بازدید 9635
۸

انتقاد عضو جامعه روحانیت مبارز از واردات بی‌رویه کالاها

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: درست نیست که ما از لوازم التحریر گرفته تا کالاهای اساسی را بدون اینکه تلاشی برای تولید باکیفیت آن‌ها در داخل انجام دهیم، به کشور وارد می‌کنیم.
کد خبر: ۱۱۱۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲ 04 April 2022

به گزارش «تابناک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا اکرمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جایگاه شعار سال در برنامه‌ریزی‌های دولت، تصریح کرد: آنچه از سوی رهبری در این زمینه مطرح شد صرفاً مربوط به دولت نیست و همه قوا و نهادها باید برای تامین این نظر و تحقق شعار سال عمل کنند.

وی افزود: قوه قضاییه و مقننه هم در این زمینه نقش دارند و هرکدام می‌توانند برای تحقق یا ایجاد زمینه جهت انجام امور مربوط به رونق تولید و حرکت به سمت اقتصاد دانش‌بنیان عمل کنند. پس نباید تصور شود که در این زمینه تنها دولت است که باید عهده‌دار تحقق شعار سال باشد.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه در کشور امکانات فراوانی برای تحقق شعار سال وجود دارد، یادآور شد: اصل حرف این است که ما باید با تکیه بر همین امکانات و تجهیزات و قابلیتهای فراوان به سمتی حرکت کنیم که اولا تولید را افزایش دهیم، ثانیاً این تولیدات را باکیفیت عرضه کنیم و ثالثا روند تولید را با تکیه بر اصول اقتصاد دانش‌بنیان پیش ببریم.

اکرمی تصریح کرد: درست نیست که ما از لوازم التحریر گرفته تا کالاهای اساسی را بدون اینکه تلاشی برای تولید باکیفیت آن‌ها در داخل انجام دهیم، به کشور وارد می‌کنیم. شاید در تولید همه این محصولات در حال حاضر توانایی لازم را نداشته باشیم، اما چنانچه تلاشی جهت رسیدن به این توانایی صورت ندهیم هم هرگز نمی‌توانیم این قابلیت را به دست آوریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۸
وقتی می شه انتقاد کرد که تولیدات داخلی کیفیت و قیمت مناسب تری نسبت به مشابه خارجی داشته باشن نه زمانی که جنسهای بی کیفیت با قیمت سرسام آور به مردم تحمیل می شن.
یک سوال شما بگو مسئولیت تولید کدام یک را بر عهد خواهی گرفت خودت کدام را می توانی تولید کنی و کشور را از واردات رهایی دهید به اندازه مصرف یک شهر یک روستا مصرف خانواده خودت می توانی تولید کنی یا فقط شعار
الان که به وارد میشه قیمت ها سر به فلک کشیده وای به حالی که وارد نشود
حكايت شتر مرغ است بهش ميگن بارببر ميگه مرغ ام ميگن بپر ميگه شتر ام تو اين كشور معلوم نيست چي به چيه هركي ساز خودش رو ميزنه
کاش با شکم سیرت کمی به گرسنگی ملت و قیمت برنج کیلویی هشتصد هزار تومان و خرمای کیلویی صد هزار تومان هم اعتراض می کردی.
تولید با کیفیت؟
این که اصلاً تو باغ نیست
میشه بپرسیم آقازاده های شما الان مشغول به تولید هستند یا خیر؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل