بازدید 33876
روز نهم مقدماتی جام جهانی آسیا ؛ دیدار تقریبا تشریفاتی اما حیثیتی

کره‌جنوبی 2 _ ایران 0 ؛ بد باختیم و دوم شدیم / کاش ۱۰تعویض داشتیم!

هر دو غول قاره آسیا پیش از این مسابقه، جواز صعود به جام جهانی قطر را کسب کرده‌ بودند و تنها بهانه و هیجان این تقابل، تصاحب صدرنشینی گروه بود. به جز ۱۰دقیقه اول بازی، تیم ایران بسیار بد بود و پس از ۱۱سال باخت
کد خبر: ۱۱۱۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷ 24 March 2022

تیم ملی فوتبال ایران جنگ حیثیتی صدرنشینی گروه را به کره‌جنوبی واگذار کرد و با شکست در سئول به جایگاه دوم سقوط کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان اسکوچیچ در روزی که تقریبا همگی در افت بودند، و البته با شش مهره غایب در ترکیب اصلی، پس از ۱۱سال به کره باخت و رکورد بی شکستی با دراگان اسکوچیچ را هم از دست داد.

تیم کره جنوبی با پیروزی در این بازی 23 امتیازی شد و صدر جدول گروه A را از ایران با 22 امتیاز گرفت.

کره‌جنوبی 2 _ ایران 0 ؛ بد باختیم و دوم شدیم / کاش ۱۰تعویض داشتیم!

ترکیب ایران: امیر عابدزاده، احسان حاج‌صفی(اللهیار صیادمنش ۶۵)، شجاع خلیل‌زاده(عارف غلامی ۴۲)، میلاد محمدی(مهدی مهدی پور ۴۶)، احمد نوراللهی(کارت زرد)، وحید امیری(کریم انصاری‌فرد ۸۷)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی قلی‌زاده، سیدمجید حسینی، سردار آزمون(امیرحسین حسین‌زاده ۸۷) و امید نورافکن.

ترکیب کره جنوبی: کیم سئونگ گیو، کیم جین سو، کیم مین جائه (پارک جی سو ۷۹)، جونگ وو یونگ، سون هیونگ مین، لی جائه سانگ، هوانگ هی چان، هوانگ یی جو(قو گئو سونگ ۸۷)، کیم یونگ وون، ونگ چانگ هون(وون یونگ سون ۸۷) و کیم تائه وان.

 

بعداز مصدومیت و تعویض اجباری شجاع خلیل‌زاده، شالوده تیم ایران از هم پاشید و ظرف دو دقیقه قفل دروازه ایران با یک شوت و اشتباه عجیب عابدزاده گشوده شد.

حالا کره جنوبی صدرنشین است و برای اولین بار طی دو دهه اخیر بیش از یک گل وارد دروازه کشورمان کرده است. حضور ۶۴ هزار تماشاگر کره ای در ورزشگاه جام جهانی سئول، از دلایل اصلی این شکست برای یوزها بود.

کره‌جنوبی 2 _ ایران 0 ؛ بد باختیم و دوم شدیم / کاش ۱۰تعویض داشتیم!

شرح گل‌ها:

گل اول برای کره‌جنوبی توسط سون هیونگ مین در دقیقه 2+45: لو دادن توپ در میانه میدان توسط بازیکنان ایران، فرصت را به بازیکنان کره جنوبی داد تا توپ را به سون هیونگ مین برسانند و این بازیکن نیز با شوتی ناگهانی و با اشتباه محض امیر عابدزاده، دروازه ایران را باز کرد.

گل دوم برای کره‌جنوبی توسط کیم یونگ در دقیقه ۶۳: حملات پر تعداد کره جنوبی از سمت چپ و فشار زیاد روی سمت راست دفاع، موقعیت دیگری را نصیب این تیم کرد و با دو پاس توپ به دهانه دروازه رسید تا کیم یونگ گوون برای بار دوم دروازه ایران را باز کند.

 

 

لحظات حساس نیمه دوم:

دقیقه ۴۶: حمله برق آسای کره‌ای ها تا درون محوطه جریمه می‌رفت تا گل دوم را هم وارد دروازه ایران کند اما دبل سیو عابدزاده روی دو توپ تک به تک، ناجی ایران شد.

دقیقه ۷۱ : باز هم طراحی حمله از سمت راست خط دفاعی ایران، به یک موقعیت گل برای کره جنوبی تبدیل شد که سون هیونگ مین نتوانست مقابل دروازه ایران، از موقعیت ایجاد شده استفاده کند و در ادامه کنعانی‌زادگان توپ را از منطقه خطر دور کرد.

دقیقه ۷۳: احمد نوراللهی با خطا روی سون هیونگ مین، از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۸۰: ارسال خوب اللهیار صیادمنش از سمت راست به محوطه جریمه کره جنوبی، در موقعیتی مناسب به سردار آزمون رسید که ضربه سر شیرجه‌ای این بازیکن، قدرت کافی را نداشت تا دروازه‌بان کره موفق به مهار توپ شود.

دقیقه ۸۲: این بار نوبت سردار آزمون بود تا اللهیار صیادمنش را با پاسی خوب در موقعیت گلزنی قرار دهد، اما ضربه چیپ این بازیکن در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان کره، راهی اوت شد.

دقیقه ۸۴: بار دیگر سون هیونگ مین در محوطه جریمه ایران صاحب موقعیت شد که این بار محمدحسین کنعانی‌زادگان اجازه گلزنی به این بازیکن را نداد و ضربه سون را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۸۵: کرنر ارسالی کره جنوبی روی دروازه ایران، تبدیل به موقعیت گل دیگری شد که امیر عابدزاده موفق شد توپ را دفع کند و در ادامه نیز اجازه باز شدن دروازه را نداد.

 

لحظات حساس نیمه اول

دقیقه ۳: پرسینگ سنگین ایران مدافعان کره را غافلگیر کرد و فرصت برای ایران روی توپ گیری سردار پدید آمد اما ضربه خودخواهانه حاج‌صفی به پای حریف خورد. قلی زاده در این صحنه خالی بود.

دقیقه ۱۰: حمله کره از سمت چپ پایه ریزی شد که ضربه سر بازیکن کره خطرناک به بیرون رفت.
دقیقه ۲۳: بازهم نفوذ و سانتر از سمت چپ توسط لی جائه سانگ که عابدزاده مسلط توپ را گرفت.
دقیقه ۲۷: خطا روی هوانگ هی چان در پشت محوطه جریمه فرصت خوبی برای میزبان مهیا کرد. ضربه وو یونگ از روی ضربه ایستگاهی با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲: شجاع خلیل زاده بدون اینکه برخوردی داشته باشد احساس ناراحتی کرد و برای رسیدگی به وضعیت او، بازی لحظاتی متوقف شد.

دقیقه ۴۰: بار دیگر بازی به دلیل رسیدگی به وضعیت خلیل زاده متوقف شد. او نتوانست بازی را ادامه دهد جای خود را به عارف غلامی داد.

 

کره‌جنوبی 2 _ ایران 0 ؛ بد باختیم و دوم شدیم / کاش ۱۰تعویض داشتیم!

 

 

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در چارچوب دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 قطر از ساعت 15:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه جام جهانی سئول آغاز می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، هر دو غول قاره آسیا پیش از این مسابقه، جواز صعود به جام جهانی قطر را کسب کرده‌اند و تنها بهانه و هیجان این تقابل، تصاحب صدرنشینی گروه است.

تیم ملی که با چند غایب سرشناس تا ساعتی دیگر مقابل کره جنوبی به میدان می‌رود، با ترکیب سرمربی کروات نشان می‌دهد در این مسابقه بازی با سبک دفاعی ارائه خواهد داد.

 استفاده همزمان از کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، سیدمجید حسینی ، نورافکن و حاج صفی در کنار میلاد محمدی نشان می‌دهد یوزها به دنبال گرفتن مساوی و حفظ صدرنشینی هستند.

از سوی دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ترکیب اولیه ایران برای این دیدار اعلام شد که به شرح زیر است:

امیر عابدزاده، احسان حاج‌صفی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد محمدی، احمد نوراللهی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی قلی‌زاده، سید مجیدحسینی، سردار آزمون، امید نورافکن.

 

ترکیب تیم ملی کره جنوبی: کیم سئونگ گیو، کیم جین سو، کیم مین جائه، جونگ وو یونگ، سون هیونگ مین، لی جائه سانگ، هوانگ هی چان، هوانگ اوی جو، کیم یونگ گوون، کیون چانگ هون، کیم تائه هوان

گزارش زنده| کره‌جنوبی 0 _ ایران 0 ؛ نیمه نخست / شروع هجومی با ترکیب دفاعی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱۷
دقت کردید که تیم ملی ما اصلاً پاس دادن بلد نیستند . . !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
البته هر دوگل از مرکز زده شد ونه راست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
عاقبت منم منم در هر کاری شکست است
ناشناس
| Hong Kong |
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
امیر عابدزاده فقط و فقط به خاطر اسم احمدرضا عابدزاده در دروازه تیم ملی آمده
بیرانوند و پیام‌نیازمند چه مشکلی داشتند؟؟؟؟؟
بعد از ۱۱ سال باختیم به کره
تاسف اوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
پاس دادن رو فقط تیم کیروش بلد بودند

بعد کیروش فوتبال منظم و تیمی هم رفت

دقت کردید تیم کیروش متکی به ستاره ها نبود؟
ناشناس
| Philippines |
۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
حالا عیار سرمربی تیم ملی و اعضای کادر فنی مشخص شد وقتی که تیم دفاع راست نداره چرا حردانی یا رضاییان دعوت نشدند واقعا افتضاح بود
چطوری اینا میخوان برن جام جهانی جای تعجب داره...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
حداقل از 2006 که حسین کعبی با کف پا رفت روی صورت فیگو فوتبال ایران هیچ پیشرفتی نداشته و همون اسیایی که بود باقی مانده
ناشناس
| Hong Kong |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
اسکوچیچ را باید برکنار کرد
احمد نورالهی
عارف غلامی
امیر عابدزاده
اینها بر چه اساسی انتخاب شده اند؟؟؟؟؟؟؟
متاسفانه دروازبانهای خوب تیم ملی کنار گذاشته شده اند تا آقایون دل بابای امیر عابدزاده را بدست آورند
تاسف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
تیمی که جلو کره جنوبی توان نفس کشیدن نداره چطور میخواد با تیم های سطح یک جهان مسابقه بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
این باخت از نظر من فقط و فقط مقصر کادر فنی بود

درسته کره خیلی خوب بازی کرد، بازیکنان ما فردی خوب بودند ولی از لحاظ تیمی مشکل داشتیم

خب برادر من وقتی می دانید، ستارگان ات در بازی حضور ندارند، مثل کی روش دفاع اتوبوسی رو بچین جلو دروازه، و با حملات سریع، زهر ات رو وارد بدن کره کن

بازیکنان ما متاسفانه دفاع تیمی را فراموش کردند باز!!! فقط کی روش بلد بود دفاع تیمی را به تیم تزریق کنه

اگر تا فاصله تا جام جهانی این عیب بزرگ رفع نشود، تو جام جهانی زنگ تفریح تیم هایی مثل برزیل، آلمان، فرانسه و اسپانیا خواهیم شد

همین تیم ، دفاع تیمی را بلد بود و از پرتغال مساوی گرفت و نفس اسپانیا را در آورد

دیدید، تهاجمی بازی کردید، دو تا خوردیم، سه تا دیگه هم نخوردیم، اونم مقابل کره، نه مقابل تیم های درجه اول جهان

فوتبال تهاجمی که سرانجامش باخت باشه، مفت نمی ارزه
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
دیگه به بهانه بازی ضعیف نباید از دفاع اتوبوسی تیم کیروش دفاع کرد تیم ملی زمان کیروش فقط دفاع اتوبوسی بلد بود و دنبال شانس بود برای گل زدن اون هم اسمش فوتبال نبود
خبر رو آپدیت کنید! گل دوم هم خوردید خخخ خوشم اومد از شکستتون. دلم خنک شد. یه مشت پرمدعای توخالی هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
منم خیلی خوشحال شدم . همیشه حیف و میل بیت المال ما مردم رو در این فوتبال فاسد نفرین میکنم .
ناشناس
| Canada |
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
اولا که لطفا فارسی تایپ نکنین!!!!!! فارسی تایپ کردن مخصوص مردم عزیز ایران هست!!!! شما که ایرانی نیستی!! پس لطفا برو و زیر پست هایی که مربوط به کشور خودت هست اظهار نظر کن. بعدش هم اختیم که باختیم! فدای سر مردم عزیز ایران زمین.صعودمون که قطعی شده و این بازی بیشتر تمرینی بود! و صد البته این باخت هم لازم بود تا نقاط ضعف تیم مشخص بشه. البته هنوز هم می تونیم به عنوان تیم اول گروه باشیم و یه بازی دیگه مونده.راستی شما که پر ادعا و تو خالی نیستین میشه بفرمایید اهل کجایی؟ اگه ایرانی هستی که باید برات متاسف باشم....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
جالب است ... ایران شاید تنها کشوری هست که عده ای نانش را می خورند و از شکست خوردنش در فوتبال خوشحال می شوند !!! قرار هم نبوده که این تیم تا ابد برنده میدان باشه ...شکست تیم ملی ایران باعث سرشکستگی نیست . وجود وطن فروشان است که مایه تاسف است
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
جنابان 21:22 و 21:57هیچکس دشمن کشورش نیست.این تیم ملی بوداره و افراد طبق صلاحیتشون انتخاب نشدند.برا همینه که بیشتر به میلی شباهت داره نه ملی.همون بازی اول با کره تو تهران من فاتحه این تیم رو خوندم
دم کره گرم شکست مفتضحانه ای بهتون تحمیل کرد
زنده باد کره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
زنده باد ایران. با یک باخت فوتبال فقط وطن فروشها به مملکت خود توهین می کنند.
ناشناس
| Canada |
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
از نظرت معلومه که نظر قبلی رو هم شما دادین!!!!!! دوست عزیز فوتبال بازی برد و باخت هست! کره ج سالهای سال بود که نتونسته بود ایران رو شکست بده و در ضمن مفتضحانه ترین شکست تاریخ رو از ایران خورد که شش تایی شد. این بازی هم اصلا مهم نبود، اگه همه بازیکن های ایران بودن که تو خواب می دید بازی رو ببره. اگه شجاع مصدوم نمی شد باز هم امکان نداشت بازی رو ببره. شما هم برو دنبال یه کشور بگرد که طرفدار اون باشی (البته بعید می دنم جایی راهت بدن)...
تو جام جهانی سوراخ میشن کاملا
اینا فقط حریف سوریه و عراق اند....
پول بیت المال رو حیف اینها نکنید
پاسخ ها
محمدحسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
اگر ایران با ژاپن و استرالیا عربستان میافتاد قطعا حذف میشد . خوشبحال ان تیمی در جام جهانی با تیم فوتبال ایران همگرو است
میگم اگر این بازی با همین نتیجه در ایران و ورزشگاه آزادی جریان داشت ، به محض اینکه کره ای ها صاحب توپ میشدن ، تمام تماشگران ایرانی حاضر در ورزشگاه شروع میکردن به هو کردن کره جنوبی . . . !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
امروز کره برتری خودش رو نشون داد چه از لحاظ فرهنگ هواداری و تشویق با پخش موزیک ملایم چه از لحاظ تکنولوزی دوربین 360 درجه و چه از لحاظ بازی تیمی واقعا اروپایی بود.نوش جونشون صدر نشینی
اینکه تیمی مثل ایتالیا که قهرمان سه دروره جام جهانی هست به جام جهانی نره ولی بخاطر سیستم ناعادلانه ومسخره سهمیه تیم ضعیفی مثل ایران بره به جام جهانی حقیقتا عادلانه نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
دوست عزیز جام جهانی هست نه جام جهانی قاره اروپا؟ ایتالیا هم اگه این دوره خوب بود که باید مثل دوره های قبلی راحت صعود می کرد! پس معلومه که تیم درست و حسابی نداشته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
قشنگ معلومه چقدر ایرانی هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
فعلاً که تیم محبوبت (ایتالیا) به یک کشور کوچک بند انگشتی (مقدونیه) باخت و از رسدین به جام جهانی باز ماند. بهت تسلیت میگم. می تونی تا پایان جام جهانی سیاه بپوشی و گریه کنی. در حالی که تیم ایران در جام جهانی هم خواهد درخشید.
ناشناس
| Canada |
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
درسته جام جهانیه ولی قاره ضعیفی مثل اسیا باید حداکثر یک سهمیه داشته باشه نه بیشتر که محق ترین و شایسته ترین تیم بره جام جهانی دراونصورت خواهیددید که تیم ایران جایی درجام جهانی نخواهدداشت
بازی رو نصفه دیدم وتلویزیوند خاموش کردم ایران فقط میخواست بزنه زیرتوپ و خطرروازجلوی دروازه اش دفع بکنه بااین تیم کیسه گل ومصحکه جام جهانی خواهیم شد
چه کلاه گشادی سر بایرلورکوزن رفته!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
خخخخخخ
ناشناس
| Canada |
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
تو نگران خودت باش و به فکر بایرلورکوزن نباش! خ خخخ خخخ خخخ همه بازیکن ها روز خوب دارن و روز بدو ایران تو این بازی خوب نبود و دلیلش هم غیبت 5 بازیکن اصلی تیم بود و همینطور مصدومیت شجاع. این بازیکن استقلال بود که گند زد
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
ناشناس 21:31 از فوتبال چیزی سرت میشه واقعا؟بازیکن
دفاع چپ رو مربی نالایق تیم ملی آورده سمت راست بازی میگیره تا امثال تو بیان به دیده رنگی به تیم ملی بنگرند
تمام زورتون فقط جلوی تیم های ضعیف و درجه 2 کشورهای حاشیه خلیج فارس و تیم های درجه 4 آسیایی مثل کامبوج و تایلنده

به کشورهای بدبخت که میرسید تحقیرشون میکنید و واسشون کری میخونید و با زدن 14 تا گل به کامبوج فکر میکنید که سلاطین فوتبال در دنیایید منتها به تیم های اروپایی که میرسید یک اتوبوس جلوی دروازه پارک میکنید تا 20 تا گل نخورید و بازم در نهایت به مفتضحانه ترین شکل شکست میخورید و موش میشید. حتی اگر تیم های نه چندان حرفه ای مثل کره و ژاپن هم آمادگی داشته باشن با خفت شکستتون میدن

و بعد از اینکه تحقیر شدید برمیگردید و با بحرین و سوریه و کامبوج بازی میکنید و گل میزنید و بعد با توهین ها و تحقیر تیم ملی کشورهای دیگه در روزنامه ها و خبرگزاری هاتون حرف از قدرت بلامنازعتون در فوتبال میزنید و این چرخه همواره ادامه داره خخخخ

بیچاره ها
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
همین کره سالهای سال بود که تو حسرت بردن ایران قرار داشت! اگه تیم ایران یک میلیاردم امکانات کره، ژاپی، کشورهای عربی و ... رو داشت اون وقت می فهمیدی که چه تیمی داریم. همین بازی هم به دلایل مختلف باختیم. همین کره تو تهران و بازی رفت با هزار شانس از باخت فرار کرد! چندین موقعیت 100 درصدی گل نشد، دو بار تیر دروازه نجاتشون داد و ... الان هم از .... شانس اوردن که 5 بازیکن اصلی تیم نبودن. همون طارمی به تنهایی براشون کافی بود. شما هم بهتره دیگه با زبان و خط سیرین فارسی نه حرف بزنی و نه تایپ کنی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
جو گیر هم نباید شد. کره در ایران شانسی مساوی گرفت. 2 یا 3 تیرک زدیم.
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
کسانی که به بازی با کره تو تهران اشارهمی کنند بهتره برن دوباره بازی رو نگاه کنند.تو تهران هم مالکیت بازی دست کره ای ها بود.حالا دو تا هم توپ به تیر دروازشون زدیم اوضاع فرق می کنه؟ مثل اینکه اگه توپهای آزمون و صیادمنش تو این بازی گل می شدند اونوقت باید به این تیم افتخار می کردیم؟
شجاع خلیل زاده که مصدوم شد عارف غلامی به جای او آوردند و گل خوردن تیم ایران شروع شد ! عارف غلامی در حد تیم ملی نیست به چه دلیل و اساسی او را به تیم ملی آوردند ؟ !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
تا حالا که ماه عسل اسکوچیچ بود ، عراق و سوریه و لبنان و سوریه و ، از قبل هم معلوم بود این تیم حریف کره نمیشه با تمام بازیکنان در تهران مساوی کردیم ، طوری از غلامی حرف میزنی انگار ما بازی برده را بخاطر غلامی باختیم ، یه ستاره از تیم در این بازی نام ببر
لطفا بازی هایی که قراره اینطوری شکست بخورید رو بدید خیابانی گزارش کنه که حداقل یکم بخندیم

بازی با کامبوج و بورکینافاسو و گینه بیسائو رو که قرار شکستشون بدید و شاخ و شونه بکشید رو بدید باقی گزارشگرا

اینطوری هیجان متوازن میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
واقعا پیشنهاد خوبی گردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
گینه وبورکینافاسو رو دست کم گرفتید
ربنا
| Brazil |
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
فوتبال است نه زودپز که سوپاپ داشته باشه ولی پیشنهاد شما برای قلب امثال بنده خوبه . خیابانی را دوست داریم
واقعا متاسفم که این بازی افتضاح رو نگاه کردم آبروی ایران رو جلوی کره بردن اصلا حق ایران نبود که صدر جدول باشه
ایران قدرت بلامنازع فوتبال است

ایران 3 سوریه 0
ایران 3 لبنان 0
ایران 2 عراق 0
ایران 0 کره جنوبی 2
ایران 0 ژاپن 3
ایران 0 آلمان 8
ایران 0 برزیل 16

خخخخ
خداروشکر تو این شرایط اقتصادی خدا رو خوش نمیومد میلیارد میلیارد به اینا پول بدن از بیت المال
تماشاگرهای کره ای رو دیدید؟ زن و بچه ها همه تمیز و مرتب. مردا همه جنتلمن. همه خانواده ها شیک و با کلاس

حالا اگر ایران بود. یه مشت اراذل و اوباش و ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
خب کره ای ها سوسول تر هستن ذاتشون اینجوریه ایرانی ها زمخت تر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
در پایان بازی و در زمان مصاحبه سردار آزمون متوجه سوت ها و هو های تماشاگران کره ای نشدی؟
خود تحقیری تا کی؟
شانس اوردیم که با ژاپن و استرالیا هم گروه نشدیم. از تیم بشدت اماتور و اسیایی بازی کن کره جنوبی دو تا خوردیم و چهار تا نخوردیم. اگر با ژاپن بودیم که سه تا رو شاخش بود
واقعا ظلم بزرگی به اروپا و امریکای جنوبی و مرکزی و افریقا شده که به اسیا چهار تا سهمیه مستقیم دادند. حداکثر همون دو تا هم زیاد است.
بازی توانایی واقعی بچه های تیم ملی رو به رخ کشید
حق به حق دار رسید .
با این وضعیت بسیار افتضاح بازی ما ، بسیار بسیار خوشحال شدم که کره برنده بازی شد .
چون حقشون بود . . .
واقعا این کیفیت بازی ایران هیچ تفاوتی با چند دوره قبل جام جهانی نداشت. فقط توپ میزنند جلو و بازی طرف مقابل را تخریب می کنند بلکه تقی به توقی بخوره و مانند بازی کیروش با تیمهای دست چهارم اسیا مانند لبنان و سوریه گل بزنند. همیشه جواب نمیده. حتی دو تا پاس و حفظ توپ درست و حسابی حتی در مقابل تیم اماتور کره جنوبی نتوانستند انجام بدهند وای به حال تیمها مطرح جهانی در جام جهانی.
جای جهانبخش و طارمی خیلی خالی بود
پاسخ ها
محمدحسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
طارمی جهانبخش هم بودند باز هم می باختند دوست عزیز
4 ثانیه مونده بازی تموم بشه عوض اینکه شوت کنه سمت دروازه اونا داره پاس میده به عابدزاده همین شادی مردم اونجا رو دیدم کیف کردم ،با چه شوقی اومده بودن بازی ببینن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
برای فوتبالیست ها فقط پول و درآمد مهم است مردم کیلویی چند.
ماهمیشه دوست داریم ازکاه کوه بسازیم
واقعیت تیم ملی ایران همین بودکه دیدید
تعجب میکنم چطور یک عده توقع دارند این تیم به دوردوم جام جهانی صعود کنه؟
جام جهانی حذف درمرحله اول باسه باخت پیاپی!
ازهمون روز اول هم مشخص بود که عابدزاده را بخاطر باباش به تیم تحمیل کردند ، تیم ملی سرتا پا پارتی بازیه فقط کم مانده دوست و رفیقها و بچه محلهای هاشمیان و یایا گلمحمدی به تیم ملی بیایند
ضمنا این کره چندان هم قوی نیست در برابر برزیل ، فرانسه ، آلمان و ایتالیا چه می کنید؟
خخخخخ
غیر از صیاد منش بعقیه تعویضها اشتباه و در زمان مناس نبود و مربی باعث باخت ما شد
اشتباه محض سرمربی بود در چیدمان بازیکن ها خصوصا دروازه بان
در بازیی که 6 مهره کلیدی غایب است وفقط جنبه حیثیتی داره دروازه بان را از بازیکنان باتجربه انتخاب می‌کنند تا خطاهای احتمالی را پوشش بده
در نیمه اول بازی پایاپای بود هرچند حملاتمان زهردار نبود ولی از کره کم نداشتیم که حتی دفاع چپ آنها کاملا در برابر بچه های ما آشفته میشد
تعویض دفاع راست ما درست است که ضایعه بود ولی تاثیر چندانی نمی‌توانست داشته باشه اما گلی که از ناپختگی دروازه بان خوردیم اعتماد به نفس وانگیزه بازیکنان را از بین برد
ما نیمه اول از کره بهتر بودیم
همه چیز تقصیر سر مربی ما بود
افتضاح ...
زنگ تفریح تیمهای دیگر در جام جهانی.
هرچه زودتر کناره گیری از فوتبال جهان، بستن باشگاه ها و اختصاص بودجه فوتبال برای عمران شهرها و جبران عقب ماندگی ها
یاد کیروش بخیر.
واقعا این همه سرمایه گذاری باید تاسف خورد یه همچین نتیجه ای
ایران افتضاح بازی کرد. اگر در جام جهانی قطر هم اینطوری بازی بکنند، مسخره دنیا خواهیم شد
بازیکنان ایران فقط پاس صحیح را با دروازبان داشتند وبازیشان چنگی به دل نمیزد
صرفنظر از نتیجه بازی، ایران عملا هیچ حرفی برای گفتن نداشت
شانس آوردیم که فقط ۲ گل خوردیم
والا این امیر دروازه بون نیست
فقط پارتی داره
وقتی به فوتبالیست ها بیش از اندازه اهمیت داده بشه نتیجه اش میشه این
هندبالیست های بانوان برنده شدن انگار اتفاقی نیفتاده ولی اینها یک پاس میدن کلی روش بررسی و تحلیل میشه
توی این مدت کلاً 2 تا بازی با تیم تقریباً درست و حسابی داشتیم، یکی بازی رفت کره و دومی بازی برگشت با کره که از مجموع این دو بازی 1 امتیاز با مکافات گرفتیم!!
تبریک به فدراسیون فوتبال بابت انتخاب چنین مربی حرفه ای و با سابقه عالی ...
همه چیزمون همینه
ساختن کوه از کاه پوشالی از طریق پروپاگاندا
اسکوچیچ نشون داد در حد فوتبال دسته یک ایران هم نیست!!!!
دوست داریم همه چیز را الکی بزرگ کنیم
استاد بزرگنمایی و اغراق در همه چیزهستیم
طوری برای این تیم ضعیف تبلیغ کردند که سطح توقع را تا صعود به دور دوم جام جهانی بالا بردند
کلا خیلی سریع احساسی و جورده میشیم و دچار توهم میشیم که علی اباد هم شهره !!!!
دو ماه خوردن و خوابیدن و اینهمه پول گرفتن یه بازی معمولی و مزخرف و شکست مفتضحانه نصیبشون شد
عابده زاده پسر برخلاف پدرش که اسطوره دروازهبانی ایران بوده هرگز در حد تیم ملی نبود ونیست گل اولی که خورد بسیار ناشیانه بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
خود عابد زاده هم مالی نبوده اگه بود ایران هی گل نمیخورد اون زمان
انرژی هسته ای حق مسلم ماست .
خدا پدر کسانی که قرعه لبنان و سوریه و امارات را به ایران انداختند بیامرزد.۹۰دقیقه جلو کره تحقیر شدیم بدون یک حمله موثر
کره این بازی را به خاطر حضور 62 هزار تماشاچی (یار دوازدهم) برد. وقتی شما به بهانه کرونا و در حقیقت به خاطر عدم حضور بانوان شایسته و غیرتمند ایرانی در ورزشگاه بازی را بدون تماشاچی برگزار می کنید باید هم منتظر باخت باشید.
بقول علی پروین بضاعت تیم ما همین بود
شانش اوردیم توی گروه مقابل نبودیم
وگرنه فکر نکنم می رفتیم جام جهانی
سلام بیشتر بازیکنان در حد تیم ملی نبودند فقط کنعانی زادگان سرمربی نشان داد در حد تیم ملی ایران نبود هاففبک نداشتیم
عابدزاده در حد تیم ملی نیست
دروازه بانی که از طریق رانت و سفارش بیاد تو دروازه جای بیرو که کسی رانداره، خدا خوب گذاشت تو کیسه اش
توپ گرد است و یکدفعه دیدی ایران قهرمان جام جهانی شد
و شاید هم خدا حافظ عابدزاده.
و انشاء الله خداحافظ اسکوچیچ.
اختلاف فوتبال ایران با کره دقیقا اندازه صنعت خودروسازی است. فوتبال سرعتی کره با پاس های دقیق و شوت های قدرتمند در مقابل پارک اتوبوسی تیم تیم اسکوچیچ دم دروازه خودی.‌‌‌...
از وقتی فوتبال هم سیاسی شد ..دیگه ارزش دنبال کردن و دیدن نداره...
تابناک جان نوشتی توهین ها روحذف می کنیم یه آقایی نا شناس به آقای خیابانی توهین می کنه چرا منتشر می کنی
بچه ها جام جهانی هم پیرمرد صاحب خونه ما که عاشق فوتبال است ، فوتبال مارا نگاه نکرد . چرا این همه دفاع . شما باید از گروه بیایید بالا . انشالله .
این بازی حداقل نتیجه ای که داشته این بوده که دل وطن فروشان رو چند روزی خوش کنه که از شکست تیم ملی کشوری که در آن بدنیا آمد ه اند خوشحالی کنند ... چنین آدم هایی در هیچ جای دیگر دنیا پیدا نمی شوند ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
همه وطن فروش... اما تو که میگی سالی چند هزار میلیارد پول بیت المال مردم رو بریزن تو حلقوم یکمشت فوتبالیست که هیچ پخی هم نیستن کارت درسته؟....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
من یک ضد غرب و وطن پرست دو آتیشه هستم از باخت فوتبال خوشحالم چون درست نیست تو این شرایط تحریمی میلیارد میلیارد به اینا و عوامل پشت صحنه پخش و پلا کنن
فوتبال یعنی برد وباخت.همه تیمها روزهای خوب بد دارن.وصد البته این تیم در حد کاندید جام جهانی بازی نکرد.ولی فاجعه اصلی اینه که همه طوری اظهار نظر کردن انگار از باخت عراق یا بحرین خوشحال شدن.واقعا چقدر حقیر هستن کسایی که زمان باخت به تیم ملی خودشون لگد میزنم.
تو خوردن میلیارد میلیارد پولهای بیت المال یوزپلنگن اونم چه یوزهایی . اما تو میدون و زمین بازی موش پلنگ هم نیستن
عابدزاده تتمه آبروی بابا شو برد
بنظر من بیرانوند خیلی بهتر از عابدزاده هست، متاسفانه دیگه خیلی اعتماد به سقف عابدزاده بالاست که نتونست یه توپ ساده رو مهار کنه،
میلیاردها تومان خرج این ها می شود فقط هنرشان بردن تیم های درجه سوم اسیاست . اگر مثل گذشته جام جهانی دارای سهمیه محدود بود یا اگر در گروه سخت بودند باید خواب جام جهانی را می دیدند .
ای بابا
چه اتفاقی برای مردم ایران افتاده؟ چرا اینجوری شدیم؟!
آدم نظرات رو که میخونه وحشت میکنه !
انگار درباره تیم ملی کشور دشمن خونیمون نظر میدیم.
بابا ۱۵ تا مسابقه با ۱ باخت و صعود به جام جهانی نتیجه بدی نیست !
دلم خنک شد باختن؟! بادشون خوابید؟! میشن کیسه گل تو جام جهانی؟ ... این حرفا چیه؟!
مگه تیم شمر و خولی باخته که اینجوری نظر میدیم آخه؟
یه مقایسه بکنین با بقیه کشورها از نظر امکانات و تدارکات تیم ملی، میبینین که خیلی هم خوب بودن.
دستشون درد نکنه . ایشالا بازیهای بعدی با تیم اصلی میترکونن.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
بزک نمیر بهار میا/خربزه و خیار میاد
فوتبال سیاسی محکوم به شکست هست، وریا غفوری آماده ترین بازیکن برای این پست هست ولی اجازه دعوتش به تیم میلی رو ندارن!!
اگه می خوان تو جام جهانی آبروریزی نشن فقط رو پاس باید کار کنن
افتضاحن
صالح حردانی رامین رضائیان دانیال اسماعیلی فر این سه تا هر کدومشون جزو بهترین بازیکنای تیم هاشون هستن که سه تیم اول لیگ ایران هم هستن بعد تیم ملی وقتی دفاع راست ثابتش محروم میشه بازیکنایی که اصلا دفاع راست نیستن رو جلوی یکی از بهترین گوش چپ های دنیا میزاره تو زمین و از همون جا دو تا میخوره و دو تا دیگه هم باید میخورد
واقعا چرا ؟؟؟؟؟؟
از اون طرف سه تا هافبک دفاعی ؟
امروز بد نبودیم افتضاح بودیم بازی رسمی جای سعی و خطا نیست آقای اسکوچیچ این جور کارای عجیب جاش بازی دوستانه است نه بازی حیثیتی با رقیب قدیمی
خدا کنه تو جام جهانی و جلوی بازی کنای درجه یک دنیا از این جور ترکیب های عجیب نبینیم که خیلی تاوانش سنگین میشه
تا زمانی سفارشی ها با رانت پدر وارد دروازه ایران می شوند نتیجه زد و بند فوتبال همینه. بیروانوند را کنار می‌زنید برای سفارش های نامعقول خود
از زد و بند فوتبال و بیرون کردن بیرانوند. نتیجه دروازبان سفارشی همینه
گیرم پدر تو فاضل از فضل پدر تورا چه حاصل
با فوتبال ایران سفارشی کار نکنید. ضربه فوتبال خوردن همینه
تیم ملی مغلوب باند مربیان فرمز درجه 3 و بازیکنان مسن چون حاج صفی، امیری، نورالهی شد. بازیکن در تیم ضعیف اماراتی نیمکت نشین است و درتیم ملی لیران 90 دقیقه درمیدان توان ارسال یک پاس صحیح را ندارد. کدام مربی با دانش در دقایق هشتاد ببعد تعویض می کند. مربیان باندی در مسابقات جهانی بجز آبروریزی چیزی به ارمعان می آورند.
شیر فرهاد از برره باید جایگزین اسکوچیچ شود
تعویضی ها باعث باخت شدن و حاج صفی بیشتر تعویض میشدن احتمالا چهارتای دیگه هم می خورد
پسره عابدزاده چند روز پیش توی مصاحبه میگفت من چیزی از دروازبان ریال مادرید کم ندارم و میتونم جاش بگیرم. البته دروازبان های بزرگ هم گلهای بدی میخورند ولی باید گفت عزیزم از تو بهتر توی اروپا و حتی آسیا خیلی زیادتره یکم صبر کن بعد از دروازبان ریال مادرید ایراد بگیر.
طبق یک حساب سر نگشتی آماری٬ احتمال اینکه هر سه نفر طارمی٬ جهانبخش و قدوس تصادفا ظرف دو سه روز به کرونا مبتلا شده باشند خیلی خیلی کم است!
قابل توجه آن د سته. از افرادی که با باخت ایران با دمشان گردو میشکنند همان اجنبی پرستان راعرضهدمیکنم. توجه کنید به بازی تیم قدرتمند ایتالیا مقابل قبرس ایتالیا 0قبرس 1 حالا شما بفرمایید آیا ایتالیا خیلی ضعیف بود یا قبرس توانمند؟!...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار