ کند ...اما آن روزهای بزن درو دیگه تمام شد دیگه کسی از این غلط کاری‌ها نمی تونه بکنه ...آقا هر چند که گران بشه از یک ماشین پراید که بهتر هستش یا اینکه از یک ماشین خارجی که وارد ایران میشه بهتر
حالا به جرم جاسوس نگیرن بفرستنش بره امین آباد خوبه... خدا کمکش کنه
کاری سرش میارن که هرچه بلد بوده از یاد ببره یکی بهش برسونه بابا بدبخت بدو برو همونجایی که بودی برگرد به ژاپن که اینجا از آفریقا بدترن
به سلامتی، خیر و برکت ان شالله که موفق باشند و غر غر کنندگان نیز ذره ای بیاموزند.
چرا کسی هم که میاد پیش هم وطنان هم زبونا ی خودش اینقدر با این حرفا با موج منفی احاطش میکنین چرا یکی نمیگه با دولت کاری نداشته باش به خاطر ملت آمدی ملت هواداران پس بگو بسم الله و شروع کن به امید موفقیت
رپرتاژ آگهی؟!
فراری میدن آنقدر تو اداراجات اذیتش میکنن تا خودش ول کنه بره
مافیا(رییس جمهوری و رهبری) نمیزارن کار کنه یه کاری میکنن خلاقیتش هم بره و یا زندانیش میکنن، نیاد بهتره از ما گفتن
ایشالله دری بشه برای ساخت بزرگترین شرکت خودروسازی دنیا تو ایران وبازگشت آرین وبقیه مبتران موتور وخودرو به یاری امام حسین علیه السلام.
آره واقعان عین واقیت میگوی برادر
تا حالا هرچی از نخبه ها شنیدیم یا اهمیتی بهشون داده نشده ووادار به فرارشون کردید ویا توجهی به اونا نکردید نه به دانش وعلمشون نه به شخصیتشون تا مافیاهای ایران خودرو میتازه حمایتی از امثال این دانشمند نیست
چه معنی داره آمده پدرش را در آورید برود.
خداکنه که از شر دزدان فاسدان صنعت خودرو دور بماند و کسی در نظام باشد که با مافیا بجنگد واز این نخبگان دفاع کنن
در این کشور هیچ مخترع ودانشکند واقعی نمی‌تواند کارکند چون زیر ساخت فکری مسولین از شخص اول تا انتها بدنبال منافع وقدرت طلبی شخصی هستند واجازه فعالیت به این اشخاص نمی‌دهند وقتت را تلف نکن
جاسوس از کار در نیاد خوبه ؟!
خودرو سازهای ایرانی به فکر جیب خودشونن ایشون تحویل نمیگیرن دولت حامی ایشون نمیشه چون نصف افتابه لگن که تولید میشه به جیب اقایان ودولت میره
ایران اختراع وابتکاریعنی‌ فروش نفت نه حمایت‌ ازمخترع‌
شایداوقاف‌ وامورخیریه‌ بهش‌ کمک‌ کنند.
خدانگهدارت باشه..
به خاطر مردم بمون و خدمت بمردم کنید.از بادها نلرز..
حتی اگه فراخوان زدی..مردم حمایتت میکنن
یعنی تو کل نظرات یک نفر به این کشور اعتماد نداره
خدا کنه موفق بشه.کشور ما به همچنین کسانی احتیاج داره
اگه بذارن ما هم ی خودروی خوب سوار میشیم طراح شرکت آئودی هم ایرانیه ولی نذاشتن که طراحی کنه اینم نمیذارن
امیدوارم فراریش ندهند
کاش همه کارا ریشه ای و بنیادین حل بشه و اینقدر توسط برخی افراد سود جو به بن بست نرسه به قول حسین ثابت ابر میلیاردر جهان اگر اقتصاد ایران بر اساس بیانات رهبر انجام بشه اولین کشور دنیا خواهیم بود ، افسوس که رانت و سود جویی مانع بزرگی هست و افراد نادان بسیار
من ایشون رو
از سالها قبل میشناختم .زمانی که فرانسه بودم دیدمشون .در نمایشگاه وقتی متوجه شدم ایرانی هستن .شروع کردیم به صحبت ماشینهای ایشون در فرانسه و آلمان هم طرفدار داشت ,امیدوارم که در ایران هم موافق باشن .
اگه نخبه‌ها برن خارج، میگی که چرا به نخبه‌ها اهمیت داده نمیشه، اگه هم که برگردن، میگی که برگرد خارج، این‌جا بلا سرت میارن، این‌جا قدرت را نمیدونن و چه و چه.

تکلیفتون را با خودتون مشخص کنید.
ای مردم منفی نگر ایران. فکرتون رو درست کنید. همش منفی منفی منفی منفی منفی ... اَاَاَاَه‌ه‌ه‌ه‌ حالم بد شد.
از این انتخاب خیر خواهید دید....
به امید خدا. این خبر جای امیدواری داره. به امید تلاش و حمایت بیشتر. بیخودی بر نگشته یه امیدی پیدا کرده که خواسته توی ایران هم کار کنه. به جای پاشیدن بذر نا امیدی رو اعصاب ملت نرید و خوش بین باشید.
ان شاء الله خداوند پشتیبانش باشد. سپاس از کار ارزشمند دولت آقای رئیسی
مافیای خودرو به زندگی اش پایان می‌دهند فکر کرده اینجا خیر مقدم بهش می‌گویند. هنوز نمی‌داند مافیای خودرو در ایران یعنی چی
باسلام و خوش آمدگویی به عزیز دلمون می خوام بپرسم که عزیز دل خدمت سربازی رفتن یا .....ازماگفتن
ان شاالله که موفق باشه
ما باید به نخبه ها اعتماد داشته باشیم. تولید دست امثال شما ها باشه همون انسان های اولیه و غار نشین باقی می مانیم .پس به نخبه ها اعتماد داریم ✌
سلام چرا اینقدر منفی ان شاالله با هم یرانمون رو می سازیم
بعید می دانم این مافیا که در خودرو سازی است به سادگی بگذارن ایشان کارشان را انجام بدن
اگه بزارن برا خودش خط تولید داشته باشه و یا صنعت دفاعی پشتش بایسته و ازش حمایت کنه، میتونه رقیب جدی برای خودروسازی کشور باشه!
چطور میشه این شخص پیدا کرد یا یک تلفنی ازش پیدا کرد
ممنون میشم دوستان کمکم کنند
درود به ایشون به امید موفقیتت مرد
وطن پرست یعنی ایشون
به امید بهبود خودروسازی
سایپا و ایرانخودرو که گندزدن به خودروسازی کشور
به کشور خودت خوش اومدی
با سلام
آقای مهدی اگر پیام بنده رو روزی دیدید بدونید که ما مردم ایران چشم براتون هستیم که تشریف بیارید و تحولی در صنعت خودرو سازی ایجاد کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس