بازدید 4722

افزایش محدودیت‌های کرونایی در دیگر شهرهای چین

مقامات شهر شانگهای در چین از ثبت ۲۱ هزار مورد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ و سومین روز متوالی انجام غربالگری گسترده خبر دادند.
کد خبر: ۱۱۱۲۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵ 08 April 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، امروز (جمعه) ۲۱ هزار مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در شهر شانگهای ثبت شد و سومین روز متوالی تست گسترده کرونا در این شهر در حالی انجام می‌شود که ۲۶ میلیون نفر همچنان قرنطینه هستند و هیچ نشانه‌ای از کاهش محدودیت‌ها وجود ندارد.

دیگر شهرهای چین حتی در مناطقی که هیچ عفونت جدیدی وجود نداشته، محدودیت‌های کرونایی را تشدید شده است. مقامات محلی در سراسر چین که عمدتا توانسته‌اند طی دو سال گذشته میزان گسترش بیماری کووید را تحت کنترل نگه دارند، اقدامات کنترلی برای مهار کروناویروس از جمله محدودیت‌های تردد، تستهای گسترده و برپایی مراکز جدید قرنطینه را افزایش داده‌اند.

شهرهایی که به تازگی وارد عمل شده عبارتند از ژنگژو در استان هنان که روز گذشته (پنجشنبه) و پس از شناسایی چند مورد ناقل خاموش بیماری، همه ۱۲.۶ میلیون نفر جمعیت این شهر آزمایش شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، مقامات پکن نیز انجام منظم تست کروناویروس را برای کارمندان بخش‌های کلیدی افزایش داده‌اند و از تمام کارکنان مراکز مراقبت از سالمندان، مدارس و موسساتی که کالاهای وارداتی را کنترل می‌کنند، درخواست کرده اند حداقل هفته‌ای یک بار آزمایش بدهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار