بازدید 6948
۲

مرگ ۴۳۱ تن در تصادفات نوروزی

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی از مرگ ۴۳۱ نفر در تصادفات رانندگی شهری و جاده‌ای از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا کنون خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱ 26 March 2022

به گزارش «تابناک»، سردار سید تیمور حسینی در گفت‌وگو با ایسنا در تحلیل تصادفات رانندگی رخ داده در طول اجرای طرح نوروزی پلیس در جاده‌ها و شهرها گفت: از روز ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ طرح نوروزی پلیس در جاده ها آغاز شده و همچنان ادامه دارد. در این ایام متاسفانه ۴۳۱ تن در تصادفات شهری و جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند که البته بیشتر تصادفات در جاده و به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی رخ داده است.

وی درباره زمان وقوع بیشترین تصادفات نیز گفت: حدود نیمی از تصادفات در بازه زمانی ۱۲ تا ۲۰ رخ داده است. البته به طور کلی باید گفت که آمار تصادفات رانندگی در مقایسه با سال قبل کاهش داشته است و این کاهش درحالی بود که ترددها افزایش چشمگیری داشت. اما همچنان این رقم برای پلیس غیرقابل قبول و نگران کننده است.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی درباره افزایش ترددها نیز گفت: بررسی ها نشان می دهد که میانگین تردد در جاده های کشور افزایشی ۴۸ درصدی در مقایسه با سال قبل داشته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
اینجوری که پیش میره تا آخر تعطیلات رکورد ۱۰۰۰ کشته رو خواهیم زد
در مورد مسافرت رفتن ایام عید یاد مهاجرت پرندگان می افتم. پرندگان براساس غریزه در زمان خاصی از سال مهاجرت میکنند مثل اینکه مسافرت رفتن بعضی ها در ایام عید هم غریزی است. چون با معیارهای عقلی جور در نمی آید!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان