بازدید 23279

بازداشت مردی که ۸۷ بار واکسن کرونا زده است

یک مرد ۶۱ ساله آلمانی که برای تزریق واکسن کرونا به چندین مرکز واکسیناسیون مراجعه کرده بود، شناسایی و بازداشت شد.
کد خبر: ۱۱۱۱۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵ 03 April 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رسانه‌های ملی آلمان اعلام کرده‌اند که او در برخی روزها توانسته است تا سه بار در مرکزهای مختلف درمانی، واکسن بزند و تنها در ایالت زاکسنِ آلمان، ۸۷ مراجعه او ثبت شده است.

به گفته سخنگوی صلیب سرخ آلمان، یکی از کارکنان مرکز واکسیناسون در شهر "درسدن" به او مشکوک می‌شود و زمانی‌ که برای زدن دوباره واکسن به یک مرکز واکسیناسیون دیگر مراجعه می‌کند در پی تماس کارکنان درمانی با پلیس، بازداشت می‌شود.

تحقیقات قضایی درباره این مرد آغاز شده و صلیب سرخ آلمان این مرد را به فروش مدارک واکسیناسیون متهم کرده است.

بر اساس گزارش‌ها او هر بار با برگه سفید و خالی واکسیناسیون به مرکز تزریق مراجعه می‌کرد و پس از تزریق واکسن با دستکاری در اطلاعات مندرج، این برگه را به کسانی می‌فروخت که با واکسیناسیون مخالفند. او با نام و تاریخ تولد واقعی خود برای واکسیناسیون ثبت نام می‌کرد اما کارت بیمه خود را نشان نمی‌داد.

این پرونده، ضعف‌های نظام درمانی آلمان را برملا کرد که در آن داده‌های پزشکی دیجیتالی نشده و در یک مرکز سراسری ذخیره نمی‌شوند.

سخنگوی انجمن درمانی ایالت "ساکسونی" می‌گوید: در صورت ثبت‌نام سراسری واکسن‌ها یا دستکم واکسن کرونا، چنین موردی به سرعت افشا می‌شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۰
واقعا ضعف سیستم درمان در آلمان مشهوده
خدا رو شکر که ما اصلا سیستم نداریم تا ضعف سیستم داشته باشیم تو ایران نمیدونیم چند نفر واکسن زدن چند نفر دو دوز زدن و ... چند نفر واکسن زده فوت کردن و....چطور وزیر خارجه واکسن ایرانی زده ولی راحت به اروپا میرود و ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
به جای اینکه هی ناله کنید سعی کنید اول شخص خودتون موفق بشید و از فسادها دوری کنید بعدا که موفق شدید کشور هم از وجودتون پیشرفت کنه نه اینکه خودتون از همه بدتر باشید و هی ناله کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
خیلی حقیری. به خدا خیلی حقیری. یعنی تا نقطه ضعفی از یک کشور غربی میشنوید، سریع ایران رو مثال می زنید، کاری که شاید خودِ آلمانیه هم نکنه!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
آی گفتی
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
این مورد واقعا بی انصافیه بنظرم ایران خیلی بهتر از بقیه کشورها میدونه کی چی زده کجا زده کدوم سری رو زده با بارکد کد ملی میزنن فقط و از سایت هر شخصی براحتی میتونه اطلاعات و زمان واکسنی که زده رو ببینه
غربگدا بوده شاید؟
نه تنها ضعف سیستم درمانش کاملا مشخص است بلکه
۱۰۰ میلیارد یورو برای بودجه نظامی خودش هم اختصاص داده آن هم در دنیای گفتمانها،دنیای بدون موشک.
پیرو کانت قبلیم فکر کنید بیل گیتش که موفق شد هم خودش هم آمریکا رو هزاران پله بالا بکشه هی میشست ناله میکرد چرا این بده اون بده! اگه مردی خودت باعث پیشرفت و درآمدزایی برای این بشو ایرانم از نظر مالیات و هزینه ها و نیروی کار از آمریکا بسیار بهتره
بابا این بنده خدا احتمالن وسواس داره
باشنيدن اين خبرازآلمان بايدشكركنيم كه تاحالا سلطان واكسن درايران نداريم وواكسن رابازوربه دانشجو ومردم تزريق ميكنن.!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر