بازدید 3944
۲

رایزنی دولت و مجلس درباره مشکلات کشور و راه حل آنها

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: در جلسه دولت و مجلس ،​ تدوین برنامه هفتم توسعه کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۱۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 18 April 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،  اسماعیلی در ارتباط تصویری زنده با بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما با بیان اینکه خدای بزرگ را شاکر و سپاسگزاریم که در سالروز میلاد کریم اهل بیت (ع) دومین نشست صمیمی دولت و مجلس شورای اسلامی به میزبانی دولت برگزار شد افزود: در این جلسه ۷ تن از رؤسای کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی دغدغه های خودشان را در ارتباط با آینده کشور و مسائل و موضوعات مورد نیاز مردم و جامعه به ویژه در حوزه زیرساخت ها مانند حوزه انرژی و مسائل جاری کشور مانند گرانی ها و تأمین ارزاق عمومی در جلسه ای بسیار صمیمی مطرح و پیشنهادها و راهکارها و انتظارات خود را از دولت بیان کردند.

وی اضافه کرد: از دولت هم معاون اول رئیس جمهور ، رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزرای جهاد کشاورزی ، صنعت، معدن و تجارت و وزیر نفت دستاوردهای دولت از آغاز به کار تا امروز را در حوزه های مختلف بیان کردند و برنامه هایی که برای امسال مد نظر دولت سیزدهم است به ویژه تدوین برنامه هفتم توسعه کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اسماعیلی گفت: با مشارکت دولت و مجلس و مبتنی بر سیاست های مصوب مقام معظم رهبری و سیاست های اعلامی از ناحیه ایشان به زودی کار تدوین برنامه هفتم توسعه کشور آغاز می شود و امیدواریم تا قبل از پایان سال جاری فرآیند تصویب برنامه هفتم در مجلس به پایان برسد.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: بر این باوریم که هر چه این جلسات تکرار بشود اطلاع دولت و مجلس از نقطه نظرات همدیگر و از دیدگاه های همدیگر و کمک در جهت پیشرفت و برنامه های امور می تواند ما را در اجرای برنامه های موفق برای برون رفت از مشکلاتی که ما پیش رو داریم کمک کند و قطعاً این جلسات تکرار خواهد شد.

وی گفت: قرار شد این جلسات به صورت مستمر بین دولت و مجلس ان شاء الله تداوم داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
حرف بسه. با دنیا تعامل داشته باشین
نه اینکه این مشکلات دیروز بوجود اومده، اینا هم که خبر نداشتن بخاطر همین جلسه گذاشتن تا حلشون کنن. جمع کنین بساطتونو بابا. چهل ساله مردم رو بدبخت کردین هرروز هم اوضاع داره بدتر میشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار